JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/28656-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2012 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28656 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2012 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej w niżej wymienionych ilościach i asortymencie:
1)  Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 32 x 100 stal - około  5 szt.
2)  Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 50 x 100 stal - około 10 szt.
3)  Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 80 x 200 żeliwo - około 13 szt.
4)  Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 100 x 250 AC - około 3 szt.
5)  Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 100 x 250 stal - około 3 szt.
6)  Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 150 x 200 stal - około 5 szt.
7)  Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 200 x 250 żeliwo - około 5 szt.
8)  Zawór kulowy do wody zimnej fi 15 PN 16 - około 20 szt.
9)  Zawór kulowy do wody zimnej fi 20 PN 16 - około 40 szt.
10) Zawór kulowy do wody zimnej fi 25 PN 16 - 	około 80 szt.
11) Zawór kulowy do wody zimnej fi 32 PN 16 - 	około 15 szt.
12) Zawór kulowy do wody zimnej fi 50 PN 16 -	około 15 szt.
13) Zawór grzybkowy fi 25 PN - około 20 szt. 
14) Zawór zwrotny fi 80 PN - około 5 szt.
15) Hydrant p/pożarowy podziemny fi 80 x 1000 - około 8 szt.
16) Obudowa nawiertaki fi 80-100 - około 10 szt.
17) Obudowa zasuwy fi 50 - około 20 szt.
18) Obudowa zasuwy fi 80-100 - około 15szt.
19) Skrzynka żeliwna hydrantowa - około 8 szt.
20) Skrzynka żeliwna do wody duża - około 15 szt.
21) Skrzynka żeliwna do wody średnia - około 65 szt.
22) Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 50 fig. 002 elastomer - około 5 szt.
23) Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 80 fig. 002 elastomer - około 10 szt.
24) Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 100 fig. 002 elastomer - około 10 szt.
25) Łącznik uniwersalny rurowo-kołnierzowy RK fi 80 (AC, PCV, STAL)- około 8 szt.
26) Łącznik uniwersalny rurowo-kołnierzowy RK fi 100 (AC, PCV, STAL)-około 5 szt.
27) Łącznik uniwersalny rurowo-kołnierzowy RK fi 150 (AC, PCV, STAL)-około 5 szt.
28) Zwężka żeliwna kołnierzowa  FFR fi 80 x 50 - około 5 szt.
29) Kolano żeliwne kołnierzowe fi 80 - około 5 szt.
30) Kolano żeliwne kołnierzowe fi 100 - około 8 szt.
31) Kolano żeliwne kołnierzowe stopowe fi 80 - około 5 szt.
32) Nawiertka na żeliwo fi 80 x 40 - około 8 szt.
33) Nawiertka na PCV fi 110 samonawiertna - około 5 szt.
34) Nawiertka na PCV fi 160 samonawiertna - około 5 szt.
35) Rura PCV fi 90 PN 10 z uszczelką - około 340 mb.
36) Rura PCV fi 110 PN 10 z uszczelką	- około 680 mb.
37) Wąż wodny PE fi 32 PN 10 - około 300 mb.
38) Wąż wodny PE fi 40 PN 10 - około 100 mb.
39) Wąż wodny PE fi 50 PN 10 - około 100 mb.
40) Wąż wodny PE fi 63 PN 10 - około 100 mb.
41) Nasuwka PCV fi 160 PN 10 z uszczelkami - około 25 szt.
42) Nasuwka PCV fi 90 PN 10 z uszczelkami - około 3 szt.
43) Złącze proste PE fi 25 x 20 - około 10szt. 
44) Złącze proste PExPE fi 32 - około 15 szt.
45) Złącze proste PExPE fi 32 GZ - około 80 szt.
46) Złącze proste PE fi 32 x 20 - około 20 szt.
47) Złącze proste PE fi 32 x 25 GW - około 10 szt.
48) Złącze proste PE fi 40 x 32 GZ - około 20 szt.
49) Kolano PE fi 25 - około 5 szt.  
50) Kolano PE fi 32 x 25 GZ - około 10 szt.
51) Kolano PE x PE fi 32 - około 30 szt.
52) Kolano PE fi 40 GZ - około 5 szt.
53) Kolano PE fi 40 GW - około 5 szt.
54) Kolano PE fi 63 x 50 GZ - około 5 szt.
55) Kolano PE fi 63 x 50 GW - około 5 szt.
56) Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 100 L 300 - około 3 szt.
57) Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 100 L 500	- około 3 szt.
58) Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 100 L 1000 - około 3 szt.
59) Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 150 L 500 - około 3 szt.
60) Kołnierz stalowy fi 80 - około 10 szt.
61) Kołnierz stalowy fi 100 - około 10 szt.
62) Króciec FW fi 100 - około 10 szt.
63) Złączka Gebo fi 25 - około 5 szt.
64) Złączka Gebo fi 32 - około 10 szt.
65) Złączka Gebo fi 50 - około 5 szt
66) Redukcja ocynk fi 20 x 15 - około 10 szt.
67) Redukcja ocynk fi 25 x 20 - około 80 szt.
68) Redukcja ocynk fi 32 x 25 - około 20 szt.
69) Redukcja ocynk fi 40 x 25 - około 15 szt.
70) Redukcja ocynk fi 50 x 25 - około 30 szt.
71) Redukcja ocynk fi 50 x 32 - około 20 szt.
72) Redukcja ocynk fi 50 x 40 - około 10 szt.
73) Śrubunek ocynk fi 25 - około 10 szt.
74) Nypel ocynk fi 15 - około 10 szt.
75) Nypel ocynk fi 20 - około 35 szt.
76) Nypel ocynk fi 25 - około 65 szt.
77) Nypel ocynk fi 50 - około 20 szt.
78) Mufa ocynk fi 20 - około 10 szt.
79) Mufa ocynk fi 25 - około 25 szt.
80) Mufa ocynk fi 40 - około 10 szt.
81) Kolano ocynk fi 20 - około 10 szt.
82) Kolano ocynk fi 25 - około 20 szt.
83) Kolano ocynk fi 50 - około 5 szt.
84) Kolano ocynk WZ fi 20 - około 20 szt.
85) Kolano ocynk WZ fi 25 - około 20 szt.
86) Korek ocynk fi 15 - około 20 szt.
87) Korek ocynk fi 20 - około 15 szt.
88) Korek ocynk fi 32 - około 10 szt.
89) Uszczelka płaska fi 50 - około 40 szt.
90) Uszczelka płaska fi 80 - około 70 szt.
91) Uszczelka płaska fi 100 - około 60 szt.
92) Uszczelka płaska fi 150 - około 60 szt.
93) Uszczelka ciśnieniowa fi 100 - około 60 szt.
2. Cena oferty winna zawierać koszty transportu armatury loco ZWiK w Rawiczu ul. Półwiejska 20.
3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu materiałowego pod względem jakościowym i ilościowym w miarę potrzeb ZWiK w Rawiczu. 
4. Dostawy armatury ZAMAWIAJĄCY określi w ilościach sukcesywnie w 2012 roku po uprzednim złożeniu zamówienia.
5. Realizacja dostaw armatury wodociągowo-kanalizacyjnej następować będzie w terminie 7 dni, licząc od daty przyjęcia pisemnego zamówienia. 
6. Armatura powinna posiadać wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.51.00.04-4, 19.52.00.00-7, 42.13.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i  doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał  dostawy armatury wodociągowo-kanazliazyjnej  w asortymencie 
podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości dostaw nie mniejszej niż 80.000 złotych ( netto ) w skali roku.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie  na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ ), wraz z załączonym do oferty wykazem zrealizowanych dostaw (załącznik nr 4 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wymienione
w wykazie zostały prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie dostaw. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie  na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie  na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie  na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ).
2) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.    
3) oświadczenie o przedłożeniu, w przypadku realizacji dostaw, deklaracji zgodności z Polską Normą oraz innych dokumentów do dostarczanej armatury wodociągowo-kanalizacyjnej wg obowiązujących przepisów ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 5 ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach:
1) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 
2) zmiana terminu realizacji zamówienia, 
3) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
4) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
5) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
6) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
7) umowa została zawarta do dnia 31.12.2012 roku i może być rozwiązana przed upływem tego terminu przez Zamawiającego z zachowaniem jednomiesięcznego wypowiedzenia w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających taką decyzję. 
8) wszelkie spory mogące wynikać z realizacji umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego sądu powszechnego wg siedziby Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl zakładka przetargi ZWiK<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska nr 20 pokój nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska nr 20 sekretariat pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com